Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Pa ono jes, mogli bi je iskoristiti, al dobro je sve je dok je ne uklanjaju. No, uporno bežanje od nabavke novih trolejbusa mi svakako ove radove čini besmislenim. Svakodnevno gledam ove raspade od BKM-ova, i stvarno smo, ako gledamo prema trolejbusima, teška zabit i sirotinja. Toliko žalosno izgledaju, na stranu šta je ispod lima, da su definitivno postali kotrljajuća sramota grada Beograda.
 

Кијево ће остати без превоза до фебруара. Квазигоспода из СЈП не знају да постоји улица која спаја Кружни пут и насеље и да туда може минибус у оба смера без пробелема. Тако да би траса била редовно до кружног тока код касарне - Кружни пут Кијево до станице Усек за линију 54 - низбрдо низ улицу у насеље - лево поред Продавнице и даље до окретнице. Не захтева додатно увођење станица или било какве измене реда вожње.
 
@stf @David352 jel' ima mogućnost da se ova izmena iskoristi za stalnu liniju ili povratak 301? Kako to da odjednom može i državnim putem i koji sve razlozi nisu navodjeni. Ako ne, makar iz nove šumadije da dobiju okretnicu kod lovačkog roga.
 
Poslednja izmena:
@stf @David352 jel' ima mogućnost da se ova izmena iskoristi za stalnu liniju ili povratak 301? Kako to da odjednom može i državnim putem i koji sve razlozi nisu navodjeni. Ako ne, makar iz nove šumadije da dobiju okretnicu kod lovačkog roga.
По свему судећи не, јер из секретаријата кажу како нема довољан број путника, а на ово ће се вадити јер је привремено
 
@stf @David352 jel' ima mogućnost da se ova izmena iskoristi za stalnu liniju ili povratak 301? Kako to da odjednom može i državnim putem i koji sve razlozi nisu navodjeni. Ako ne, makar iz nove šumadije da dobiju okretnicu kod lovačkog roga.
Za nas uvek ima izgovora, isto je za liniju 300 bio izgovor državni put, dobio takav odgovor od sekretarijata i još mali broj ljudi od Vinče pa sve do Rakovice.
 
Може се задржати линија, али треба притисак становништва, јер је тако задржана 309Л.
Са друге стране линија 350Л није задржана јер је становништво било у том пресудном моменту инертно.
 
Може се задржати линија, али треба притисак становништва, јер је тако задржана 309Л.
Са друге стране линија 350Л није задржана јер је становништво било у том пресудном моменту инертно.
Што се тиче линије 350Л неко је пуштао буву да ће она остати, и до самог краја радова се уопште није знала судбина те линије, међутим једини сам се ја лично обраћао секретаријату везано за опстанак те линије,нажалост то је био период када нису одговарали на дописе и десило се шта се десило
 
За 309Л се дигао цео крај кроз који је пролазила, притисли су општину а онда сви заједно град. Линија и даље саобраћа у полулегалном режиму али постоји. Некако југ општине је генерално изузетно инертан. Ето, лобирали смо да се 351 избаци из Брестовика и једна изгурали то, јер је важније да три далеко већа насеља (Умчари, Дражањ и Пударци) имају ефикаснији превоз, али ето - линија је враћена због пар бесних Брестовичана. А путници из поменутих места само усмено кукају на то и то је то - никакав притисак ни према општини, ни према граду. То је уосталом и једини разлог зашто Београдска у Дражњу и даље нема јавни превоз, а такт на 351 је такав - какав је.
 
Juče oko 18:30 zastoj u Nemanjinoj i Kneza Miloša izazvao tramvaj, dupla katica. Blokirala je trake u Kneza Miloša, smer ka centru, tako da ni trolejbuisi ni autobusi nisu mogli da prođu. Razlog zašto se ovo desilo je taj što je ispred bila solo katica koja je crkla neposredno pred skretanje u Resavsku. Dupla katica nije mogla da se zakači za crknutu ispred, jer je sistem za zakačinjanje na crknutoj bio neispravan. Najmanje jedno 2h je trebalo da se sve razreši.​
 
Током извођења радова на редовном одржавању у улици Господара Вучића у Београду у периоду од 26.06. до 28.06.2024. године доћи ће до промена у раду линија јавног превоза. Радови подразумевају потпуно затварање коловоза на делу између зона раскрсница са улицама Крушевачка и Грчића Миленка (слободне су раскрснице). Током извођења радова у важиће следећи режим рада линија јавног превоза:​
  • Линија бр. 22 се укида;​
  • Успоставља се привремена аутобуска линија бр. 22А1 (Крушевачка - Звездара). Траса линије: КРУШЕВАЧКА, Крушевачка, Господара Вучића, Максима Горког, Јужни булевар, Грчића Миленка, Војислава Илића, Господара Вучића, ЗВЕЗДАРА. У супротном смеру ЗВЕЗДАРА, Господара Вучића, Грчића Миленка, Јужни булевар, Ђердапска, Господара Вучића, Крушевачка, Гарибалдијева, Матавуљева, КРУШЕВАЧКА;​
  • Линије бр. 46 и 55 – у смеру ка Миријеву саобраћаће улицама Јужни булевар, Грчића Миленка, Војислава Илића, Господара Вучића и даље редовним трасама, док ће у смеру ка Аутокоманди саобраћати редовно.​
Успоставља се привремено стајалиште „Господара Вучића 1“ у улици Господара Вучића, на позицији око 30 метара после зоне раскрснице са улицом Госпићка за линије бр. 22А1, 46 и 55.

 
Nisam siguran da razumem, zašto se uspostavlja linija na relaciji Kruševačka - Zvezdara, a ne Kruševačka - Slavija? Mislim koja je poenta nije mi bas najjasnije, gubi se veza sa Vracarom/Krstom i Slavijom ali se dobija na 2 dana veza sa Cvetkom?
 
Jednostavnije i smislenije je uvesti 22 redvno trasom do Gospodara Vučića i onda levo do Cvetka. Ionako je ovima u okolini Kruševačke lakše da se spuste 100m niže na 25, 25P i 26. I pretpostavljam da će biti duže od 2 dana, zato što se radi samo mali deo, od Kruševačke do Grčića Milenka, pa zato mislim da će biti više deonica na po par dana.​
 
Pa valjda bi je koristiti svi koji i sada koriste 22 na delu od Slavije do Gospodara Vučića.
 
Aha, nisam te razumeo, hteo si da kažeš da bude linija od Slavije do Cvetka? To bi imalo smisla, ali Kruševačka - Cvetko mi nema poentu zbog 46 i 55.
 
Mislio sam da se podrazumeva kada sam napisao da 22 ide redovnom trasom do Gospodara Vučića. Jedino što bi u tom slučaju bilo potrebno uvesti privremeno stajalište u zoni raskrsnice Vojislava Ilića i Gospodara Vučića u smeru ka Cvetku.
 
Tokom izvođenja radova na rekonstrukciji i dogradnji pozorišta „Boško Buha“, Trg republike br.3, u periodu od srede 26.06.2024. do 28.08.2025., zbog onemogućenog kretanja vozila ulicom Čika Ljubina, menja se režim rada linije VRABAC na sledeći način:

  • Vozila sa linije VRABAC će saobraćati: Obilićev venac, Kneza Mihaila i dalje redovnom trasom
……..

jako bitna izmena, kako ćemo sad
 
Samo da čestitam nadležnima na radovima u Kralja Milana.

Izvođač menja ukupno 3 bandere dnevno, one čunjeve koji su postavili su preblizu puta, te autobusi moraju uz manevar da se propuštaju. Ceo taj deo je totalno uglavljen, te vozila ispadaju iz turnusa, 31 zna zbog toga da se dosta čeka.

Umesto da se te 3 pišljive bandere postavljaju noću, a da preko dana žuta bude slobodna oni rešili lepo da bace ceo kraj u kolaps, brao.
 
Vrh