Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

A gde to u Beogradu ima prostora za postavljanje pasarela, gde bi to one mogle da se postave, mislim i na šire gradsko područje, a da ne govorim za uži centar grada??? Bojim se da upravo ti nisi upoznat sa saobraćajem, a pogotovo sa prostornom (ne)mogućnošću za postojanje pasarela, jer je Beograd prilično zgusnut, za razliku od drugih evropskih gradova. To je tako lako uočljivo...


tragac":25yusagc je napisao(la):
Baš vidim što će se centar oslobađati automobila. U ovoj kampanji izborne liste se prosto utrkuju ko će da obeća više javnih garaža u centru.
Naravno da treba da postoje javne garaže, za one koji žive u centru i koji dolaze u centar. Nemoj sada da karikiraš ovde...

Beograd je do sada bio podređen isključivo automobilima i saobraćaju. Drago mi je da je gradska politika počela da se menja u smislu proterivanja privatnih vozila iz centra.
 
Ti karikiraš, jer su problem oni koji dolaze kolima u centar da rade. Ja nisam napravio nikakvu podelu. Kad bi se ljudi koji rade odvratili od upotrebe vozila kroz manje parkinga i kada bi se više firmi i institucija prebacilo na Novi Beograd i drugo gde, bilo bi dovoljno mesta za parkiranje lokalaca.

A domaćinstvima koja imaju tir i više automobila nije potreban stan u cntru, osim ako imaju svoje dvorište.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517300#p517300:3gtx5pne je napisao(la):
Vladivoje » 17 Феб 2018 01:02 pm[/url]":3gtx5pne]A gde to u Beogradu ima prostora za postavljanje pasarela, gde bi to one mogle da se postave, mislim i na šire gradsko područje, a da ne govorim za uži centar grada??? Bojim se da upravo ti nisi upoznat sa saobraćajem, a pogotovo sa prostornom (ne)mogućnošću za postojanje pasarela, jer je Beograd prilično zgusnut, za razliku od drugih evropskih gradova. To je tako lako uočljivo...
Их бре @Владивоје ти си баш неки тврдоглав тип, али нема везе. Ево неких од пешачких мостова (пасарела) у Београду, а места за пасареле има наравно. Око познавања саобраћаја не бих сад желео да се надмудрујемо.

Пешачки мост код Душановачке пијаце
Pogledajte prilog 14
Пешачки мост код Криволачке улице, код Дома здравља
Pogledajte prilog 13
Пешачки мост код Облаковске улице, а ту је близу и ж.с. Карађорђев парк
Pogledajte prilog 12
Пешачки мост код Стека, веза Делиградске и Гучевске улице
Pogledajte prilog 11
Пешачки мост код Ин хотела и ВМЦ-а (војни дом здравља тј. Војно медицинског центра)
Pogledajte prilog 10
Пешачки мост између блокова 28 и 29
Pogledajte prilog 9
Пешачки мост код змајевих бензинских станица и бивше фабрике Змај
Pogledajte prilog 8
Пешачки мост код Икарбуса
Pogledajte prilog 7
Пешачки мост код насеља Радио Фар и Аутокомерца
Pogledajte prilog 6
Пешачки мост код Института за Сточарство и 400 метара пре скретања за аеродром "Никола Тесла"
Pogledajte prilog 5
Пешачки мост у Земуну код насеља Нови Град, изнад саобраћајнице Т6
Pogledajte prilog 4
Пешачки мост на Дорћолу, изнад Дунавске улице и железничке пруге
Pogledajte prilog 3
Пешачки мост "Жика Муштикла" изнад улице Маршала Толбухина (бивша Лазаревачки друм)
Pogledajte prilog 2
Пешачки мост изнад Булевара Краља Александра, а пре Смедеревског пута, ту одмах је основна школа
Pogledajte prilog 1
Пешачки мост изнад Заплањске улице, ту је основна школа, а одмах изнад је и т.ц. Стадион


Такође имаш пешачке мостове и изнад Топчидерске реке, има их три или четири.
 
To je rešeno, sad može i pod zemlju. Elegantnije rešenje i tu prebaciti sve kioske kako bi grad malo živnuo.
 
Baš su "predivne" ove dve poslednje pasarele, kod škola. "Divota božja", i baš se "uklapaju" u okolni ambijent. :roll:

Takoreći sve ostale pasarele idu preko auto-puta ili nekih najfrekventnijih pravaca po gradu, što je i normalno i logično.


Žika":366w9ll3 je napisao(la):
To je rešeno, sad može i pod zemlju. Elegantnije rešenje i tu prebaciti sve kioske kako bi grad malo živnuo.
Ali za takve poduhvate treba dosta novca, tako da...
 
Pjesackih mostova ima po nbg blokovima npr kod cepterove zgrade u mihajla pupina itd itd
 
A sta kad ih stave kao u ruzveltovoj i nepuste u funkciju evo 3 mjeseca i prave se blesavi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517535#p517535:7dduqjif je napisao(la):
Žika » 18 Feb 2018 07:24 am[/url]":7dduqjif]To je rešeno, sad može i pod zemlju. Elegantnije rešenje i tu prebaciti sve kioske kako bi grad malo živnuo.

Ja bih pre poslao saobraćajnicu "pod zemlju" da grad malo zaista živne!
 
Da ali bi se ovi pod zemljom u vozilima podavili od gasova.
 
Idi u prvu podzemnu garažu i uveri se o čemu pričam.
I pored ventilacije velika je koncentracija gasova.
Lamanš je žel. tunel koliko znam.
A za neke tunele pod alpima znamo kako su bili kobni.
 
U podzmenim garažama posoje senzori koji mere gasove i tada se zabranjuje ulaz u garažu dok se vazduh ne raščisti.

Efikasni sistemi za ventilaciju postoje, tako da to nije problem za gradske tunele koji nisu previše duboki.
 
Samo bih dodao još to da tuneli ne moraju da budu previše dugački da bi otvorili cele nove površine za kretanje svih ostalih (zaboravljenih) učesnika u saobraćaju.

Svakako ne moraju da budu dužine kao onaj koji se planira između Kameničke i Despota Stefana.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Di5xKI2bdGQ[/youtube]
 
Au al je narod napet i na ivici...juce saobracajac zaustavio saobracaj u Kneginje Zorke i pusta samo Makenzijevu, na toj raskrsnici je stajao. Nije dugo potrajalo, mozda koji minut. Cela K.Zorke poput svadbarske kolone pocinje da svira, a nije da ne vide uniformisanog, dok je jedan buzdovan u Daciji zaobisao celu kolonu i stao pred saobracajca, te mlatarao nesto rukama po kabini, kao zuri mu se. Mislim, valjda se u auto skoli jos uci da je saobracajceva poslednja i da je iznad semafora.
Pre neki dan, zaustavi se pored mene neki auto, covek spustio prozor da me pita za neku ulicu. Ma nije proslo 5sec. iza njega vec tri automobila i pocinje rafal trubljenja. Nisam mogao da pricam od buke i da mu objasnim.
Sve u svemu, opasna dijagnoza...
 
Takve stvari su u saobraćaju kod nas normalna stvar, ne vidim zašto se tome čudiš. Ako si mlad vozač - oduglaćeš. Ako nisi - onda ti se čudim kako na to nisi oguglao do sada.

Reda mora da bude. Gde nema reda - tu je haos, kao kod nas. Meni je ranije smetalo to korišćenje sirene za sve i svašta. Sada takve ne je..m ni stručno. A susrećem se sa njima neretko. Saobraćaj je jedan od realnih pokazatelja na kom nivou je kultura u narodu generalno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518605#p518605:1ypwb99x je napisao(la):
Žika » Sre Feb 21, 2018 5:21 pm[/url]":1ypwb99x][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Di5xKI2bdGQ[/youtube]
To je ta naša topla duša slovenska. :mrgreen: Mislim ima stvari koje poštujem kod Rusa. Ali da smo i mi i oni prgavi i naprasiti, vala jesmo.


Mada i iza toga i iza ovoga što opisuju ostali članovi stoji niz uzroka i faktora. Sve je to posledica više vekova gajenja pogrešnih vladara, politike, vrednosti, mentaliteta, društvenih uređenja...

Na kraju krajeva i to trubljenje saobraćajcu u Kneginje Zorke ima svoje razloge. Prvo je to što su ljudi navikli da saobraćajci ovde uglavnom prave saob. probleme umesto da ih rešavaju. Drugo što ih vozači generalno ne podnose jer su korumpirani. Treće, sav onaj animozitet prema državi i organima zakona koji se skuplja u ljudima ali ne dovoljno da ga direktno istresu iz sebe, izleće iz njih upravo u takvim momentima. Kad su deo anonimne mase, pa mogu da pokažu bunt a da ne nadrljaju. I četvrto, najprostije - što više automobila svira oko osobe, to ona postaje nervozija. A negde mora da oslobodi tu nervozu. I gde će, šta će, ajde u trubu. Sobraćajna psihologija 101.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519099#p519099:3bwtwznq je napisao(la):
Eddie » Pet Feb 23, 2018 6:48 am[/url]":3bwtwznq]
Pre neki dan, zaustavi se pored mene neki auto, covek spustio prozor da me pita za neku ulicu. Ma nije proslo 5sec. iza njega vec tri automobila i pocinje rafal trubljenja. Nisam mogao da pricam od buke i da mu objasnim.
Sve u svemu, opasna dijagnoza...

Pa kad svi tako stanu i samo nešto da .....recimo minut ..... eto haosa i nervoze.
 
http://rs.n1info.com/a367707/Vesti/Dve- ... mobil.html

Dve osobe su poginule u saobraćajnoj nesreći na pružnom prelazu kod Vranjske Banje. Kako RTS saznaje, nastradali su bili u automobilu na koji je naleteo voz.

Portparol Policijske uprave u Vranju Dragan Stamenković je izjavio agenciji Beta da su u automobilu poginula dvojica žitelja sela Ćukovac kod Vranja, obojica stara 41 godinu.

Po njegovim rečima, rampa na pružnom prelazu je bila spuštena, a signalizacija koja ukazuje na prolazak voza je bila uključena.

Pretpostavlja se da je vozač putničkog automobila pokušao da se provuče izmedju rampi kada je naišao voz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520306#p520306:1oduic3c je napisao(la):
astrodule » 27 Feb 2018 10:14 am[/url]":1oduic3c]http://rs.n1info.com/a367707/Vesti/Dve-osobe-poginule-kad-je-voz-naleteo-na-automobil.html

Dve osobe su poginule u saobraćajnoj nesreći na pružnom prelazu kod Vranjske Banje. Kako RTS saznaje, nastradali su bili u automobilu na koji je naleteo voz.

Portparol Policijske uprave u Vranju Dragan Stamenković je izjavio agenciji Beta da su u automobilu poginula dvojica žitelja sela Ćukovac kod Vranja, obojica stara 41 godinu.

Po njegovim rečima, rampa na pružnom prelazu je bila spuštena, a signalizacija koja ukazuje na prolazak voza je bila uključena.

Pretpostavlja se da je vozač putničkog automobila pokušao da se provuče izmedju rampi kada je naišao voz.

Ovo je za Darvinovu nagradu!
 
Slike koje sam dobio od kolege pokazuju koliko promena režima semafora utiče na stvaranje gužvi, loša regulacija raskrsnica, nedostatak pešačkih pasarela , dalje nedisciplina kod parkiranja itd











 
Sledeći foto sešn je ovaj lepi vikend koji je izvukao ljude i koliko vidim po slikama svi put Ade ciganlije.

























 
Кад смо већ код семафора, у суботу ујутро сам прошао Краља Милана од Теразија до Славије. Саобраћаја готово да није ни било, тек по неки ауто, али ми је ипак за ову деоницу од неких 1,5км требало више од пет минута. Од 8 семафора колико их има на тој деоници само на једном сам у старту наишао на зелено, а на свим осталим сам морао да чекам. Да ствар буде гора, на готово сваком семафору када ми се отвори зелено за неколико секунди видим да се на следећем пали црвено, тако да сам морао да чекам готово цео циклус, а исти су прилчно дуги.
Делује ми та је, колико год то невероватно звучало, тако намерно постављено јер је превише мала вероватноћа да се тако случајно задеси.
 
Vrh