Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.243
Ovo je velika istina, ali zato se ljudi i grupisu.Vecina ljudi ne zeli cist vazduh.
Ljudi zele u klubove i na splavove, da imaju iphone i idu subotom i nedeljom u TC.
Da ljudi zaista zele cist vazduh, kao sto zele i trude se da cec sada rezervisu put u Grcku, drugacije bi bilo.
Ljudi zele da zive kroz statusnu predstavu o sebi i to je sve.
Ovo je velika istina, ali zato se ljudi i grupisu.
Oni koji cene cist vazduh i setnje u prirodi idu da zive npr u Oslo.
Oni kojima to nije nikakva katastrofa ako vazduh nije cist grupisu se u Mumbaiju, Sangaju, i Beogradu.
Svaka ptica svome jatu leti.
U Beogradu nije doslo do potpune konsolidacije jer u njemu jos uvek zive neki ljudi koji bi zeleli da disu bas kao i stanovnici Osla. Ali ih nema mnogo. Ljudi koji imaju drugaciji sistem vrednosti od vecinskog u Srbiji cine dobar deo iseljenika iz Srbije, i oni uglavnom nece pozeleti da se vrate.
Оценио је као нетачним тврдње његових колега из Европе да је Балкан највећи извор загађења у Европи, чињеницом да цео Балкан има мање снаге у термоблоковима на угаљ него Немачка, која добрим делом користи исти угаљ који и ми употребљавамо.
А кад смо већ код министарке Ирене Вујовић, она би међу првима требало да буде предмет оперативне обраде УКП. Скоро је најурила из министарства два службеника која су отварала проблем загађења Београда. Она лично стоји иза тровача ваздуха у Београду…отворићемо јој ту тему..
— Владимир М.Гајић (@vladimirgajic1) February 18, 2023
Dodao bih samo da je saobraćajno zagađenje posledica političko-umetničkih fiks ideja (magareće putne mreže sa nadogradnjom turske kasabe) a ne uzrok. Upravo si pomenuo tranzit koji se može podeliti u dve grupe - ektragradski (prolazak kroz grad do drugog mesta) i intragradski (kroz naselja između udaljenih delova grada). Prvi se rešava neodlaganjem obilaznice IA reda, a drugi prstenastim i radijalnim gradskim autoputevima (ili makar denivelacijom postojećih saobraćajnica koje se drugačije i ne mogu nazvati jer to nisu ni ulice ni bulevari ni magistralni putevi nego sve nabrojano) oko šireg centra najgušće pokrivenog šinskim sistemima.Najveci razlog zagadjenja u Beogradu je saobracaj jer Beograd vise ne poseduje industriju u njenom primarnom obliku velikih proizvodnih objekata
Mada postoje 3 industrije koje zagadjuju a to su:termoelektrana Nikola Tesla u Obrenovcu,Azotara i Rafinerija u Pancevu.TENT poboljsava filtere i radi na ekoloskom polju i kod njega ne moze doci do nesreca.Dok se to ne moze reci za Azotaru i Rafineriju,bas se pre neki dan osecao neprijatan sumporast miris u kraju gde zivim.Ako se kod mene na 15km od Panceva toliko oseca zagadjenje kako li je tek nasim sugradjanima na Palilu,Visnjici a kamoli Pancevcima?
Beogradske elektrane to jest toplane prelaze na prirodni gas,zatvaraju se kotlarnice i.t.d.Mazut se koristi samo za grejanje kotlova kada se pokrece rad kotla.
Dakle saobracaj je najveci problem,pogotovu tranzitni saobracaj.Najveci deo je zbog tranzita kroz grad i neizgradjenog metroa koji nam je izuzetno potreban.
Resenje vidim kroz izmestanje tranzita iz grada-izgradnjom obilaznice od Batajnice do Panceva.Nezamislivo je da kamioni saobracaju od Pancevackog mosta kroz ruzveltovu,dimitrija tucovica,batutovom,bulevara kralja aleksandra i.t.d. Forsiranjem gradskog prevoza(pogotovu trolejbusa tramvaja i vozova,dakle sto manje autobusa) i izgradnjom metroa
Alternativni vidovi energije i goriva su trenutno preskupi,ali se mora raditi na povecanju udela vozila na TNG(tecni naftni gas) i strozijem primenjivanju Euro standarda za motore i goriva.
@Noki likes thisNe znam, ja bas izgledam seksi.