Ja ne razumem sto neku liniju ne prebace trajno kod Cvetka....bilo bi boljeNe znam da li je već objavio neko, ali ponovo će potez 300 na kratko prodisati od Ustaničke tokom radova na okretnici. Radovi će trajati od 02.04. od 22h do 04.04. do 22h. Linije 50, 306, 307 i 311 će saobraćati do Konjarnika, a 302, 303, 304 i 305 do Cvetkove pijace.
busevi.com
Spisak linija i red vožnje aktivnih linija u sistemu gradskog prevoza u Beogradu / Gradski prevoz Beograd / Public transport Belgrade / busevi.comwww.busevi.com
A pa zato je bila katastrofa... Ja sam se vraćao 17. i od početne u Zemunu do Konjarnika mi je trebalo 1h : 22 min (15:22-16:47).Danas, negde između 14h - 15h, autobus na liniji 17, na skretanju iz Bulevara Zorana Đinđića u Omladinskih brigada udario u Peugeot 1007. Ne videh neku štetu na samom autobusu, dok je na kolima zadnje staklo stradalo. Razlog zašto je došlo do sudara je taj što je Peugeot izbegavao da se sudari sa vozilo koje mu je dolazilo iz pravca bloka 70A. Koliko sam u prolazu razumeo, auto iz Omladinskih brigada nije poštovao saobraćajne propise.
Па не могу да оспособе чувену 3 да саобраћа,а камоли вијадукт да ураде.Не би ме чудило да аутобус на 3А саобраћа још 10 година или чак и више.Da li je rađena analiza koliko vremena svakodnevno izgube i koliko više goriva potroše autobusi na linijama za Banovo brdo kad idu ovako okolo umesto preko vijadukta? Jel to tolika naučna fantastika srediti vijadukt? A na šta se sve bacaju pare.
Baš sam juče konstatovao kako sam ovih dana neverovatno brzo stizao do željenih lokacija. Naprimer od mene (Prokop) do Banjičke pijace sam stigao za 10 - ak minuta, i to u periodu između 17h - 18h. Isto sam pre neki dan, koji je bio radni, od Steco - a do Cvetka stigao za nekih 15 - ak minuta.Iako verujem da uvek ima ljudi spremnih i ornih za večitu raspravu Beograd vs. ostatak Srbije (uostalom ja sam jedan od njih, pošto decenijama slušam pljuvačine po svom gradu i ljudima) poenta ovde nije da ljudi koji nisu rođeni u Beogradu treba da se sklone iz njega. Poenta ovde je da je grad postao toliko preopterećen, prenaseljen, zbrljan, izveštačen, haotičan pa čak i anarhičan... da nam je potrebno da dođu praznici i periodi drastično smanjenih količina ljudi i haosa (koji SNS promoviše, zarad kupovine glasova i socijalnog mira) da bismo uvideli, odnosno podsetili, koliko bi ovaj grad mogao da bude lep, a sa time i život u njemu. Da nema slepačke centralizacije, slepačke kadrovske politike, anarhije, korupcije, bezakonja, iskompleksiranih Srba koji žude za Njujorkom i ostalih drugih faktora koji su doveli dotle da je Beograd ko košnica a masa ostatka Srbije ko duh onoga što nekad beše.
Uostalom, ovo što saobraćajno imamo ovih dana bi se moglo postići i kada bi se smanjila samo količina automobila na ulicama Beograda. I količina manitog patološkog trpanja kvadrata i objekata u Beograd, od kojih će statistički 30% njih stajati prazno usled nečije pohlepe ili slepila. I pola njih biti nelegalni, nepropisni ili falični u nekom pogledu.