Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Postoji gomila idiota koji pretiču po zaustavnoj traci.

To su verovatno isti oni što obilaze kolonu na Brankovom mostu po žutoj traci. Pre neki dan sam trčao preko mosta i zaista je neverovatan broj onih koji žutom trakom idu do pola mosta pa se ubace u srednju traku pre nego što kamera može da ih snimi. Pa jbm mu miša, postavite jednog pandura sa kamerom u špicu i odvalite ih od kazni.
 
I visoko razvijeni Japan opasan

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4FfgUmdW6eI[/youtube]
 
problem je i sto je zaustavna traka jako uska, da je sirine kao ostale dve, ne bi bilo toliko ne sreca sigurno, jer nema prostora za promenu tocka ili tako nesto
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SX0sSDZySi0[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vG4rzT8HGIo[/youtube]
 
Prava škola o saobraćaju

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OrtkqXzPG-c[/youtube]
 
Nemam dovoljno informacija, ali nešto mi ovde nije u redu.

Kako saznajemo, radnik je sa nekoliko kolega menjao saobraćajne znakove, u traci koja je bila zatvorena za saobraćaj, kada je vozač opel korse naleteo, najpre, na radnika, a potom udario i u kamion JKP “Beograd put”.



Na slici vidimo kamiončić sa prikolicom, a kažu da je prvo udaren radnik, pa tek onda kamion. Vidimo i znake sa desne strane koji se nalaze pre kamiona.

Vozač je bio pijan, mada ostaje pitanje gde je stajao poginuli radnik.
 
Evo priče na istu temu, ali sa jednog auto foruma gde sam aktivan

Ja sam se u jednom periodu svoje karijere bavio upravo ovim stvarima i bio odgovoran za letnje i zimsko odrzavanje. To je sve trajalo kratko upravo zbog ovakvih stvari. Bila je praksa da radnici pored puta kose travu potpuno nezasticeni. Ja to nisam dozvoljavao pa sam angazovao prikolicu koja je isla iza radnika i tako ih obezbedjivala. odmah sam dozioveo napad iz Puteva Srbije kao investitora da oni nemaju nameru da placaju vozanje prikolice i da to nikad niko pre mene nije praktikovao. Ja sam rekao da me boli k***** i da ce za radnicima za koje sam ja odgovoran uvek ici prikolica. Onda su me iz moje firme upozorili da ni oni nece to tolerisati ako Putevi Srbije odbiju da im plate angazovanje prikolice. I njima sam rekao da u tom slucaju mogu da nadju nekog drugog ko ce biti odgovoran za taj deo, da mene ne zanima.

Ja sam prošao autokomandom pored ovih radnika bukvalno sat vremena pre nesreće.

Ostalo mi u sećanju da sam u tom momentu pomislio u sebi je*******ote sto se ovi ljudi šetaju ispod mosta po mrklom mraku.

Šetaju se stalno, i ne samo tu. Recimo, na deonici NS-BG (konkretno posle naplatne rampe prema BG-u) trimuju živu ogradu između traka ili kose travu na istom mestu i ladno se opušteno šećkaju rubom leve trake bez ikakve zaštite ispred sa onim trimerima u rukama, a automobili proleću na manje od metar od njih sa 120+ na sat. Samo je pitanje kada će neko da pogine.
 
ako je ovo ispod franša, kod isključenja za autokomandu, ni ne čudi me.
obeležavanje ravno nuli, znakovi se primete kad ste udaljeni od njih 2-3 sekunde
 
...da se privremena signalizacija postavljala u skladu sa projektom koji je odobrilo Ministarstvo saobraćaja
da li ćemo doživeti da neki ministar ode na robiju?
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=O51f1BZKPoo[/youtube]
 
A da malo pokušamo da rekonstruišemo šta se desilo?

Bajkeri vozili po PS-u i onda ih je ovaj kolima malo zakačio i još im ke*ao nešto i nije hteo da stane. Ovi mu preprečili put, ovaj izašao iz kola i krenuo da se bije, izašla žena i starije dete koji su takođe kidisali na bajkere i naravno da su ih odgurnili i ove pale u kanal.

Ne znamo šta je bilo, tako da ova vest i nije neka vest
 
devojčica od 14 god kidisala na bajkere? i oni su sami bili tolike žrrve da su se na kraju sami prijavili i predali? isključujem ako lično znaš učesnike napada
 
Samo kažem da se ništa ne zna.

Ne znam bajkere, ali znam kako se osećaš kada si na dvotočkašu, a auto te zakači ili prođe pored tebe.

Što se tiče devojčice od 14 godine. Zamisli da je došlo do tuče i da ti se takva devojčica zakači ili grize ili čupa ili nešto treće (krene da ti ruši motor). Mogao bi da se kontrolišeš da je ne odgurneš?

Znaš one situacije (kada ti je adrenalin već skočio) i kada ti se žensko (ili bilo ko slabiji) unosi u facu i provocira i gurka? Treba da budeš Gandi pa da je ne gurneš u takvom trenutku.

Ponavljam da se ne zna šta se desilo i da je ovo moje samo nagađanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619020#p619020:3rwv7ks8 je napisao(la):
astrodule » Pet Apr 26, 2019 12:19 pm[/url]":3rwv7ks8]Samo kažem da se ništa ne zna.

Ne znam bajkere, ali znam kako se osećaš kada si na dvotočkašu, a auto te zakači ili prođe pored tebe.

Što se tiče devojčice od 14 godine. Zamisli da je došlo do tuče i da ti se takva devojčica zakači ili grize ili čupa ili nešto treće (krene da ti ruši motor). Mogao bi da se kontrolišeš da je ne odgurneš?

Znaš one situacije (kada ti je adrenalin već skočio) i kada ti se žensko (ili bilo ko slabiji) unosi u facu i provocira i gurka? Treba da budeš Gandi pa da je ne gurneš u takvom trenutku.
Ne ulazeći u sadržaj o kome pričamo ali ovo što sam boldovala je nonsens.
Žena-Majka UVEK je jača od svakog najjačeg. Punkt!
 
Ne. Onaj koji zna borilačke veštine je obično najjači (u hend tu hend kombatu).

To žena-majka-kćerka-neko deseti je nekada važilo. Kao, nežniji/slabiji pol i te fore. Sada su svi bahati i nema jači-slabiji-ženski-muški-dečiji i nema dozvoljavanja nikakvog nasilja bilo koga prema kome. 21. vek, ravnopravnost polova pride...

Ali ovo je forumsko pisanije kako bi trebalo biti. Sada nalećeš na ove što nose "utoke" kao dobar dan, pa su ti obično najjači.
Šale bez, ovakva je sada situacija na terenu i ko se iole malo kreće kroz grad i zna kako je ovih dana, može da potvrdi.
 
Раскрсница Тошин бунар и Булевар хероја са Кошара-12. мај 2019.
Кад се не води рачуна о растојању, односно о чувених 2 секунде. Жао ми је било жене, која је седела на тротоару и била је уплакана и јако уплашена. Шкода Фабија се забила у Тојоту Јарис, а оба аутомобила нова , испод чекића што кажу.

Pogledajte prilog 1
 
Jedno prosto pitanje

60964527_2588354727841789_1448976422113640448_n.jpg


i zašto ?
 
Vozac auta, prvo se gleda semafor i pravilo desne strane, ako semafor ne radi onda saobracajni znakovi, zasto i zasto?
 
Semafor je najvišeg prioriteta na ovoj raskrsnici i poništava ostale znake, tako da crveni auto ima prednost.

Naravno, kod ovakvih nebuloznih rešenja, uvek se ide oprezno i očekuje neočekivano.
 
bolesna je stvar sto tehnicki po ZOBS-u kada bi semafor bio na trepcucem zutom, on bi ponistavao znake ali ne i pravilo desne strane, pa bi opet auto imao prednost, znaci bi se gledali samo kad je skroz iskljucen

na kojim li su drogama ljudi koji pisu ZOBS?
 
Vrh