Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.389
- Pohvaljen
- 3.117
^^^Interesantno da ni ne pominje četvrta vrata u zglobnim, niti treća u solo što je nagoveštaj izlaska na sva ostala kod solo. Odma da im kažem, manite se ćorava posla jer ne znate šta vam je sve potrebno. Bolje i da ne govorim da vam ne bi pao mrak na oči, ali ajde reći ću.
Neće, nikako im neće uspeti pretvaranje gradskih autobusa u prigradske. Neće im poći za rukom bez komplikacija, odnosno neželjenih posledica. To što žele može uspeti milanskim citarom s kliznim vratima i minimalnim brojem sedišta (zglob) ili bolonjskim ili torinskim turbositijem koji takoreći predstavlja drumski solo ekvivalent tramvaja Tatra KT4 (solo) i to samo uporedo sa korekcijom linija smanjenjem broja stajališta kako bi se mestimično na važnijim planirano duže zadržavali. A ta planirana je neophodno rasteretiti fragmentacijom presedačkih tačaka na zajedničkom koridoru ili alternativno cepanjem koridora. Recimo da dve najčešće ne mogu obe pokriti Mostar i Sajam, niti se mogu poklopiti sa svim linijama na svim stajalištima u Kneza Miloša. Linije sa Zelenog Venca mogu sve preskočiti ili biti nekako preusmerene u Savsku. To bi zakomplikovalo korišćenje mreže linija jer bi uslovilo planiranje presedanja na istom koridoru.
Što se voznog parka tiče, Citaro s ostalim brzim kliznim vratima i velikim prostorom za cirkulaciju unutar vozila negira suženje pristupa između točkova (koje je zapravo šire nego kod naših), a jednostepenični solo 490-12 ima oba prolaza između točkova dovoljno široka za simultani prolaz ili mimoilaženje, uz potpunu iskorišćenost prednjeg ulazišta. Za razliku od niskopodnih sve što uđe na prva i prolazi između prednjih točkova bez zastoja.
Jedino što je nerešivo u bilo kom slučaju to je gušenje prednjeg prolaza kupovinom karata. Čak i u Bulevaru oslobođenja u NS ne može izazvati kolonu jer je isti opslužen većim brojem slabijih linija, međutim to se baš ne može reći za najprometnija beogradska stajališta. Dovoljno da dva autobusa imaju po dva kupca-blokatora ulaza da se napravi čep i kolona autobusa iza.
Neće, nikako im neće uspeti pretvaranje gradskih autobusa u prigradske. Neće im poći za rukom bez komplikacija, odnosno neželjenih posledica. To što žele može uspeti milanskim citarom s kliznim vratima i minimalnim brojem sedišta (zglob) ili bolonjskim ili torinskim turbositijem koji takoreći predstavlja drumski solo ekvivalent tramvaja Tatra KT4 (solo) i to samo uporedo sa korekcijom linija smanjenjem broja stajališta kako bi se mestimično na važnijim planirano duže zadržavali. A ta planirana je neophodno rasteretiti fragmentacijom presedačkih tačaka na zajedničkom koridoru ili alternativno cepanjem koridora. Recimo da dve najčešće ne mogu obe pokriti Mostar i Sajam, niti se mogu poklopiti sa svim linijama na svim stajalištima u Kneza Miloša. Linije sa Zelenog Venca mogu sve preskočiti ili biti nekako preusmerene u Savsku. To bi zakomplikovalo korišćenje mreže linija jer bi uslovilo planiranje presedanja na istom koridoru.
Što se voznog parka tiče, Citaro s ostalim brzim kliznim vratima i velikim prostorom za cirkulaciju unutar vozila negira suženje pristupa između točkova (koje je zapravo šire nego kod naših), a jednostepenični solo 490-12 ima oba prolaza između točkova dovoljno široka za simultani prolaz ili mimoilaženje, uz potpunu iskorišćenost prednjeg ulazišta. Za razliku od niskopodnih sve što uđe na prva i prolazi između prednjih točkova bez zastoja.
Jedino što je nerešivo u bilo kom slučaju to je gušenje prednjeg prolaza kupovinom karata. Čak i u Bulevaru oslobođenja u NS ne može izazvati kolonu jer je isti opslužen većim brojem slabijih linija, međutim to se baš ne može reći za najprometnija beogradska stajališta. Dovoljno da dva autobusa imaju po dva kupca-blokatora ulaza da se napravi čep i kolona autobusa iza.