Uh nervni slom dobih u povratku.
Prvo 70 u 19:09 izostao, stigao 5 min ranije i čekao do 19:42, onda prešao na 17 (3041) i na Mostaru lepo uhvatim 23 (3124). Tu je krenula agonija.
Toliko se vukao da su ga pretekli privatni Maz na 37 i Kosmaj IK103 na 53. Prvi u Ruskoj (pogledah kod Ade dal ga je sustigao, ma jok, izgubio se popeo se on sigurno do Šumadije, možda i do doma zdravlja) a drugi kod crkve proleteo, prošao kroz semafor. Ovaj mazio gas u safe modu. To je trebalo da urla, da se raspada da bi išao normalno. Jedva se popeo, ma nije brže od 15km/h ako i toliko. Šta im rade zaboga ne koriste kick down i kad je u safe modu na uzbrdici pa koči saobraćaj, svi ga obilaze.
Takve bi im kazne uveo da bi se okretali oko svoje ose. Da vidite privatne Mazove i Liaze kako obilaze kola krcati, sve kick down, po ravnom, na nizbrdici, i prazan a kamoli uz breg pun.
Karaburma znači remeti red vožnje i kad nije zastoj jer je veliki broj njenih Solarisa nenormalno spor. Sa druge strane da vidite Novi Beograd kako lepo voze. 17 ide normalno uz Ustaničku, 31 se vuče, brže od ovih nesreća u Kirovljevoj. Išao 17-ocom bukvalno preseo iz 3041 u 3124 i razlika je očigledna. Novobeogradski 3041 ide normalno, Karaburmin 3124 kao puž.
Ajde da je u kvaru ili problem s menjačem (935 se nekada vukao u Blagoja Parovića sa nekoliko putnika nedeljom, možete zamisliti) ali radi se o motoru koji na uzbrdići na veoma niskom broju obrtaja vuče zglobni autobus na 75% opterećenja.
Gospode Bože i sakloni. Budibogsnama. Otišlo sve u aut. Raspad sistema, jad živi.