Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Generalno se pričalo da su Citari odlični za 600 i 607 i jesu ako se oduzmu ova tri polaska sa 607. Nedostatak trećih vrata se veoma primećuje te na stanicama kod Westa 65 i Tošinog bunara autobus stoji 5 minuta da bi svi putnici izašli. Protok otežavaju i fotelje od sedišta tako da se putnici koji sede i stoje konstantno udaraju kolenima.
Ipak moram da kažem da su putnici veoma disciplinovani tako da na svakoj stanici stiskaju stop dugme ukoliko hoće da izađu. 607 ima putnike i van špica, ali uglavnom su samo oni sa aerodroma.
 
607 koristim non stop, sad do Banovog brda sa Bežanijske kose stižem za 15ak minuta, što je ranije bilo nezamislivo. U zavisnosti od stanja i presedanja put je ranije trajao između 35 i 50 minuta.
Tako sam i ja pre morao na 85 ili 88 i trebalo mi je pola sata samo do opštine Novi Beograd. 607 je na početku bila prazna dok je ljudi nisu provalili.
 
Generalno se pričalo da su Citari odlični za 600 i 607 i jesu ako se oduzmu ova tri polaska sa 607. Nedostatak trećih vrata se veoma primećuje te na stanicama kod Westa 65 i Tošinog bunara autobus stoji 5 minuta da bi svi putnici izašli. Protok otežavaju i fotelje od sedišta tako da se putnici koji sede i stoje konstantno udaraju kolenima.
Ipak moram da kažem da su putnici veoma disciplinovani tako da na svakoj stanici stiskaju stop dugme ukoliko hoće da izađu. 607 ima putnike i van špica, ali uglavnom su samo oni sa aerodroma.
Na 607 rade i conecto i cobra.
 
607 je pun pogodak od linije, jako brzo se stiže sa Banovog brda na Novi Beograd, a uz pojačanje mislim da bi mogli izmestiti 72 sa Aerodroma koja mi više tu nema svrhu i samo bezveze ide prazna i kruži gradom.
Linija 72 nije loša u pogledu tačaka u gradu koje povezuje. Njen problem je bespotrebno kruženje i broj stajališta. Ja sam išao prošle godine na aerodrom 27 + 72 i meni je od 4.30 ujutru trebalo skoro do 5.55 da dođem na aerodrom, a sve zbog turističke atrakcije zvane 72.
 
Ovo je u stvari jedna sveobuhvatna tragedija Beograda.

Od Banovog Brda do Novog Beograda postoje šine i iskorišćrnost tramvaja je dosta niža od autobusa.
Svakog normalnog planera bi to zabrinulo, ne i u Beogradu gde se fiksaju nove autobuske linije preko Mostova (dok žele da skinu međugradske autobuse sa njih?!?!?!)
I sada, naravno, sa 607 kreće novo fiksanje, pojačavanje i tako u krug. A linija bila zamišljena kao Aerodronski šatl.
Umesto razvoja tramvaja na Novobeogradskoj strani, optimizacija linija i ubrzanja sve se svodi na autobusko fiksanje i to naravno u saradnji sa podobnim prevoznikom. Metro se radi za BNV.

Verujem da za sve planere javnog prevoza u Evropi Beograd stoji kao jedno strašilo i primer KAKO NE TREBA raditi.
 
Ovo je u stvari jedna sveobuhvatna tragedija Beograda.

Od Banovog Brda do Novog Beograda postoje šine i iskorišćrnost tramvaja je dosta niža od autobusa.
Svakog normalnog planera bi to zabrinulo, ne i u Beogradu gde se fiksaju nove autobuske linije preko Mostova (dok žele da skinu međugradske autobuse sa njih?!?!?!)
I sada, naravno, sa 607 kreće novo fiksanje, pojačavanje i tako u krug. A linija bila zamišljena kao Aerodronski šatl.
Umesto razvoja tramvaja na Novobeogradskoj strani, optimizacija linija i ubrzanja sve se svodi na autobusko fiksanje i to naravno u saradnji sa podobnim prevoznikom. Metro se radi za BNV.

Verujem da za sve planere javnog prevoza u Evropi Beograd stoji kao jedno strašilo i primer KAKO NE TREBA raditi.
Stvarno je žalosno šta rade sa tramvajima, pogledaš linije pre 40-50 godina i vidiš da mi idemo samo unazad, umesto unapred. Pričam već dugo da tramvaji sa ovakvim linijama i trasama nemaju skoro pa nikakvu poentu kad izuzmes potez Banjice do Autokomande i onda potez od Ustaničke do Vuka. Tramvaji služe bukvalno kao turistička atrakcija ako hoćeš da se provozas po celom gradu. Umesto da se najviše ulaže u železnicu, u nju se ulaze najmanje i to sto se ulaze, ulaze se skroz pogrešno u interesu Bnv-a i vlasti.
 
Vrh