Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Управо видим 23 у Жаркову,изгледа да су негде ненајављени радови.
 
Ne znam da li je već objavio neko, ali ponovo će potez 300 na kratko prodisati od Ustaničke tokom radova na okretnici. Radovi će trajati od 02.04. od 22h do 04.04. do 22h. Linije 50, 306, 307 i 311 će saobraćati do Konjarnika, a 302, 303, 304 i 305 do Cvetkove pijace.

 
Kako će to tačno prodisati korisnici linija 306, 307 i 311, kada je njima uvek tokom ovakvih radova, u poslednjih nekoliko godina minimum, početno stajalište bilo ono koje koriste linije 20, 50 i 308 kod okretnice Ustanička?​
 
Ne znam da li je već objavio neko, ali ponovo će potez 300 na kratko prodisati od Ustaničke tokom radova na okretnici. Radovi će trajati od 02.04. od 22h do 04.04. do 22h. Linije 50, 306, 307 i 311 će saobraćati do Konjarnika, a 302, 303, 304 i 305 do Cvetkove pijace.

Ja ne razumem sto neku liniju ne prebace trajno kod Cvetka....bilo bi bolje :cool:
 

 
Oko 13h danas..

20240401_131906.jpg
 
Danas, negde između 14h - 15h, autobus na liniji 17, na skretanju iz Bulevara Zorana Đinđića u Omladinskih brigada udario u Peugeot 1007. Ne videh neku štetu na samom autobusu, dok je na kolima zadnje staklo stradalo. Razlog zašto je došlo do sudara je taj što je Peugeot izbegavao da se sudari sa vozilo koje mu je dolazilo iz pravca bloka 70A. Koliko sam u prolazu razumeo, auto iz Omladinskih brigada nije poštovao saobraćajne propise.​
 
Danas, negde između 14h - 15h, autobus na liniji 17, na skretanju iz Bulevara Zorana Đinđića u Omladinskih brigada udario u Peugeot 1007. Ne videh neku štetu na samom autobusu, dok je na kolima zadnje staklo stradalo. Razlog zašto je došlo do sudara je taj što je Peugeot izbegavao da se sudari sa vozilo koje mu je dolazilo iz pravca bloka 70A. Koliko sam u prolazu razumeo, auto iz Omladinskih brigada nije poštovao saobraćajne propise.​
A pa zato je bila katastrofa... Ja sam se vraćao 17. i od početne u Zemunu do Konjarnika mi je trebalo 1h : 22 min (15:22-16:47).
Ubili smo se 🙄
 

Промена режима јавног превоза у Булевару деспота Стефана


Током извођења радова на редовном одржавању у Булевару деспота Стефана, на делу од уливне рампе на Панчевачки мост из смера Карабурме до зоне раскрснице са Поенкареовом улицом – смер ка граду, доћи ће до промене режима рада линија јавног превоза од 18. априла, од 22 часа, до 19. априла до 6 часова, саопштено је из Секретаријата за јавни превоз.

Радови подразумевају потпуно затварање десне коловозне траке Булевара деспота Стефана, гледано у смеру ка граду, при чему ће се коловозна трака за смер ка Карабурми користити за двосмерно одвијање саобраћаја на предметној деоници.

Возила са линија 43, 95, 96 и 101Н у смеру ка граду саобраћаће улицама: Панчевачки мост, Драгослава Срејовића, Булевар деспота Стефана и даље редовно, док ће у супротном смеру саобраћати редовно. Привремено се укида стајалиште „Панчевачки мост” – смер ка граду.

 
Da li je rađena analiza koliko vremena svakodnevno izgube i koliko više goriva potroše autobusi na linijama za Banovo brdo kad idu ovako okolo umesto preko vijadukta? Jel to tolika naučna fantastika srediti vijadukt? A na šta se sve bacaju pare.
 
Da li je rađena analiza koliko vremena svakodnevno izgube i koliko više goriva potroše autobusi na linijama za Banovo brdo kad idu ovako okolo umesto preko vijadukta? Jel to tolika naučna fantastika srediti vijadukt? A na šta se sve bacaju pare.
Па не могу да оспособе чувену 3 да саобраћа,а камоли вијадукт да ураде.Не би ме чудило да аутобус на 3А саобраћа још 10 година или чак и више.
 
Otkud 88 večeras u Antifašističke borbe kod Vera?
 
Još kada bi smo i mi, poslednji lažni Beograđani otišli, morali bi da lupnu katanac na Bg.
 
Iako verujem da uvek ima ljudi spremnih i ornih za večitu raspravu Beograd vs. ostatak Srbije (uostalom ja sam jedan od njih, pošto decenijama slušam pljuvačine po svom gradu i ljudima) poenta ovde nije da ljudi koji nisu rođeni u Beogradu treba da se sklone iz njega. Poenta ovde je da je grad postao toliko preopterećen, prenaseljen, zbrljan, izveštačen, haotičan pa čak i anarhičan... da nam je potrebno da dođu praznici i periodi drastično smanjenih količina ljudi i haosa (koji SNS promoviše, zarad kupovine glasova i socijalnog mira) da bismo uvideli, odnosno podsetili, koliko bi ovaj grad mogao da bude lep, a sa time i život u njemu. Da nema slepačke centralizacije, slepačke kadrovske politike, anarhije, korupcije, bezakonja, iskompleksiranih Srba koji žude za Njujorkom i ostalih drugih faktora koji su doveli dotle da je Beograd ko košnica a masa ostatka Srbije ko duh onoga što nekad beše.


Uostalom, ovo što saobraćajno imamo ovih dana bi se moglo postići i kada bi se smanjila samo količina automobila na ulicama Beograda. I količina manitog patološkog trpanja kvadrata i objekata u Beograd, od kojih će statistički 30% njih stajati prazno usled nečije pohlepe ili slepila. I pola njih biti nelegalni, nepropisni ili falični u nekom pogledu.

Tako da u neku ruku i nisu problem ljudi koji nisu iz Beograda sami po sebi. Problem je šta je ovaj narod kolektivno napravio od ovog Beograda. I da može drukčije. Samo je previše sebičnjaka i bolida među ljudima. Ja iskreno verujem da bi Beograd mogao uspešno da izdrži ovaj broj ljudi koji sada ima. Samo kada se jedan deo njih ne bi ponašali kako se ponašaju, a i kada bi bilo manje kompleksaša, odavde iz Beograda, koji misle i lobiraju da se uspešnost i kvalitet nekog grada mere time koliko ima gužvi, koliko nebodera i koliko površina pod betonom, staklom ili aluminijumom.
 
Poslednja izmena:
Da su komunisti prvo proširili ulice u postojećim naseljima, pa onda gradili nova naselja iza njih, danas ne bi smo imali problem sa rušenjem vila i izgradnjom višespratnica na njihovom mestu. Da su komunisti izgradili metro, danas ne bi smo imali problem sa prebacivanjem peska na Makišu. Da su komunisti izgradili kanalizaciju u III Beogradu, danas ne bi smo imali problem sa time. Nastaviti po želji, mrzi me da navodim sve šta su trebali da urade, da nama olakšaju dizanje sve četri u vis. :D
 
Poenta mog posta je bila da nisu krivi oni prethodni, nego svi od 1945. pa na ovamo i ko god se bude uhvatio u koštac sa time, moći će samo da zadrži postojeće stanje, zato što će se u svega 5% (ako smo baš optimistični) moći ispraviti greške, a da to ne zalazi u veća rušenja, koja će ekonomski i u svakom drugom pogledu biti neisplativa.​
 
Poslednja izmena:
Iako verujem da uvek ima ljudi spremnih i ornih za večitu raspravu Beograd vs. ostatak Srbije (uostalom ja sam jedan od njih, pošto decenijama slušam pljuvačine po svom gradu i ljudima) poenta ovde nije da ljudi koji nisu rođeni u Beogradu treba da se sklone iz njega. Poenta ovde je da je grad postao toliko preopterećen, prenaseljen, zbrljan, izveštačen, haotičan pa čak i anarhičan... da nam je potrebno da dođu praznici i periodi drastično smanjenih količina ljudi i haosa (koji SNS promoviše, zarad kupovine glasova i socijalnog mira) da bismo uvideli, odnosno podsetili, koliko bi ovaj grad mogao da bude lep, a sa time i život u njemu. Da nema slepačke centralizacije, slepačke kadrovske politike, anarhije, korupcije, bezakonja, iskompleksiranih Srba koji žude za Njujorkom i ostalih drugih faktora koji su doveli dotle da je Beograd ko košnica a masa ostatka Srbije ko duh onoga što nekad beše.

Uostalom, ovo što saobraćajno imamo ovih dana bi se moglo postići i kada bi se smanjila samo količina automobila na ulicama Beograda. I količina manitog patološkog trpanja kvadrata i objekata u Beograd, od kojih će statistički 30% njih stajati prazno usled nečije pohlepe ili slepila. I pola njih biti nelegalni, nepropisni ili falični u nekom pogledu.​
Baš sam juče konstatovao kako sam ovih dana neverovatno brzo stizao do željenih lokacija. Naprimer od mene (Prokop) do Banjičke pijace sam stigao za 10 - ak minuta, i to u periodu između 17h - 18h. Isto sam pre neki dan, koji je bio radni, od Steco - a do Cvetka stigao za nekih 15 - ak minuta.
 
То су последице централизације која се одвија од доласка комуниста па до дана данашњег. Да имамо развијене железнице, метро и остале градове поред Београда не бисмо имали ово што имамо данас
 
Vrh