Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.386
- Pohvaljen
- 3.115
U ponedeljak nigde žive duše, međutim 493 je uspeo da napravi zastoj za pola minuta na Autokomandi. Međugradski i automobili (taksi i privatni) zauzeli celo lastino stajalište u smeru ka Nišu ispred desne rampe (inače u tom momentu puste), ali vozač nije stao da čeka iza iako je bilo mesta ispred prve rampe (koju koristi 18) već stade na sred leve trake. Narod navalio između međugradskih (praktično prazan došao da bi se tu napunio na najgorem mogućem, tehnički/infrastrukturno neprilagođenom mestu), ulazeći na uska vrata jedan po jedan stvorio instant kolonu.
Upravo se u takvim uslovima slabog saobraćaja vidi negativan uticaj radnim danima u špicu, kada su zauzete sve rampe i pravac ka Nišu. Suprotan smer je još i gori ako uzmemo u obzir da se i mnogi automobili zaustavljaju (istavljanje saputnika, ali i zbog trafika), odnosno da nema dva isključenja već samo jedno uključenje. Autoput je napravljen za brze gradske linije nekog (za današnje prilike) srednjeg takta i opterećenja (70-ih) u uslovima umerenog saobraćaja, ali nikako za sporo punjenje/pražnjenje bez perona, sa gomilom parkiranih automobila na takoreći kolabriranoj infrastrukturi. Ceo sistem je obesmišljen. Ako mene pitate ni gradski ne bi koristili tako česta stajališta (kao u Hong Kongu na tek ponekoj presedačkoj lokaciji), što bi povećalo prohodnost na uključenjima/isključenjima.
Ovde nikako da shvate da učestale raskrsnce koče sav saobraćaj, veliki broj automobila gradski prevoz a preveliki broj skoncentrisanih vozila JGP sve ostalo, samim tim i sebe. Prosto neverovatno da se i pored tako nepovoljnih uslova za drumski saobraćaj značaj gradske železnice zanemaruje već pola veka.
Upravo se u takvim uslovima slabog saobraćaja vidi negativan uticaj radnim danima u špicu, kada su zauzete sve rampe i pravac ka Nišu. Suprotan smer je još i gori ako uzmemo u obzir da se i mnogi automobili zaustavljaju (istavljanje saputnika, ali i zbog trafika), odnosno da nema dva isključenja već samo jedno uključenje. Autoput je napravljen za brze gradske linije nekog (za današnje prilike) srednjeg takta i opterećenja (70-ih) u uslovima umerenog saobraćaja, ali nikako za sporo punjenje/pražnjenje bez perona, sa gomilom parkiranih automobila na takoreći kolabriranoj infrastrukturi. Ceo sistem je obesmišljen. Ako mene pitate ni gradski ne bi koristili tako česta stajališta (kao u Hong Kongu na tek ponekoj presedačkoj lokaciji), što bi povećalo prohodnost na uključenjima/isključenjima.
Ovde nikako da shvate da učestale raskrsnce koče sav saobraćaj, veliki broj automobila gradski prevoz a preveliki broj skoncentrisanih vozila JGP sve ostalo, samim tim i sebe. Prosto neverovatno da se i pored tako nepovoljnih uslova za drumski saobraćaj značaj gradske železnice zanemaruje već pola veka.