Evo ga opet. Danas 03.07.21 predstava u Medaku, šta drugo nego tzv. "bunching" vikendom bez zastoja po letnjem RV.
15:00 stajalište Medaković II u smeru ka Medakoviću III > tandem 2023+2026
15:15 na istom stajalištu 2024+2034 (2024 kao nov)
15:20 na istom mestu konačno se pojavio 3382 20 minuta posle planiranog vremena polaska po aktuelnom RV ka Čukarici (sudeći po
redu vožnje neka krntija od Kosmaja nije uspela da se dovuče do terminusa Konjarnik :bash: )
Što se planiranih izmena tiče zbog radova u Braće Jerković 3063 išao kroz Pekla Dapčevića
ovuda, a Solaris je sasvim normalno prošao na raskrsnici kružnog puta i Braće Jerković. Nit se uvio, nit grebao asfalt zadnjim prepustom. Čak štaviše u krivinu je uleteo lakše nego solo s međuosovinskim rastojanjem L=5,9m s linije 50. Zapravo 3382 (Higer) jedva skrenuo iz Darvinove u Kumodrašku za razliku od Solarisa koji uleću i u oštrije krivine bez problema. Ovo zapažanje između Solarisa, IK218M i svih solo autobusa primetno je na
"kružnom tokiću" u zoni petlje "Radnička". IK218M i solo koče skoro do zaustavljanja dok Solarisi uleću uz naglo "lomljenje", odnosno brzinsko savijanje pod velikim uglom na obe strane (desno pa levo) radi izbegavanja ivičnjaka. Solarisi se naglo savijaju, isturaju tako da točkovi na pogonskoj osovini prolaze tik uz ivičnjak. Kod Solarisa je to rutina. Mogu reći da su u odnosu na dužinu najupravljiviji u beogradskim uslovima.
Što se 50 tiče očigledno je problem
vertikalna krivina u Miška Kranjca gde su, dok su saobraćali 59 "strugali" u zoni zglobnog mehanizma. Problem bi bio rešen peglanjem vertikalne krivine, ili preusmeravanjem linije Vareškom, tako da pokriva stanicu Rakovica. Da je linija opslužena različitim tipovima autobusa zglobovi bi mogli Vareškom, a solo normalno.
Btw. nisam znao da je Google uhvatio
3034 na 59 u Borskoj 2013. godine.