Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene



I ovako svaki dan. Zemun prosto ne može da održava svoje polaske, meni ne prodje jedan dan a da ne vidim po Novom Beogradu po najmanje 5 zemunskih buseva kako stoji u kvaru i čeka vuču. Privatni prevoznici sve češće uskaču na potez 700, jer na Zelenom Vencu ume da se pokvari po 3 busa jedan za drugim. A stanje zemunskih vozila koja izlaze na ulice je skandalozno.
 
Zemun je već godinama najlošiji pogon GSP-a. Kod njihovih vozila se ne radi samo o starosti autobusa, već i o velikom neodržavanju istih. Ono što se vidi na oko poput štroke, prljavštine, prašine, polomljenih sedišta i slično nisu posledica starosti, nego nemara za vozila. Autobusi su verovatno zapušteni i u mašinskom smislu, pa ni ne čudi toliki broj kvarova. Japanci na primer su stariji od većine zemunskih autobusa, pa nije da ih baš stalno viđamo u kvaru. Nabavkom BMC-a, u Zemunu se situacija neće drastično promeniti i to je dodatno zabrinjavajuće.
 
Jedino što će poneka vozila prebaciti u Zemun iz Karaburme, ali to neće značajno uticati na stanje u voznom parku i planirano je da Zemunovih 12 ik 112M ode u Kosmaj do kraja godine
 
Izgleda da se planiraju radovi na skretnicama oko Savskog trga. Završetak je planiran valjda za kraj avgusta. Mislim, treba ovo uzeti sa rezervom. U tom slučaju moguće je ukidanje 2-jke, 12-ica se valjda deli na dva dela, a 7 i 9 će nekom logikom preko Pristaništa. Baš se često sakate tramvaji u Beogradu. Ja ne znam dal su makar i par meseci, u poslednjih pet godina, sve linije bile na broju, i na svojim trasama.
 
A šta sad fali skretnicama oko Savskog trga? Pa zar one nisu stavljene nove na raskrsnici?
U tom slučaju, sigurno imamo tramvaje preko Pristaništa.
 
Zar nije bilo priče da će se raditi trafo koji napaja Nemanjinu, kao što su radili nedavno u Vojvode Stepe?
 
A šta sad fali skretnicama oko Savskog trga? Pa zar one nisu stavljene nove na raskrsnici?
U tom slučaju, sigurno imamo tramvaje preko Pristaništa.

Isto sam se i ja pitao. Mislim, baš me je iznenadila najava radova na nečemu što je skoro rađeno.

Zar nije bilo priče da će se raditi trafo koji napaja Nemanjinu, kao što su radili nedavno u Vojvode Stepe?

Da, načuo sam i ja to već negde, al ne znam ništa o tome.
 
Definitivno su radovi na vezi Nemanjine i Resavske. Sad ima i na sajtu GSP-a. Od subote, pa do 31.08. 2-jka se ukida, 7-ica će preko Dorćola i Pristaništa na Novi Beograd, 9-tka samo do Slavije, i 12-ica će preko Dorćola i Pristaništa ka Banovom brdu, s tim će postojati i kratki lokal 12L1 od Taša do Omladinskog stadiona.
 
Na sajtu su druge informacije što se tiče linija (zbog radova u Kraljice Marije takođe)
 

Prilozi

  • 5D3BD136-BE09-43AC-A131-04073A0E98FC.jpeg
    5D3BD136-BE09-43AC-A131-04073A0E98FC.jpeg
    111,9 KB · Pregleda: 78
Tačno je to što si našao. Htedoh da pošaljem novi post. Pre dva sata su napravili nove izmene. Sad je to valjda i konačno od sutra, pa do kraja avgusta.
 
Ako se ne varam, ovo što sam poslao će važiti narednih nekoliko dana dok se ne završi popravka vodovoda u Kraljice Marije, a potom će trase linija ponovo biti promenjene (verovatno će tada i 7 moći da radi preko Dorćola).
 
Da da, gledam sad novo obaveštenje. Izgleda baš kako kažeš, mislim verovatno će biti novih izmena kad sanira šteta u Kraljice Marije.

Screenshot_20220715-143328_Drive.jpg
 
Просто речено, не желе да ставе Кафове кроз Цара Душана/Џорџа Вашингтона/27.марта/Краљице Марије. По броју путника, Кафови би пре требало да раде на линији 5, него на линији 13 или можда чак и на 12-ци.
 
Значи, Београд скоро да нема трамвај на месец и по дана.
Зато ће од 1. септембра све да пршти.
:)
 
Šlogirane 12 i 13 već godinama ni za solo autobus nisu. 12L je stara 13 i kao takva imaće manje putnika od postojeće 13. To je za solo autobus sa dvoja vrata. Al ne, genijalci će zato trovratne solo krntije da pošalju na 9A. Komična numeracija na delu. 9L duža i od 9 i od 10. Da uzmeš štranjku da's obesiš. Pa zar ne može 9R (režimska izmena)?

Ceo tramvajski sistem je u poslednje vreme tako koncipiran da je isplativ u celosti samo zimi, dok bi leti sve linije osim 9 i skraćene 7 (7L do Pristaništa) trebalo da budu zamenjene sezonskim solo autobuskim xA (6A do Studenstkog Trga), a 6 ukinuta. Samo pitanje da li bi imali vozača, a i ispravnih, čak i novih solo vozila. O tome se trebalo ranije razmišljati.

Da ironija bude još veća već se godinama polako ali sigurno tramvajski podsistem urušava paralelno najavljujući velika unapređenja, uglavnom u predizbornim kampanjama. Odavno je jasno da je tramvaj nažalost samo šargarepa za glasače. Ona priča za Petlovo umesto metro kraka je isto na klimavim nogama, jer u retrospektivi možemo očekivati samo još osakaćeniji 56, sa što više krševa i novih semafora ili kružnih tokova.
 
Nema šta se ne urušava u sistemu gradskog prevoza. Baš se vraćao sa Vidikovca sa 59 i dođoh do stare okretnice troli. Najpre videh jedan autobus parkiran, sa sve vozačem unutra, a onda videh dve trole parkirane sa druge strane. Na kraju sam u jednu od te dve trole ušao da bih se dobacio kući. Pre neki dan isto kolaps, umesto troli 40 i 41 radili autobusi.
 
Значи, Београд скоро да нема трамвај на месец и по дана.
Зато ће од 1. септембра све да пршти.
:)
Baš to, čemu služi od 7-ica kad svakako većina ljudi sa ustaničke siđe na konjanik i ide na 17, niko nije lud da se kotrlja u kanturini 15 minuta duže nego što ćeš ići Solarisom na 17 sa klimom i još sad da kružiš preko Dorćola je totalno ludilo
 
Solać je dolazio tipa za ono vreme korone kad su dodavali polaske ali su i tu dolazili Bmc, inače mi u 99% situacija naiđe Solaris
 
Pisao sam ranije kako vozači na 38L kreću i po 5 minuta ranije sa Prokopa. Znajući za to, stigao sam desetak minuta ranije. Vidim da stoji autobus na stajaslištu u smeru ka Dragana Mancea. Nakon nekih 3 - 4 minuta, krenuo je. Obrnuo je vozilo oko okretnice u Dragana Mancea i spustio se na stajalište u smeru ka Kosmaju. Stao je na stajalište, pored autobusa sa linije 36, zato što su se dvoje kola smestila u ravni sa 36, iza autobusa. Ulazim u vozilo na 38L i sedam, jer vozač nije projurio pored stajališta. Vozač izlazi iz vozila i malo se prošetao. Nakon toga ulazi u vozilo i baca pogled na Bus plus aparat. Kako još uvek nije bilo vreme polaska, izašao je. Kada je došlo vreme polaska, ušao u vozilo i krenuo. Da li je neko čitao šta smo pisali ovde, pa skrenuo pažnju vozačima ili je vozač jednostavno ispoštovao vreme polaska, pošto je video da mu se približavam, kako ne bi riskirao potencijalnu prijavu (ne zna da li sam od onih što prijavljuju ili ne), ne bih znao.

Dalje, kod Rudog je ušlo 4 - 5 ljudi. Umesto da se odmah isključi na autoput, produžio je pravo, i vozio kao 36 do Mostarske petlje, a onda se okrenuo oko stuba i stao na stajalištu u smeru ka Plavom mostu. Na tabli sam video da je uvedeno pomenuto stajalište uvedeno za 38L. Ovo navodim kao obaveštenje, ne kao kritiku. Meni lično ovo ne smeta, i u početku mi je bilo čudno što se preskače stajalište i direktno ide na ono kod Steka. Tada sam računao da ovi koji su dobili zaduženje za sprovođenje trase u delo, znaju koje su potrebe radnika GSP - a, tj. da im je neko iz pogona Kosmaj dao takvu iformaciju, jer su oni najviše koristili liniju 38L, ali izgleda da sam pogrešno mislio.​
 
Ostalo im od prosle godine, oko 200m. Valjda ce brzo da završe
 
Ove godine su prevazišli i sebe:

Taman završili radove u Marijane Gregoran, al su zato odlučili da zatvore Vojvode Micka Krstića.

Neće se sigurno zeznuti da je asfaltiraju kompletno.

Jbt kakvi degenerici.

Meni nije jasno kako se stanovnici tih naselja ne skupe jednom i ne odu da blokiraju saobraćaj ispred Vlade ili Gradske Skupsline. Ne može bre 6 meseci da prođe a da neki deo Karaburme i neki njegov deo javnog prevoza na neki način ne bude odsečen od ostatka grada. I tako vec 5 godina.
 
Poslednja izmena:
Taj kabl treba da dodje do trafo stanice kod skupstine. Ne znam koje ce ulice dalje da kopaju do nje. Bul despota stefana, takovsku, hilandarsku? To ce tek biti haos svih haosa.
 
Vrh