Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Ma to sigurno huligani pustili svoje kerove da zapišavaju bandere. :)
 
Ma ovi iz zelenila se malo zaneli, vidiš da je iste boje, sa oglasima kao i platan.
 
Ne znam da li sam na pravoj temi, verovatno jesam pošto je u pitanju poremećaj (uma u gsp-u).
Dakle, čekam 58 ispred GSUP-a da se prebacim na kraj Banovog brda, namerno izbegavajući 23 zbog gužve u istom, a posebno zbog užasnog prolaznog vremena Takovske ulice. 58 zakon-ide okolo i uvek je praznjikava. Posle 2 min dolazi 23ka, prođe minut dva, eto još jedne 23ke, poprilično prazne, a posle nepun minut eto još jedne 23ke, skroz prazne?! .. Uđoh u istu i upravo se vozim u PRAZNOM autobusu, ispred nas polu-prazan bus, a onaj prvi je verovatno KRCAT! Otpravnik_šta to beše ?! :notok:

Info od usput, GB 858 (japanac/zglob) rikawella kod Šećerane ..
 
42 закон петком увече увек један човек испоштује ред вожње тачно у минут а ови са 59 намерно крате јер је синоћ само Акиа отишла у Катићеву и од тада ништа...
 
Zbog protesta #1od5miliona trolejbusi u oba smera u Kneza Miloša stoje u koloni, a 23 ide izmenjenom trasom:Kneza Miloša - Nemanjina - Trg Slavija - Beogradska - Starine Novaka - Zdravka Čelara - Mitropolita Petra - Bulevar Despota Stefana - Dalje redovnom trasom,s tim što na nekima normalno piše 23,a na nekim solarisima 23R.Takođe jedna 23 je ostala zaglavljena u smeru ka Karaburmi u Kneza Miloša(vozač je pustio putnike ali je vozač registrovan u Bus Plus sistemu).
 
18.03.2019

Načekao se danas kao da sam džinovska sekvoja a ne čovek (pa da mi vreme ne znači ništa).

Šašave družine 23, 37 i 58 (koja opslužuje donji nivo grupe stajališta "Petlja Mostar") u Kirovljevoj u smeru ka gradu 18h nije bilo 10 minuta. Mogu da shvatim da mi ode 55 na Č. Padini ispred nosa pa da ga nema 10min (jer mu je to i interval) ali nikako ne mogu da shvatim da grupa linija od kojih je jedna od najjačih, druga osrednja koju treba pojačati toliko izostaje. Ili za Novi Beograd ili za Zeleni Venac, ništa ka Mostaru.

Međutim video sam jednog Solarisa kako se okrenuo pre Crkve u Visokoj (okretnica za Ada linije) i otišao ka sledećem stajalištu Ada Ciganlija u smeru ka gradu.

Posle dođe 37 Liaz prazan (na moje zaprepašćenje, očekivao sam da ću stajati na jednoj nozi jer je to na 37 normalna pojava decenijama unazad). Posle kod Mostara kad me šlog nije strefio. Opet prazan 37 ispred njega nauzgled niotkud se stvorio. Moguće da se uključio na sred trase, možda baš u Visokoj dok sam ja bio okrenut glavom ka Požeškoj čekajući autobus.

Ubrzo stiže i 58 takođe prazan, posle njega još jedan prazan 37, pa onda konvoj praznih 23-ki (Urbino 18 i IK201) a stajalište krcato. Očito su svi čekali 46/55 kojih nije bilo. Pogledah u red vožnje na mobu kad ono imam 38L u 18:45. Tad mi već laknulo kad evo ga 55 već solidno popunjen. Stajao je nekoliko minuta, jedva zatvorio vrata i ostavio prazno stajalište za sobom. U 18:47 stiže 204 i ja stigoh za manje od 10 minuta u Medak. Samo sam ja ušao na Mostaru, posle ušlo još 4-5 putnika i nas nekoliko izašli u Medaku.

Danas očigledno nisam neke sreće bio. Ni u povratku se javni prevoz nije proslavio.

Nisam dugo čekao trolu ali zato polazak 70 od Ikee u 18:30 nije stigao u 18:51 već je 215 na polasku u 18:51 stigao na vreme u 20:12. Znači došao sam na stajalište Vladimira Tomanovića pre vremena u 18:45 i s mosta ga nisam video niti da prilazi raskrsnici/da se isključuje sa autoputa niti sa druge strane da odlazi sa stajališta. Dakle prolazak propušten - nije jednostavno poremećen red vožnje.

Za to vreme prošlo je nekoliko isključenja sa 17 i 18 (za garažu) kao i jedan 50 - sve osim redovnog polaska na odgovarajućoj liniji. Ne znam za privatnika sa 50 ali "Novobeograđani" su prolazili istim koridorom linije 70 do Arene.

215 jedan od najboljih IK112N može se reći, zategnut i ide kao besan. Prijatno sam iznenađen. Ovo dobija na težini s obzirom na to da se radi o autobusu iz ubedljivo najgore Ikarbusove serije novijeg doba remontovanom u Ikarbusu koji je ujedno i izvorno Kosmajevo vozilo sa tipično kosmajskim održavanjem.

U 20:19 stigao je do Mostara. Posle mi opet dođe Liaz na 37, krenuo u 20:23, stigao do Josifa Pančića u 20:33 i obišao 1052 sa 23 koji je bio ispred njega. Za razliku od Karaburminih Solarisa koji se vuku kao puževi ovaj Liaz odlično vuče krcat uz Kirovljevu sa aktivnim kickdownom. Dosta novobeogradskih Solarisa se takođe sasvim normalno penje uz brdo - ali Karaburma... :bash:

Bilo kako bilo od početka godine važeći red vožnje linije 70 u praksi bušan kao švajcarski sir.
 
samo bu**** moze da se oslanja na red voznje, on sluzi iskljucivo da bi nas sto vise z***** "aaa? propustio sam u 16:15? sad je 16:18? auuu, pa moracu onda da cekam sledeci u 16:45, sta da se radi"

po meni, najbolje da se potpuno ukinu redovi voznje, i vozac cim dodje na okretnicu, zakonski propisana minimalna pauza, i odma krece, a ne izivljavanje nad putnicima kao u Katicevoj
 
Express":3sbfb28o je napisao(la):
Večeras stižem na stajalište #285 Medaković II (u smeru ka Šumicama) i propuštam privatni Liaz na liniji 50 u nadi da će mi ubrzo naići 29. Međutim trolejbus g.b 2050 naišao je tek u 20:16 a kada je zatvorio vrata i krenuo nastao je mrak. Stajao je dva minuta sa zatvorenim vratima, posle ih otvorio pa zatvorio i krenuo. Stajalište je pre nailaska vozila bilo puno ljudi što je rezultiralo abnormalno velikom stepenu popunjenosti solo vozila već na trećem stajalištu od terminusa i to van vršnog časa.

Osim drugih vidno nervoznih putnika i sam sam bio besan kao ris zbog toga što sam propustio polazak linije 70 od RK "Ikea" u 19:51. Nisam smeo da rizikujem istu priču sa linijom 17 koja saobraća izuzetno retko posle 20:00h čak i radnim danom (isključe se po 3 Solarisa oko 20:00 da bi onda za 15min do Šumica došao već pun IK218N) pa sam iz tog razloga sačekao sledeći polazak u 20:13 koji je do stajališta #3489 Vladimira Tomanovića (u smeru ka Novom Beogradu) stigao na vreme u 20:34.

I dok iz gore navedenog primera linija 70 redovno saobraća van špica u vršnom periodu putuje oko 10 minuta duže u centralnom delu zbog 4 čepa (izlaz "Autokomanda 1" (ispred stajališta #432 "Franše D'Eperea"), MAS "Autokomanda", izlaz "Autokomanda 2" i izlaz "Ljubićka" i pored toga što je deonica Centar "Sava" - Toplice Milana (Medaković 2 u Stevana Prvovenčanog tj. na Autoputu u smeru ka Nišu a paralelno sa gore pomenutim stajalištem u Vladimira Tomanovića) praktično sama po sebi ekspres.

Autobusi su solo 12m pa ne pomažu u rasterećenju linija 17 i 18 do Autokomande. Zapravo popunjenost nije ništa manja u odnosu na zglobna vozila sa dve dotične linije. Osim toga Low Entry konstrukcija nekih vozila na liniji nisu prikladna za eksploataciju shodno zatečenom stanju na liniji u vršnom času te je umesto vozila tipa IK112LE pametnije koristiti vozilo tipa IK112M iz istog pogona "Kosmaj", a LE prebaciti na manje opterećene linije.

Ceo ovaj potez u smeru ka Nišu saobraćajno je vrlo je nespretno rešen. Neke primedbe su:

1. Izlaz "Autokomnda 1" nalazi se ispred stajališta #432 "Franše D'Eperea" pa dolazi do konflikta/ukrštanja tokova osim za liniju 18 koja taj izlaz koristi na svojoj redovnoj trasi, drugim rečima sva vozila koja koriste pomenuti izlaz presecaju put svim autobusima JLPP koji ne saobraćaju na liniji 18, odnosno produžavaju dalje)

2. Međumesno Autobusko Stajalište "Autokomanda" nalazi se između izlaza 1 i izlaza 2 tako da prigradski i međugradski autobusi SP "Lasta" i ostalih prevoznika presecaju put autobusima JLPP sa linija 17, 46, 55 i 70. Stajalište je kratko usled nedostatka prostora između dva pomenuta izlaza pa neki autobusi ni ne ulaze na stajalište već koriste desnu kolovoznu traku ometajući tok linijama 17, 46 i 55 na pristupu izlazu 2 na rampu ujedno blokirajući i autobuse sa linije 70.

3. Kada se autobusi sa linija 17, 46 i 55 uključe preko izlaza 2 na rampu petlje "Autokomanda" usled zastoja nastalog na mostovskoj konstrukciji pelje mnogi nestrpljivi vozači privatnih i službenih vozila pokušavaju da ih obilaze uključenjem iz leve trake tako da s obzirom na to da autobusi marke Solaris imaju drugo osovinsko rastojanje L=7m kako ne bi kačili ivičnjak moraju zauzeti obe trake na rampi nestrpljivi vozači ostaju "zarobljeni" u levoj traci neko vreme dok se gore pomenuto vozilo ne pomeri pri čemu stvaraju zastoj svim vozilima koja žele da produže, uključijuči i vozila sa linije 70.

4. Izlaz "Ljubićka" ima jednu traku koju blokira semafor koji drži saobraćaj u Husovoj ulici.

Kada autobus sa linije 70 prođe sve ovo može normalno da se kreće s tim što kasni.

Potrebne su dve "stop and go" spore trake ali nema mesta. I da se uradi mostovska konstrukcija opet bi petlja smetala. Jedino plitki tunel da se izgradi od stajališta #435 "Deligradska" ali to ko zna koliko bi koštalo. O haosu tokom gradnje i da ne govorim. Sve u svemu crno nam se piše.

Ovaj današnji slučaj sa linijom 29 jeste poremećaj u svakom slučaju jer važeći red vožnje od 01.09.2018 izgleda ovako:

SAT RADNI DAN
20 00 06 11 17 23 28 35 43 51 59

Podebljani polasci su propušteni. Rekao bih da je ovo zabrinjavajuće jer to nije prvi put onda kada nema ni zastoja nit kučeta nit mačeta. Jednostavno opravdanja nema. U suprotnom smeru saobraćali su normalno. Ne verujem da je bilo sudara na okretnici Medaković 3.
Pa nedostaje bulevar od MML paralelno sa autoputem do Autokomande uz pristupnice iz Grčića Milenka, Dušanovca i sa plavog mosta. Pa tunel do mosta na adi.... Ili metro linija kako god.....zato je rešenje nesrećno nema kuda dodatna ulica da prolazi nadzemno sa ovakvim stanjem urbanističkim.

Послато са Redmi 5 уз помоћ Тапатока
 
У истину, баш фали тих 2 км булевара од Аутокоманде до оног широког дела Мокролушке улице код Маринкове баре.
 
Danas , oko 17:20 sam prolazio preko Autokomande. Ogromna gužva. U prvi mah sam pomislio kako je špic izgleda nešto većeg obima nego inače , kad ono , imam šta i da vidim. Kola milice sa sve uključenim svetlima. Došlo do čukanja abutobusa GB 202 , na liniji 402 , sa robusnijim vozilom Pink taxija (nešto popu Renault scenic) na skretanju u Vojvode Stepe. Koliko sam mogao da primetim iz 36 , autobus gotovo da je neoštećen , dok je gepek taxi vozila gotovo bio odvaljen , a zadnji deo dobrano ulubljen.
 
U 19:25 u Vladimira Timanovića (20, 29, 38, 38A, 38L, 50) konvoj 50-ica - 4 komada.

Evo ih u spojleru:

Prvi i drugi:

Pogledajte prilog 3

Prvi, drugi i treći:

Pogledajte prilog 2

Drugi, treći i četvrti:

Pogledajte prilog 1

Treći i četvrti:


Inače istog minuta sam stigao do stajališta 70. Priča ide ovako:

-polazak u 19:09 od Ikee nije došao kod Slapa u 19:30

-polazak u 19:30 nije došao u 19:51

-polazak u 19:51 nije došao u 20:13 već minut kasnije, bar je obavljen (IK112N #219)

-na Mostar stigao u 20:21

-u 37 uđoh i 20:23

-kod Šumadije stigoh u 20:30

Zaključak bi bio da čekaš 49 minuta 70 da bi za 16 minuta bio na Brdu sa sve presedanjem na bilo šta pod uslovom da ti naiđe. Da li je moguće da su uspeli i ekspres trasu da upropaste (38A i 38L u tom smeru idu preko Ustaničke pa uvek izvisiš kada te ispali 70)?

Rekoše mi ljudi da im je ispred Ikee pobegao pobegao polazak u 18:48 što znači da je on realizovan ali oni u 18:09 i 18:30 nisu. Polazak u 18:51 koji je obavljao 219 stigao je manje-više na vreme.

Pre izostajao jedan, sada i po dva polaska.

Laste za Mladenovac idu normalno, 17 i 18 se isključuju redovno, samo kad treba da se uključi to ništa redovno ne može da bude. Gledaju kako da odu sa linije - ne da se uključe na liniju.

Ovo ne liči na poremećaj već na izostavljanje polazaka, već danima IK112LE ne dolaze - izgleda odu u garažu. Takođe videh jednog ex. Karaburminog 77x ili ex. Novobeogradskog 49x (IK103) kako je prošao iz pravca Kosmaja ka Mostaru. Onaj prvi je trebalo već da stigne tamo pa da krene odande ali nije ga bilo pa su pustili drugi autobus iz garaže koji je obišao sve stanice na trasi od garaže do suprotnog terminusa. Istovremeno su se i ostale linije isključivale tako da idu prazni čitavom trasom. Pitam se šta sad ja ovde plaćam, kome i zašto sam ja kažnjen??? Vesić bi da kažnjava neplatiše, ali šta je sa nama koji redovno plaćaju kartu? Nadasve nečuveno. Udžbenički primer nepravde. Ljudi ovo je odavno zrelo za vrhovni sud. Treba da nam onda vrate novac koji smo platili jer ne ispunjavaju prevoznu uslugu i gotovo.

Prošlo je nekoliko 17-ica za garažu koje idu istim putem. Jednom sam mahao i on čovek usporio, međutim pošto je isključenje na autoput nije mogao stati na sred ulice jer bi ga neko udario. Ne znam zašto ne narede prekomandu umesto isključenja kada se poremeti 70? To je nuklearna fizika očigledno.

Stajalište je tako postavljeno da ako kreneš ka Vojislava Ilića ovaj može da "padne s Marsa", ti da trčiš i da te nešto pogazi na raskrsnici. Zato ne idem u Šumice jer se bojim da će da naiđe čim krenem (isti slučaj kao sa Mostarom, ne znaš gde ćeš kad su "razbili" stajališta).

Neka onda 38A i 38L pomere kod Slapa tako da idu u oba smera autoputem jer već 38 u tom smeru ide do samih Šumica.
 
Tako isto je bilo i krajem 1990-ih godina - platiš mesečnu markicu za GSB, a njihovih autobusa nema i onda plaćaš privatni prevoz.
 
Tačno, s tim da su komunisti imali sankcije kao izgovor a ovi nemaju ni stida ni srama da prikrivaju sopstvenu nesposobnost. Komunisti da se nisu našli u onakvoj situaciji nikad sebi ne bi dozvolili da dovedu prevoz do samog dna. Nekome su smetali i morali su leteti. To je bio samo mračan period kada su putnici sav teret preko svoje grbače preneli.

Nemaju nikakvo opravdanje za ovo što se sada dešava. Nek se okrenu oko sebe ka komšiluku. Samo Beograd crna ovca.
 
Nema ko da vozi, i taj što je ostao nema s čim da radi.
Osim par Solarisa mada i oni polako posustaju jer se nema delova. Ni kod privatnika nije bolja situacija.
A saobraćaj nikad gori, gužve na sve strane.
 
Juče na Zelenom Vencu na početnoj stanici 56ice i 53ke lepo stoje velika obaveštenja (istina, rukom ispisana, ali vrlo upadljiva) da 52, 53 i 56 privremeno polaze iz Admirala Geprata. I opet na svakoj stanici i dalje stoji oko 20ak ljudi, odnosno 60ak na celoj okretnici, i čekaju autobuse koji neće doći.

Da li su ljudi toliko slepi i pogubljeni da ne vide ogromnu papirčinu nasred stanice...
 
Nažalost jesu slepi. Ja sam se jednom zadesio u Ljutice Bogdana na stajalištu u smeru ka Dragiše Mišović. Dvadesetak ljudi je stajalo na stanici i čekalo autobus. Neki su se pitali zašto neki od autobusa ne skreću u Ljutice Bogdana nego iduz pravo pored stadiona JNA. Kada sam rekao ljudima da je stanica izmeštena kod teniskih terena Partizana , zbog radova u Ljutice Bogdana , i da im to piše na obaveštenju , svi me belo gledali. Jedan čovek me pitao o kojem se obaveštenju radi , dok je starija žena prokomentarisala da to nije moguće jer autobusi idu normalno u suprotnom smeru. Kada sam pokazao prstom na papir A4 formata sa krupno odštampanim obaveštenjem pored čoveka (bilo zalepljeno na nadstrešnici sa unutrašnje strane) , iznenadio se otkud to tu. Tada je još nekoliko ljudi prišlo i pročitalo obaveštenje , nakon čega su se uputili ka teniskim terenima. Par dana kasnije , ista situacija , ali ovog puta sam prolazio autobusom.
 
Svojevremeno mi je rođak držao servis računara i mobilnih telefona, i u cenovniku je imao stavku "čitanje uputstava". Srblji ne čitaju, i to je to.
 
Весела дружина
f81249511243a27496d2fc49e52a51e8.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Gužve zbog radova na Trgu republike, građani izlaze iz autobusa i idu peške

Zbog nove faze rekonstrukcije Trga republike, Beograđane od ovog jutra čekaju brojne izmene u saobraćaju. Reporter RTS-a sa lica mesta javlja da su velike gužve na Bulevaru despota Stefana od Pančevačkog mosta do centra grada. Autobusi stoje, a građani izlaze iz prevoza i idu peške.

Kod Palate "Albanija" od danas okreću autobusi koji su ranije okretali na Trgu republike, a na Slaviji trolejbuske linije koje su vozile do Studentskog parka. Uvedena je kratka autobuska linija 22A, koja će saobraćati od Slavije do Palate "Albanija".

Predsednik Skupštine Grada Beograda Nikola Nikodijević istakao je da su izmene u saobraćaju potrebne jer je u pitanju velika rekonstrukcija prilikom koje se ne radi samo asfalt već i kompletna komunalna infrastruktura.

Nikodijević se izvinio građanima zbog izmena i mogućih gužvi u saobraćaju. Naveo je da su građani o svemu bili blagovremeno obaveštavani u medijima. Postoje, ističe, i uputstva za građane koji žive u centru grada i koriste privatne automobile.

Ukazao je da je ovaj period godine izabran za radove, kako bi se iskoristili i letnji odmori i raspust, da bi sve bilo završeno do 1. septembra.

Saveti za vozače

Gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović savetovao je vozačima da od danas iz smera Slavije ka Trgu i Terazijskom tunelu koriste alternativne pravce kao što su ulice Svetozara Markovića i Kneza Miloša, kao i Bulevar kralja Aleksandra, prenosi Beoinfo.

Napomenuo je i da će Ulica braće Jugovića, u potezu kraj Doma Vojske, biti dvosmerna za razliku od dosadašnjeg režima i da će biti dozvoljeno skretanje iz Francuske ulice ka tunelu i Bulevaru kralja Aleksandra.

Iz smera Brankovog mosta, da bi se rasteretio tunel, dozvoljeno je skretanje u Prizrensku ulicu do Terazija, odakle se može skrenuti desno ka Ulici kralja Milana ili levo ka Trgu Nikole Pašića.

Izmenjen režim gradskog saobraćaja

Izmenjen je i režim javnog prevoza, a okretnica za autobuse i trolejbuse je izmeštena sa Studentskog trga kod Palate "Albanija", gde će biti polazna stanica za autobusku liniju 31 i još dve linije koje će saobraćati do Slavije.

Rafailović je naveo da će do sredine juna trolejbusi imati poseban režim saobraćaja preko privremeno izgrađene mreže, te da od sedam do 20 neće biti u saobraćaju kako bi se u tom periodu odvijali radovi na Trgu republike.

Takođe, biće skraćene trase za trolejbuske linije 21, 22 i 29 koje će saobraćati do Slavije.

Rafailović je podsetio da se, osim na Trgu republike, trenutno izvode radovi i na Topličinom vencu, i dodao da će uskoro početi radovi u ulicama Kraljice Marije i Cara Dušana kada će, takođe, biti uvedene određene izmene u saobraćaju.

Naglasio je da će gradska vlast uložiti sve napore da radovi na Trgu republike i na Topličinom vencu budu završeni u roku i da se do 1. septembra ponovo uspostavi redovan režim saobraćaja u centru Beograda.

izvor: RTS
 
Могли су паметњаковићи да поново дозволе лево скретање у Поп Лукину са моста. Дечанска и тунел су од данас званично чеп центра Београда.
 
И сад још кад крену Цара Душана/Краљице Марије...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612963#p612963:3tvrr8pn je napisao(la):
Дошљак » Pon Apr 01, 2019 12:30 pm[/url]":3tvrr8pn]Могли су паметњаковићи да поново дозволе лево скретање у Поп Лукину са моста. Дечанска и тунел су од данас званично чеп центра Београда.
Ne bi to nešto pomoglo , kada su okolne ulice ili pešačka zona ili su radovi u toku , a jedini slobodni koridor bi bio Pop Lukina - Kneza Sime Markovića - Pariska - Dorćol.
 
Vrh