Jao ljudi ovo nije normalno šta uradiše.
15:43 dva Conecta stoje na Crvenom Krstu, na ulaznom stajalištu gužva, trole prolaze ali niko ne ulazi (svi čekaju 83)
16:32 173 i 3227 stoje na okretnici, gužva na ulaznom stajalištu, niko u trole ne ulazi, ista priča svi čekaju da se ovi mrdnu s mesta, krenuše oba istovremeno minut kasnije
16:44 stigao IK112M
16:45 (minut kasnije možda i manje, bukvalno dok sam se okrenuo) dođe još jedan ovog puta u IK112LE izvedbi
16:49 krenuo IK112M a istovremeno stigao mutant
za to vreme ni jedan 29
16:52 stiže 2047 (posle 10 minuta čekanja, u međuvremenu prošao samo jedan 21L), istovremeno dok sam ušao u trolu mutant "nestade" sa okretnice kao jaje s groba
Ovakav tajming se desio zato što sam igrom slučaja morao da se vraćam na Crveni Krst, u suprtnom bi ovakvu solo predstavu (bilo da su glumci autobusi ili trolejbusi) propustio
Posle se u povratku desi čudo neviđeno. Ode mi trola dok sam čekao semafor pre Plavog Mosta, dođe 50 i 38L uhvati semafor s druge strane mosta tako da sam odmah ušao u 154. Na Mostaru je već bio u 18:46, P41709 mislim (Ikarbus IK112 privatni) na 58 stigao na Mostar u 18:47 i kod Šumadije doleteo već u 18:55.
Linije koje saobraćaju Ustaničkom a skreću levo na Dušanovcu (17, 38A, 38L) čekaju u određeno vreme po 7-8 minuta na semaforu tj. bar dva puta se zatvori dok ne uspe da se provuče. Bilo je oko 25 putnika. Da je išao trasom 70 ne bi bilo više od 3 putnika ali bi za vreme što je u Ustaničkoj izgubio na semaforu već stigao do Mostara kao 70.
Dakle taj jedinstveni ekspres koridor očito je upropašten retkom a nepouzdanom linijom 70.
Inače taj Ikar na 58 je horor. Samo što se ne raspadne. To lupa, to trese ko Belkommunmaš s tim što su udari veoma oštri. Krči kad naleže zadnji deo kao gliser. Bruka i sramota za privatnike, samo mu M.A.N motor valja što se ne može reći za one koje održava GSP. Motor kao nov, ništa ne prdi, drnda ili skiči što se očekuje od M.A.N-a sa GSP održavanjem posle par meseci eksploatacije. Al karoserija, samo krov što ne padne ljudima na glavu. Ne videh čiji je jer je oznaka prevoznika bila oblepljena total reklamom. Broj sam video napred.
Teško nama sa ovim silnim solaćima kad neće imati ko da ih vozi.