Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Nisam slikala...jutros oko 07:40 do 08:20 putovanje od crkve na Cukarickoj padini do Ade. Da pojasnim, 40 min za mozda 1.5 km puta. Svako jutro je tezak zastoj na ovoj deonici, a iskreno ne znam zasto. Obrenovacki drum bude prohodan kad se stigne do njega, ali prilaz njemu je jeziv, kao u doba gradnje mosta na Adi i rekonstrukcije Gazele. Mozda saobracajci prave problem jer nekad tu "regulisu" saobracaj.
 
Нормално да ће бити застој. Семафор који пушта за лево, према Обреновцу, кратко држи зелено. Када томе додаш спораће који убацују у прву тек кад' је зелено па још крећу к'о пужеви ето ти застоја! Иначе, колико се сећам, од семафора испод цркве па до обреновачкког пута су ставили жуту траку која, могуће, прави додатни проблем, па сви који би десно ка сајму стоје у левој траци и ето ти колоне!
 
Tramvaj 3 od jutros skraceno. Od centra do Topcidera tramvaj, od Topcidera do Knezevca autobus. Protest radnika IMR-a na sinama ispred fabrike.
 
Mozda ima stajaliste a da ne znamo ova kolona postala praksa
 
302 тренутно саобраћа кроз Заклопачу због удеса аутобуса са линије 302 и аутомобила после скретања за Заклопачу.
(На слици се види ГСП-ов сервисни аутобус, а горе десно се види жути делић крова, мсм да је тај аутобус слупан)
a31797ad07844d7ee180d77b1fbbfa76.jpg

Смед. пут је затворен од Заклопаче ка Гроцкој и саобраћај се преусмерава на аутопут кроз Зк, док се саобраћај из Гроцке ка Зк пропушта паралелном улицом са Смед. путем.
2b3a22281ec08671f6ed9135d11b95b1.jpg

302 у Заклопачи.
 
Узрок застоја у Немањиној је удес аутобуса СТУП Вршац и аутомобила марке Фиат Мареа.



 
Večeras na 48 sa terminusa Miljakovac 3 nisu pošla dva poslednja polaska predvidjena redom vožnje. Gradjani koji su čekali bus a kojih je bilo oko 40 nisu dali vozaču sledećeg autobusa kojim sam došao i kome se tim dolaskom završava smena da vrati vozilo u garažu.Pod pritiskom revoltiranih gradjana vozač je pristao, mada nevoljno da ih odveze do toplane na Miljakovcu 1, najbližeg mesta koje ima druge prevoze. Ceo dogadjaj sam snimao, neki su i pretili vozaču.Pošto je ipak popustio kao i zbog činjenice da mu to nije bila dužnost da radi (da ispravlja greške svojih nesavesnih kolega) ipak sam obrisao snimak koji nigde nisam postavio jer na njemu nema krivaca za ovaj sraman propust.
Pored ovoga imam saznanje da na liniji 52 nije obavljen pretposlednji polazak sa terminusa Zeleni venac.
 
U Omladinskih Brigada je pukla vodovodna cev, zauzete dve trake u smeru ka Jurija Gagarina...
 
tragac":26ykbn5k je napisao(la):
Večeras na 48 sa terminusa Miljakovac 3 nisu pošla dva poslednja polaska predvidjena redom vožnje. Gradjani koji su čekali bus a kojih je bilo oko 40 nisu dali vozaču sledećeg autobusa kojim sam došao i kome se tim dolaskom završava smena da vrati vozilo u garažu.Pod pritiskom revoltiranih gradjana vozač je pristao, mada nevoljno da ih odveze do toplane na Miljakovcu 1, najbližeg mesta koje ima druge prevoze. Ceo dogadjaj sam snimao, neki su i pretili vozaču.Pošto je ipak popustio kao i zbog činjenice da mu to nije bila dužnost da radi (da ispravlja greške svojih nesavesnih kolega) ipak sam obrisao snimak koji nigde nisam postavio jer na njemu nema krivaca za ovaj sraman propust.
Pored ovoga imam saznanje da na liniji 52 nije obavljen pretposlednji polazak sa terminusa Zeleni venac.
Nažalost, mnoge linije imaju ovaj "luksuz" da se poslednji polasci ne obavljaju, godinama su se pokrivali što vozači što otpravnici, što ovi u garaži, ipak to je svojevrsni bezobrazluk i dodatno šteti ugledu firme, ako možemo uopšte da pričamo o tome kada se radi o GSPu. Ne opravdavam ovakve prisile, jer napominjem diraju se ovi krajnji u lancu, kao po običaju oni najmanje krivi, ali jednostavno, narod više neće ili ne može da čeka ove na vrhu lanca, pa puca na prve koji su im dostupni.
 
Svakako. Samo sto je dosta jednostavnije resiti problem putnika, dok za resavanje problema sistema, treba puno vremena, zivaca, truda i upornosti, prakticno borba sa vetrenjacama, ipak raduje me da ima jos ljudi koji pokusavaju da menjaju sistem i lose navike istog, ipak je sistem tu zbog putnika, a ne putnici zbog njega.
 
Sistem kontrole rada bi trebalo pojednostaviti, ako npr imamo liniju na kojoj su pritužbe putnika stalne, svakodnevne onda bi trebalo da imamo i standardizovane metode korektivne akcije. Na primer, postavi se neki kritični nivo pritužbi, ili se postavi sistem ocenjivanja kome može da tehnički pristupi širi krug putnika (ridžovani kao anketari npr) i onda se postave kriterijumi lokiko treba negativnog "outreacha" da bude po nekoj liniji da bi se ona označila kao neefikasna, kao i rok za izvršenje korektivne akcije. Lako je posle ustanoviti stanje na terenu. Na liniji 48 večernji polasci subotom su problem već nekoliko godina, a često se dešava, posebno zimi, da GSP uopšte ne izvede svoja vozila a privatnici ne povećaju broj vozila, ili ga povećaju nedovoljno. Mene kao putnika ne treba da zanima da li je to privatnik. Mene zanimaju konkretne garancije, npr. da se poslednji polazak mora odraditi, i da čak u slučaju kvara tokom obavljanja poslednjeg poslaska se mora poslati zamensko vozilo, ili ako to nije moguće, da se svim putnicima koji se zateknu u ovoj situaciji refundiraju troškovi taksija, ili odbiju od sledeće pretplate za personalizovanu kartu.

Zašto pričam sve ovo? Pa zato što za sve vrste roba i usluga postoje zakonski propisi o nekom vidu garancije, kvaliteta ili standardizacije za kupca ili korisnika. Jedino u javnom prevozu takav pravni mehanizam ili ne postoji ili ga je isuviše jednostavno zaobići.
 
Slican sistem je do prosle ili pretprosle godine imao sajt busevi.com. Imali su standardnu tabelu linija, kao sto imaju i sada, ali su odredjene linije bile obojene crvenom i zutom bojom, cini mi se. Crvena je znacila da linija ima ozbiljne probleme, kao sto su kasnjenja, neobavljanje polazaka i slicno, a zuto valjda da postoje odredjeni problemi. Mislim da su bile samo dve boje, nisam siguran. Sve prijave na njihovom sajtu, od komentara na linijama do klasicnih prijava, su uticale na to da linija dobije odredjenu boju. Sad ne znam zbog cega su sklonili to, mislim da im je posecenost veca nego ikad, sto znaci da imaju mnogo vise potrebnih podataka.
 
Pre nekih pola sata, tramvaj 3 stao u smeru ka gradu kod Careve cuprije. Neki problem sa pantografom ili kontaktnom mrezom. Ne znam da li je u medjuvremenu sredjeno.
 
Zbog odlicno resenog sistema odvoda, tramvaji nisu isli preko autokomande oko sat vremena, posto je voda napunila sine. Trole su usporeno saobracale ka Banjici jace od sata, zbog prave poplave na deonici od stare okretnice ka Banjici II, na nekim delovima voda je ulazila u niskopodnjake.
 
Pa kad su genjalno male restke tj skoro mikakve stavili duz vojvode stepe .A autokomanda posebna prica
 
Autokomanda osim šina po sredini kružnog toga , i biciklističke staze na obodu , nije ništa novo dobila.
 
30.10 posaljem ja prijavu GSP na mail (uredno popunim onaj formular) da dva polaska zaredom linije 17 sa Konjarnika nisu ostvarena. Normalno ovi mi nista ne odgovaraju, i reko ajde da ih juce kontaktiram da vidim dokle se doslo sa prijavom (btw prijava zavedena po rednim brojem 2800). Opet popunim obrazac i dobijem ovo:

gsp.jpg


Pokusam ja danas opet, i opet isto.

Eto kako GSP efikasno resava probleme prijava, bace te na ignore listu :lol:
 
Šta se to više dešava sa 48? Ne ide po 45 minuta i onda u roku od tri minuta nagrne tri do pet komada. I to nebitno koji je dan u nedelji, da li je državni praznik ili ne. To nije usluga koju očekujem za svoj novac...
 
Vrh