astrodule
Professional
Pogledajte prilog 1
Mladić udario par i pravdao se da nije imao dobar pregled zbog kola i kontejnera.
Ja sam veliki zagovornik da se parkiranje zabrani 15m pre pešačkog prelaza (a ne 5m kako je trenutno).
Još ako se kombi (ili pikap ili kamion) parkira na poslednjem mestu pre pešačkog, vidljivost je maksimalno smanjena.
Znam da treba brzinu prilagoditi uslovima puta, ali... (uvek neko "ali")
O ovim kontejnerima koji su vrlo česta slika po NBGD raskrsnicama (naročito unutar blokova) ne vredi trošiti reči. Za to neko MORA da odgovara. Ako je mladić uneo u zapisnik te kontejnera, dužnost Policije je da proveri da li ti kontejneri ugrožavaju bezbednost i da li su propisno postavljeni.
Sa obzirom da je u pitanju stariji par koji je udaren, krivica je vrv potpuno na strani vozača, ali brže osobe koje ne gledaju je skoro pa nemoguće ne dovesti u opasnost ako se ide brže od 30km/h.
Mladić udario par i pravdao se da nije imao dobar pregled zbog kola i kontejnera.
Ja sam veliki zagovornik da se parkiranje zabrani 15m pre pešačkog prelaza (a ne 5m kako je trenutno).
Još ako se kombi (ili pikap ili kamion) parkira na poslednjem mestu pre pešačkog, vidljivost je maksimalno smanjena.
Znam da treba brzinu prilagoditi uslovima puta, ali... (uvek neko "ali")
O ovim kontejnerima koji su vrlo česta slika po NBGD raskrsnicama (naročito unutar blokova) ne vredi trošiti reči. Za to neko MORA da odgovara. Ako je mladić uneo u zapisnik te kontejnera, dužnost Policije je da proveri da li ti kontejneri ugrožavaju bezbednost i da li su propisno postavljeni.
Sa obzirom da je u pitanju stariji par koji je udaren, krivica je vrv potpuno na strani vozača, ali brže osobe koje ne gledaju je skoro pa nemoguće ne dovesti u opasnost ako se ide brže od 30km/h.