Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Ja sam pisao da građanima više znači i da ima ređe polaske, ali da zna da će da dođe autobus, a ne da mu se nakrcaju polasci na određenoj liniji, pa čekaš po 20 - ak minuta, čak i u sitaciji gde bi mogao da se uklopiš sa redom vožnje, jer uopšte ne znaš koji polazak će biti ostvaren, a koliko njih nerealizovano.

Teoretski, trola saobraća sa po dva do tri polaska u roku od deset minuta, a u praksi je sve češće čekam 15 - 30 minuta.

Kad smo već kod trola, danas je bio kolaps između 14h - 15h na Vračarskim trolama. Da li je nestajalo struje ili ne, ne znam, ali da je uticalo i na autobuske linije, uticalo je, jer dvadesetak minuta nije bilo nijedne trole u oba smera, čaki ni 21A i 83 iz pravca Crvenog krsta. A onda dvadesetak trola u nizu, u roku od 5 minuta, iz pravca Crvenog krsta, kao i nekoliko autobusa. Čak je i jedan autobus sa 21A prekomandovan na 83.

E da, setih se da nisam spomenuo da videh dvaput u prethodnih mesec dana minibus na 87A.​
 
Bila je neka policija u Makenzijevoj, ne znam da li je bio udes ili tako nešto, ali zbog toga nisu išle trole. Mene je uhvatio kolaps kod Novopazarske pa sam odatle morao peške do Slavije...
 
Autobusi konačno idu Vidikovačkim Vencem pored pijace,škole i vrtića....i to je realno najbolja vest za ljude koje žive na tom potezu...ovo je već drugi put u nekoliko meseci da se 504 prebacuje na Cerak Vinograde,a prvi put da 521 ulazi dalje od okretnice na Vidikovcu,ranije je trasu korigovala u delu preko Ibarske pa kroz Vodovodsku... Sole je u pravu da bi mogla 89 da kači okretnicu na Vinogradima i da tuda prodje ka Vidikovcu.....sve je to izvodljivo realno....mada isto tako,mislim da je interesantno i produzenje 23 do Pevca....to je i bio cini mi se predlog nove mreze linija....ne znam samo koje faze.....ja se nadam da ce se iz ovih izmena nešto pametno izroditi...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
@filipcukovic @TheOnlyLuka @solaris52
@Express @Bender Rodriguez @prostorni planer
@igor989 @lukander01 @Igor @jovanovm
@NoLimit @Дошљак @Djole Pevcanin @vucko

Nova mreža linija - uputstvo za skidanje fajla

1. Kliknuti na link
2. Pošto se otvori link, kliknuti na dugme download
3. Download je pokrenut i ne treba ništa dirati, već sačekati da se pojavi 100%
4. Pošto je završen download, automatski će se otvoriti novi prozor. Potrebno je da se odabere gde želi da se snimi fajl. Nakon toga se može pristupiti željenom fajlu i odzipovati ga.
 
Poslednja izmena:
Субота ујутру, нигде гужве, кишица. Изгледа сваки возач вози по неком свом реду вожње.

Screenshot_20220813-081857_BeoGRADSKI prevoz.jpg
 
Конвој 2 аутобуса на 23 отишао ка Певцу а субота је.
 
Pitanja u vezi sa novom mrežom linija.

Kada su izašli ovi dokumenti i jel oni ulaze u "Smart plan", koji je napravljen skoro?
Koliko sam video, samo su u trećoj varijanti išli na širenje tramvajskog sistema i to linijama: 8 (Bežanijska kosa - Mirijevo 2) i 11 (Mirijevo 2 - Vidikovac), kao i drugim.
Međutim, upada mi u oči da guraju opet pregoleme autobuske linije (kao što je sad 74, 95), pa po svim planovima postoji 84 (sadašnja 27E i ova što vodi za Zemun) koja bi išla Mirijevo 4 - Nova Galenika.

Jel u ove mreže planiran metro? Gde im je planirana tramvajska linija ka groblju Zbeg?
 
Planirana mreža linija je relativno stara, i svakako se retko šta odatle ispoštovalo.
Neke ideje su zaista bile dobre, ali neke su čist promašaj (tipa izmena 16).

Svakako se mnogo šta promenilo i mislim da sada nema smisla oslanjati se na to.
 
@TheOnlyLuka

Malo nešto pre uvođenja linije 311 je izašao plan. Kod mene u kompjuteru stoji da je datum VII 2015. Pogledaj info za dokumente koje si skinuo, trebalo bi da piše originalni (pomenuti) datum. U ove planove iz 2020 - 2022, ulaze PGR Šinskih sistema i prateća najavljena reorganizacija autobuskom i trolejbuskog sistema u sklopu opsluživanja Metroa, kao i PDR - ovi za krajeve koji su interesantni ivestitorima.
 
@filipcukovic @TheOnlyLuka @solaris52
@Express @Bender Rodriguez @prostorni planer
@igor989 @lukander01 @Igor @jovanovm
@NoLimit @Дошљак @Djole Pevcanin @vucko

Nova mreža linija - uputstvo za skidanje fajla

1. Kliknuti na link
2. Pošto se otvori link, kliknuti na dugme download
3. Download je pokrenut i ne treba ništa dirati, već sačekati da se pojavi 100%
4. Pošto je završen download, automatski će se otvoriti novi prozor. Potrebno je da se odabere gde želi da se snimi fajl. Nakon toga se može pristupiti željenom fajlu i odzipovati ga.
Najpre da pitam - ako sam dobro razumeo, ovo su novi planovi Grada za linije?
 
Najpre da pitam - ako sam dobro razumeo, ovo su novi planovi Grada za linije?
Napisah da je u pitanju 2015. godina, post iznad citirane poruke.

Ne. Ovo je staro nekoliko godina i ne poštuje se.
Nije da se ne poštuje, nego se odustalo od toga. Očekivali su da će da naiđu na pozitivne reakcije, ali kako su videli da će im to doneti više štete nego koristi, odustali su. Samo je par stvari sprovedeno u delo, i to je to,
 
Skinuo sam, jel to famozna SM(a)RT mreža? Ja ne znam šta čekaju više na rotaciju 55 i 58. To je trebalo odavno da urade, uz to još i da skrate 55 jer ima 88 i 512 do B.Brda. A trolejbuskoj mreži treba zglobna kružna 40 a ne dve polukružne solo sa istim terminusima.

Ovo za svraćanje, to je super kada imamo veliko vreme dangube koje možemo pametnije iskoristiti neznatno dužom vožnjom kako bi pokrili neopsluženu lokaciju (ili čvorište drugih linija) bez uspostavljanja nove linije, odnosno obezbeđenja dodatnih vozila i osoblja kako za postojeću tako i za novu liniju.

Inače danas moram da se pohvalim da nisam hteo da se vratim Adom 3 ne bi ni znao u kakvim je *ovnima Kosmaj.

23 stigla do Mostara za 8min uz preskakanje Radničke, onda čekao 46 par minuta i ukupno mi je trebalo još 5min do Deligradske. Tu je prolazilo sve i svašta dok se posle 10min nije pojavio 190 sa ugašenom klimom. Pola vremena mi otišlo na čekanje. eto nedeljom kad nema žive duše kada može brže da se stigne namerno vam produže vreme putovanja, dok radnim danom, posebno u zimskoj sezoni neće da vam obezbede kapacitet i alternativne trase prohodnijim paralelnim saobraćajnicama. A cena iz godine u godinu ako ne ostane ista može samo da poraste. Moj Beograde jadan li si.

U povratku je bio cirkus žešći. Prema redu vožnje Ada 3 je trebalo da krene s Konjarnika u 16:30 i 16:52. Stigao sam 5 minuta pre nego što je trebalo da krene za svaki slučaj ukoliko mu sat ne radi pa krene ranije, međutim nije se pojavio. Bila hladovina, nisam žurio pa sam hteo namerno da čekam sledeći da vidim dal će i on da se pojavi jer mi se tako prošli mesec pojavio drugi posle propuštenog polaska. Al malo sutra! Od oba smera u intervalu između 16:25 i 17:05 nije se pojavilo ništa Kosmajevo osim 38 koji je skrenuo u Mokrolušku. Laste išle normalno, 20-ice prolazile, 50 ice standardno poremećeno kao i trole čoporativno na 10-15 minuta dobro popunjene. Nisam čekao samo ja, dve devojke otišle na trolu ka Šumicama, a ja nisam hteo da mi promakne 17 na semaforu, pa sam uhvatio Volvo 8900 na 20 za jednu stanicu da presedenem na 18. Prođe gore par minuta i pojavi se 3080 sa klimom koja dobro hladi, pa sam mogao da stavim masku. Mogu reći da se vukao do Autokomande gde je dao gas. Dođoše 46 i 55 pa uđoh ipak u Isuzu na 55. U njemu nije radila klima, otvoreni kip lufteri nisu ništa pomagali ali ostala mi je maska na licu jer nisam trčao.

Kosmaj se vraća u 90-e brže nego što sam očekivao. Nisu imali šta (ili koga) da isteraju na liniju pa vozili s vozilom manje. Kad je riknulo ono što se dokotrljalo nije se našlo ništa ispravno u garaži i pored tolikih nivih vozila. Ako misliš da kubure i leti sa osnovnim linijama grdno se varaš jer ni sezonske antibiotike nisu više kadri da opsluže. Linija bi trebalo da saobraća sa 4 vozila, ali izgleda je u funkciji ostalo samo 50% ili manje što je sramno za glavni grad u letnjoj sezoni. Do Autokomande ga nisam video u suprotnom smeru, odakle više nisam ni obraćao pažnju.
 
Skinuo sam, jel to famozna SM(a)RT mreža? Ja ne znam šta čekaju više na rotaciju 55 i 58. To je trebalo odavno da urade, uz to još i da skrate 55 jer ima 88 i 512 do B.Brda. A trolejbuskoj mreži treba zglobna kružna 40 a ne dve polukružne solo sa istim terminusima.
Ovo za zamenu 55 i 58 nisu uveli jer su se nečija "mamina i tatina" deca pobunila. A ovo je inače bio predlog na koji su obični građani reagovali odlično i jedna od retkih stvari koju su hvalili. Na više mesta sam ispratio reakcije, kada je predlog mreže bio aktuelan.

Čak su dobro reagovali i na uspostavljanje okretnice u Agostina Neta, što sam svojevremeno predlagao. Među predlozima u okviru same mreže ima nekoliko stvari koje sam predlagao ovde, ali za tako nešto bih morao ponovo da pogledam mrežu kako bih se podsetio. Ako me sećanje dobro služi, mislim da je i par predloga drugih članova bilo ubačeno u mrežu.​
 
Ada linije nisu radile ovaj vikend zbog najavljenog lošeg vremena. Tako da kad koristiš te linije, osim reda vožnje, moraš da pogledaš i vremensku prognozu.
Hvala za informaciju. Znači kad god izlazim ne samo što treba da buljim u njihov sajt kao da nemam preča posla (jer nemaju displeje na stajalištima), već i u prognozu? Show! I vreme je postalo izgovor za lenčarenje. Baš sjajno da te linije rade samo za vreme vremenskih nepogoda u vidu toplotnih talasa 38+ kada ljudi padaju u nesvest bez klime (i sa klimom zbog temperaturnih razlika). Vreme bilo lepo 25C sa dosta sunca, a nije bilo olujno nevreme. Koliko me puta uhvatila medljika na oblak i na Adi, na bazenu i na moru. Užas na šta smo spali. Inače ni prognoza nije od neke vajde, 90% žešće omaše čak i za par dana unapred, nekad ih istog dana iznenadi. Ne znaš više šta da obučeš, niti kuda ćeš, kada i čime da se dovučeš do odredišta.
 
Obaveštenje na sajtu o prekinutom radu sezonskih linija je krajnje retka pojava, tako da je i to besmisleno
 
@filipcukovic

Upravo, ko će da gleda baš tada kada se njima ćefne jednom ko zna koliko. Besmisleno. Još su neke devojke krenule s pepkirima na Adu. Neka, nije mi otišlo vreme uzalud jer nisam ni žurio, a uhvatio sam Volvo koji me oduševio. Sad mi je za nauk da više ne koristim te ringišpile.
Ovo za zamenu 55 i 58 nisu uveli jer su se nečija "mamina i tatina" deca pobunila. A ovo je inače bio predlog na koji su obični građani reagovali odlično i jedna od retkih stvari koju su hvalili. Na više mesta sam ispratio reakcije, kada je predlog mreže bio aktuelan.

Čak su dobro reagovali i na uspostavljanje okretnice u Agostina Neta, što sam svojevremeno predlagao. Među predlozima u okviru same mreže ima nekoliko stvari koje sam predlagao ovde, ali za tako nešto bih morao ponovo da pogledam mrežu kako bih se podsetio. Ako me sećanje dobro služi, mislim da je i par predloga drugih članova bilo ubačeno u mrežu.​
Kada pogledam koliko direktnih linija Banovo Brdo ima ka Novom Beogradu i Zemunu ne može da mi ne promakne iz vida činjenica da je veza Banovog Brda sa istočnim delom grada između Karaburme i Trošarine skandalozno loša. Relativno slaba solo 49 skretanjem ka Stepi na "po puta" prepušta te na milost i nemilost prepune solo 50-ice, dok duplo češća (opet solo) 55 kači Padinu (koja će i sutra ostati bez metroa) bez mnoštva presedačkih opcija za razliku od Banovog Brda koje kuburi kako sa izostankom suprotnog smera 57, Beogradskog Bataljona, i nedostatkom dvosmerne kraćom veze sa Padinom Valjevskom. Čak je i u Novom Beogradu problem sa dupliranjem 13 i 89 Gagarinovom umesto da autobus pokrije Bežanijsku Kosu (85 i 88 pokrivaju Zemun).

Apsolutno nema sumnje da 55 kao prečica do Autokomande (kratkoročno preko Sajma, dugoročno ekspres UMP tunelom) očito fali, a ne bi bilo na odmet provući još neku do Šumica bar Ustaničkom ili još bolje autoputem. Tehnička mogućnost za uspostavljanje linija preko Sajma postoji, što se ogleda u postojanju sezonske Ade 3. Sprovođenjem linija UMP-om konačno bi se rešili fragmentovanih stajališta na Mostaru, nepotrebnih presedanja i opterećenja ostalih linija. Zato tu fazu treba što pre realizovati. Takođe, ne postoji prepreka ni za ndirektnim ili direktnim povezivanjem Čukarice sa Prokopom bilo da prolazi kao 44 pored Ruda (uz pešačenje do stanice) ili da svraća. U tom smislu mislim da je Saobraćajni koliko dobrih predloga dao toliko i podbacio sa povezivanjem glavne železničke stanice.
 
Čak je i u Novom Beogradu problem sa dupliranjem 13 i 89 Gagarinovom umesto da autobus pokrije Bežanijsku Kosu (85 i 88 pokrivaju Zemun).
Nema nikakvog dupliranja. 89 povezuje Padinu, Žarkovo i Vidikovac sa NBG, a 13 povezuje Banovo brdo sa NBG.
 
Pa ako tako gledamo, dupliranje je sa 85, jer i 85 povezuje Banovo brdo sa NBG.
 
Vrh