Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

U ponedeljak nigde žive duše, međutim 493 je uspeo da napravi zastoj za pola minuta na Autokomandi. Međugradski i automobili (taksi i privatni) zauzeli celo lastino stajalište u smeru ka Nišu ispred desne rampe (inače u tom momentu puste), ali vozač nije stao da čeka iza iako je bilo mesta ispred prve rampe (koju koristi 18) već stade na sred leve trake. Narod navalio između međugradskih (praktično prazan došao da bi se tu napunio na najgorem mogućem, tehnički/infrastrukturno neprilagođenom mestu), ulazeći na uska vrata jedan po jedan stvorio instant kolonu.

Upravo se u takvim uslovima slabog saobraćaja vidi negativan uticaj radnim danima u špicu, kada su zauzete sve rampe i pravac ka Nišu. Suprotan smer je još i gori ako uzmemo u obzir da se i mnogi automobili zaustavljaju (istavljanje saputnika, ali i zbog trafika), odnosno da nema dva isključenja već samo jedno uključenje. Autoput je napravljen za brze gradske linije nekog (za današnje prilike) srednjeg takta i opterećenja (70-ih) u uslovima umerenog saobraćaja, ali nikako za sporo punjenje/pražnjenje bez perona, sa gomilom parkiranih automobila na takoreći kolabriranoj infrastrukturi. Ceo sistem je obesmišljen. Ako mene pitate ni gradski ne bi koristili tako česta stajališta (kao u Hong Kongu na tek ponekoj presedačkoj lokaciji), što bi povećalo prohodnost na uključenjima/isključenjima.

Ovde nikako da shvate da učestale raskrsnce koče sav saobraćaj, veliki broj automobila gradski prevoz a preveliki broj skoncentrisanih vozila JGP sve ostalo, samim tim i sebe. Prosto neverovatno da se i pored tako nepovoljnih uslova za drumski saobraćaj značaj gradske železnice zanemaruje već pola veka.
 

Izmene na linijama: 17, 45, 73, 83, 84, 703, 704, 705, 706, 706E, 707 zbog radova na rekonstrukciji Glavne ulice u Zemunu (od 25.04.2023)


Tokom izvođenja radova na rekonstrukciji ulice Glavna u Zemunu u periodu od 25.04.2023. od 09:00 časova do 24.06.2023. doći će do promena u radu linija javnog prevoza:

Radovi se izvode na kolovozu u ulici Glavna, na delu od zone raskrsnice sa ulicom Avijatičarski trg (raskrsnica je slobodna za saobraćaj) do ulice Davidovićeva. Tokom izvođenja radova predmetna deonica će biti potpuno zatvorena za saobraćaj, pa će vozila sa linija javnog prevoza saobraćati na sledeći način:
  • Vozila sa linija: 17, 73 će saobraćati ulicama: u smeru ka Batajnici: Aleksandra Dubčeka, 22. oktobra, Vrtlarska, Ugrinovačka, Novogradska, Cara Dušana i dalje redovnom trasom; u smeru ka gradu: Cara Dušana, Karamatina, Kej Oslobođenja, Stevana Markovića, Avijatičarski trg, Aleksandra Dubčeka i dalje redovnom trasom​
  • Vozila sa linije 45 će saobraćati ulicama: u smeru ka terminusu „Zemun /Novi grad/“: Tošin bunar, Ivićeva, Ugrinovačka i dalje redovnom trasom; u smeru ka terminusu „Blok 44“: Ugrinovačka, Ivićeva, Tošin bunar i dalje redovnom trasom​
  • Vozila sa linije 83 će saobraćati ulicama: u smeru ka Batajnici: Aleksandra Dubčeka, 22. oktobra, Vrtlarska, Ugrinovačka i dalje redovnom trasom; u smeru ka gradu: Ugrinovačka, Vrtlarska, 22. oktobra, Aleksandra Dubčeka i dalje redovnom trasom​
  • Vozila sa linija: 84, 704, 706, 707 će saobraćati ulicama: u smeru ka Batajnici: Karađorđeva, Avijatičarski trg, 22. oktobra, Vrtlarska, Ugrinovačka, Novogradska, Cara Dušana i dalje redovnom trasom; u smeru ka gradu: Cara Dušana, Karamatina, Kej Oslobođenja, Stevana Markovića, Karađorđeva i dalje redovnom trasom​
  • Vozila sa linija: 703, 705, 706E će saobraćati ulicama: u smeru ka Batajnici: Terminus „Kej Oslobođenja“, Marka Nikolića, Davidovićeva, Glavna, Cara Dušana i dalje redovnom trasom; u smeru ka gradu: Cara Dušana, Karamatina, Kej Oslobođenja, do terminusa „Kej Oslobođenja“​
Privremeno se ukida stajalište “Dušanova“ (#803) za linije: 45, 83 u ulici Novogradska.

Privremeno se izmešta stajalište “Ugrinovačka“ (#805) za linije: 45, 83 u ulici Novogradska, oko 15 metara posle postojeće pozicije, odnosno ispred kućnog broja 31.

Vozila će na izmenjenim delovima trasa koristiti stajališta:
  • Linije 45, 83: Novogradska – smer ka ulici Filipa Višnjićeva (stajalište koje u redovnom režimu koriste linije 81, 81L, 85)​
  • Linije 17, 73, 84, 704, 706, 707: Ugrinovačka – smer ka ulici Cara Dušana (stajalište koje u redovnom režimu koriste linije 45, 83)​
Vozila sa linije 83 će koristiti sva postojeća stajališta na izmenjenom delu trase osim stajališta „Aleksandra Dubčeka“ u ulici 22. oktobra – smer ka ulici Džona Kenedija (#312, stajalište koje u redovnom režimu koriste linije 15, 45, 81, 81L, 85).

 
Glupo je što neće uspostaviti stajalište kod Lastinog terminusa na Keju za linije: 17, 73, 84, 704, 706 i 707.
 
PREDLOG
Poštovani, zbog radova u Glavnoj ulici u Zemunu, kompenzatorno je preopterećen saobraćaj u svim alternativnim saobraćajnicama. Svi kasne na posao.
Neophodna je hitna intervencija i uspostavljanje KORIDORSKE LINIJE iz Zemuna, na svakih 30 minuta, namenjene zaposlenima, studentima i đacima koji žive u Zemunu, a putuju u centar Beograda ili presedaju:

17K Zemun Gornji grad - Banatskom ulicom - (STAJALIŠTE: BANATSKA) - skreće desno u Ugrinovačku - (novouspostavljeno stajalište BAČKA) - (STAJALIŠTE: GLAVNI POŠTANSKI CENTAR) - skreće levo na E75, potom se uključuje na Bulevar Arsenija Čarnojevića - (STAJALIŠTE: ZMAJ) - (STAJALIŠTE: BEŽANIJSKA KOSA) - (STAJALIŠTE: TOŠIN BUNAR) - (STAJALIŠTE: OMLADINSKIH BRIGADA) - (STAJALIŠTE: BEOGRADSKA ARENA - ŠPANSKIH BORACA) i dalje redovnom trasom.

Hvala

Mejl poslat Sekretarijatu za javni prevoz
 
Oni su postavili stanicnu tablu dan pre radova i navedene linije idu kroz Karamatinu.
 
17K Zemun Gornji grad - Banatskom ulicom - (STAJALIŠTE: BANATSKA) - skreće desno u Ugrinovačku - (novouspostavljeno stajalište BAČKA) - (STAJALIŠTE: GLAVNI POŠTANSKI CENTAR) - skreće levo na E75, potom se uključuje na Bulevar Arsenija Čarnojevića - (STAJALIŠTE: ZMAJ) - (STAJALIŠTE: BEŽANIJSKA KOSA) - (STAJALIŠTE: TOŠIN BUNAR) - (STAJALIŠTE: OMLADINSKIH BRIGADA) - (STAJALIŠTE: BEOGRADSKA ARENA - ŠPANSKIH BORACA) i dalje redovnom trasom.
Ja mislim da bi linija trebala kretati od terminusa 88.
 
34 i 44 do 04. Avgusta skraćene do Topčiderske zvezde. Rade nešto u Vase Pelagića.
 
Ja mislim da bi linija trebala kretati od terminusa 88.
Taman posla. Kej je pretrpan, okretnica funkcionise na ivici kapaciteta. Bas iz tog razloga su napravili da idu linije ovako kako idu. Haos je neizbezan, a da su 17 pustili na Kej, to bi tek bio kolaps.
 
Apropo ovih izmena na Vračarskim trolejbusima i liniji 83, kao i izmena na 28, 40 i 41, da kažem koju, jer sam i danas poslom išao okolina Kalenića.

Ono što je evidentno, i što svih ovih godina unazad ističem kao loše, to je obaveštavanje građanstva na samim stajalištima. Na stajalištu kod raskrsnice sa Kursulinom, stoji A4 papir sa obaveštenjem o izmeni, i to maltene uz sam vrh nadstrešnice, koji gomila ljudi koja je bila na stajalištu, nije konstatovala. Baš u trenutku kada sam se tu zatekao, 83 je skretao u Kursulinu. Jedna žena počela da udara u prednja vrata autobusa, a putnik u autobusu pokušava da joj objasni da linija saobraća izmenjenom trasom. Pošto je vozilo skrenulo, stalo je i vozač je otvorio vrata, a nigde stajališnog stuba sa tablom za privremeno stajalište. Gomila ljudi sa stanice u Makenzijevoj je krenula da pretrčava i tako em što su blokirali saobraćaj, em što su ugrožavaliu lične živote. Dok je autobus skretao, objasnio sam ljudima da ima papir sa obaveštenjem o radovima i izmeni trasa, pokazavši prstom na isti. Što se samih izmena trasa tiče, opet je neki genije smislio da umesto trolejbusa 29 saobraćaju autobi, ali samo od Slavije, a da na relaciji Slavija - Studentski trg saobraćaju trolejbusi 22L, jer izgleda da i autobusima na liniji 29 smeta stajalište metroa kod Mitićeve rupe da idu dalje od Slavije.

U povratku sam se pešaka spuštao Njegoševom, jer 24 nije bio blizu, da bih kod Beograđanke čuo u prolazu dvoje ljudi koji su iznervirani zbog skraćenja 29 pa sada moraju da idu do Slavije da bi ga uhvatili.

Kada sam završio posao u gradu i krenuo da se vraćam sa 41, na kraju isti nisam ni dočekao. Čekao sam neko vreme na stajalištiu i onda ušao u 44, pa sa njim do Hajd parka i pešaka kroz isti do kuće. Po dolasku do raskrsnice sa Topčiderskim vencem, stigli su i prvi autobusi na 41. Rade po dva autobusa u paru, jedan za drugim, sve zglobna vozila, Solarisi, Japanci i Ikarbusi. I tako u oba smera. Gužva na svim stajalištima duž trase 41.
 
Meni se slicno desilo kada su kopali despota Stefana kod Cvijiceve. Bio sam na putu i nisam znao da je ukinuto privemeno stajaliste ka gradu. Ja bih cekao buseve da me ispale da mi nije neka zena skrenula paznju da ne staju, a A4 papir stoji polupocepan pa sam ga izignorisao kao da je kamagra :LOL:
 
Pocepani papir je nešto drugo, to bi svako normalan izignorisao, dok je ovde papir čitav, a izgleda kao neki oglas. To je glavna zamerka, jer se ni po čemu ne razlikuje od drugih papira i informacija.​
 
Znate šta me strašno buni... kako se ovde iko živ snađe. Danas na Vračaru izmena u saobraćaju vozila GSP-a, poluobeležena stajališta i sve gore pomenuto ALI da se ne poštuje odluka o izmeni to mi stvarno nije jasno.

Возила са линија бр. 21А, 83, Е1 и 29Н и привремених локалних линија бр. 22А и 29А ће уместо улицама Макензијева и Цара Николаја II саобраћати у смеру ка Црвеном крсту улицама: Макензијева, Курсулина, Максима Горког, Цара Николаја II и даље редовним трасама, док ће у смеру ка Тргу Славија саобраћати улицама Цара Николаја II, Максима Горког, Крунска, Баба Вишњина, Његошева, Курсулина, Макензијева и Трг Славија.

Umesto ovom trasom vozila iz Maksima Gorkog staju na skveru kod Kalenića (potpuno neobeleženo stajalište, nema čak ni a4 papir) i nastavljaju umesto levo kroz Baba Višnjinu pravo Krunskom do Beogradske. Na tom putu potpuno zaobilaze stajalište u Makenzijevoj, na kom ni ne postoji obaveštenje da ne idu vozila, jer po planiranoj izmeni i nije isključeno... I to mi se danas desilo u dva navrata i sa 83 i sa 29A...
 
Zar 512 uvek ne ide kroz Zarkovo? Vodovodska je u Zarkovu i Djordja Ognjanovica.
Vodovodska ide kroz Julino brdo, Bele vode, Rupčine i deo Železnika. Đorđa Ognjanovića pripada Repištu. I svi koji žive u tom delu smatraju da žive na Julinom brdu, ne u Žarkovu. To jedino oni koji za sve veruju Gugl mapama misle da Vodovodska ide kroz Žarkovo i itd.
 
Vodovodska ide kroz Julino brdo, Bele vode, Rupčine i deo Železnika. Đorđa Ognjanovića pripada Repištu. I svi koji žive u tom delu smatraju da žive na Julinom brdu, ne u Žarkovu. To jedino oni koji za sve veruju Gugl mapama misle da Vodovodska ide kroz Žarkovo i itd.
Hajde ne pricaj gluposti. Zivim u Repistu tzv ali to niko ne zove Repiste. To je sve Zarkovo, odnosno delovi Zarkova. Julino brdo su samo sivi soliteri i par redova kuca do njih. Niko u Vodovodskoj ne govori da zivi na Julinom brdu vec u Zarkovu, poznajem desetine ljudi odatle, ceo zivot sam tu.
 
I Bele vode tvoje su deo Zarkova jer je Zarkovacka crkva i Zarkovacko groblje na Belim vodama i pumpe se zovu Zarkovo 1 i 2 i VTI se zove Zarkovo. Kada budemo morali da reformisemo opstine po pravilima EU, jer su nam najvece u Evropi opet ces kao do 1955. ziveti u opstini Zarkovo, hvala Bogu.
 
Vodovodska ide kroz Julino brdo, Bele vode, Rupčine i deo Železnika. Đorđa Ognjanovića pripada Repištu. I svi koji žive u tom delu smatraju da žive na Julinom brdu, ne u Žarkovu. To jedino oni koji za sve veruju Gugl mapama misle da Vodovodska ide kroz Žarkovo i itd.
Nikad se oni koji žive u Đorđa Ognjanovića ne bi izjasnili da žive na Julinom Brdu. Moguće da te u zabludu dovodi naziv stanice "Julino Brdo" kod Maxija u Žarkovu. Naziv te stanice nema nikakve logike i stvara konfuziju kod ljudi pošto sam dosta puta čuo u busu od ljudi koji ne poznaju taj kraj da kažu nešto tipa "Evo me na Julinom Brdu" , a zapravo se nalaze u Žarkovu
 
Ja tu isao u skolu (Crnjanski) i zivim ceo zivot i sada ce bv5156 da mi kaze da ja nisam u Zarkovu nego na Julinom brda. Da kako da ne. Moram i komsijama da kazem, nisu ljudi znali gde smo tolike decenije.
 
Nikad se oni koji žive u Đorđa Ognjanovića ne bi izjasnili da žive na Julinom Brdu. Moguće da te u zabludu dovodi naziv stanice "Julino Brdo" kod Maxija u Žarkovu. Naziv te stanice nema nikakve logike i stvara konfuziju kod ljudi pošto sam dosta puta čuo u busu od ljudi koji ne poznaju taj kraj da kažu nešto tipa "Evo me na Julinom Brdu" , a zapravo se nalaze u Žarkovu
Pre nego što sam se preselio u Belim vodama/Žarkovu živeo sam u Zmajevačkoj i svi smo to zvali Julino brdo. Maxi zovemo Maxi na Julinom brdu i ceo taj deo između "pravog" Julinog brda, stajališta Julino brdo, smatramo Julinim brdom.
Ja tu isao u skolu (Crnjanski) i zivim ceo zivot i sada ce bv5156 da mi kaze da ja nisam u Zarkovu nego na Julinom brda. Da kako da ne. Moram i komsijama da kazem, nisu ljudi znali gde smo tolike decenije.
I ja sam išao u školu Đorđe Krstić pa smo svi mi smatrali da smo na Julinom brdu. 88-ci se tu bivša okretnica zvala Julino brdo. Treba utvrditi šta je Žarkovo, šta je Julino brdo i ostala sporna naselja.
 
Vrh