Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

ZBOG RADOVA U ZONI OKRETNICE USTANIČKA, OD 09.08 DO 13.08. MENJA SE REŽIM RADA LINIJA 50, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 311 NA SLEDEĆI NAČIN:

Linije 302, 303, 304 i 305 će saobraćati od okretnice Zvezdara /pijaca/
Linije 50, 306, 307 i 311 će saobraćati od terminusa Konjarnik



Za vozila sa linija 302, 303, 304 i 305 privremeno se uspostavljaju stajališta "Prvomajska" i "Koste Trifkovića" koja koristi i linija 309.
Za vozila sa linija 306, 307 i 311 privremeno se uspostavlja stajalište "Bulevar Kralja Aleksandra" koje koriste linije 20, 64 i 308.


 
Poslednja izmena:
Konačno da vidimo na delu ono o čemu smo pričali godinama i konačno makar na par dana na Konjarnik bez presedanja, nisam ni znao za ovo dok bus plus aparat nije najavio stajalište "Bulevar Kralja Aleksandra"
 
Jel si hteo da kažešda bi sada moglo da se desi da po jedna od linija ostane na Konjarniku i Cvetku?
 
Kako to misliš? Ja sam samo rekao da sada kada se predlog za reorganizaciju linija vidi u praksi, bez obzira što je privremeno, da se vidi da je predlog smislen. Šta će biti posle radova, nemam ja pojma.
 
303 - Звездара/Пијаца/ 8) Колико аутоматски испис дестинације на екрану олакшава живот при оваквим изменама
Higer KLQ6129GQ2 by Somi303, on Flickr
Уместо овога, које се до душе на фотки не види, али наравно пише да иде до Устаничке
Икарбус ИК112М by Somi303, on Flickr
Higer KLQ6129GQ2 by Somi303, on Flickr
Higer KLQ6129GQ2 by Somi303, on Flickr
Mercedes Benz O345 Conecto by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК112М by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК112М by Somi303, on Flickr
ЛИАЗ 5292 by Somi303, on Flickr
 
Možda grešim, ali 306, 307 i 311 izgleda uopšte nemaju početnu stanicu na okretnici na Konjarniku, već koriste stanicu Bulevar kralja Aleksandra kao početnu i krajnju, što znači da se maltene na tim linijama skoro ništa nije promenilo, već se samo otežao dolazak do/od linija 17, 19, 31 i 50. Bar ja u povratku s posla nisam video da je za linije 306, 307 i 311 obeleženo početno stajalište na okretnici na Konjarniku, ali sam video da Higer sa 306-ice čeka polazak ka Leštanima parkiran na stanici BKA u smeru ka okretnici na Konjarniku, što znači da je verovatno tu i zadnja stanica. Baš bezveze.
Sramotno je koliko je ova izmena "tiha" takoreći. To se vidi i po ovim slikama koje je Somi uslikao. Na većini vozila piše da idu do Ustaničke. Znam da nije možda tako lako promeniti relaciju na displeju, ali makar da je na papiru ispisana prava relacija. Na potezu 300 je i moglo da se vidi po neko vozilo sa pravom relacijom, ali zato na 50-ici nijedno vozilo nije bilo propisno obeleženo.
 
E zbog toga sam najstrašnije izvređao onog ko pravi te izmene, ovo što rade već godinama unazad prema nama sa poteza 300 je sramno, za svaku izmenu nema apsolutno nikakve najave dok se ne pojavi, displeji na busevima se ne menjaju, tabli na stajalištima nema nigde da te obaveste o tome i kao šlag na torti neki debilni potez koji nema apsolutno nikakve logike kao ovaj da polaznog stajališta sa Konjarnika nema. Prelazim na tramvaje i 46/55 dok se izmene ne završe, jedino rešenje problema.
 
Kako to misliš? Ja sam samo rekao da sada kada se predlog za reorganizaciju linija vidi u praksi, bez obzira što je privremeno, da se vidi da je predlog smislen. Šta će biti posle radova, nemam ja pojma.
Naravno da nemaš pojma šta bi moglo da se desi, to ni sam Bog ne zna sa ovim našim, ali da li misliš da bi moglo da se desi da neka od linija ostane na privremenim okretnicama? Nije da se to nije dešavalo u prošlosti, ili da su nakon nekih privremenih izmena, aktivirane neke izmene u trajnom režimu.
 
E zbog toga sam najstrašnije izvređao onog ko pravi te izmene, ovo što rade već godinama unazad prema nama sa poteza 300 je sramno, za svaku izmenu nema apsolutno nikakve najave dok se ne pojavi, displeji na busevima se ne menjaju, tabli na stajalištima nema nigde da te obaveste o tome i kao šlag na torti neki debilni potez koji nema apsolutno nikakve logike kao ovaj da polaznog stajališta sa Konjarnika nema. Prelazim na tramvaje i 46/55 dok se izmene ne završe, jedino rešenje problema.
Nakon ovog poteza je i više nego jasno kakvi mozgovi se bave ovakvim izmenama. Jezivo kako tretiraju potez 300. Meni je sada dolazak do posla otežan jer više nemam direktno presedanje na 50, već moram da idem do Prvomajske/BKA pa da se spuštam do Konjarnika. Linije 306, 307 i 311 mi do okretnice saobraćaju prazne, a dok se spustim od Ustaničke do Konjarnika, tu sam sigurno na gubitku za jednu 50-icu.
 
OD 11.08.2022. DO 04.09.2022. ZBOG RADOVA NA OKRETNICI VIDIKOVAC, MENJA SE REŽIM RADA LINIJA 23, 53, 89, 504 I 521

***LINIJA 23 SAOBRAĆA NA RELACIJI PETLOVO BRDO - KARABURMA 2***
***LINIJA 89 SAOBRAĆA NA RELACIJI CERAK VINOGRADI - BLOK 72***
***LINIJA 53 SAOBRAĆA KROZ PATRIJARHA JOANIKIJA, JEDANAESTE KRAJIŠKE DIVIZIJE I IBARSKOM MAGISTRALOM DO TC "METRO" GDE ĆE VRŠITI PROMENU SMERA KRETANJA***
***LINIJE 504 I 521 SAOBRAĆAJU OD TERMINUSA CERAK VINOGRADI

Opširnije o izmeni: https://www.telegraf.rs/vesti/beogr...ci-vidikovac-jos-traju-radovi-i-na-ustanickoj
 
Коначно су се сетили да пресвуку асфалт који је годинама у очајном стању.
EDIT: Надам се да ће надлежни коначно видети потребу да 504 иде до Церака.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Да, заборавих да би и 521 било добро оставити због пијаце.
 
Ovo su najbolje izmene u poslednjih nekoliko godina na nekom odredjenom pravcu...bukvalno nemam ama baš nijednu zamerku i samo molim da bilo koja od ovih izmena ostane trajna...ili bar u perspektivi bude trajna.....504 i 521 pun pogodak preko Vidikovačkog Venca...izmena će trajati oko 3 nedelje,taman da se ljudi naviknu....da su me pitali,ovako bih isto uradio.....i gle čuda,CerakVinogradi se spojio sa Čukaričkom Padinom....setimo se one mreže linija gde su hteli da stave 55 na Cerak Vinograde....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Sad mi pade na pamet da bi linija 89 mogla trajno da svraća do okretnice na Ceraku, i da produži dalje ka okretrnici na Vidikovcu.
 
0sm2flREeyy81kzhBrwoSaTsD7AKfLNKGrM08kPo.jpg


Tekstualni deo kaže Pilota Mihajla Petrovića, a fotografija Vidikovački venac. Kuda ustvari ide linija 89?
 
Ide kroz Pilota Mihajla Petrovica i koristi stajaliste 534 kao sto pise u tekstu. Sto se tice linije 89 ona je vec osakacena uzimanjem vozila za liniju 36. Jos ako bi kruzila okolo naokilo po Ceraku i Vidikovcu, samo bi jos osakatilo i onako slab red voznje kojim ide, a guzve su u njoj ogromne narocito od Delta City-ja do Ade Ciganlije.
 
Nakon ovog poteza je i više nego jasno kakvi mozgovi se bave ovakvim izmenama. Jezivo kako tretiraju potez 300. Meni je sada dolazak do posla otežan jer više nemam direktno presedanje na 50, već moram da idem do Prvomajske/BKA pa da se spuštam do Konjarnika. Linije 306, 307 i 311 mi do okretnice saobraćaju prazne, a dok se spustim od Ustaničke do Konjarnika, tu sam sigurno na gubitku za jednu 50-icu.
Sva sreća pa su pojedini vozači ispali korektni i staju dole kod stanice gde staje 64 i ne mora da se pešači od početka brda do stanice, ne znam šta je bilo toliko teško da se tu uspostavi početno stajalište
 
Ide kroz Pilota Mihajla Petrovica i koristi stajaliste 534 kao sto pise u tekstu. Sto se tice linije 89 ona je vec osakacena uzimanjem vozila za liniju 36. Jos ako bi kruzila okolo naokilo po Ceraku i Vidikovcu, samo bi jos osakatilo i onako slab red voznje kojim ide, a guzve su u njoj ogromne narocito od Delta City-ja do Ade Ciganlije.
Ne vidim kako bi to linija bila dodatno osakaćena ako bi koristila sitem koji koristi linija 77 u zoni okretnice kod KBC Bežanijska kosa, gde prvo svraća do Doma penzionera u Marije Bursać, pa se istom ulicom vraća na trasu. Ako bi koristila trasu kojom trenutno idu linije 504 i 521 do okretnice Cerak Vinogradi, to bilo dodatnih minut, max dva na turažu.

6qJdgJikSDmwCb5PLtLHTzfBYF9xtUusoxYzv1eW.jpg
 
Ali vec je maksimalno nategnuta i preskace polaske zbog guzvi u koje upada. Jos samo fali da kruzi po Ceraku.
 
To se onda rešava povećanjem turaže, jer šta ti znači red vožnje na papiru koji u praksi ne postoji. Nema potrebe da se štrecaju ovi iz SJP da će nešto katastrofalno da se desi ako stave red vožnje gde, primera radi, umesto da linija saobraća na 3 - 4 minuta, stavi se da saobraća na 6 - 7 minuta, kada i onako u praksi to jeste 6 - 7 minuta. Pisano je ovde za linije sa poteza 300, pa 27, 65, 70, trole i sl. Građani ionako već znaju za sve ovo što sam napisao, jer su upravo oni ti koji su obaveštavali i obaveštavaju i žale se na nepoštovanje reda vožnje i nategnute turaže na mnogim linijama, zarad nekih stvari koje lepo deluju u glavama ovih koji odlučuju, a suštinski nemaju nikakvog pozitivnog efekta na biračko telo.
 
Oni sa nje svake godine skinu po neki autobus, gde god uvedu novu liniju ili neku produze, daj vozilo sa 89. Koliko ja vidim niti imaju vozaca, niti imaju vozila, tako da od pojacanja linije nema nista.
 
Vrh