Како је Србија постала последње европско уточиште за аутомобиле евро 3 и 4
Европа се спрема да забрани производњу аутомобила са моторима са унутрашњим сагоревањем, за десетак година а до тада повећава стандарде дозвољене емисије издувних гасова на 'евро 7'. Код нас и даље доминирају возила са 'евро 3' мотором и једина смо земља у Европи која и даље дозвољава увоз...www.rts.rs
Umesto što su taksistima dali subvencije od 8000 eura da izvrgavaju ruglu Beograđane, treba građanima da daju subvencije za prelazak sa Euro 3/4 na modernija vozila. Tako bi moglo da se npr. finansira učešće u dogovoru sa nekoliko poslovnih banaka. Svakako odavno je trebalo zabraniti Euro 3, a sada definitivno i Euro 4.
Nažalost to je naša realnost, dok se u Svetu prelazi na EV, mi se trujemo sa Euro 3 motorima.