@Dule - Upravo to. Mnogi od njih koje sam video voze ko muve bez glave i tačno se vidi da ne znaju ni najosnovnije saobraćajne propise i pravila.
@operic, 25 km/h je možda prosečna brzina kretanja u gradu. To ne znači da će autobus koji vozi od Slavije do Terazija putovati 25 km/h. Nego će između dva crvena svetla putovati do 40-50 km/h, te stati ako naiđe na crveno, pa onda opet nastaviti max dozvoljenom brzinom. Kako se tu uklapa trotinet kauboj, koji ne može brže od 25 a zapeo je da ide baš po kolovozu? To onda vozaču autobusa i putnicima koje vozi daje dve opcije: ili da ga zaobilazi tako što će zagaziti u susednu traku, ili da i on mili 25 km/h iza trotineta. A voleo bih da vidim i kako bi objasnio putnicima da neće da ide brže jer eto, statistika kaže da se ionako sve vrti oko 25 km/h, pa ko veli šta ima da brzam bez razloga...
S druge strane, kod bicikla to ne mora uvek da bude problem, jer može da razvije veće brzine. Dovoljne da nekad vozila i nemaju potrebu da za pretiču. Pričam iz ličnog iskustva, jer kad god vozim na kolovozu gledam oko i iza sebe i pazim da li vozač iza hoće da me pretekne ili da nastavim istim tempom i putanjom.
Na kraju krajeva, bicikli su još pre 200 godina od starta zamišljeni i pravljeni da budu prevozno sredstvo. Za odrasle, na putu. Sa točkovima od po 50, 60,70 cm u prečniku. Dok su trotinet i skejtbord nastali posle Drugog svetskog rata kao igračke za decu. Sa točkićima od 5 ili 10 cm u prečniku. Otud je jasno šta treba i zaslužuje da ima slobodu kretanja i na trotoaru i na kolovozu, a šta nije za kolovoz.
Ne na putu, ali jesam ih viđao po kolovozima prometnih ulica. Gospodi zasmetaju gužve na trotoarima ili pak one taktilne ploče (pošto imaju točkiće ko za Matchbox) pa izleću tamo vamo. Hop na kolovoz, hop na trotoar pa onda opet malo na kolovoz. A to što time ometaju druge nikom ništa. Isto sad rade i ovi s trotinetima. Mislim se pa kupi bicikl s normalnim točkovima pa ti neće smetati svaka neravnina. :roll: