običan 218 je u pitanju. Zemun nema 218N.Ikarbus IK218N, dobro je da niko nije povređen. Ovi su vozili zamene na 28 letos dok nisu radile trole, sva sreća da se tada nije zapalio.
Treća vrata ispred pogonske, druga ispred neutralne, duži prednji deo, skupa 18,75m. To je prefarban IK218M prve serije na M.A.N šasiji (2013) jer druga ima crno iznad vetrobrana.običan 218 je u pitanju. Zemun nema 218N.
sad normalno da česće gore kad nema ik201 ahahaha, a ranije nisu jer je 201 bilo više pa je mnogo i goreloНека ме неко исправи, али чини ми се да нископодни Икари горе чешће од Ик-201.
Каква је статистика сад пред крај каријере Ик-201 макар у време употребе последњих 12 година?sad normalno da česće gore kad nema ik201 ahahaha, a ranije nisu jer je 201 bilo više pa je mnogo i gorelo
poslednja dva ik201 koji su imali požar u saobraćaju posle kog su bili rashodovani su 924 i 1057 i oba su tada (2014) bili u kosmaju (solo pogon) gde su imali improvizovano održavanje, tako da iz toga zaista ne može baš da se izvlači neki upotrebljiv zaključak. nisu bili izgoreli total ali je prosto bilo odlučeno da se ne poporavljaju, jer kosmaj ionako nije planirao da zadržava zglobove. pored toga imao si pre 4-5 god. onu čuvenu misteriju u pogonu nbg kada su stradala dva ik201 (jedan uzročnik, drugi kolateral) dok je treći bio oštećen. slučaj zapetljano crevo vatrogasaca.Каква је статистика сад пред крај каријере Ик-201 макар у време употребе последњих 12 година?
bilo koje tehničko pomagalo je od slabe koristi kada nisi zainteresovan da radiš svoj posao ili kada ga radiš bez osećaja. čak i za vreme busplusa je bilo slučajeva da neki zaslužni gađanin iz centra ne ume da upakuje autobuse u turaže do 22-23h, iako su gužve prestale 3-4 sata ranije. dešavalo se i da lik čoveka koji treba da radi poslednji polazak ka periferiji opušteno pusti u kontra vreme. tačno, ove stvari se rešavaju manje-više rutinski za veći deo zarobljenih vozila.I sve ove autobuse neko nije mogao da preusmeri, okrene, da se bar vrte na slobodnom delu trase, ka Karaburmi i Borči?
Zbog jednog autobusa stao je ceo grad?
Pre trideset godina dok su saobraćajem upravljali dispečeri preko referenata kontrole saobraćaja na terenu, uz poneku motorolu, ovakve situacije su rešavane za petnaestak minuta. Bešto se okrene da radi, nešto se rastera po obližnjim terminusima i ulicama...
Sad su i autobusi počeli da ređaju u kolone kao trolejbusi, ali zato što nema ko da upravlja i rukovodi.
Ne znam gb, ali znam da se zapalio nakon šlepanja dok su točkovi već počeli da blokiraju.@branik jel to ono kad je izgoreo 386 i 1385?
jel i 1385 tad rashodovan?
ne znam sad napamet, pogledaj prvu stranicu ove teme i skroluj po vestima dok ne iskoči ik201Каква је статистика сад пред крај каријере Ик-201 макар у време употребе последњих 12 година?