Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Подржавам! Време је за борбу против криминала!
 
I šta ako te policija zaustavi i proceni da te saputnik ometa u vožnji tako što peva?

Ili slušaš utakmicu na radiju od koje ti zavisi prolazak tiketa?

Mene ometaju svetleći bilbordi pored puta i drečave zelene reklame za apoteku (baš sinoć sam video neko ludilo od reklame na raskrsnici Prvomajske i Gornjogradske) Šta ćemo sada?

Ovakvi opšti stavovi u zakonu su katastrofa i udar na mozak svakoga ko iole logički (ume da) razmišlja.
 
Возаче редовно виђам за телефоном и воланом у исто време. Те радње треба зауставити!
 
Ovo se opasno zalaufalo

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PK7eF4hBG9M[/youtube]
 
Expert":wbia2k5g je napisao(la):
Возаче редовно виђам за телефоном и воланом у исто време. Те радње треба зауставити!

Mnogi vozači autobusa imaju sluške na ušima.
To nikako ne bi smelo da se toleriše.
 
jedna slušalica je ok, obe su loše. mnogo vozača gsp samo drži mobilni u ruci. Za te vozače sa mobilnim ja bih postavio kamere po gradu koje bi hvatale slike, i nekoliko ljudi koji bi pogledali sliku i kliknuli odgovarajuće prekršaje npr nema pojas, koristi telefon, nema svetla, nema žmigavce i sl. uz mogućnost da je tu i neki AI koji bi polako učio i pomagao tim ljudima da pokriju veći broj vozila. taj problem sa telefonom u ruci je baš uzeo maha kod nas!
 
Veliki broj pešaka dok prelazi ulicu ili bulji u telefon ili ima obe slušalice dok blentači u isti. I to zakon isto zabranjuje i kažnjava.
Vozači su posebna priča, telefon u rukama , volan na slobodi. Treba svuda staviti kamere pa nek škljocaju i cepaj na tablicu ili info stan.
 
Kakav je pogled zakona kada se prelazi ulica van semaforizovanog pešačkog prelaza na jedno 3-4m? Da li je kažnjivo? Kod Vuka, pešački prelaz u Bulevaru kod stanica tramvaja, često mi se dešava da kada izađem iz tramvaja (ka Tašmajdanu) i krenem ka semaforu da pređem ulicu, da je semafor već zelen za pešake. A pošto stanica nije ograđena skroz do prelaza, ima jedan otvoreni deo od 3-4m gde može da se pređe ulica. Često to uradim kako ne bih opet čekao semafor, ali me svaki put uhvati paranoja da je tu neki policajac i da je ovakav prelaz kažnjiv. Nadam se da neko razume šta hoću da pitam :laugh:
 
Čovek na auto-putu na nizbrdici pred Bubanj potok zaustavio kola i izašao da vidi šta ne valja i pokupio ga drugi auto.

Tamo nema zaustavne trake.

Auto-put!

Šta reći, a da ne budem surov i proglašen bezosećajnim?

 
A Putevi Srbije izdali saopstenje.da se zbog tog.udesa vozila krecu zaustavnom trakom.
Izgleda imaju neki sablon i kad se nesto desi, samo promene datum i lokaciju.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Особа која је зауставила саобраћајно средство је крива зато што је паркирала у неадекватној зони. Друга особа је крива зато што је својим ударила његово саобраћајно средство. Јасно као дан.
 
Ne bih se složio da je kriv ovaj što je naleteo. Em je nizbrdo, em je krivina i zaista se ne očekuje da neko stoji u toj voznoj traci.

Naravno, ne znamo sve okolnosti, ali ne možeš prilagoditi brzinu svakoj osobi, da ne upotrebim neku drugu, težu, reč (o pokojnicima sve najbolje)
 
На тој низбрдици је ограничење 80 кмх тако да је апсолутно крив онај који је налетео, што не значи да нема кривице и погинулог.

Sent from my ZTE A2017U using Tapatalk
 
Svakome se može desiti da mu stane auto, pa čak i na ovoj nizbrdici na auto-putu ka Bubanj-potoku.

Pitamo se da li zbog toga čovek treba da pogine (?).

Ja mislim da ne treba.
Tačnije, ne da ne treba, nego da ne bi smelo tako nešto da se desi.

Ali eto, nažalost, dešava se, jer vozačku dozvolu imaju oni koji nikako ne bi smeli da je imaju.
 
Ne znam šta se čoveku desilo...Ali, ja bi na njegovom mestu, ako nije pukla spona ili tako nešto da auto ne može da se kotrlja na točkovima, a sa obzirom da je nizbrdica, probao da spustim auto na leru do Bubanj Potoka i stanem, jer je tu osvetljeno i ravno. Mnogo bezbednije, složićete se.

U saobraćaju ima raznih i ja to ne mogu da promenim, ali mogu da razmislim i uradim ono što mogu, da bi bio bezbedniji. Ako ikako mogu da se ne zaustavim, tamo gde se zaustavio ovaj nesrecni čovek u ovoj situaciji, ne bi se zaustavio. Napisao sam sta bi uradio.

Ne znam da li je bio dan ili noc kada je čovek stao, ali čak i da je bio dan, situaciju je činilo, tek za nijansu bezbednijom.

Od Horgoša do Preševa nema nebezbednijeg dela auto-puta od spusta do Bubanj Potoka, bar za moj pojam.
 
Ljudi u Srbiji olako shvataju zaustavnu traku. U njoj se staje samo u slučaju krajnje nužde, a nizbrdica to teško može da bude, plus što nije zaustavna traka, već se vozi u sve tri trake.

Na toj (doduše) uzbrdici vrlo često viđam idiote koji stoje pored vozila i slične stvari.

Generalno, uvek se čudim koliko ljudi u Srbiji staje u zaustavnoj traci, a često to završi i u crnoj hronici.
 
Čak i da je zaustavna traka tu, preveliki je rizik zaustaviti se. Opasnost time ne bi bila smanjena.
 
Све сте у праву, пре годину-две је погинула беба у зауставној траци негде код Алексинца, јер је отац стао да је мајка подоји. То се - не ради никад. Као што рекосте, у зауставној траци стаје се у случају крајње нужде (пукне гума, изненадан квар и сл.). И само тада.

Ипак, кривац је онај ко је ударио у тај ауто, као и у овај код Бубањ потока. Људи, једноставно, не знају, или неће правилно да возе. Пре свега, да ли је реч о дегену који је некога обилазио здесна, па је у крајње десној траци возио повећом брзином? У средњој се ту ретко кад вози брже од 90, значи да би у десној морао и спорије. Да ли је ауто био у адекватном степену преноса и кочио мотором? Тешко. Да јесте, не би било трагедије. Сваки пут, али сваки пут када возим туда, гледам неуке возаче, чак и теретних комбија како ору по кочници. Техника вожње - нула.

На низбрдици, наравно, не бих зауставио ауто ни под разно, али, већ у супротном смеру, узбрдо, вероватно се понекад мора стати. И онда молити Свевишњег да у неколико стотина аутомобила не седи ниједан недоврш малог возачког знања и културе...
 
Po nekim komentarima izgleda da je poginuli zaustavio vozilo u srednjoj traci.

Ono što je sigurno je da je nosio neke daske na krovu koju su popadale i da je zato stao na sred autoputa (da li u desnoj ili srednjoj traci, nije ni toliko bitno)

Ja sam viđao osobu koja je zaustavila auto u LEVOJ traci na auto-putu negde oko isključenja za Smederevo i Požarevac.

A imao sam i slučaj gde sam u blagoj krivini, na sred trake video mrtvo kuče. Nisam mogao ni levo ni desno, ne bih uspeo ni da zakočim jer sam kuče (i to veliko) video tek na 50-ak metara, što zbog krivine, što zbog kamiona, što zbog ostalih vozila. Na sreću sam izabrao da pređem preko kučeta, ali tako da ga na zakačim točkovima. Ponavljam da nije bilo šanse da izbegnem tu prepreku na putu.

Taj deo jeste opasan, mislim da toliki nagibi ne sme po sadašnjim propisima da bude na auto-putu i zaista je čudno voziti tu nizbrdo jer se ima osećaj da se vozi mnogo brže i ima se osećaj da se nema potpuna kontrola nad vozilom.

Ja sam protiv kažnjavanja vozača koji naleti na nešto potpuno nepredviđeno. Da je žuta traka, pa i mogu da razumem, ali kada vidim auto u žutoj traci bez trougla, ili sa trouglom na 10m iza automobila - odmah bih kaznio tog vozača.

Pa dok nisam imao dozvolu znao sam da se trougao stavlja bar 100m daleko na auto-putu, pa sam čak i to radio kada su drugari imali nezgodu. Osećaj kada stojiš u žutoj traci (u vozilu ili pored njega) dok pored tebe prolaze vozila 100km/h je nešto što bi svako morao (na bezbedan) način da oseti.
 
slazem se ali sta ako neko stane, i dok on izadje i izvadi trougao, i dok ga odnese 100m, do tad moze neko da ga pokupi kolko hoces puta
 
Žuti prsluk i trougao pod obavezno. I trougao nije sigurnost ali par daje prostor da ljudi uoče opasnost.
Autoput je pored lepe statistike izuzetno opasno mesto i tu nema opuštanja.
Ono što sam primetio da se (ne samo kod nas) udesi često dešavaju u zasustavnim trakama. Šta se dese da pored onoliko prostora oni vozilom odnesu mučenika koji stoji u zaustavnoj traci ?

Član 105
Na autoputu i motoputu vozač ne sme da zaustavi ili parkira motorno vozilo, osim na mestima koja su za to posebno uređena i obeležena.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, vozač koji je zbog neispravnosti na vozilu ili iz drugih razloga prinuđen da zaustavi vozilo na autoputu ili motoputu, dužan je da ga zaustavi na zaustavnoj traci i da preduzme potrebne mere da vozilo što pre ukloni sa puta.
Vozač je dužan da motorno, odnosno priključno vozilo, koje je zaustavljeno u slučaju iz stava 3. ovog člana, obeleži sigurnosnim trouglom na udaljenosti od najmanje 100 m od vozila i da uključi sve pokazivače pravca.
Ako se vozač, odnosno druga lica iz vozila u slučaju iz stava 3. ovog člana nalaze van vozila na putu, dužni su da nose svetloodbojni prsluk.
 
Ma priča je potpuno jasna.
Kome nije, opet neka pročita post koji je napisao @pantograf.

A to što je kod nas "dinarida" bahatost i nemarnost najizraženija karakterna crta, za posledicu ima ovakve događaje.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Vrh