Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Kad neće nadležni...

Na okretnici o izmenama u saobraćaju na Zelenom vencu građane izvestio "njihov cvećar"



Zbog kvara na vodovodnoj mreži u Ulici kraljice Natalije pojedine linije ni sutra neće saobraćati sa obližnje okretnice "Zeleni venac".

Do pucanja cevi došlo je subotu, pa od tada linije 52, 53, 56 i 56L "ne okreću" sa ovog terminusa sve do završetka radova, koji će se, po svemu sudeći, nastaviti i sutra.
- Planirano je da kvar bude saniran do večeras u 20 sati, ali prema najnovijim informacijama, radnici će se na terenu naći i tokom sutrašnjeg prepodneva - poručili su u gradskom "Vodovodu i kanalizaciji"

O izmenama u saobraćajnom režimu izvestili su i sugrađani putem društvenih mreža, gde je mnoge nasmejala fotografija obaveštenja koji je jedan cvećar ostavio na pomenutoj okretnici.

On je, naime na komadu kartona prikačenom, zajedno sa cvećem, uz tablu sa redom vožnje, kratko poručio da linije voze od Admirala Geprata, uz potpis "Vaš cvećar".

https://www.blic.rs/vesti/beograd/neobi ... ne/c62wepj
 
sinoc sam oko pola osam cekao na okretnici slavija/bircaninova 42/47/59 za kanarevo, ali su tu stajale samo 30 i 39, dobro, reko sace dodju, i sledecih 20ak minuta dolazile samo 30ice i 39ke, i kad sam vec kreno ka stanici karadjordjev park na 48, vidim dosla 42 na okretnicu, i to msm cak dve, ali nisam hteo da ih cekam da odmaraju godinu dana, pa sam se gurao u punoj 48ici
 
Danas 12.12.2018 siđem ti ja na Padinu i odmah naiđe 89. Uđem u njega u nadi da ću presesti na nešto kod Ade. Izađem ja a na Adi ništa s Brda po običaju (zato više i ne idem u Požešku u smeru ka gradu). Niotkuda se stvori 56 koji je verovatno bio iza krivine zbog čega ga na Padini nisam ni video.

Uđem u njega do Ruske. U međuvremenu vidim dva vozača tramvaja kako pričaju na okretnici Gospodarsaka Mehana pa sam skontao da neće skoro kao po običaju. Kad u Ruskoj iznenađenje. Niotkuda se stvori 55 odmah iza njega (56). Napuni se kod Sajma. Na Mostaru još i više jer nije bilo ni 46.

Izađoh kod Deligradske (preko puta hitne pomoći) i imam šta da vidim, evo ga još jedan 55 sa 2 putnika i vozačem, krcat 46 pa onda i onaj s 2 putnika i vozačem (kao i 55), 38L sa 30 putnika se napuni na Mostaru, 70 sa 15 putnika s B.Kose, 18 normalan a 17 nema pa nema. 465 redovno tuda prolazi, svi sede, 493 isto. Saobraćaj se odvija neometano (do petlje Autokomanda, o tome ću kasnije), više kamiona za smeće nego autobusa.

Interesantno da su 46 i 55 poremećeni van špica već danima, ako ne i nedeljama.

Već sam spominjao fenomen konflikta saobraćajnih tokova na Autokomandi i drugim petljama.



Gore je postojeće stanje, dole bi to bila špageti petlja, samo sa podzemnim delovima. Gore imate mnogo ukrštanja (X), čak i semafore (|) dok dole svaki glavni tok ima sopstvenu rampu s tim da je dozvoljeno razdvajanje tokova. Najveća gustina prikazana je upravo u onom delu gde sada imamo i semafore, a koji predstavlja negativan faktor u izazivanju još većeg zastoja na konfliktnim mestima u donjem nivou. U realnosti mostovske konstrukcije bi bile ravnomernije raspoređene. U svakom slučaju bila bi to šuma stubova.

Autobuske grupe linija na špageti primeru staju paralelno na svoja povučena stajališta saobraćajnog toka, odnosno kolovoza kome pripadaju tako da se presedanje vrši pothodnicima ili pasarelom kao kod metroa ili ostalih železničkih sistema.
 
Posle olovaka, fotelja, klima za kancelarije, najlonskih uniformi teško da je ostalo za gume

 
A ja malopre dosao kuci sa 1194, na 6/706 danas.. Ono nije normalno, vozac ne sme gas da doda, jedva izadje iz stanice koliko su snegom zatrpane, nista nije ocisceno..
 
Danas kad sam se vraćao sa NBG , 25 minuta sam čekao 94. A onda kad smo se nekako dovukli do Dragiša Mišović , dođem na stanicu u smeru ka gradu , i imam šta i da vidim. Tridesetak ljudi na stanici. Ukucam da vidim koliko je najbliža trola , kad ono 11 stanica , i to je bilo najbliže vozilo , računajući sve linije koje tu staju. Vrhunac tek sledi. Za liniju 34 je pisalo da je najbliža 36 stanica udaljena , a to nije bilo najudaljenije vozilo. Tako da sam na kraju morao peške do Partizanovog , sa sve punim kolicima. Sve ukupno sam se 1h 30 min vraćao kući , sa sve čekanjem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588587#p588587:3lm5hrre je napisao(la):
busspoter » Fri Dec 14, 2018 9:55 pm[/url]":3lm5hrre]A ja malopre dosao kuci sa 1194, na 6/706 danas.. Ono nije normalno, vozac ne sme gas da doda, jedva izadje iz stanice koliko su snegom zatrpane, nista nije ocisceno..
Otkud sneg u sred decembra ?
Opet iznenadio nadlezne..
 
Nije tačno. Nemoj da širiš dezinformacije. Lepo su rekli na TV - u da su spremni. Ja sam lično video jedno kamionče kako čisti Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića. :)
 
e ako su rekli na TV-u onda nema sta da se brinemo.
sad i ja videh jednog da prodje Slavijom.
i tri tramvaja koji vec 15 minuta stoje na sred Slavije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588609#p588609:h7izd7n8 je napisao(la):
tzoran1 » Pet Dec 14, 2018 11:55 pm[/url]":h7izd7n8]
i tri tramvaja koji stoje na sred Slavije.
To je uobičajeno ponašanje tramvaja na desnoj obali Save. :mrgreen:
 
Kaže mi drug da na Karaburmi kroz Vojvode Micka Krstića autobusi idu 5 km/h, jer ulice nisu očišćene.

Odma se setih i Žikine izjave za onog Japanca, kome koči samo prednji desni točak... Biće veselo.
 
Danas jer opet bilo veselo. Ne znam jel bio održan zakazani protest opozicije , ali sudeći prema onome što mi je rekla sestra , izgleda da jeste. U Dimitrija Tucovića pala grana i pokidala kontaktnu mrežu , tako da su 28 i 40 bili u porekidu. Sestra ušla u 79 i dobacila se do Takovske gde je policajac blokirao prolaza dalje. Linija 23 je išla preko 27. marta , Starine Novaka , Beogradske i Nemanjine. Krene ona na stanicu i naiđe joj tramvaj 10. Računa , super sad će da se dobaci do Autokomande , pa odatle peške. Kad ono , na Slaviji ih izbaci vozač na sred ulice i kaže da ne ide dalje jer nema struje u Vojvode Stepe. Odatle je uhvatila 78 do Autokomande. Sveukupno se vraćala 2h 30 min.
 
U Dušanovoj se negde oko pola 9 srušio jedan stub kontaktne mreže, ali je nije pokidao, a pao je i deo drveta prekoputa, pa je stajala kolona tramvaja.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Danas je pao neki električni vod na samom mostu ka Banovom brdu tako da je bio zaustavljen saobraćaj što je kažu napravilo veliku kolonu ka sajmu.

Pogledajte prilog 1

dok jutros u Ripnju

 
Da li je bilo prekida na linijama 23 i 53 zbog drveta koje palo u Kneza Višeslava?
 
Mislim da jeste jer isti onaj drug kog sam pomenuo ranije na temi, mi se žalio da je jaaako dugo čekao 23ku na Karaburmi.
 
Pada drveće samo tako. Jedno je palo i u Vojvode Micka Krstića na Karaburmi, možda zbog toga nije bilo autobusa. Malopre pade još jedno pored moje zgrade, tačno na prolazu do stajališta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588066#p588066:1acjnwnl je napisao(la):
Express » 12 Dec 2018 02:56 pm[/url]":1acjnwnl]
Interesantno da su 46 i 55 poremećeni van špica već danima, ako ne i nedeljama.

Već sam spominjao fenomen konflikta saobraćajnih tokova na Autokomandi i drugim petljama.

Односно, аутобуси 46 и 55 преко Прокопа ибегавају 4 од 6 конфликтних тачака, за правац ка Звезадари уз додатак једне нове на Аутокоманди (укључење у Аутокоманду).
 
Ево још једна идеја за побољшање линија ЈГП које пролазе Аутокомандом, да од Франша до кружног тока на Тргу ослобођења аутобуси 33, 36, 39, 42, 47, 48, 59, 78, 401 и 402 буквално користе независну трасу трамвајске баштице и тако заобиђу семафоризован део оетље, једино што ће би био проблеме јесте чекања на семафору где пруга од Франша ка Славији прелази са леве на десну страну код Ветеринарског факултета. Такође стајалиште Франш за те линије у том смеру ка Славије би било заједничко са трамвајима, али мислим да би то побољшало преседања на БГ воз и трамваје.
 
Vrh