Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

bio je i haos sa 94 cekao na miljakovcu od 15:50 otprilike do 16:35-16:40 cisto da javim da se zna.
 
Mislim da je najvece ludilo ruta linije 23/53. Danas sam se sa njim vozio vise od pola sata od Mostara do Kosutnjaka( pritom subota,nema nikakve guzve) Koji genije je osmislio da linija kruzi oko hipodroma do pozeske pa onda da se spusta ka Adi mol i ceka nekih 10 min na ukljucenje ka Adi umesto da je samo posle Sajma produzila napred?! Ljudi ulaze gore na B.brdu u taj bus i totalno sludjeni izlaze kod Ade jer nemaju pojma da bus ide levo a ne desno ka sajmu i gradu..Kakve su to napredne glavesine!
 
Pa problem je što je B Brdo praktično ostalo odsečeno pa je to neko nazovi rešenje.
 
Staju u Jablaničkoj.
Igore,samo ću ti reći da sam pre pola sata čekao bus,u Kosmajskoj,50-ca je prošla lagano pored mene...svaki vozač radi kako hoće veruj mi,svaki dan ćeš videti likove koji preskaču stanice...a živiš i ti tu negde u kraju...dakle ne staju svi veruj mi,i dalje stojim pri tvrdnji da je ovo vrhunski bezobrszluk...a izmena će traja ti do polovine jula...sramota...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
I ja sam primetio da pola autobusa sa linija 37 i 50 postuju izmenu, pola ne. Ljudi ne znaju gde da cekaju te autobuse ili ih cekaju duplo duze vremena. Stvarno je sramota da su se vozaci toliko osilili da voze kuda oni hoce.
 
I ja sam primetio da pola autobusa sa linija 37 i 50 postuju izmenu, pola ne. Ljudi ne znaju gde da cekaju te autobuse ili ih cekaju duplo duze vremena. Stvarno je sramota da su se vozaci toliko osilili da voze kuda oni hoce.
Nisu se vozaci osilili, nemoj odma da pljujes po njima. Nema ko na terenu da ih obavesti u datom momentu o izmenama/vracanju na trase, vec je potrebno nekoliko dana da dodje informacija do svih vozaca (redovnih i zamenskih). Kad je raskinut ugovor sa Bus Plusom vise ne stizu poruke na vozacke validatore o izmenama/blokadi saobracaja. Dok su funkcionisali validatori, npr. bude sudar u Pozeskoj ili trenutni radovi i DJP posalje poruku vozacima: " Zbog blokade/radova tu i tu idite tuda i tuda", "Zavrseni radovi/blokada otklonjena, vratite se na trasu tu i tu"... Sad toga nema. Poceli su da skidaju i vozacke panele sa buseva. Zamisli da si ti vozac, nisi vidovit da znas gde su izmene ako te neko ne obavesti o tome na vreme ili se desi da saznas na tezi nacin - zaglavis se sa busom na podrucju radova. Sto se tice svih informacija o izmenama vozace informisu otpravnici, a putnike mediji (TV, internet, novine). Koliko postoji trenutna krivica u vozacu o neinformisanosti zbog otpravnika, tolika je i putnikova krivica (u fazonu da si slusao vesti znao bi gde da cekas bus). A pravilo je da otpravnicima treba da stigne dopis o izmenama/vracanju trase i tek onda obaveste vozace kuda treba da idu. Gresis ako mislis da vozaci samovoljno mogu da voze trasom kojom zele i da staju/ne staju na nekim stajalistima bez obzira sta putniku vise odgovara - sve se radi po dopisu/naredbi. Ako pojedini otpravnici naprave propust pa ne obaveste vozace o trasi ili kolega kolegi ne prenese (pogotovo ako je neki vozac prvi put na zameni), to je vec druga stvar...ili primer vozaca iz Sri Lanke - objasni ti njima pantomimom kuda da voze kad niti oni znaju nas jezik niti mi njihov. Dok je samo GSP 90-ih odrzavao sve linije na terenu su bili referenti i kontrola saobracaja i usmeravali su vozila kuda treba da idu. Nazalost, trenutno je situacija u nazadovanju dok se ne normalizuje neka nova aplikacija pracenja i vid poruka vozacima o svemu sto je vezano za saobracaj, ali nadamo se da ce sve doci na svoje , a sad je istini na volju to neizvodljivo. Uzmi za primer da podjes negde kod nekoga kuci bez mobilnog telefona i da ne mozes u trenutku da znas da li je taj neko morao da ode hitno negde i ti dodjes i poljubis vrata. E tako je i sa vozacima bez poruka na validatorima. Da ne nabrajam jos primera....
 
@HADZIJA282 Nemoj da pises gluposti, ako mi neko kaze da je izmena do polovine jula, da je traka za skretanje levo ogradjena i na znaku precrtan smer za levo kao i na kolovozu, ja kao ne znam da ne mogu tu levo nego treba neko da mi kaze. To zna svaki vozac, a ne profesionalac. Plus na svakom stajalistu je zalepljeno obavestenje koje svi vide pa i vozaci
 
Ja o klin - ti o plocu, pa dobro, nastavi da zivis u ubedjenju da vozaci voze kuda zele.
 
Mislim da je najvece ludilo ruta linije 23/53. Danas sam se sa njim vozio vise od pola sata od Mostara do Kosutnjaka( pritom subota,nema nikakve guzve) Koji genije je osmislio da linija kruzi oko hipodroma do pozeske pa onda da se spusta ka Adi mol i ceka nekih 10 min na ukljucenje ka Adi umesto da je samo posle Sajma produzila napred?! Ljudi ulaze gore na B.brdu u taj bus i totalno sludjeni izlaze kod Ade jer nemaju pojma da bus ide levo a ne desno ka sajmu i gradu..Kakve su to napredne glavesine!
По теби је требало укинути половини Бановог брда превоз из града на 5 дана? Да се људи пењу узбрдо од Аде? Ко год није желео да кружи по Брду, могао је на Падини да преседне са 51, 52, 55, 56, 58, 88 и 89 на 23 и 53.

Dok su funkcionisali validatori, npr. bude sudar u Pozeskoj ili trenutni radovi i DJP posalje poruku vozacima: " Zbog blokade/radova tu i tu idite tuda i tuda", "Zavrseni radovi/blokada otklonjena, vratite se na trasu tu i tu"... Sad toga nema. Poceli su da skidaju i vozacke panele sa buseva. Zamisli da si ti vozac, nisi vidovit da znas gde su izmene ako te neko ne obavesti o tome na vreme ili se desi da saznas na tezi nacin - zaglavis se sa busom na podrucju radova. Sto se tice svih informacija o izmenama vozace informisu otpravnici, a putnike mediji (TV, internet, novine). Koliko postoji trenutna krivica u vozacu o neinformisanosti zbog otpravnika, tolika je i putnikova krivica (u fazonu da si slusao vesti znao bi gde da cekas bus). A pravilo je da otpravnicima treba da stigne dopis o izmenama/vracanju trase i tek onda obaveste vozace kuda treba da idu. Gresis ako mislis da vozaci samovoljno mogu da voze trasom kojom zele i da staju/ne staju na nekim stajalistima bez obzira sta putniku vise odgovara - sve se radi po dopisu/naredbi. Ako pojedini otpravnici naprave propust pa ne obaveste vozace o trasi ili kolega kolegi ne prenese (pogotovo ako je neki vozac prvi put na zameni), to je vec druga stvar...ili primer vozaca iz Sri Lanke - objasni ti njima pantomimom kuda da voze kad niti oni znaju nas jezik niti mi njihov.
Четвртог дан измене трасе због радова у Пожешкој (субота) аутобус приватног превозника на линији 37 иде измењеном трасом, али не оном коју је одредила Дирекција за јавни превоз већ оном којом возач жели (наравно, краћом). Колико је још дана било потребно да возач сазна куда треба да вози. Притом, није из Шри Ланке већ наш возач. Убеђује ме како не треба да се пење на Баново брдо. Ја као обичан путник знам куда треба да вози, а он не зна. Очигледно није незнање већ бахатост.
 
Najjace od svega je sto mnogi koje je mrzelo da idu kroz Cukaricku padinu zbog guzve su vozili pravo pored mega maxija obrenovackim pa su na prvu stanicu stajali kod FMP. Cak i vozaci 56 koja tim danima radova na B.Brdu nisu imali izmenu. Moja zena je licno bila u 56 koji je tuda isao, a ja sam video i 37 i 58. Ljudi su uzalud negodovali. Toliki je javasluk zavladao, jer grad nema nikakav uvid gde su vozila da je to strasno.
 
Nisu se vozaci osilili, nemoj odma da pljujes po njima. Nema ko na terenu da ih obavesti u datom momentu o izmenama/vracanju na trase, vec je potrebno nekoliko dana da dodje informacija do svih vozaca (redovnih i zamenskih). Kad je raskinut ugovor sa Bus Plusom vise ne stizu poruke na vozacke validatore o izmenama/blokadi saobracaja. Dok su funkcionisali validatori, npr. bude sudar u Pozeskoj ili trenutni radovi i DJP posalje poruku vozacima: " Zbog blokade/radova tu i tu idite tuda i tuda", "Zavrseni radovi/blokada otklonjena, vratite se na trasu tu i tu"... Sad toga nema. Poceli su da skidaju i vozacke panele sa buseva. Zamisli da si ti vozac, nisi vidovit da znas gde su izmene ako te neko ne obavesti o tome na vreme ili se desi da saznas na tezi nacin - zaglavis se sa busom na podrucju radova. Sto se tice svih informacija o izmenama vozace informisu otpravnici, a putnike mediji (TV, internet, novine). Koliko postoji trenutna krivica u vozacu o neinformisanosti zbog otpravnika, tolika je i putnikova krivica (u fazonu da si slusao vesti znao bi gde da cekas bus). A pravilo je da otpravnicima treba da stigne dopis o izmenama/vracanju trase i tek onda obaveste vozace kuda treba da idu. Gresis ako mislis da vozaci samovoljno mogu da voze trasom kojom zele i da staju/ne staju na nekim stajalistima bez obzira sta putniku vise odgovara - sve se radi po dopisu/naredbi. Ako pojedini otpravnici naprave propust pa ne obaveste vozace o trasi ili kolega kolegi ne prenese (pogotovo ako je neki vozac prvi put na zameni), to je vec druga stvar...ili primer vozaca iz Sri Lanke - objasni ti njima pantomimom kuda da voze kad niti oni znaju nas jezik niti mi njihov. Dok je samo GSP 90-ih odrzavao sve linije na terenu su bili referenti i kontrola saobracaja i usmeravali su vozila kuda treba da idu. Nazalost, trenutno je situacija u nazadovanju dok se ne normalizuje neka nova aplikacija pracenja i vid poruka vozacima o svemu sto je vezano za saobracaj, ali nadamo se da ce sve doci na svoje , a sad je istini na volju to neizvodljivo. Uzmi za primer da podjes negde kod nekoga kuci bez mobilnog telefona i da ne mozes u trenutku da znas da li je taj neko morao da ode hitno negde i ti dodjes i poljubis vrata. E tako je i sa vozacima bez poruka na validatorima. Da ne nabrajam jos primera....
Realno,ima istine u tome što pričaš,i vrlo je moguće da to ima uticaj....ali isto tako je i činjenica da pomenutom starom trasom i dalje ide 89,i samim tim jako je teško ubediti vozača da ide okolo ako ovaj ne ide okolo....što ja da se mučim,a ovi idu normalno...i izmena ko izmena deluje vrlo amaterski odradjena....a oni koji se odluče da voze izmenjenom trasom,samoinicijativno donose odluke na licu mesta,jer očigledno trenutno takvu bahatost nema ko da sankcioniše....i onda tu dolazi činjenica da sistem praćenja ne funkcioniše,samim tim svako vozi za sebe...sveukupno,jedino putnici gube...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
I u tome ima istine, s tim da iako nema vise daljinskog pracenja, sto se GSP-a tice - vozac nikad ne zna ko mu je u autobusu, da li je unutrasnja kontrola, referent saobracaja, saobracajna inspekcija itd. Samovoljno menjanje trase bez ikakvog razloga je teza povreda radne discipline. GSP ima ko da kontrolise dok privatnike nema. U sadanjem slucaju, vozac je duzan da obavesti dispecerski centar ako je prinudjen da promeni trasu i da navede razlog, odnosno da pita da li moze da promeni trasu. Jedino nije duzan da obavesti ako policija iz nekog razloga preusmerava drugacije. Sto se tice DJP, tu ima dosta neadekvatno obrazovanog kadra koji su na tom radnom mestu stranacki postavljeni i dok ti njima pojasnis razlog loseg preusmeravanja vozila procice dve svetlosne godine dok isprave rutu izmene. Ne moze vozac da kaze idem ovuda jer je brze. Na sta bi licilo kad bi 88 od Lole Ribara ka Adi isao kao 511 obrenovackim zato sto je tako brze? Ne ide to bas tako. Postoji niz slucajeva koje bih mogao da navedem, ali to bi vec islo u OT.
 
Krajnje je vreme da se napravi neki plan i da se privatnicima zahvale na saradnji kad istekne ugovor od 10 godina.
 
Ovo ukidanje pracenja i kontrole je fijasko.
Pre neki dan u Jurija Gagarina "Katica" udarila u "Španca", od pozadi.
Posle desetak minuta od udesa, jedan od vozača je bukvalno mlatarao rukama da signalizira sledećem koji je nailazio da uspori i da se zaustavi na vreme.
 
Usao sam danas u 87 i nije stao kod Ade nego je skrenuo u Radnicku. Jel i 55, 56 i 89 isto tako idu?

Ako da, to prakticno znaci da vise ne moze covek iz grada da sidje kod Ade nigde vise, 23, 37, 52, 53, 58, 88 i ta ekipa koja ide na Brdo ne staje vec duze vreme kod Ade, a sad ni ovi sto idu na Padinu izgleda.
 
Danas sam se vraćao sa Dorćola, sa 26 sam došao do Pionirskog parka, kada sam izašao i prešao u 58 koji sam video da nailazi. Dobrano se ljudi nakrcalo u njega, jer očigledno nije bilo 37 duže vreme. Ušao sam na prednja vrata i stao između prvog i drugog reda sedišta. Ljudi još pokušavali da uđu i govore mi da semrdnem još napred. Objasnio sam da ne mogu da mrdnem dalje, jer su ispred mene bile dve žene sa torbama, a iza njih starija žena sa kolicima za kupovinu. Nije im bilo pravo, jer je jedan gunđao kako se bespotrebno guraju kod vrata kad napred ima mesta. Kod Admirala Geprata maltene niko nije izlazio, a novi putnici pokušali da uđu. Samo su srećnici uspeli da se uguraju. A onda kod Nemačke ambasade, opsadno stanje u autobusu. Prvo je jedna žena krenula da se diže sa sedišta i da me gura da izađe, na šta sam reagovao da silazim i ja, da bi samo pola minuta kasnije žena sa kolicima krenula da me smara što ne izlazim iz autobusa, na šta sam odgovorio da ne mogu da idem preko drugih ljudi samo zato što se njoj žuri. Videlo se da joj nije bilo pravo, ali je ipak oćutala.​
 
Danas sam se vraćao sa Dorćola, sa 26 sam došao do Pionirskog parka, kada sam izašao i prešao u 58 koji sam video da nailazi. Dobrano se ljudi nakrcalo u njega, jer očigledno nije bilo 37 duže vreme. Ušao sam na prednja vrata i stao između prvog i drugog reda sedišta. Ljudi još pokušavali da uđu i govore mi da semrdnem još napred. Objasnio sam da ne mogu da mrdnem dalje, jer su ispred mene bile dve žene sa torbama, a iza njih starija žena sa kolicima za kupovinu. Nije im bilo pravo, jer je jedan gunđao kako se bespotrebno guraju kod vrata kad napred ima mesta. Kod Admirala Geprata maltene niko nije izlazio, a novi putnici pokušali da uđu. Samo su srećnici uspeli da se uguraju. A onda kod Nemačke ambasade, opsadno stanje u autobusu. Prvo je jedna žena krenula da se diže sa sedišta i da me gura da izađe, na šta sam reagovao da silazim i ja, da bi samo pola minuta kasnije žena sa kolicima krenula da me smara što ne izlazim iz autobusa, na šta sam odgovorio da ne mogu da idem preko drugih ljudi samo zato što se njoj žuri. Videlo se da joj nije bilo pravo, ali je ipak oćutala.​
U ovaj beogradski prevoz tacno da nikad ne udjes ako ne moras.. posle sto ljudi masovno voze kola, bar se ne preznojim i ne iznerviram toliko i niko ne pokusa da me odzepari
 
Jel istina da autobusi više ne voze preko onog vijadukta ka Banovom brdu kod Ade? I ako jeste, kuda onda prolaze?
 
Ka centru idu svi normalno Kirovljevom, i dalje dole ka Adi. Prema Banovom brdu poslednja stanica pre Požeške je Ruska posle sajma. Kako reče @randomguy, znači petlja Mosta na Adi, pa pravo u Požešku pored hipodroma.
 
Vrh