Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Jedan od mnogih. I niko da reaguje. Da spreči.
 
Pa kao i svi novinari, imaju svoje izvore u policiji. Na pitanje otkud to, uvek se prospe neka priča. U krajnjem slučaju digne se dževa kako je neumesno pitati tako nešto jer se time opstruiše rad medija bla bla...

Al dobro, meni to ni ne smeta. Smatram da je to ok, čak i ako je malo mimo zakona (zbog privatnosti i zadiranja u istragu). Jer ne rade oni to uvek nego kad se radi o aferama ili poznatim ličnostima. Uostalom, ako preteraju, uvek može osoba da ih tuži. Dakle nije da su bez kontrole.

Mene više iritira kad fabrikuju vesti ili kad izveštavaju u glupostima. Ono, ''vidite šta je lik okačio na Shitter'' ili ''pogledajte klip sa ulica Rusije iz 2013.'' i slične gluposti koje su im postale trademark. I njima i ostalim ''medijima''.
 
Dokle god se dozvole kupuju na pijaci i dokle god zakon za nekoga ima vecu, manju, a za nekoga nikakvu protekciju...dešavaće se ovakve stvari. A ne vidim ni da je na putu da se takve stvari smanje, a da se reše ni pod razno.

Koliko god da mislim da su kazne za neke stvari preoštre, za alkohol i mobilni telefon mislim da su premale. Ja prvi volim da popijem kada je društvo i veselje...Ali sam mišljenja da za vožnju u alkoholisanom stanju treba da bude oštrija kazna. Ja nemam novac za taksi, ali imam ko da me vozi uvek kada popijem. Ali ovaj čovek ima novca za taksi, to je za njega ništa. Tako da njegovo sedanje za volan u ovakvom stanju nije ništa drugo, nego čista bahatost i ko zna koliko puta je to uradio tako, a sada se desilo loše.

Neka se lepo opopravi i neka je živ i zdrav 100 godina. Ali...takav mentalni sklop nije za vožnju. I ne treba mu je više izdavati. Ima novca, sasvim dovoljno zarađuje, može da plati vožača, pa neka ga vozi.
 
astrodule":pkye28ug je napisao(la):
Iako ovo treba da ide u javnost, pitanje je kako je Blic došao do ovih podataka?
Blade":pkye28ug je napisao(la):
Dokle god se dozvole kupuju na pijaci i dokle god zakon za nekoga ima vecu, manju, a za nekoga nikakvu protekciju...dešavaće se ovakve stvari. A ne vidim ni da je na putu da se takve stvari smanje, a da se reše ni pod razno.

Koliko god da mislim da su kazne za neke stvari preoštre, za alkohol i mobilni telefon mislim da su premale. Ja prvi volim da popijem kada je društvo i veselje...Ali sam mišljenja da za vožnju u alkoholisanom stanju treba da bude oštrija kazna. Ja nemam novac za taksi, ali imam ko da me vozi uvek kada popijem. Ali ovaj čovek ima novca za taksi, to je za njega ništa. Tako da njegovo sedanje za volan u ovakvom stanju nije ništa drugo, nego čista bahatost i ko zna koliko puta je to uradio tako, a sada se desilo loše.

Neka se lepo opopravi i neka je živ i zdrav 100 godina. Ali...takav mentalni sklop nije za vožnju. I ne treba mu je više izdavati. Ima novca, sasvim dovoljno zarađuje, može da plati vožača, pa neka ga vozi.
Alkohol, droga, bahatost!
Nacin zivota mnogima...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Šta znamo o Laziću? Alkohol, verovatno i droga, neispavan, bahat, bez dozvole seda u Z4 - auto sa veoma niskim težištem i pogonom na zadnjim točkovima, ne vezuje pojas, brzina verovatno preko 160. Ruski rulet sa pet metaka u bubnju, single player mod. A verovatno mu nije prvi put.
 
Samo dok neko drugi ne strada. Uglavnom ti pijani , drogirani prežive a neki čist mučenik izgubi život.
 
Pinani, drogirani uglavnom su u prednosti jer imaju bolja vozila sa više sistema aktivne i pasivne bezbednosti nego kola koje vozi prosek.

Da je umesto Z4 vozio nekog džipa možda bi izašao nepovređen
 
Jedan od razloga što nam je saobraćaj takav kakav je i Policija. Lik je godina bez dozvole, a očigledno vozi često. Pa evo i Slina se oglasio povodom ove nezgode i apelovao je na ljude da se vežu i da ne voze pijani, a činjenicu da je pevač vozio bez dozvole godinama je prećutao. Pa pogledaj prvo u svoje dvorište idiote jedan podanički.
 
Da je policija problem kao deo sistema slazem se. Secam se slucaja od pre 10-ak godina, kada mi se nekadasnji skolski drug, kasnije saobracajni policajac, ispricao kako je uhvatio zajednickog poznanika sa ne znam koliko promila alkohola u krvi - i pustio ga da vozi dalje. Odmah sam se zapitao sta bi bilo da se nesto desilo?
 
Danas vidim kokošku na skejtu kako ide kolovozom kroz Kolarčevu i Terazije usred špica. Ide ona, boli je... točak. Nek je zaobilaze vozila, nek prelaze u druge trake ili neka se vuku 10 km/h iza nje. Gospođici smeta trotoar pa rešila da si uzme malo kolovoz. :roll:


Odrao bih je s kaznama. I nju i sve ostale koji tandrču po kolovozima a nije im mesto na njima. Samoživi mamlazi.
 
Sad smo se uhvatili za njegov slučaj, jer se desilo. A znate li koliko takvih ima svaki dan u saobraćaju?

Ja imam svaki drugi dan situaciju da nekog moram da izbegavam da me ne bi udario. Najčešće je to situacija kada on ne proceni dobro da li može da pretekne vozilo ispred sebe, pa ide na mene u kontra smeru i ja moram da kočim i sklanjam se da on prođe.

Onda, motociklisti, skuteraši...Uzjašu celu jednu traku, voze po sredini, ne možeš da ih obiđeš. A kada ih pitaš zbog čega tako voze, oni kazu da im treba cela traka kao da voze auto iz razloga bezbednosti, da ih neki auto ne bi zakacio i tome slicno...A kada se provlače između kola na semaforu, onda im ne treba cela traka. Nije mi problem da im treba cela traka iz razloga koji govore, ali neka čekaju na semaforu kao automobili, a ne da mislim da li će da mi oštete auto prilikom svog provlačenja. Kod njih se pravila menjaju zavisno od situacije.
 
Ja podržavam vožnju motornih dvotočkaša kao da su automobil. ALI, kao što si i ti rekao - pod uslovom da onda voze kao auto od početka do kraja. A ne to vrdanje sa pravilima, kad idem niz zeleni talas onda ću da se ponašam kao auto, a kad je crveno ili kad je zastoj onda ću da se provlačim između vozila. Dakle ne može i jedno i drugo.

I [mnogi] biciklisti isto rade. Kad su na pravcu, ko veli ja sam auto. A kad su na raskrsnici e onda ću malo kroz vozila, malo po pešačkom, malo na crveno... Koliko sam ih samo video kako prolaze na crveno... Pritom ajd' da su neke puste ili male ulice. Nego vidim ih na Trgu, na Terazijama, na Bulevaru...

Sve u svemu, mnogo je samoživosti i potpune k****bolje za sve okolo u zadnje vreme na našim ulicama i putevima.
 
Naravno, neka voze kao da su automobili. I meni tako više odgovara. Ja ću ih i obilaziti kao i druge automobile - drugom trakom. Ali ne da menjaju svoje zakone zavisno od situacije. I ogrebe mi auto, slomi retrovizor, zakačim ga, padne ili nešto osmo što u toj situaciji može da se desi - i eto ti veselja.
 
Iz Novosti
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -Radnickoj

bgd-putari-igor_620x0.jpg


:grand:
 
Dvotočkaši imaju puno pravo da se voze sredinom trake dok se saobraćaj kreće i to im se čak preporučuje iz više bezbednosnih razloga. Isto tako imaju puno pravo da se provuku između kola dok kolona stoji na semaforu. Ono što ne smeju da rade je da pretiču vozila u istoj traci ili da se na neki drugi način provlače kroz kolonu u pokretu.
 
Ja podržavam vožnju svih motornih dvotočkaša, trotočkaša i ostalih točkaša, beztočkaša kad levitacija nad asfaltom postane moguća i široko dostupna, ali samo pod uslovom da mogu da održavaju brzinu od barem 30 kmh. Sve što ne može da pređe neku značajniju distancu brzinom minimum 30 kmh na bici stazu ili druge alternative. Ako je slučajno to vozilo kamion ili radna mašina, vremenski ograničiti pristup tih vozila ulicama. Mislim da bi sporim radnim mainama i pratovarenim kamionima ulice trebale biti dostupne samo od 9-12h, 14-16h, i od 8 uveče do 6 ujutru.
 
Motori imaju pravo da voze sredinom, biciklisti nemaju to pravo.

Pre nego što neki napadnu bicikliste da koriste ponekad i više od metar koliko smeju, neka prvo pogledaju kako taj krajnji metar kolovoza često izgleda.

Ja lično ne koristim ni taj metar, ali zato prilikom svakog obilaženja prepreke uz ivicu dobro pogledam iza sebe.
 
Biciklistički saobraćaj je potpuno neuređen, zato ga nisam ni spomenuo. Kako voziš u ulicama gde je žuta traka? U krajnjoj desnoj traci koja nije žuta ili u žutoj? ISto tako, kako se prestrojavaš kad ideš pravo tamo gde ima i skretanje udesno iz iste saobraćajne trake? Ja u raskrsnicama bicikl koristim isto kao i auomobil, ali na otvorenom putu gledam da koristim trotoar gde god je to moguće. Šta mi znače bici trake kad ulicama vozi previše antisocijalnih i sluđenih vozača motornih vozila?
 
Nemaju nikakvo pravo da se provlače kroz kolonu, kako onu koju stoji, tako i onu koja se kreće.

Mogućnost provlačenja kroz kolonu koja stoji na semaforu postoji u nekim zemljama za motoriste i oni tada imaju 2 metra pred semafor samo za njih. Naravno, sve je to lepo obeleženo i definisano.

Što se tiče neuređenosti kretanja biciklom kolovozom, u pravu si. Leva skretanja su praktično zabranjena i ako se prati zakon, moraš da skreneš levo tako što siđeš sa bicikla i pređeš preko pešačkog.

Što se tiče žute trake takođe je nedorečena situacija, ali mislim da postoji tumačenje da se ne sme voziti po takvim ulicama.

Već sam više puta isticao da u mnogim situacijama svesno kršim zakon i da ću platiti uvek kaznu kada me uhvate u tome, ali opet moram da ponovim da sam vrlo oprezan, vrlo dugo vozim bicikl i znam da se ponašam u saobraćaju bez ometanja ostalih učesnika u saobraćaju i prvenstveno čuvajući svoju glavu.
 
Жена са Тојотом Јарис је лепо стала да пропусти пешака, Рено Клио иза ње исто, али зато возач аутобуса није све то видео!!! и лепо их нанизао. Слике од 24.10., Омладинских бригада код блока 38

Pogledajte prilog 1
 
Vrh