Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Као да нису већ бацили на њиву Соларисе и МАНове који су могли још да возе било где.
 
Oni su bačeni zbog starosne granice, ali da, vrlo su bili pouzdani i retko su se kvarili, Manovi su imali 330 konja i išli su kao ludi, stvarno šteta za baciti.
 
Могли су да возе нпр. у другим градовима.
 
A mogli su i da ih prodaju nekome, barem ne bi bili na totalnom gubutku sa njima, uprkos tome što su već zaradili na njima.
 
Могли су да их донирају и неким сиромашним општинама ако је ГСПу испод нивоа да им приватници донирају возила.
 
Идеални за Ниш пошто живе од половњака а сада и од турског смећа.
 
Dva IK-103 rade u Zaječaru, ali kupljena su od Kraljevačkog prevoznika, a Kraljevački prevoznik ih je uzeo od Lui Travela, slabo se pazare busevi od Beogradskih privatnika.
 
Juče ujutru se 1366 zapalio na okretnici Zemun Polje, te su se autobusi okretali u centru naselja. Do požara je došlo tako što se gorivo izlilo po motoru, ali srećom vozač je na vreme reagovao i ugasio požar. Zanimljiva činjenica je to da ga je vozio isti vozač kome je izgoreo 382 pre mesec dana.
 
Nije to čudno kad su vozila takva.
Svako ko je polovinom devedesetih vozio trolejbus, na mesec dva koristio je pp aparat. Iz garaže se moglo izaći bez točka, ali bez ispravnog pp aparata nikako.
Imao sam sigurno 5-6 manjih ili većih paljevina, i bar još toliko gašenja drugih vozila. Popravke po sistemu štapa i kanapa, improvizacije i nekvalitetni delovi i materijali na dotrajalim i od neodržavanosti, zapuštenim vozilima, uz tradicionalni javašluk, čine svoje. Biće još toga, bojim se.
 
Ma sve je GSP šta god da se desi tokom dana u saobraćaju, a da su u pitanju autobusi. Doduše, tu su i naši, nazovi, predstavnici krivi. Famozni Cvrčak, mada se na snimku ne vidi mnogo. Možda je "samo" zapario od nekog creva. Više puta sam pisao da se ne zna koji medij je gori. Senzacija u naslovu, to je sada glavno čim uđeš na bilo čiji portal.
 
Ma sve je GSP šta god da se desi tokom dana u saobraćaju, a da su u pitanju autobusi. Doduše, tu su i naši, nazovi, predstavnici krivi. Famozni Cvrčak, mada se na snimku ne vidi mnogo. Možda je "samo" zapario od nekog creva. Više puta sam pisao da se ne zna koji medij je gori. Senzacija u naslovu, to je sada glavno čim uđeš na bilo čiji portal.
Мисле што линија 511 постоји на сајту ГСП-а да је ГСП превозник на тој линији.Прво нек се распитају,па онда нек пишу које је и чије се возило запалило,не мора да значи сад да је стално ГСП.
 
Dimilo se od srednjeg desnog tocka,novinari u naslovu pisu kao da je izgoreo ceo...Verovatno lezaj ili plocice sta vec,pregrejao se tocak i krenuo da dimi.
 
GSP je u stvari skraćenica za "gradski prevoz". Drugo, naslovi nisu toliko ni bitni koliko da isklikćeš, parafrazirano, milion puta na linkove na nekom sajtu, kako bi možda bili mrvicu zadovoljni vlasnici istog.​
 
GSP -----> Gradsko Saobraćajno Preduzeće

Pravilan naziv za ovu vest bi bio autobus JGP ---> Javni Gradski Prevoz

To je sve za test opšte informisanosti kojima bi novinarima davao na svakih nekoliko godina, pošto novinar svako može da bude danas, FPN nula bodova.
 
Šta je zajedničko za sve autobuse u GSP je da gore svi bez obzira koji je proizvođač. Održavanje je užasno.
Mada ima izgleda najviše Ikarbusa.
 
Naslov i tekst ok, al ne može to bez GSP-a, pa makar i kroz fotografiju. Kako videh članak, tako odmah pomislih ode još jedan zemunac. Mogli bi ovakve vesti bar jednom da objave, a da se GSP potpuno zaobiđe, ako već nije akter. Nadam da takvih vesti neće ni biti u budućnosti, tesko nažalost, al baš bi svi redom mogli malo više da se potrude kad postavlju te tekstove. I fotografija je bitna, i to ne malo bitna.
 
Vrh