Automobil je ubedljivo najveci zagadjivac grada, ne samo hemijski, nego i fizicki jer stvara buku, ugrozava nesputano i bezbedno kretanje ljudi, zauzima ogroman deo gradskog prostora i naruzuje izgled gradskih graditeljsko prirodnih celina.
Resenje je u unapredjenju svesti vozaca o potrebi smanjivanja prisustva motornih vozila u gradskom tkivu posebno u najgusce naseljenim delovima, a posebno u istorijskom jezgru.
Zatim u stvaranju uslova za sirenje delova grada, ulica i trgova bez vozila, dovrsavanjem obilaznice, izgradnjom od 1 do 3 tunela ispod Vracarskog grebena, odnosno povezivanje saobracajnicama ispod tla SAVSKE I DUNAVSKE STRANE, i naravno mitski beogradski metro sa 2 do 3 linije koje se ukrstaju u krugu dvojke, najzad i prsten garaza i parkinga na obodu tog kruga koji bi najpre koristili oni koji zive van gradskog jezgra, a kada se oblast bez motornog saobracaja rasiri, stvaranjem gore navedenih uslova, garaze na obodu kruga dvojke bi koristili iskljucivo stanovnici koji zive unutar njega.
Kratkorocnije, izmestanjem autobuskih okretnica iz jezgra grada, povezivanje savske i dunavske strane tramvajskom trasom preko Terazija, sirenjem trolejbuskih trasa i izmestanjem trolejbuske okretnice na Studentsko trgu, sirenjem biciklistickih i roler staza i preko vracarskog grebena i u drugim delovima grada .
I sirenjem istine da svaki zdrav covek moze dnevno da predje i do 10 km pesice, a da od tog ima samo korist, posebno ako mu se omoguci kretanje nezagadjenim ulicama.