astrodule
Professional
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636414#p636414:1nuqwtyk je napisao(la):ink » Today, 12:24[/url]":1nuqwtyk]Nisam čitao zadnjih nekoliko postova i ovaj moj komentar nema veze sa njima. Došao sam samo da podelim jedan pozitivan utisak o vožnji u Srbiji, a to je sledeći:
Od kako su uveli merenja brzine između naplatnih rampi na autoputevima vožnja po njima je drastično izmenjena. Skoro pa da uopšte nema više skupih džipova, audija, mercedesa i BMW-a oji voze 200 na sat i agresivno ablenduju čak i vozačima koji voze iznad ograničenja.
Ne znam da li se sećate kako je to izgledalo ranije ali ja sam na svojoj relativno redovnoj relaciji Beograd-Ruma mogao da očekujem da će bar 20 puta neko da me "sklanja" iz brze trake na neprijatan i često nebezbedan način. Od kada je uvedena promena, to mi se nije desilo ni jednom. Ok, iskreno, jesam par puta (ali samo par puta) imao priliku da se lagano sklonim nekome ko očigledno žuri - ali način na koji se to dešava, kao i razlika u našim relativnim brzinama su drastično drugačiji!
Prosto jedva da poveruje čovek koliko drastičnu izmenu može da napravi jedna naizgled mala izmena.
Beograd - Novi Sad (Ruma) su kratke relacije gde se sistem merenja prosečne brzine ne može zeznuti stajanjem na pumpi, tj, nije isplativo. Do Niša je već drugačije i tu se lako obara prosek stajanjem na pumpi jer se mora piškiti ili sipati gorivo.
Jedini problem prave ljudi koji prilikom obilaženje neće da prekorače tih 130km/h jer ne shvataju pojam prosečne brzine, tj, koliko tih 10 sekundi koliko bi vozili brže od 130km/h tokom preticanja skoro nimalo ne utiče na prosek.