Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Nezrelost i ljubomora jer se tolerise krsenje zakona?

Ako hitne sluzbe misle da treba da imaju prednost na crveno svetlo nek traze promenu ZOBS-a, a ne da im se "tolerise", jer ce neko da nastrada, kao ovi na linku gore.
 
Šta god pisalo u tom ZOBS-u, svaki normalan čovek nema ništa protiv prolaska Hitne pomoći i vatrogasaca na crveno svetlo, već naprotiv...

Drugo, ta njihova vozila ne proleću sumanuto, već uključuju svoje audio-vizuelne uređaje, i prilikom prilaska svakoj raskrsnici ipak smanjuju brzinu na minimum.
 
Upravo zbog nepredviđenih situacija zabranjeno je slušati glasnu muziku.
Meni zaista nije jasno kako nekome može da smeta da vozilo hitnih službi prođe na crveno.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
E moj Dule, vidiš da se radi o onima koji bi da divljaju, a pošto im Zakon to ne dozvoljava - onda čak ni hitne službe ne smeju da "divljaju".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555165#p555165:vqlbz65h je napisao(la):
Vladivoje » 27 Jul 2018, 20:57[/url]":vqlbz65h]Šta god pisalo u tom ZOBS-u, svaki normalan čovek nema ništa protiv prolaska Hitne pomoći i vatrogasaca na crveno svetlo, već naprotiv...

Drugo, ta njihova vozila ne proleću sumanuto, već uključuju svoje audio-vizuelne uređaje, i prilikom prilaska svakoj raskrsnici ipak smanjuju brzinu na minimum.

Šta god pisalo u tom ZOBS-u -- eto odgovora na pitanje iz topika - "Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?"
 
Prvo i osnovno pravilo je da se niko ne ugrožava. To svako ko je pametan prihvata kao načelo.
Ima slučaj na NB gde se vozilo hitne pomoći zakucalo u tramvaj. Isto crveno svetlo, usred dana i više povređenih lica.
Ima nepreglednih raskrsnica gde se i zvuk lošije rasprostire a da ne pričam o svetlosnoj signalizaciji koju pojedinci ne vide ni na 2m udaljenosti i to su mesta visokog rizika. I opet neko treba da strada zbog 30 sekundi do 1 minta.
Koliko menjaju u hitnosti 30 sekundi ? Skoro pa ništa.

Ipak sam za daljinsko upravljanje semaforima. I tu treba da se nastavi priča.
 
Ovde je recimo bio takav čudan splet okolnosti. Sve je krenulo sa nepažljivim i po mnogima šta se buniš otvaranjem vrata.

NESREĆA U NIŠU: Osamnaestoro povređeno u sudaru, od toga četvoro dece

Osamnaest osoba je lakše povređeno, među kojima i četvoro dece, usled naglog kočenja gradskog autobusa u Nišu, čiji vozač je hteo da izbegne gaženje bicilkliste koji je pao na ulicu

Osamnaest osoba, od kojih četvoro dece, povređeno je juče oko podneva u Panteleskoj ulici u niškoj „Jagodin mali“, u nesvakidašnjoj saobraćajnoj nezgodi, kada je na dostavnom vozilu „pik-ap“ marke „fijat“, koje je bilo parkirano na trotoaru uz desnu stranu kolovoza, vozač otvorio vrata u trenutku kada je pored njega prolazio biciklista.
Nišlija star oko 50 godina i koji je u punoj brzini biciklom udario u vrata „pik-apa“ pao je na sredinu ulice i samo zahvaljujući prisebnosti vozača autobusa koji saobraća na relaciji „Železnika stanica-Somborska ulica“ izbegnuta je tragedija i biciklista nije nastradao. Vozač je naglo prikočio kako ne bi pregazio biciklistu i uspeo je da zaustavi vozilo, a putnici u autobusu su popadali jedni na druge i na pod vozila gradskog prevoza.

Načelnik operativne smene u Zavodu, doktor Dragiša Aleksić rekao je da su svi povređeni zadobili lakše telesne povrede - površinske povreda glave, ramena, rebara, gornjih i donjih ekstremiteta.

PROČITAJTE I: SAOBRAĆAJNA NESREĆA KOD POŽEGE: Jedna osoba poginula, druga teško ranjena

Naveo je da su povređena deca prevezena na Dečiju hiruršku kliniku, a 14 odraslih u Urgentni centar, gde su zbrinuti na traumatološkom odeljenu.

Jedan od putnika koji se zadesio u autobusu kaže da su uglavnom popadali putnici koji su u trenutku naglog kočenja stajali jer su se pripremali da izađu na sledeću stanicu.

- Moja drugarica je pala i udarila je glavom o sedište i nekako je nagnječila ruku. Deca su se najviše uplačila, vrištala su i i bio je jezivo, ali na sreću ništa toliko strašno. Nju he odvezla Hitna pomoć, ali je bila u svesnom stanju, samo se žalila da je boli ruka – rekao je Igor N.
Biciklsti koji je lakše povređen prilikom pada posle udara u vrata “pik-apa“ pomoć je pružena na mestu nezgode i kako je rečeno u hitnoj pomoći on je zadobio lakše povrede i nije pristao da bude prebačen u Urgentni centar.
 
I zato ja s*rem bratu nonstop kad vozimo zajedno bicikl da se odalji od parkiranih automobila, pa makar išao na polovinu trake (ako su automobili knap parkirani i ulica nije neke širine). Ne šljivi me 2% za sada, pa kada se razbije i sje*******e i sebe i bajs i otvorena vrata... Meni se ovo nekoliko puta desilo (na ovom mestu najviše) i uspevao sam da zakočim ili izbegnem bez nekog problema... do sada.
 
dr strangelove":3hwd418r je napisao(la):
Šta god pisalo u tom ZOBS-u -- eto odgovora na pitanje iz topika - "Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?"

U ZOBS-u piše i da pešaci imaju prednost na pešačkom prelazu, zar ne (?).
Koli(c)ko se "vozača" pridržava samo ovog člana ZOBS-a (?).

Dakle, pozivanje na ZOBS je očigledno veoma selektivnog karaktera, i to, ponavljam, od strane onih koji bi da divljaju ulicama i putevima u svakoj prilici...
Hvatanje za policiju, vatrogasce i Hitnu pomoć i njihov prolazak na crveno je, u najmanju ruku - nepristojno i bezobrazno...
 
U razvijenim zemljama ovakve dileme se rešavaju: 1) uvođenjem daljinske regulacije semafora zarad prolaska vozila hitnih službi, ili 2) instaliranjem izrazito jakih i karakterističnih sirena na vozila tako da nema šanse da se ne čuju na vreme.

Pošto prejake sirene ne samo što smetaju (lično iskustvo, SAD najbolji(najgori) primer), nego neke studije pokazuju da i dižu tenzije u gradu kad se često pale, ja ipak preferiram ovu prvu opciju, sa daljinskim aktiviranjem. Ali je to, moram da razočaram direktora, još uvek naučna fantastika za nas. Ne zbog kompleksnosti i cene nego zbog drevne srpske tradicije - ku***bolje odnosno (ne)održavanja.

Mada, s pozitivne strane, kao što reče Mel
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555019#p555019:6ycz9fez je napisao(la):
Mel » Pet Jul 27, 2018 12:50 pm[/url]":6ycz9fez]Ja koliko ih viđam, nikada ne projure na crveno. Uvek uspore i čekaju da vide da li će svi na toj raskrsnici stati da propuste i zatim laganije prođu.

Nije po propisima, koliko se sećam, rotacija može da poništi pravilo desne strane, ali ne i semafor. Ali meni je sasvim ok da se vatrogasci i hitna pomoć propuste i u tim slučajevima.
Upravo. Dosta se popravila situacija na tom polju. Sećam se ranije, do pre par godina, divljale su ''rotacije'' po gradu samo tako. Popine u limuzinama koje uleću u raskrsnice, sekretarice ministra čiji vozači prave slalome po Kneza Miloša, murija i hitna pomoć koji uredno čekaju u koloni, onda upale rotaciju jer im dojadi, prođu 30 metara, pa posle gase i nastavljaju normalno...
Sad je toga ipak drastično manje. Čak ni vozila državnika više ne smeju da brzaju. Smeju da pale rotacije i da zahtevaju odstojanje od drugih vozača, ali nema više ono ko ranije, da jurcaju Bembare i Mečke uzduž i popreko KM. Što se tiče hitne pomoći, jbg nesreće se dešavaju i dešavaće se. Na svakih 20.000 izlaska na teren, desiće se i jedan sudar prilikom prolaska kroz crveno. Verovatnoća i statistika.
Evo jedan snimak iz Amerike na tu temu. Dva vatrogasni kamiona, sa sirenama koje probijaju bubne opne. I pritom se nisu nešto brzo kretali kad su ušli u raskrsnicu. Pa ipak... shit happens. Ovo je onaj ''20.001'' slučaj.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G3uoVOOlT2s[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555180#p555180:3vb9j9ow je napisao(la):
Žika » Today, 20:43[/url]":3vb9j9ow]
Koliko menjaju u hitnosti 30 sekundi ? Skoro pa ništa.

Izvinjavam se na malo grubom rečniku, ali da li ******?!

30 sekundi je često razlika izmedju života i smrti.

30 sekundi u vatri i dimu ili 30 sekundi bez pulsa i vazduha?!

Uh, ne vredi. Očigledno nisi svestan koliko je 30 sekundi u kritičnim situacijama.
 
I oni su stigi ? 30 sekundi ranije ?
Nisu, ali svi su drugim kolima svi na isto mesto.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555042#p555042:3pt4gilt je napisao(la):
Žika » Pet Jul 27, 2018 1:15 pm[/url]":3pt4gilt]

UDES U BATUTOVOJ Prevrnulo se vozilo Hitne pomoći, petoro povređeno

8AJk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTVRrN01EQV8vZmVhNGNhNzA2NmM2NWRiM2M1MjBhYTZmY2ZkZWNlOGQuanBnkZMCzQLkAIGhMAE


U sudaru automobila i vozila hitne pomoći na uglu Batutove i Ulice Milana Rakića u Beogradu, povređeno je pet osoba.
Povređeni su četiri medicinska radnika i pacijent dok žena vozač putničkog vozila nema teže povrede.
Kako saznajemo, lekari Hitne pomoći prevozili su srčanog bolesnika, kada su se sudarili sa automobilom.

kFrk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWmpVN01EQV8vY2EzYTYyOWVlMjA1NDA2MTNjZDZiODFjNWYwYzFjYzEuanBnkZMCzQJCAIGhMAE


Povređen čovek prevezen je u KBC Zvezdara dok su medicinari prevezeni u Urgentni centar.

Kako kažu očevici, nesreća se dogodila oko 22 sata, kada je vozilo Hitne pomoći, pod rotacionim svetlima prošlo kroz crveno svetlo na semaforu i naletelo na automobil kojim je upravljala ženska osoba.


https://www.blic.rs/vesti/beograd/udes- ... no/fycz657

Taj vozač koliko god da je imao ,,dobru nameru" suočava se saob. nezgodom gde ima povređenih lica, ličnim psihičkim problemima, velikom novčanom i možda zatvorskom kaznom, mogući gubitak posla, nemogućnost da se u narednom periodu bavi svojim zanimanjem jer gubi vozačku dozvolu na min. 6 meseci / znači dovodi i svoju porodicu u veliki problem......

Zakon je dobar.
Crveno svetlo je ipak crveno i nije poligon za isprobavanje.
Treba modernizovati semafore za hitne službe i kraj.
 
I u nemačkoj je zakonski zabranjeno da se prelazi preko crvenog svetla, čak i sa rotacijom. Doduše svi prelaze crveno sa upaljenom rotacijom i to se toleriše, t.j. nema šanse da sud primi tužbu za tako nešto.
 
astrodule":1lum05ia je napisao(la):
Upravo zbog nepredviđenih situacija zabranjeno je slušati glasnu muziku.
Meni zaista nije jasno kako nekome može da smeta da vozilo hitnih službi prođe na crveno.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
Vladivoje":1lum05ia je napisao(la):
E moj Dule, vidiš da se radi o onima koji bi da divljaju, a pošto im Zakon to ne dozvoljava - onda čak ni hitne službe ne smeju da "divljaju".
dr strangelove":1lum05ia je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555165#p555165 je napisao(la):
Vladivoje » 27 Jul 2018, 20:57[/url]":1lum05ia]Šta god pisalo u tom ZOBS-u, svaki normalan čovek nema ništa protiv prolaska Hitne pomoći i vatrogasaca na crveno svetlo, već naprotiv...

Drugo, ta njihova vozila ne proleću sumanuto, već uključuju svoje audio-vizuelne uređaje, i prilikom prilaska svakoj raskrsnici ipak smanjuju brzinu na minimum.

Šta god pisalo u tom ZOBS-u -- eto odgovora na pitanje iz topika - "Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?"
Vladivoje":1lum05ia je napisao(la):
dr strangelove":1lum05ia je napisao(la):
Šta god pisalo u tom ZOBS-u -- eto odgovora na pitanje iz topika - "Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?"

U ZOBS-u piše i da pešaci imaju prednost na pešačkom prelazu, zar ne (?).
Koli(c)ko se "vozača" pridržava samo ovog člana ZOBS-a (?).

Dakle, pozivanje na ZOBS je očigledno veoma selektivnog karaktera, i to, ponavljam, od strane onih koji bi da divljaju ulicama i putevima u svakoj prilici...
Hvatanje za policiju, vatrogasce i Hitnu pomoć i njihov prolazak na crveno je, u najmanju ruku - nepristojno i bezobrazno...
Dal ste realni momci? ;)
Razlika izmedju uredjenosti i anarhije je u postovanju zakona.
Kao potomku zdravstvenih radnika, jako dobro znam koliko moze da bude bitno 30sec, ali isto tako znam za pravila i zakone (a vidim da su se 'neki tek na ovoj temi susreli sa cinjenicom da vozila pod prioritetom (rotacijom) NEMAJU pravo prvenstva u semaforizovanim raskrsnicama).

I pre nego sto neko kao Vladivoje odvali kako su protivnici anarhije, oni koji su za postovanje zakona, u stvari oni koji divljaju u saobracaju ili bi da divljaju u saobracaju, izracunajte mi ovaj konkretan primer, jer nisu semafori samo po prostranim i preglednim novobeogradskim raskrsnicama:
-Vozilo sa ukljucenom rotacijom se krece ulicom kralja milana ka slaviji.
-Putnicka vozila se krecu ulicom K. Miloša ka periferiji.
Kao sto znate, na toj raskrsnici je semafor, a ogranicenje je 50km/h
Pretpostavimo da je jesenji dan, te su prozori zatvoreni, a vizuelna identifikacija se ostvaruje tek direktnim pogledom na vozilo hitne pomoci. Kad ce vozila uociti h.pomoc?
Pa malo ispred linije preglednosti, u ravni pesackog prelaza i ulaza u apoteku 1. maj.

E sad olovkicu u ruke google na komp za pomoc pri formulama ;) , pa izracunajte koliko metara je potrebno tom putnickom vozilu koje se krece 50km/h da se zaustavi (kao i onima iza njega) ?!

Fascinantno je kako narod koji nije spreman da se skloni i oslobodi prolaz vozilima pod prioritetom da uopste brze stignu do raskrsnice a sto je obaveza, naprasno istima 'daje' prednost na semaforu gde je nemaju.

I naravno, opravdanje za svoje stavove o krsenju zakona brani etiketiranjem onih koji misle drugacije, jer to su valjda u srbiji najaci argumenti.



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555194#p555194:35igf5f3 je napisao(la):
Vladivoje » 27 Jul 2018, 22:45[/url]":35igf5f3]
dr strangelove":35igf5f3 je napisao(la):
Šta god pisalo u tom ZOBS-u -- eto odgovora na pitanje iz topika - "Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?"

U ZOBS-u piše i da pešaci imaju prednost na pešačkom prelazu, zar ne (?).
Koli(c)ko se "vozača" pridržava samo ovog člana ZOBS-a (?).

Dakle, pozivanje na ZOBS je očigledno veoma selektivnog karaktera, i to, ponavljam, od strane onih koji bi da divljaju ulicama i putevima u svakoj prilici...
Hvatanje za policiju, vatrogasce i Hitnu pomoć i njihov prolazak na crveno je, u najmanju ruku - nepristojno i bezobrazno...

Eto vidis sta se desi kad se zakon primenjuje selektivno -- poceli smo sa tolerisanjem prolaska kroz crveno hitnih sluzbi iako je u ZOBS-u to zabranjeno, sad tolerisemo nepostovanje prednosti na pesackom prelazu, sta je sledece -- tolerisanje parkiranja na pesackim prelazima i autobuskim stajalistima ako se upali sva 4 :bg4: Slippery slope sto bi rekli.

Ja nemam nista protiv da vozila pod rotacijom prolaze kroz crveno AKO IM JE TO DOZVOLJENO ZAKONOM; jel mozete da zamislite raskrsnicu 3x3 trake, nailazi vozilo pod rotacijom, prvi u traci staje jer misli da tako treba, drugi nije siguran pa staje jer je prvi stao, a treci zna da po ZOBS-u ne treba da stane pa nastrada ni kriv ni duzan -- ludilo i anarhija.
 
Kakve su ovo gluposti. Diskusija je apsolutno suvišna, naravno ako ide vozilo pod rotacijom onda ostali učesnici saobraćaja treba da se maknu iako je to protivzakonito. Život je daleko iznad toga da se malo mrdneš na crveno da prođe hitna a tako će i sud da proceni ako uopšte dođe to tužbe.
 
@dr strangelove Nije ni kriv ni dužan nastradao taj treći, jer nije saobraćaj samo gledati sebe i slepo poštovanje pravila.

Znam da si karikirao malo situaciju, ali u realnosti se nezgode zbog prolaska vozila sa rotacijom kroz crveno retko dešavaju i to spada u neku statistiku, da se izrazim malo grubo - kolateralnu štetu.
 
I naravno, opravdanje za svoje stavove o krsenju zakona brani etiketiranjem onih koji misle drugacije, jer to su valjda u srbiji naJJaci argumenti.

@ laki72 Vidiš, došao si do nekakvog "zaključka".
Ali, nemoj da pogrešno shvatiš kako je svaki tvoj "zaključak" - ispravan zaključak, pošto jednostavno - nije.
I ti to dobro znaš, ali se praviš da ne znaš, jer svoje "zaključke" izvodiš sa nedobronamernim pobudama, pošto je više nego očigledno na šta smo Dule i ja stavili akcenat u ovoj priči.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555264#p555264:1x535jmx je napisao(la):
Steva » 28 Jul 2018, 11:03[/url]":1x535jmx]Kakve su ovo gluposti. Diskusija je apsolutno suvišna, naravno ako ide vozilo pod rotacijom onda ostali učesnici saobraćaja treba da se maknu iako je to protivzakonito. Život je daleko iznad toga da se malo mrdneš na crveno da prođe hitna a tako će i sud da proceni ako uopšte dođe to tužbe.

Tako je. Ali, nažalost, "pametnjakovića" nikad dosta, pa tako nema teme u kojoj neće da "pametuju"... :roll:
 
Na ovom forumu postoje ljudi koji misle da je apsolutno sve što piše u zakonima apsolutno smisleno i logično, i da se sve to mora doslovce poštovati i tumačiti apsolutistički i bukvalno. Isto kao i Dule i Steva, ni ja ne mogu da verujem da se ova debata uopšte vodi. Otkud pravo HP da prolazi kroz crveno...
E stvarno otkud... :roll:
Da se u Srbiji na 10.000 intervencija desi 10 sudara nastalih zbog prolaska HP kroz crveno i da pogine 20 ljudi usled toga pa i da razumem povod za ovakvu raspravu. Ali se to dešava jednom u 10 godina, jednom u 1.000.000 intervencija a opet bi pojedinci da cepaju dlaku na pola i do tančina da urede i formulišu nešto što se ne može apsolutno i isključivo urediti i formulisati.

Idući tom logikom možemo da pokrenemo i sledeće rasprave:
- Zakon kaže da vozila sa plavim rotacionim svetlima i blinkerima imaju prednost. Ali, koji sve spektri plave boje dolaze u obzir? I šta ćemo kad plava boja na nekim blinkerima ne odgovara plavoj boji u katalogu? Jel to onda znači da nije plava i da vozilo nema prvenstvo, pošto zakon kaže da mora da bude plavo... ?
- Zakon kaže da vozila hitnih službi moraju biti vidljivo označena i obeležena. Ali, šta smatramo pod ''vidljivo''? Kolika slova da budu? Koji font? Koja pozicija? Eto na primer, i natpis ''Hitna pomoć'' veličine 5 cm je vidljiv sa razdaljine od 10 cm. I šta ćemo sad? :grand:
- Zakon kaže da kad vozilo HS ima uključene rotacije i sirene, druga vozila moraju da se sklanjaju u stranu da naprave put. Ali sad, šta ako je pored kolovoza jarak? Ili privatno vlasništvo? Ili svež beton možda...? :grand:
Eto, možemo tako u beskraj. Ljudi, razumite da u pravu, ko hoće da bude bukvalista i da sve opiše i uredi do poslednje mrvice, taj će umreti za knjigom pišući zakone i regulative za svaki mogući scenario i svaku moguću situaciju. I opet neće biti ni blizu završetka.

Btw
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555246#p555246:3ua44xkm je napisao(la):
laki72 » Sub Jul 28, 2018 9:39 am[/url]":3ua44xkm]
Fascinantno je kako narod koji nije spreman da se skloni i oslobodi prolaz vozilima pod prioritetom da uopste brze stignu do raskrsnice
Koliko me iritiraju ovakve izjave. Na osnovu čega tvrdiš ovako nešto?
I onda posle ja ispadam hejter i autošovinista.
 
Vidim, umesto konkretnog odovora na pitanje matematicke simulacije nailaska hitne pomoci raskrsnice kod londona, dobijem 'etikete'
Hvala drugari, a ovom jednom dugujem i izvinjenje sto sam ga iznervirao ;)

Inace, "i ja cu pored sajma nocu da vozim 150 i nema 'logike' da me kazne, jer drzim stvari pod kontrolom"
(E to vam je nivo argumenata) ;)

Zakoni su tu da se postuju. Zakon se smatra kvalitetnim kada ne ostavlja prostor za 'tumacenja'.
Zakon koji smatramo losim ili prevazidjenim MENJAMO, ali dok nije stavljen van snage (drugim zaknom ili uredbom) nasa obaveza je da ga postujemo.
sasvim je nebitno dal se ja licno slazem ili ne sa njegovim odredbama.

Jos jednom, hvala na etiketama.
One uvek vise govore o onom ko ihje izrekao, nego o onom kome su izrecene.


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Право је једна јако компликована ствар. Састоји се од силних књига, које представљају збирке закона са много појединих упутстава шта се ради у појединим околностима, или шта је дозвољено а шта није и које су казне.... Сва ова правила треба да буду што прецизнија са једне стране а што једноставнија са друге стране а ова два захтева су често у супротности. Другим речима и ако претпоставимо да писци закона имају најбоље намере и да спадају у слој најученијих и најпаметнијих, закони увек имају појединих двосмислености или нежељених ефеката.
Управо стога пре или касније дођемо у ситуацију када је слово закона у супротности са "моралним" законима. Морална оправданаст се може сматрати субјективним питањем али ако махом сви нешто сматрамо морално оправданим, наравно подразумевајући да ће увек пар процената бити контраши, онда то није субјективна већ објективна оправданост. Управо ту спада и жеља возача ХП да у изузетним хитним случајевима уштеди сваку могућу секунду не би ли се сачувао нечији живот. У овим случајевима сваки закон пада у воду, и то је нешто што имате и у развијеним правним државама. Сви смо гледали адвокатске серије, где има путо оваких примера, и нека је само део тога стварни приказ америчког судства опет је довољно да потврди ову моју тезу.
Удеси су као што је Бендер и навео у оваким случајевима јако ретки, и много је више живота на овај начин спашено него угрожено (то је мој утисак а верујем да би и бројке то показале, када би уопште постојала таква статистика). Наравно уколико дође до незгоде треба истражити понашање возача. Моје искуство је да возачи углавном стану на црвено или значајно успоре па тек када виде да је сигурно пролазе кроз расксницу.
Наравно ово не треба мешати са злоупотребама. На пример једном сам возио иза ХП која није била под интервенцијом и возач је возио предвиђеном брзином а када је наишао на црвено светло, само је упалио ротацију у прошао. Дакле све зависи од случаја до случаја.
Вожња 150 поред сајма нема никаквих заједничких тачака са проласком ХП под интервенцијом кроз црвено и то се не може поредити. Прво нема никакве моралне оправданости, а то што неко сматра да може ствар држати под контролом је његово лично виђење, и не може се допустити возачима да тако драстично крше ограничење и сами процењују да ли су некога угрозили. Ако је пак и ту случај живота или смрти, тј ако у приватном возилу возимо повређену особу, а то се мени а верујем и већини никад није десило, мене не би интересовало да ли би ме након тога неко драстично казнио или бу узео у обзир ситуацију.
 
Laki,
Molim te prihvati moje izvinjenje što sam te uvredio i etiketirao. Nisam znao da je napisati ovo:
I onda posle ja ispadam hejter i autošovinista.
Isto što i napisati:
Ti si hejter i autošovinista
Očigledno sam baš loše izmerio i skrojio reči, trebalo je da konsultujem Pravilnik političke korektnosti i Maksimalne jajoglađenosti pre nego što odlučim da preispitam tuđi stav i izjave. Moja greška zaista.

Usput, izvini što sam te uopšte pitao tako ružno i neprikladno pitanje otkud ti utisak da ovde niko nikad ne propušta vozila HS i hvala ti što si tako razumno i argumentovano odgovorio na njega.
Čuo sam dovoljno. Evo neću se više mešati u ovu razmnu raspravu, ostavljam vas ostale da je vodite bez mog psihološkog terora i govora mržnje. Siguran sam da ćete vrlo brzo i lako doći do vrlo konstruktivnih zaključaka i konsenzusa na ovu temu.

P.S.
Izvinjavam se zbog kasnog odgovora, imao sam malo poduže putovanje do kuće pošto sam s prijateljima morao da prođem kroz čak 7 improvizovanih policijskih punktova u vidu automobilskih barikada koji su postavljeni nasred kolovoza ulica širom grada, a zbog ubistva advokata na NBG. Žao mi je što niste bili sa mnom vi neki s ove teme, da ih zajedno ispitamo koliko je zakonito da tako parkiraju svoja vozila nasred kolovoza i da zaustavljaju saobraćaj i prave uska grla, od kojih je jedno bilo čak i na Autoputu ka Nišu, te stvorilo zastoj sve od Laste do Autokomande.

Eto vam ideje za sledeću raspravu. Mislim kad ste se već dali u pravna preispitivanja, eto kad završite s ovim mogli biste da preispitate i to.
 
Čak i u ovoj temi pronalazimo veeelike "legaliste" tipa veeelikog Vojislava Koštunice, koji se zaista pokazao kao neprevaziđeni "legalista", s obzirom na činjenicu da je legalizovao sav kriminal slobodana miloševića, sps-a, jul-a, spo-a i ostale bande iz perioda 1987-2000.
 
Bender Rodriguez":1nmj2rek je napisao(la):
Laki,
Molim te prihvati moje izvinjenje što sam te uvredio i etiketirao. Nisam znao da je napisati ovo:
I onda posle ja ispadam hejter i autošovinista.
Isto što i napisati:
Ti si hejter i autošovinista
Očigledno sam baš loše izmerio i skrojio reči, trebalo je da konsultujem Pravilnik političke korektnosti i Maksimalne jajoglađenosti pre nego što odlučim da preispitam tuđi stav i izjave. Moja greška zaista.

Usput, izvini što sam te uopšte pitao tako ružno i neprikladno pitanje otkud ti utisak da ovde niko nikad ne propušta vozila HS i hvala ti što si tako razumno i argumentovano odgovorio na njega.
Čuo sam dovoljno. Evo neću se više mešati u ovu razmnu raspravu, ostavljam vas ostale da je vodite bez mog psihološkog terora i govora mržnje. Siguran sam da ćete vrlo brzo i lako doći do vrlo konstruktivnih zaključaka i konsenzusa na ovu temu.

P.S.
Izvinjavam se zbog kasnog odgovora, imao sam malo poduže putovanje do kuće pošto sam s prijateljima morao da prođem kroz čak 7 improvizovanih policijskih punktova u vidu automobilskih barikada koji su postavljeni nasred kolovoza ulica širom grada, a zbog ubistva advokata na NBG. Žao mi je što niste bili sa mnom vi neki s ove teme, da ih zajedno ispitamo koliko je zakonito da tako parkiraju svoja vozila nasred kolovoza i da zaustavljaju saobraćaj i prave uska grla, od kojih je jedno bilo čak i na Autoputu ka Nišu, te stvorilo zastoj sve od Laste do Autokomande.

Eto vam ideje za sledeću raspravu. Mislim kad ste se već dali u pravna preispitivanja, eto kad završite s ovim mogli biste da preispitate i to.
Ja samo mogu da se cudim zasto i kako si se ti prepoznao u mojoj izjavi.


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
realno, trebalo bi im dati da prodju na crveno ali brzinom od 20na čas, ili još bolje da mora da stane (kao stop znak) i onda ako utvrdi da je bezbedno da prođe da pređe raskrsnicu. Sirane postoji, svi okolni vozači su obavešteni i usporiće vozila na raskrsnici... ja sam uvek tako viđao... i hitna uspori i svi vozači uspore jer čuju sirene ali možda ne vide, pa svi obore brzinu. Kada se dođe na raskrsnicu, vozači stanu iako im je zeleno da propuste hitnu pomoć...
 
Vrh