Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

https://twitter.com/i/status/1117765126831132672

https://www.blic.rs/vesti/beograd/bahat ... sa/5zyjd9j

BAHATE DIPLOMATE Auto sa diplomatskim tablicama blokirao okretnicu i doveo do KOLAPSA NA TERAZIJAMA


wUTk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTUdRN01EQV8vOTllZmZmZDU2MGIxZmRkOThlMTA3M2VjNDk0MTMzMTIuanBlZ5GTAs0C5ACBAAU
 
Sinoć je bilo baš veselo. Bilo je između 19h - 20h. Bio sam u Braće Jerković , u blizini okretnice 26. Proveravam na Bus plus za smer ka Autokomandi , da vidim koliko je linija udaljena 18 - ica , a ono ni manje ni više nego 18 stanica. Ni na 50 nije bila bolja situacija , 14 stanica. Krenem peške ka stanici 26. Relativno brzo mi je dosla. Autobus se napunio već na prvih nekoliko stanica , i maltene niko nije izlazio do Beogradske. Čak i kada sam sišao kod Glavne pošte , autobus je bio poprilično pun. Dolazim na stanicu kod Glavne pošte oko 20:30 (Takovska ulica , smer ka Banjici) i čujem od nekog čoveka koji je proverio koliko je udaljena trola , da je najbliža 17 stanica. Otišao sam do stanice "Pionirski park" i tamo čekao 44 , koji je bio udaljen 1 stanicu , a čekao sam ga nekih 7 minuta , sigurno. Ušao sam i dovezao se do Ortopedskog zavoda Rudo , odakle sam krenuo peške. Kada sam stigao kod Muzeja Jugoslavije , naišlo je pet troli , što 40 , što 40L.
 
Jao ljudi ovo nije normalno šta uradiše.

15:43 dva Conecta stoje na Crvenom Krstu, na ulaznom stajalištu gužva, trole prolaze ali niko ne ulazi (svi čekaju 83)

16:32 173 i 3227 stoje na okretnici, gužva na ulaznom stajalištu, niko u trole ne ulazi, ista priča svi čekaju da se ovi mrdnu s mesta, krenuše oba istovremeno minut kasnije

16:44 stigao IK112M

16:45 (minut kasnije možda i manje, bukvalno dok sam se okrenuo) dođe još jedan ovog puta u IK112LE izvedbi

16:49 krenuo IK112M a istovremeno stigao mutant

za to vreme ni jedan 29

16:52 stiže 2047 (posle 10 minuta čekanja, u međuvremenu prošao samo jedan 21L), istovremeno dok sam ušao u trolu mutant "nestade" sa okretnice kao jaje s groba

Ovakav tajming se desio zato što sam igrom slučaja morao da se vraćam na Crveni Krst, u suprtnom bi ovakvu solo predstavu (bilo da su glumci autobusi ili trolejbusi) propustio

Posle se u povratku desi čudo neviđeno. Ode mi trola dok sam čekao semafor pre Plavog Mosta, dođe 50 i 38L uhvati semafor s druge strane mosta tako da sam odmah ušao u 154. Na Mostaru je već bio u 18:46, P41709 mislim (Ikarbus IK112 privatni) na 58 stigao na Mostar u 18:47 i kod Šumadije doleteo već u 18:55.

Linije koje saobraćaju Ustaničkom a skreću levo na Dušanovcu (17, 38A, 38L) čekaju u određeno vreme po 7-8 minuta na semaforu tj. bar dva puta se zatvori dok ne uspe da se provuče. Bilo je oko 25 putnika. Da je išao trasom 70 ne bi bilo više od 3 putnika ali bi za vreme što je u Ustaničkoj izgubio na semaforu već stigao do Mostara kao 70.

Dakle taj jedinstveni ekspres koridor očito je upropašten retkom a nepouzdanom linijom 70.

Inače taj Ikar na 58 je horor. Samo što se ne raspadne. To lupa, to trese ko Belkommunmaš s tim što su udari veoma oštri. Krči kad naleže zadnji deo kao gliser. Bruka i sramota za privatnike, samo mu M.A.N motor valja što se ne može reći za one koje održava GSP. Motor kao nov, ništa ne prdi, drnda ili skiči što se očekuje od M.A.N-a sa GSP održavanjem posle par meseci eksploatacije. Al karoserija, samo krov što ne padne ljudima na glavu. Ne videh čiji je jer je oznaka prevoznika bila oblepljena total reklamom. Broj sam video napred.

Teško nama sa ovim silnim solaćima kad neće imati ko da ih vozi.
 
М&М Транс је у питању.Не знам зашто последњих година имају лоше одржавање а на 52 и 88 су били најбољи.
 
Данас је дошло до поремећаја на линији 511. Људи су чекали на пуним станицама аутобус преко 30 минута!
 
Pretpostavljam da je to zbog radova kod novog TC kod Ade? Vidim na Tviteru da ljudi pišu kako im za 4.5km treba sat i po da pređu kolima.
 
Да, после сам видео да су само оставили једну траку и створили су гужву.
Морао сам да идем на 512/13А да би дошао до града. Ужас. Зато што је и код новог моста била гужва.
 
I danas se očekuje haos kod Ade. Radovi kod TC se nastavljaju smanjenom žestinom. Dobiću slike popodne.
 
Jučerašnje a isto s(r)tanje se ponovilo i danas, nedelja. Ogromne gužve, naročito iz pravca Savske magistrale, ljudi su gubili za tih par kilometara i po 90 minuta. Najgore što se gužva prelila i na Banovo brdo.
Koliko mi javlja ortak još nisu žavršili . Mogu misliti kolika će se gužva stvoriti kad krenu i vekendaši kući.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 1
 
Па стручност. Уместо то да раде увече или у раним јутарњим часовима од 4 до 6.
 
Kolika je kolona i koliko se putuje ka centru iz pravca NBG ka centru , preko Brankovog mosta? Jutros , oko 11h , na studiu B pustali snimke mostova , i na Brankovom je bila nepregledna kolona vozila u pomenutom smeru. Na starom Savskom je bila bolja situacija , dok je na Gazeli bila najbolja.
 
Ево синоћ је у уском делу Деспота Стефана, од Џорџа Вашингтона па до Браће Југовића била колона од десетак аутобуса и то око 8 сати увече.
 
Јутрос од Љутице Богдана до Франша равно 30 мин.
 
Danas u 16:06 izašao iz 50 u Vladimira Tomanovića, posle par minuta došle još dve a posle toga minut-dva i treća. Inače taj 50 sam čekaop na Trošarini 15 minuta. Treba im prste kidati za solo autobuse. Trole nema, čak je i 20 naišla na kraju. Uđoh u 202 na 38L (polazak u 16:05 od Kosmaja ka Mostaru) i putovao je 18 minuta. Jedan Solaris prošao pored Krivolačke prazan ka Novom Beogradu (isključenje sa 17 ili 18), punio se i praznio 202, ma nije bilo manje od 20 putnika u svakom momentu. Posle bilo preko 30 ljudi od Autokomande do Mostara.

Samo jedna 18-ica stigla ispred na Autokomandi i nije očistila stajalište. Kada vidite da ih 38L sa jednim od najstarijih vozila u redovnom saobraćaju vadi onda vam bude jasno da nisu samo poremećene 17, 18, 46, 55 i 70 već je čitav grad upao u režiranu centrifugu.

Pravni sistem potpuno podbacio. Kada se prevozna usluga pretvori u zlostavljanje građana onda pravni sistem treba da štiti narod refundacijom i odštetom (i jedno i drugo jer vi prvo niste hteli da platite sami svoje zlostavljanje nego prevoznu uslugu). I nema tu nikakve više sile da se razuimemo - ako je vlast dozvolila toliki stepen motorizacije onda je u obavezi i da obezbedi adekvatan kapacitet putne mreže. U suprotnom nije uzela u obzir restriuktivne mere par-nepar i congestion charge uz aktivno planiranje unapređenja sistema javnog prevoza. Zlo. Zlo i naopako.

Ljudi moji pa sve češće se prisećam 90-ih. Infrastrukturno ne prate ne samo rast lokalnog stanovništva već ni povećan broj vožnji po glavi stanovnika čak i u smanjenoj populaciji na nivou cele zemlje. Ovo nije samo slučaj u Beogradu već i u Novom Sadu.
 
I danas se ovi iz Ada Mall-a igraju sa živcima ljudi.

 
Da li haos u gradu koji je trenutno , ima veze sa protestom "Ne davimo Beograd"? Linija 22A ne saobraća , dok je 31 skraćena do Slavije. Linija 40 ne saobraća. Milicija stoji na raskrsnici Slavije i Kralja Milana , kao i na raskrsnici Cvijićeve i Jaše Prodanovića. U Starine Novaka primećen Arrivin bus sa oznakom "34 Admirala Geprata".
 
Ne znam šta se tačno događalo u gradu, ali sam danas morao pešačiti od Bulevara despota Stefana do Slavije. Za nešto malo preko pola sata, nije me prošla ni jedna 33-jka ili 48-ica do Slavije, dok ih je u suprotnom smeru već bilo. Doduše, naišla mi je jedna 48-ica kod hale Pionir oko 15:20h u koju nisam mogao da uđem.
 
Veceras oko pola 10 cekao bus na Banjici kod pet solitera ka Slaviji, za 5-6 minuta u pravcu Miljakovca 3 proslo sest 48, nesto se debelo tu poremetilo.
 
E ljudi moji danas na 87 zastoj nije, poremećaj svakako jeste. Srpska posla.

Novinari napisali da javni prevoz (znači ceo sistem, sve linije) danas radi po Nedeljnom redu vožnje što znači da 87 treba da ide duplo češće ali samo do 20:15, međutim čekao ga pola sata da bi otišao u Lidl. Još me uhvatila kiša.

Nije se pojavio polazak u 19:45.

Radio samo 3228, drugog vozilo po nedeljnom redu se nije ni pojavilo što znači da je ova linija radila kontra od svih ostalih odnosno redom vožnje za radni dan.

Dakle prevoz u praksi radi po redukovanom redu vožnje - ne Nedeljnom jer 87 ima kontra učestalost polazaka (od 01.01.19 što nisam ni znao) i to je st*** trebala da napomene podebljanim slovima kako ljudi ne bi čekali bespotrebno. Nisam čekao samo ja bilo je 10 ljudi kod Doma zdravlja i Pijace.

Napravili su haos za praznike jer su različiti dani radili navodno po Subotnjem RV. 87 je verovatno i tada radio po RV za radni dan.

Dakle važeći RV za 87 od 01.01.19: http://www.bgprevoz.rs/documents/timetable/00087_211218_132807.pdf.

Marva im nije ravna.
 
Zašto je linija 87 pojačana vikendom? Bio sam ubeđen da svaki dan radi jedno vozilo.
 
Verovao ili ne bude on pun.

Ne znam zašto nisu podelili liniju po pogonima u zavisnosti od režima (radni dan ili vikend). Ako je radnim danom dovoljan Kosmaj sa solo autobusom radi postizanja takta od 30min onda je vikendom Novi Beograd mogao biti vraćen s tim da ovog puta da jedno zglobno vozilo kako bi takt ostao isti (30min) uz povećanje kapaciteta za 50%.

Sumnjam da opterećenje iziskuje duplo veći kapacitet. Stoga bi zglob trebalo da predstavlja najracionalnije rešenje s obzirom na situaciju sa manjkom osoblja.

Recimo jedan Solaris koji sada saobraća po vukoje*******inama sa kraterima po putu (bacaju ih i NBG ili Karaburma svugde što bi strogo sankcionisao da bi zaštitio vozila od ubrzanog propadanja) ladno može da opsluži vikendom ovu gradsku linijicu gde je u određenom delu sedmice solo nedovoljan, a dva solo već iracionalno razbacivanje ograničenim resursima.

Eto već kad stignu BMC-i nek se izrotiraju Zemun i NBG. Mi ćemo dobiti najbolja vozila i pogon a oni najnovija vozila. Win-Win kombinacija.
 
87 је линија кружног и локалног карактера за становнике Бановог Брда и Чукаричке Падине... Треба да буде двосмерна, али услови инфраструктуре не дозвољавају због дела код Шећеране који је спречавају!
 
Vrh