Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Od kada su Tramvaje uputili da idu za garazu sinama kod Delta City-a,u odredjenim vremenskim intervalima nastaje pravi haos. Semafor propusta jedva jedan tramvaj da skrene,a kako se desava da ih nekada bude i po 3 koji idu za garazu interval putovanja se znatno povecava. Jutros sam cekao 20 minuta.Problem nije samo u semaforu(mada bi bilo pozeljno produziti interval propustanja tramvaja koji skrecu desno) nego i u tome sto tramvaji koji idu iz tog pravca takodje prave haos jer idu jednokolosecnom prugom tako da na tom delu cekaju mimoilazenje,a tramvaji koji bi iz Jurija Gagarina da se upute za garazu moraju da cekaju mimoilazenje pa zbog toga tramvaji koji su na linijama cekaju duz trase. Svakako dok se ne zavrse radovi tramvaji su za izbegavanje u ovom delu grada. Ne znam da li neko od vas zna kada ce radovi na skretnicama kod garaze biti gotovi?

Послато са SM-G973F уз помоћ Тапатока
 
10.05.2019 Autokomanda-Deligradska 16:26h

Bože mili! Čuda velikoga!
Kad se ćaše po 38L liniji,
Po 38L liniji, N seriju #749 da prevrne...



Toliko u špicu budu poremećene 17 i 18 da je spašavanje poteza Šumice-Mostar linijom 38L postalo uobičajena pojava svakog radnog dana.

Čekajući taj polazak 38L u 16:05 od Kosmaja nekoliko minuta ranije 70 (takođe N serija, ovog puta crveni, nisam video g.br.) prošao kroz Vladimira Tomanovića. Pojavi se po redu vožnje kad ti ne treba, kad ga čekaš nema ga. Eto koliko je pouzdana linija.

07.05.2019 u 19:45 ukucao USSD kod *011*2906# za stajalište Toplice Milana, stigla poruka:

70 - 10;19

Posle kucao u 19:54 pa stiglo ovo:

70 - 2 (znači Deligradska);10, 38L - 10, 38A - 20

Prođe par minuta (tačno koliko mu treba da dođe) kad ono mutant prođe za garažu sa upaljenim validatorima.

I čekaj, čekaj tako nekih 15-20min 70 se ne pojavljuje, ja se okrenu ka istoku (leđa od nailazećih vozila iz pravca Autokomande) i 204 me prepade živog. Znači 38L je napravio skoro ceo celcijati obrt a ovog nesrećnika za Ikeu još nema.

Posle došao 3226. Čim je stao kod Ikee napunio se i vozač nije uspeo ni noge da opruži. a kamoli da izvrši fiziološku potrebu. Kasnije svratio da ostavim deo stvari u Medak pa produžio sa 38A koji je stigao na vreme. Brzo sam posle uhvatio Japanca na 52 mislim koji je standardno išao kao besan.

Više ne koristim redovno liniju 70, osim kada sam na to primoran. Pre neki dan nažalost bio i zažalio što sam otišao u kupovinu.
 
Zadnja dva dana velike probleme u saobraćaju kao i u redovnosti linija koje kroz Žarkovo prolaze pravi manje jezerce.
Jezerce se formira posle jačih kiša i to traje ved duži niz godina.

Pogledajte prilog 1
 
To ti je zbog toga što ulice (kanalizaciona mreža) nisu projektovane za ove novomilenijumske kiše. :) Tako je rekla neka žena iz CIP - a , gostujući u BG hronici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622724#p622724:37z9y1ik je napisao(la):
direktor » Sre Maj 15, 2019 11:47 pm[/url]":37z9y1ik]Sta se bunis Ziko bg na vodi u praksi ...
Žarkovo na bari. :laugh:

Ne bunim se ja, tuda ne idem.
 
58 и 88 саобраћају преко Чукаричке падине ка Железнику.
 
Pozdrav svima.
Pratim forum duze vreme, pa reko ajde i ja nesto da prozborim na ovu temu.
Moj post se prevashodno odnosi na liniju 27E, koja je zaista u velikom problemu od pomeranja na Novi Beograd.
Ukratko, solo busevi,mala turaza, nedovoljan broj vozila( svaki dan fali makar tri,cetiri od 16).Namerno izostavljam da spomenem guzve oko trga, jer to nije sustina(a nije da ne pravi jos veci haos).Problemi su bili i pre radova, problemi se desavaju i vikendom i u 6 ujutru i 22h .Znaci,nije spic. Zaista,katastrofalna organizacija ove linije. Procenat ostvarenih polazaka , ako je 50%, dobro je.Velika odstupanja,slozicete se.Videcete po broju komentara i prituzbi, da je ova linija u top 3 NAJGORIH. Frekventna linija,koju koriste u Karaburci I Mirijevci, ipak zasluzuje vise.Uzmite u obzir koliko je samo Mirijevo i da je koristi i dobar deo stanovnika Karaburme. E da,liniju drzi pogon Kosmaj.
Pozdrav.
 
U Beogradu ništa ne ide sa vodom. Čim padne kiša , čitav grad stane.
 
Скоро сам видео ту отворене сливнике, као да је БВК радио неко превентивно прочишћавање. Али изгледа узалуд.
 
Puno prljavštine i otpada po ulicama koje kasnije začepe rešetke ili još gore šaht.
 
Tu ocigledno ni rekonstrukcija nije pomogla neko nije izracunao ono sto je trebo da izracuna pa da se jezero nepravi tu ....
 
Јој бре директоре, целодневно су застоји за трамваје због подстанице у Блоковима, која не трпи испадање и наилажење око 50+ трамваја у шпицу... Да си видео око 15 колико су се назидали, милели трамваји од пирамиде, пешака да си ишао одатле брже би стигао у Блок 45... Од како раде Батајнички друм код Саобраћајне школе, у 73, 85 и 610 се улази четвороношке, а код Ерпорт Ситија и Машинске школе ко иде у блокове и даље предстоји гимнастика... Боље да су 73 и 706 појачали, јер овако се не иде нигде... Лик који ради полазак у 14 и 45 радним данима, редовно погине са солаћем, али добро...
 
Famozna 27E prema planu i programu radi. Sada vec juce oko 20.20 iz pravca Mirijeva ka gradu nista nije bilo bar 50-ak minuta. Kaze poruka 30 i kusur stanica. Koliko je meni poznato, ova linija isiskuje bar na papiru najvise vozila kada je ovaj pogon u pitanju. A posto ni vozaca, ni vozila, onda skidaj gde moze. To su dobro osetile 16 i 95 kada je Karaburma u pitanju. 12/16 JE NEKAKO STANDARD za 27E. Vozaci je obozavaju prosto.
 
Jutros mi je trebalo pola sata od Cvijićeve do Trga sa 43. Išli smo zaobilaznim putem, kroz Džordža Vašingtona i Francusku. Je li ovo uobičajena pojava, da svako jutro treba ovoliko vremena u špicu, pošto se retko vozim na tom potezu?
 
Danas delimično oblačno bez kiše i opet zlo.

U 16:00 dođe mi IK218M 3285 na 23 koji je do Mostara stigao za samo 10min (16:10). Bio je solidno popunjen - sva sedišta zauzeta plus stajanje onoliko koliko je dovoljno da se komotno mimoilaziš bez guranja. Rekao bih da je opterećenje bilo 50%, znači oko 80 putnika. Sada treba uporediti to sa IK112M na 50 ili Liaz 6292 sa 49. Kao nebo i zemlja.

Stigao sam dosta ranije pred polazak linije 38L u 16:25 pa sam mogao da se nagledam posledica "stručnih" izmena u javnom prevozu.

Prošle po dve 46, 55 i 58 (ukupno 6 autobusa), dve 37ice s tim da je prvo naišao prazan Maz pa krcat Liaz što znači da se mimoilaze privatnici samo tako. Na kraju se konačno u 14:24 pojavio "najjači na papiru" 23 koji je radio 3129.

202 pošao s Mostara u 14:26 a stigao u Medak u 14:34. Znači taman pohvališ Karaburmu kako im se jedan Solaris ne vuče kao puž a onda ti priredi dva propuštena polaska na iovako proređenoj 23. Pitam se šta će biti kad se uvede letnji red vožnje. Na pola sata?

Dobro, pretpostavljam da je zbog taksista, međutim 17 ne bi trebalo da bude direktno pogođen time. Možda je bio kratkotrajno povišen intenzitet na Gazeli i to je to. 38L se u povratku baš napunio i išao pun od Dušanovca do Mostara sa vršnim opterećenjem između Krivolačke i Autokomande. Došao je iz Kosmaja sa dosta ljudi, verovatno radnici kojih je većina izašla u Vladimira Tomanovića, nešto u Šumicama gde je već došlo do razmene. Tu je ušlo mnogo ljudi. Inače 38L se redovno remeti u smeru ka Mostaru na dva mesta - Šumice i Dušanovac (obe raskrsnice). Trebalo mu je 8min od Mostara do Toplice Milana a 10 od Vladimira Tomanovića do Dušanovca.

Situacija na stajalištu Dom Zdravlja Voždovac (Krivolačka).

 
Opet pukla cev u Bulevaru koju su nedavno sanirali , tačno ispod šina.

izvor: gspbeograd.net
 
Jel se ovo skretnics promjenila pod spancem kako je iskocio ovako cudno....
A sta je tek radio ovaj genijalac na mostu ...
Inace u BKA je za vikend bila zamjena kont mreze valjda..
Najavljeni radovi ...
 
Јесте, у БКА сам видео два камиона-куле за радове на контактној мрежи.
 
Vrh