Igore,samo ću ti reći da sam pre pola sata čekao bus,u Kosmajskoj,50-ca je prošla lagano pored mene...svaki vozač radi kako hoće veruj mi,svaki dan ćeš videti likove koji preskaču stanice...a živiš i ti tu negde u kraju...dakle ne staju svi veruj mi,i dalje stojim pri tvrdnji da je ovo vrhunski bezobrszluk...a izmena će traja ti do polovine jula...sramota...Staju u Jablaničkoj.
Nisu se vozaci osilili, nemoj odma da pljujes po njima. Nema ko na terenu da ih obavesti u datom momentu o izmenama/vracanju na trase, vec je potrebno nekoliko dana da dodje informacija do svih vozaca (redovnih i zamenskih). Kad je raskinut ugovor sa Bus Plusom vise ne stizu poruke na vozacke validatore o izmenama/blokadi saobracaja. Dok su funkcionisali validatori, npr. bude sudar u Pozeskoj ili trenutni radovi i DJP posalje poruku vozacima: " Zbog blokade/radova tu i tu idite tuda i tuda", "Zavrseni radovi/blokada otklonjena, vratite se na trasu tu i tu"... Sad toga nema. Poceli su da skidaju i vozacke panele sa buseva. Zamisli da si ti vozac, nisi vidovit da znas gde su izmene ako te neko ne obavesti o tome na vreme ili se desi da saznas na tezi nacin - zaglavis se sa busom na podrucju radova. Sto se tice svih informacija o izmenama vozace informisu otpravnici, a putnike mediji (TV, internet, novine). Koliko postoji trenutna krivica u vozacu o neinformisanosti zbog otpravnika, tolika je i putnikova krivica (u fazonu da si slusao vesti znao bi gde da cekas bus). A pravilo je da otpravnicima treba da stigne dopis o izmenama/vracanju trase i tek onda obaveste vozace kuda treba da idu. Gresis ako mislis da vozaci samovoljno mogu da voze trasom kojom zele i da staju/ne staju na nekim stajalistima bez obzira sta putniku vise odgovara - sve se radi po dopisu/naredbi. Ako pojedini otpravnici naprave propust pa ne obaveste vozace o trasi ili kolega kolegi ne prenese (pogotovo ako je neki vozac prvi put na zameni), to je vec druga stvar...ili primer vozaca iz Sri Lanke - objasni ti njima pantomimom kuda da voze kad niti oni znaju nas jezik niti mi njihov. Dok je samo GSP 90-ih odrzavao sve linije na terenu su bili referenti i kontrola saobracaja i usmeravali su vozila kuda treba da idu. Nazalost, trenutno je situacija u nazadovanju dok se ne normalizuje neka nova aplikacija pracenja i vid poruka vozacima o svemu sto je vezano za saobracaj, ali nadamo se da ce sve doci na svoje , a sad je istini na volju to neizvodljivo. Uzmi za primer da podjes negde kod nekoga kuci bez mobilnog telefona i da ne mozes u trenutku da znas da li je taj neko morao da ode hitno negde i ti dodjes i poljubis vrata. E tako je i sa vozacima bez poruka na validatorima. Da ne nabrajam jos primera....I ja sam primetio da pola autobusa sa linija 37 i 50 postuju izmenu, pola ne. Ljudi ne znaju gde da cekaju te autobuse ili ih cekaju duplo duze vremena. Stvarno je sramota da su se vozaci toliko osilili da voze kuda oni hoce.
По теби је требало укинути половини Бановог брда превоз из града на 5 дана? Да се људи пењу узбрдо од Аде? Ко год није желео да кружи по Брду, могао је на Падини да преседне са 51, 52, 55, 56, 58, 88 и 89 на 23 и 53.Mislim da je najvece ludilo ruta linije 23/53. Danas sam se sa njim vozio vise od pola sata od Mostara do Kosutnjaka( pritom subota,nema nikakve guzve) Koji genije je osmislio da linija kruzi oko hipodroma do pozeske pa onda da se spusta ka Adi mol i ceka nekih 10 min na ukljucenje ka Adi umesto da je samo posle Sajma produzila napred?! Ljudi ulaze gore na B.brdu u taj bus i totalno sludjeni izlaze kod Ade jer nemaju pojma da bus ide levo a ne desno ka sajmu i gradu..Kakve su to napredne glavesine!
Четвртог дан измене трасе због радова у Пожешкој (субота) аутобус приватног превозника на линији 37 иде измењеном трасом, али не оном коју је одредила Дирекција за јавни превоз већ оном којом возач жели (наравно, краћом). Колико је још дана било потребно да возач сазна куда треба да вози. Притом, није из Шри Ланке већ наш возач. Убеђује ме како не треба да се пење на Баново брдо. Ја као обичан путник знам куда треба да вози, а он не зна. Очигледно није незнање већ бахатост.Dok su funkcionisali validatori, npr. bude sudar u Pozeskoj ili trenutni radovi i DJP posalje poruku vozacima: " Zbog blokade/radova tu i tu idite tuda i tuda", "Zavrseni radovi/blokada otklonjena, vratite se na trasu tu i tu"... Sad toga nema. Poceli su da skidaju i vozacke panele sa buseva. Zamisli da si ti vozac, nisi vidovit da znas gde su izmene ako te neko ne obavesti o tome na vreme ili se desi da saznas na tezi nacin - zaglavis se sa busom na podrucju radova. Sto se tice svih informacija o izmenama vozace informisu otpravnici, a putnike mediji (TV, internet, novine). Koliko postoji trenutna krivica u vozacu o neinformisanosti zbog otpravnika, tolika je i putnikova krivica (u fazonu da si slusao vesti znao bi gde da cekas bus). A pravilo je da otpravnicima treba da stigne dopis o izmenama/vracanju trase i tek onda obaveste vozace kuda treba da idu. Gresis ako mislis da vozaci samovoljno mogu da voze trasom kojom zele i da staju/ne staju na nekim stajalistima bez obzira sta putniku vise odgovara - sve se radi po dopisu/naredbi. Ako pojedini otpravnici naprave propust pa ne obaveste vozace o trasi ili kolega kolegi ne prenese (pogotovo ako je neki vozac prvi put na zameni), to je vec druga stvar...ili primer vozaca iz Sri Lanke - objasni ti njima pantomimom kuda da voze kad niti oni znaju nas jezik niti mi njihov.
Realno,ima istine u tome što pričaš,i vrlo je moguće da to ima uticaj....ali isto tako je i činjenica da pomenutom starom trasom i dalje ide 89,i samim tim jako je teško ubediti vozača da ide okolo ako ovaj ne ide okolo....što ja da se mučim,a ovi idu normalno...i izmena ko izmena deluje vrlo amaterski odradjena....a oni koji se odluče da voze izmenjenom trasom,samoinicijativno donose odluke na licu mesta,jer očigledno trenutno takvu bahatost nema ko da sankcioniše....i onda tu dolazi činjenica da sistem praćenja ne funkcioniše,samim tim svako vozi za sebe...sveukupno,jedino putnici gube...Nisu se vozaci osilili, nemoj odma da pljujes po njima. Nema ko na terenu da ih obavesti u datom momentu o izmenama/vracanju na trase, vec je potrebno nekoliko dana da dodje informacija do svih vozaca (redovnih i zamenskih). Kad je raskinut ugovor sa Bus Plusom vise ne stizu poruke na vozacke validatore o izmenama/blokadi saobracaja. Dok su funkcionisali validatori, npr. bude sudar u Pozeskoj ili trenutni radovi i DJP posalje poruku vozacima: " Zbog blokade/radova tu i tu idite tuda i tuda", "Zavrseni radovi/blokada otklonjena, vratite se na trasu tu i tu"... Sad toga nema. Poceli su da skidaju i vozacke panele sa buseva. Zamisli da si ti vozac, nisi vidovit da znas gde su izmene ako te neko ne obavesti o tome na vreme ili se desi da saznas na tezi nacin - zaglavis se sa busom na podrucju radova. Sto se tice svih informacija o izmenama vozace informisu otpravnici, a putnike mediji (TV, internet, novine). Koliko postoji trenutna krivica u vozacu o neinformisanosti zbog otpravnika, tolika je i putnikova krivica (u fazonu da si slusao vesti znao bi gde da cekas bus). A pravilo je da otpravnicima treba da stigne dopis o izmenama/vracanju trase i tek onda obaveste vozace kuda treba da idu. Gresis ako mislis da vozaci samovoljno mogu da voze trasom kojom zele i da staju/ne staju na nekim stajalistima bez obzira sta putniku vise odgovara - sve se radi po dopisu/naredbi. Ako pojedini otpravnici naprave propust pa ne obaveste vozace o trasi ili kolega kolegi ne prenese (pogotovo ako je neki vozac prvi put na zameni), to je vec druga stvar...ili primer vozaca iz Sri Lanke - objasni ti njima pantomimom kuda da voze kad niti oni znaju nas jezik niti mi njihov. Dok je samo GSP 90-ih odrzavao sve linije na terenu su bili referenti i kontrola saobracaja i usmeravali su vozila kuda treba da idu. Nazalost, trenutno je situacija u nazadovanju dok se ne normalizuje neka nova aplikacija pracenja i vid poruka vozacima o svemu sto je vezano za saobracaj, ali nadamo se da ce sve doci na svoje , a sad je istini na volju to neizvodljivo. Uzmi za primer da podjes negde kod nekoga kuci bez mobilnog telefona i da ne mozes u trenutku da znas da li je taj neko morao da ode hitno negde i ti dodjes i poljubis vrata. E tako je i sa vozacima bez poruka na validatorima. Da ne nabrajam jos primera....
U ovaj beogradski prevoz tacno da nikad ne udjes ako ne moras.. posle sto ljudi masovno voze kola, bar se ne preznojim i ne iznerviram toliko i niko ne pokusa da me odzepariDanas sam se vraćao sa Dorćola, sa 26 sam došao do Pionirskog parka, kada sam izašao i prešao u 58 koji sam video da nailazi. Dobrano se ljudi nakrcalo u njega, jer očigledno nije bilo 37 duže vreme. Ušao sam na prednja vrata i stao između prvog i drugog reda sedišta. Ljudi još pokušavali da uđu i govore mi da semrdnem još napred. Objasnio sam da ne mogu da mrdnem dalje, jer su ispred mene bile dve žene sa torbama, a iza njih starija žena sa kolicima za kupovinu. Nije im bilo pravo, jer je jedan gunđao kako se bespotrebno guraju kod vrata kad napred ima mesta. Kod Admirala Geprata maltene niko nije izlazio, a novi putnici pokušali da uđu. Samo su srećnici uspeli da se uguraju. A onda kod Nemačke ambasade, opsadno stanje u autobusu. Prvo je jedna žena krenula da se diže sa sedišta i da me gura da izađe, na šta sam reagovao da silazim i ja, da bi samo pola minuta kasnije žena sa kolicima krenula da me smara što ne izlazim iz autobusa, na šta sam odgovorio da ne mogu da idem preko drugih ljudi samo zato što se njoj žuri. Videlo se da joj nije bilo pravo, ali je ipak oćutala.
ne voze dugo jer je nebezbedan, koliko znam voze kroz Pastrovicevu ulicu pored ada mall-a, bar linija 23.Jel istina da autobusi više ne voze preko onog vijadukta ka Banovom brdu kod Ade? I ako jeste, kuda onda prolaze?