Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Linija 94 puštena Vareškom ulicom, tako da sada povezuje stari i novi otc, iliti buvljak. Takođe bitna stvar je ta što je dobijena veza Vareške sa železničkom stanicom Rakovica, gde je nekada išla linija 504.
20230628_163719.jpg
 
Linija 94 puštena Vareškom ulicom, tako da sada povezuje stari i novi otc, iliti buvljak. Takođe bitna stvar je ta što je dobijena veza Vareške sa železničkom stanicom Rakovica, gde je nekada išla linija 504.
Pogledajte prilog 165812
Sve više se upropašćava ova linija. Nekada je bila dobra veza Miljakovca 1 i gazele (sava centra) a sada katastrofa. Opet Miljakovac 1 trpi. Zar nije bilo lakše da su 504 preusmerili sa rakovičkog mosta preko Borske i Vareške i dalje pored železničke stanice rakovica ka Resniku. Isti princip je mogao i sa linijom 502 samo obrnutno: sa mosta desno pored žel.stanice, vareškom i borskom do Miljakovca 1. Čak i linija 506 je mogla pored žel.stanice i vareškom do borske ili patrljak linija 505L od Miljakovačkih staza da se produži do Kneževca ili spoji sa 507. Očito opština Rakovica iz političkih razloga forsira sve ove izmene a najviše u korist Resnika. Gomile "500" linijica koje se preklapaju a ne rešavaju probleme.
 
Poslednja izmena:
Кад председник општине живи у Реснику.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Verovatno nemaju dovoljno autobusa da pokriju celu liniju jer ima dosta vozila. Mada letnji je red voznje, mogu da skinu sa 21A vozila i da na nju pošalju trole, ne znam sad koliko ostaje još slobodnih vozila za ostatak 29.
 
Izmene na Miljakovcu od sutra 30.6.


Током извођења радова на редовном одржавању у у улици Велизара Станковића, на делу од улице Борска до улице Николе Мараковића. Радови ће се изводити у периоду од 30.06. од 09.00 часова до 12.07.2023. године, доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.

Током извођења радова доћи ће до затварање предметне деонице за саобраћај, при чему ће доћи до промене у раду линија јавног превоза и то:
  • Возила са линија бр. 48 ће саобраћати скраћено до окретнице „Миљаковац 1“.
  • Возила са линија бр. 505Л:
- у смеру ка терминусу „Миљаковац 1“ саобраћати следећим улицама: Вукасовићева, Борска до окретнице „Миљаковац 1“
- у смеру ка терминусу „Миљаковачке стазе“ саобраћати следећим улицама: терминус „Миљаковац 1“, Борска, Ивана Мичурина, Вукасовићева и даље редовном трасом.

Успоставља се привременa минибус линија која ће носити ознаку 48Л (Миљаковац 2 - Миљаковац 1 - Миљаковац 2).

Траса линије:
  • МИЉАКОВАЦ 2 - Вукасовићева - Борска - МИЉАКОВАЦ 1 - Борска - Ивана Мичурина - Вукасовићева - МИЉАКОВАЦ 2
Привремено се успостављају стајалишта и то:

- „Миљаковац 2“ (смер ка окретници „Миљаковац 1“) – унутар саме старе окретнице „Миљаковац 2„ на позицији која се налази непосредно испред улице Вукасовићева .
- „Миљаковац 2“ (смер ка окретници „Миљаковац 2“) – у улици Вукасовићева на позицији се налази непосредно испред зауставне линије која се налази у зони старе окретнице „Миљаковац 2“.
Ostade Miljakovac 3 samo na mini bus liniji, odsečeni od sveta.
 
Znam, zato sam i napisao ovo što sam napisao, jer će se jedino tako dobiti nešto korisno, a ne da se napravi da veći broj ljudi preseda na drugom mestu. A i može 29 preko Nemanjine, Kneza Miloša, Takovske, Svetogorske i Makedonske do okretnice na Studentskom trgu.​
 
Pa može i tako, ali mislim da bi najjednostavnije da jednostavno 21 zameni 29 na ta 2 meseca, bolje bi bilo da ide bilo šta do studentskog direktno, a 29 bi previše kruzila pa ne bi imala neku poentu kao takva i verovatno bi bila nepouzdana. Kad već autobusi mogu da idu, lepo nek pojačaju malo 21, ionako su 40 skroz ukinuli pa sam siguran da bi imali vozila.
 
Pa može i tako, ali mislim da bi najjednostavnije da jednostavno 21 zameni 29 na ta 2 meseca, bolje bi bilo da ide bilo šta do studentskog direktno, a 29 bi previše kruzila pa ne bi imala neku poentu kao takva i verovatno bi bila nepouzdana. Kad već autobusi mogu da idu, lepo nek pojačaju malo 21, ionako su 40 skroz ukinuli pa sam siguran da bi imali vozila.
Nemaju bre da pošalju na Kosmajske linije, sa ovim izrezanim redovima vožnje... A pojačaće neku liniju.... E moj brate, mogu samo da je redukuju jer je "brojač putnika pokazao".

Ko zna koliko im neispravnih Higera bleji u zsmrzivaču, ja #3524 nisam video od kada je propao na 22A.

Od septembra neka nam je bog u pomoći, ovi Conectosi '03 su jedva živi.
 
Mislio sam da možda ima iz nekog drugog pogona, nemam pojma, ne razumem se toliko u gsp i pogone, ali ne mogu da verujem da im treba 2 meseca da srede to sto srede, pa mi palo na pamet ovo rešenje kad autobusi već mogu da prolaze a trole ne.
 
21 i 22 već treću godinu zaredom menjaju autobusi
19 ne ide, ne ide pa stane
28 i 40 se tokom celog leta ukidaju i menjaju autobusima
29 se tokom celog leta kasapi do Slavije
41 odmenjuju autobusi

Naprednjacke gluperde trolejbusi.jpg


P.S.
600 miliona evra za fudbal 👌
 
@Bender Rodriguez
28 i 40 se ne menaju autobusima, jer je 40 ukinuta. A i tih 5 autobusa na 28A, od kojih u proseku polovina ne radi, teško da se može nazvati zamenom. Drugo, kakva mi je to priprema za potpuno gašenje trolejbuskog podsistema, kada ni po letnjem redu vožnje nisu u stanju da ukinute trolejbuske linije zamene autobuskim, pa moraju dodatno da smišljaju radove u Kralja Milana na kontaktnoj mreži u trajanju od 2 meseca, kako bi opravdali nedostatak trolejbusa i autobusa koji bi ih zamenili.

@Zvezdarac77
Da ponovim da je poenta olakšati ljudima, a ne otežati im. Ako već imamo kontaktnu mrežu koja je napravljena da služi za vanredne situacije, kao što je ova sa 29, onda to treba i da se iskoristi. Jer ovako kako ti predlažeš, samo će se stvarati dodatni pritisak na 31, bilo na Slaviji, bilo na Šumicama. 29 do Studentskog trga makar malo pomaže da situacija olakša i ne bude presedanja velikog broja ljudi na 31, pošto je to jedina ljudski linija koja ostaje da prokriva Kralja Milana. Siguran sam da onaj ko ne bude kod Šumica presedao na 31, da će se voziti sa 29 do Slavije pa tamo presedati na 31, pre nego na 21, koji neće moći svojim produženjem da na adekvatan način nadomesti skraćenje 29.​
 
Ne razumem kako će se stvarati dodatni pritisak na 31 ako se 21 produži do Studentskog 😂 ja tebe ništa ne razumem sa ovim sastavima (inače te gotivim na osnovu stvari koje pišeš ovde, samo kažem). Ko bi normalan koristio 29 do Studentskog koja će do njega od Slavije da stiže za fazon 15 min sa svim tim kruženjem?Upravo to bi otezalo ljudima, ne vidim kako bi im olakšalo. Nema poente, svakako bih i ja prešao na 31 iz iste te 29-ke ili išao peske od Slavije.
 
56 није било минимум 40 минута. На Мостару сам чекао око 15, ушао у 55 и отишао на ЧП у нади да ћу ухватити 581. Али од тога нема ништа.
Наишао је 89 у који није могло да се уђе, потом 10 минута касније 56 у који исто није могло да се уђе. Чекао сам још 15 минута и ушао једва у 89 а 581 који је требало да крене у 4 није дошао.

Хвала ти Гангула.
 
Писао сам мејл СЈП-у да обавести грађане о измени трасе линије 94. Поучен претходним искуством добићу (полу)писмен одговор.
 
Vrh