Kad već pomenu Banovo, sve nabrojane linije osim naravno 50 koja ne produžava ka gradu dodatno su usporene zbog mola. Znađ kako i bez semafora uspeju pešaci da zaustave po nekoliko buseva na samoj krivini jer im bilo teško da zviznu pasarelu. Neklada su tuda prolazili, pa ih nije hvatao semafor posle 130m. Zapravo sada se prevoz koči jednom između dva semafora na ludačkih 210m! Prvo preće 80m pa stoji i bez semafora, a onda još 130. Posale taman kad krene blokira ga onaj dugi kod Ade na sledećih 200m. Pritom nijednom degeneriku iz SJP nije palo na kraj pameti da izbaci makar Gospodarsku i Rusku ako ne može petlju Radnička zbog presedanja (iako je zapravo linije sa Obrenovačkog druma preskaču).
Da bude još gore rešenje novog dvosmernog vijadukta predviđa ne samo semafor koji će da drži i kad nema pešaka do mola, već će uvesti još jedan i u suprotnom smeru na još manjoj udaljenosti cca 70m. Uzeti motku pa najuriti iz zemlje. Persona non grata.
Kada gledaš Banovo iz satelita izgleda sasvim normalno, međutim kada bi napravio mapu zaustavljanja/prekida kretanja saobraćajnog toka izgledalo bi kao srednjovekovna mediteransaka varošica dimenzija kilometar sa kilometar, dakle ni za konje nego za magarce s džakovima uz stepenice. Linije 23 i 53 između Blagoja Parovića i Ade imaju 14 zaustavljanja ili 13 međurastojanja na 1800m što izađe prosečno 138m! I onda mi neko soli pamet kako neko ima gori prevoz zbog nekog tamo pogona Zemun koji nije zatvoren na vreme, a zabušanti razjureni. Magareća matrica je jadan mnogo veći problem koji ne može biti rešen preko noći.
To save govori u kom je obimu ignorisan metro zajedno s autoputevima. Ni zastoji ni poremećaji nisu generano neka neuobičajena stvar ili isključivo posledica stepena motorizacije, nego produkt višedecenijskog glupiranja sa urbanizmom. Izuzetno se dogodi kvar ili saobraćajna nezgoda ali to se retko dešava. Znači da je u pitanju niža, a ne viša sila jer je većina problema mogla biti izbegnuta pravovremenim delovanjem odgovornih lica.