Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

@solecar
У реду је скроз за 34, зато сам и нагласио да прескаче станице кроз Канарево брдо, управо због тога. Међутим, 505 итекако уме да буде пун, да не може да се уђе у минибус, поготово када ђаци иду/враћају се из школе и када наиђе пре 48. Свакако, 505 би по броју путника, треба да има соло аутобусе. Пре једно 7-8 година, Банбусова Акиа која се и данас може видети на линијама попут 50 и 59, је радила једно вече на 505, вероватно је била прекоманда. Сва места за седење су била попуњена. Не знам како се провлачио кроз Миљаковачке стазе, јер сам сишао пре Миљаковачке шуме.

Ако не може 34, онда да се 505 преусмери према Варешкој, поред бувљака и Железничке станице (веза са Бг возом) до Кнежевца где се окреће 37, што је на конто мог предлога у претходној објави. 505 и да се преусмери или не, биће пуна свакако од улаза у Миљаковац 2 па све до последње станице у Миљаковачким стазама. Да може да прође аутобус кроз Миљаковачке стазе, скроз би другачије било.
 
Ако не може 34, онда да се 505 преусмери према Варешкој, поред бувљака и Железничке станице (веза са Бг возом) до Кнежевца где се окреће 37, што је на конто мог предлога у претходној објави. 505 и да се преусмери или не, биће пуна свакако од улаза у Миљаковац 2 па све до последње станице у Миљаковачким стазама. Да може да прође аутобус кроз Миљаковачке стазе, скроз би другачије било.
Predlagao sam ranije da se pojača linija 505 i da se produži preko Vareške i Pilota Mihajla Petrovića do Ceraka ili Vidikovca.

У реду је скроз за 34, зато сам и нагласио да прескаче станице кроз Канарево брдо, управо због тога.
Za 34 je predlagano od strane drugih forumaša da se linija 34 produži do Miljakovca 1, tako što bi išla trasom linije 54 dvosmerno preko Kanarevog brda.
 
Poslednja izmena:
1000024209.jpg

АК.
 
Linije 16 i 65 vidjene u Bulevaru Zorana Djindjica ka areni a od arene 71. Jel to neka vanredna primena?
 
Čekam pre neki dan na terminusu Pančevački Most, bilo je par minuta posle podneva. Lagano su neostvarena 2 polaska 37-ce koje je uredno prikazivala info-tabla , iako je autobus sa tom numeracijom svo vreme stajao parkiran prekoputa dok vozača nije bilo nigde. Na kraju sam imao sreće da odem mnogo ređom 58-com, svejedno mi je odredište bilo Sajam.

Zašto se ovo dešava? Nije bilo vreme špica, a nije ni prvi put da me 37-ca izda na samom polasku, čak i u večernjim satima.
 
Na 307 jutros totalni kolaps, neostvareni polasci u 6:22, 6:50 i sada se neće pojaviti ni ovaj u 7:04. Ljudi su se jedva ugurali u ovaj u 6:36, a mogu da zamislim kako će tek biti kad dođe autobus nakon više od 45 minuta bez ijednog vozila. Potez 300 = raspad
 
Uvod u sahranu GSP-a kao i za Lastu, isti recept.
Znali su oni dobro šta rade sa starosnom granicom, nije to slučajna odluka, od kako su otišli Conecti iz 2003 kubure sa vozilima, još kada na to dodamo i onu liniju 40 što saobraća sa busevima eto manjka.


Btw, blokada je pogona Zemun, ne znam da li ide nešto na 700 potez.
 
3454 se nije pojavio, pa su u sledećem krugu izbacili Ik 103 296 iz rezerve na 307. Polasci u 6:50 i 7:04 nisu ostvareni zbog sudara autobusa Niš expresa i Gsp-a na ulazu u okrenutu Ustanicka. Ovo je primer zašto je loše staviti sva vozila poteza 300 na Ustaničku. U slučaju nekog problema kod okretnice nastaje totalni kolaps. Pola sata nijedan autobus nije naišao na Smederevcu osim 309 koja ide od Cvetka.
 
Uvod u sahranu GSP-a kao i za Lastu, isti recept.
Znali su oni dobro šta rade sa starosnom granicom, nije to slučajna odluka, od kako su otišli Conecti iz 2003 kubure sa vozilima, još kada na to dodamo i onu liniju 40 što saobraća sa busevima eto manjka.


Btw, blokada je pogona Zemun, ne znam da li ide nešto na 700 potez.
Ради Земун нормално види се на апликацији.
 
Nekoliko poremećaja reda vožnje koje sam stigao da ovekovečim tokom današnjeg popodnevnog špica:
Dve 46-ce nailaze u roku od jednog minuta, što i nije toliko strašno ako se uzme u obzir da i treća stiže za 10 minuta i pored katastrofalne gužve na autoputu, petlji Autokomanda i celom Južnom Bulevaru.
Dve desetke stižu tokom istih 60 sekundi, i onda narednih 23 minuta ništa.
Dve 58-ce nešto pre 16 popodne stižu u razmaku od 1 minuta, pa onda pauza od skoro pola sata.
Čak 3 95-ce po ovom zadnjem displeju stižu u istom minutu, pa ih posle neće biti ko zna koliko dugo. Kako im uopšte uspeva da ovako nešto izvedu?
P5243079.JPG
P5243105.JPG
P5243117.JPG
P5243109.JPG
 
Poslednja izmena:
Шта ли је јутрос било у 18-ици на Газели, правац ка граду? Био сам у 74 која је прошла поред како би се искључила десно и видео да возач има затворене очи. Помислио сам да му није позлило. После пар секунди је отворио очи и један путник поред врата је махао рукама и вероватно се свађао са возачем. 74 се после пар минута укључила у Кнеза Милоша и са надвожњака се видело да је 18 кренула, а близу места где је стајала било је полицијско возило са укљученом ротацијом. Врло необична ситуација.
 
Током извођења радова на редовном одржавању у улици Булевар деспота Стефана (десна коловозна трака, гледано у смеру ка граду), на делу од зоне раскрснице са улицом Мије Ковачевића до Панчевачког моста, у периоду од 29.05 од 22.00 часа до 30.05.2024. године до 06.00 часова, доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.
  • Током извођења радова доћи ће до затварање предметне деонице за саобраћај, због чега ће возила са линија бр. 16, 23, 32Е и 35 у смеру ка граду саобраћати улицама Вишњићка, Мије Ковачевића, кружни ток код Богословије, Драгослава Срејовића, Булевар деспота Стефана и даље редовним трасама.​

Возила ће на измењеном делу трасе користити само аутобуско стајалиште „СУП Палилула“ (шифра ст.#546) које у постојећем режиму користе линије бр. 25, 25П, 32, 74, 202, 32Н и 202Н.

www.bgprevoz.rs/linije/aktuelne-izmene/478
 
Vrh