Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Ja se slazem sa dosta ovde napisanog u smislu da svi treba da vode računa. Ali...ne mogu da shvatim taj mentalni sklop koji ne gleda ni levo ni desno kada prelazi ulicu i na sve to često slušalice u ušima i gleda u telefon, čak ne gleda ni pravo. Ne mogu da shvatim taj odnos prema zivotu koji kao da nije jedan i kao da se kupuje na pijaci. Eto...NE MOGU!

I jedino što sam kao vozač mogao je da prihvatim da je to tako i da moram da se prilagodim, pošto ne mogu da promenim. Tj. moram da pazim da ne ubijem nekoga ko hoće da se ubije, pa to ti je.
 
Pa jesu pešaci učesnici u saobraćaju, ali njima ne treba dozvola za izlazak iz kuće, odnosno za prelazak ulice.
Vozači su prošli određenu proceduru i time se kvalifikovali za upravljanje vozilima, koja su opasno sredstvo i mogu ubiti nekoga ako se krše propisi o bezbednosti u saobraćaju.

Evo baš večeras, po mokrim i klizavim ulicama većina vozi kao sumanuta, uopšte ne poštujući mene kao pešaka koji strpljivo čeka da se neko smiluje da ga propusti. Toliko o tome koliko se pešaci smatraju učesnicima u saobraćaju. :roll:

Eto, ja sam kao pešak tobože nekakav učesnik u saobraćaju, a niko me ne .... (ostaću pristojan).

ne mogu da shvatim taj mentalni sklop koji ne gleda ni levo ni desno kada prelazi ulicu i na sve to često slušalice u ušima i gleda u telefon, čak ne gleda ni pravo. Ne mogu da shvatim taj odnos prema zivotu
Takođe, ni ja kada sam pešak ne mogu da shvatim taj mentalni sklop vozača koji ne gleda ni levo ni desno kada vozi, i na sve to često slušalice u ušima i gleda u telefon, čak ne gleda ni pravo. Ne mogu da shvatim taj odnos prema TUĐEM životu.
 
Ti onda očigledno ili nikada nisi vozio ili nisi vozio u poslednjih 10g pošto ne znaš o čemu pričaš.
 
Ne, ja znam o čemu pričam.

Ali, ti očigledno ne razumeš ono što ja pričam, a to je sasvim razumljivo, logično i zdravorazumno.
No, to je tvoj problem, ali ako ugrožavaš druge, onda takvo tvoje ponašanje prestaje da bude samo tvoj problem...
 
I pešak ima odgovornost. Mora da ima , samo kod nas nema.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Iwy_dTK2A6I[/youtube]
 
Ako je neko glup ili neodgovoran, to je njegov problem.

Kao vozač, ja sigurno neću povrediti ili ubiti nekoga zato što je glup, jer sam dovoljno pametan da mogu da ukapiram sve zamke u saobraćaju.
 
Uh, teško će pametan pobediti glupog (tj, ne povrediti ga), naročito ako je kiša, neosvetljena ulica, ima tamnu jaknu i prelazi ulicu gde stigne. Naravno, trudimo se, ali "glupost je neuništiva" (što rekoše KUD Idijoti)
 
Juce nije radio semafor na raskrsnici Omladinskih brigada i Heroja sa Kosara (UMP). UMP ima prednost, jerbo Omladinskih brigada ima STOP. Prosao sam 4 puta kroz Omladinskih i jednom kroz UMP. Kroz Omladinskih je bilo cupavo, dodjes, merkas, gledas, kao zaba u onoj igrici, pa zuknes prve tri trake, pa onda nekako i druge tri, a jednom mi se posrecilo da mogu svih 6 odjednom.

Medjutim, drama je kad imas prednost. 80% ljudi vozi kroz Omladinskih kroz stop sa ne manje od 70 na sat bez ikakvog gledanja, ni levo, ni desno, ni u znakove. Ja razumem da su navikli da je to 'glavna' ulica ali da vidis da ne radi semafor i NI NE POGLEDAS sledecu instancu, saobracajni znak, ne razumem, nema dalje. Trebao je jedan tenk da se voza tuda i da pise recke. Pa da stoku makar privremeno izbaci iz stroja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516574#p516574:34ie4hui je napisao(la):
ftj » Sre Feb 14, 2018 9:07 pm[/url]":34ie4hui]Ne nego ti kao vozac treba da posmatras na pesacki kao da uvek neko moze da izleti i to je tvoj deo posla. A pesak ako je normalan gledace levo i desno al ti kao vozac ne smes na to da se oslanjas.
To sve lepo zvuci ali da bi ZAISTA prilagodio voznju svim potencijalnim pesackim ponasanjima, ne bi ni slucajno, ni preko jednog pesackog, smeo da predjes 20 km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516689#p516689:1sfktv8u je napisao(la):
AleksandarGrf » 26 minutes ago[/url]":1sfktv8u]Juce nije radio semafor na raskrsnici Omladinskih brigada i Heroja sa Kosara (UMP). UMP ima prednost, jerbo Omladinskih brigada ima STOP. Prosao sam 4 puta kroz Omladinskih i jednom kroz UMP. Kroz Omladinskih je bilo cupavo, dodjes, merkas, gledas, kao zaba u onoj igrici, pa zuknes prve tri trake, pa onda nekako i druge tri, a jednom mi se posrecilo da mogu svih 6 odjednom.

Medjutim, drama je kad imas prednost. 80% ljudi vozi kroz Omladinskih kroz stop sa ne manje od 70 na sat bez ikakvog gledanja, ni levo, ni desno, ni u znakove. Ja razumem da su navikli da je to 'glavna' ulica ali da vidis da ne radi semafor i NI NE POGLEDAS sledecu instancu, saobracajni znak, ne razumem, nema dalje. Trebao je jedan tenk da se voza tuda i da pise recke. Pa da stoku makar privremeno izbaci iz stroja.

Raskrsnicu gde ulice imaju 3+3 je nemoguće proći ako se poštuju pravila (ako nema semafora ili saobraćajca).
 
Da li bi to trebalo da sluzi kao nekakvo opravdanje za ovo sto ja pisem gore ? Pretpostavicu da pricas o situaciji kada ima puno saobracaja. Da, normalno je da se uspori i da cak i ovi sto imaju prednost popuste malo. Bude malo "gurkanja", malo oklevanja. Ali ja pricam o ljudima iz SPOREDNOG pravca koji idu PUN GAS i nemaju blage veze sta rade i koliko su "u krivu". A danas je bio isti slucaj, prvi put kad sam prosao. U drugom prolazu semafor je radio i pregazio sam plastike i ostatke udesa koji se desio izmedju dva moja prolaska.
 
Naravno da ne.

Danas sam i ja prolazio NBG bulevarima i skoro nigde na velikim raskrsnicama nije radio semafor.

Na sreću nije bilo gužve, a ni bu****, a raskrsnice su pregledne.
 
Godina unazad da ljudi nemaju blage veze sa propisima , znakovima a da ne pričam o tumačenju raskrsnica.
I koliko vidim voze napamet tj prate onog u blizini i kopiraju ponašanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516774#p516774:37lnn8bd je napisao(la):
Žika » 15 Feb 2018 06:34 pm[/url]":37lnn8bd]
I koliko vidim voze napamet tj prate onog u blizini i kopiraju ponašanje.

Upravo!

Pre neki dan iz ruzveltove skrećem levo u bulevar pa idem do kalenića gorlsvortijevom. Dvojica ispred mene uopšte ne vide crveni semafor za skretanje za desno ka kaleniću i skreću čak i ne puštajući pešake kojima je zeleno. Ja stajem na crveno a neka žena u džipu sa napumpanim usnama mi svira i zaobilazi me i gleda me.. i naravno i ona odlazi na crveno..
 
Vladivoje":q9o8z4go je napisao(la):
Svako od nas je odgovoran za svoje postupke (hteo-ne hteo).
Mi ne možemo da utičemo na nešto što radi ili ne radi neko drugi, zar ne???
Ali, sa druge strane, možemo i moramo da sprečavamo posledice grešaka drugih učesnika, da bi se izbegle tragedije u saobraćaju.

Druže, pogled na mob telefon i u glavi "moj je ceo svet" možda i može da bude karakteristika ponašanja pešaka, ali vozača ne sme nikako, jer je gospodin vozač dobio uverenje da je psiho-fizički sposoban za upravljanje opasnim sredstvom po okolinu.

Inače, ta stalna (stupidna) priča o tome kako neko drugi radi ovo ili ono je izraz nezrelosti onoga koji na takav način nastupa.


Inače "ta stupidna" priča nije o tome "kako neko drugi radi ovo ili ono" nego je odraz sveukupne neodgovornosti i bahatosti naseg stanovnistva!

Bahata i arogantna osoba je SKLONA KRŠENJU propisa i pravila!
takva je kao vozač, takva je i kao pešak.
Svako "selektivno" sprovodjenje pravde i pravila, dovodi do ovakvih rezultata koje danas imamo na ulici. Kad kažem na ulici, ne mislim samo na saobraćaj, ali i na njega.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ja sam govorio da treba praviti podzemne prolaze, pasarele i tome slično da bi se pešacima olakšalo kretanje. Ali i da u BG nema nijedan pešaki prelaz, nego da je sve to rešeno na načine koje sam pomenuo, opet bi se našla neka bu**** koja bi pretrčavala ulicu iz njemu znanog razloga. Pa bi onda morali svi kolovozi da se ograde visokim betonskim zidovima i tako bi smo došli do toga da moramo da stavimo dušeke pored svih visokih zgrada, da se neka bu**** ne bi ubila, ako slučajno reši da skoči...Kad je neko bu****, ta bolest se ne leči, niti može da se drži pod kontolom.
 
Pasarele da se stavljaju po gradu (!?). :shock:

Inače, odlično je ovo što se radi po centru, mislim na širenje pešačkih zona.

Grad treba da pripada ljudima, a ne automobilima.
 
Kojim ljudima kad oni ne mogu da pređu 200 metara ?
Ne mogu da produže 20 metara da dođu do bezbednog mesta za prelazak ulice.

Dokle god naši veštaci traže gomilu otežavajućih okolnosti za vozača a niti jednu za krivog pešaka dotle će se pešaci tako i ponašati. Bezobzirno i bezobrazno.
Isto tako i za vozače, kada bi policija i sudstvo reagovalo na svaku prijavu za ugrožavanje pešaka (i suprotno) imali bi normalniji saobraćaj.
 
Žika":1odxweqz je napisao(la):
Ne mogu da produže 20 metara da dođu do bezbednog mesta za prelazak ulice.
A koje je to "bezbedno mesto" za prelazak ulice, majke ti??? Obeležen pešački prelaz???

Ako ti pešački prelaz smatraš bezbednim mestom... Toliko je "bezbedno", da se užasavam od takve "bezbednosti"...
 
Podzemni prolaz ili pasarela, majke ti su bezbedna mesta za prelazak ulice.
 
I ti bi da postavljaš pasarele po gradu (!?). :shock:

Na vozačku žalost, u gradu neće biti pasarela, jer je to sumanuta i perverzna izmišljotina, koja ne postoji ni u jednom gradu.

Pešačke zone se sve više šire, što je odlično, jer centar grada treba već jednom rasteretiti od saobraćaja.

Uskoro će da se gradi "podzemni prolaz" za vozače i njihova vozila, što će takođe doprineti humanijem životu građana Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517120#p517120:3hfnsqf9 je napisao(la):
Vladivoje » 16 Феб 2018 08:35 pm[/url]":3hfnsqf9]I ti bi da postavljaš pasarele po gradu (!?). :shock:

Na vozačku žalost, u gradu neće biti pasarela, jer je to sumanuta i perverzna izmišljotina, koja ne postoji ni u jednom gradu.
Не знам одакле ти то да „пешачких мостова“ (пасарела) нема нигде на свету. На сву срећу постоје "пешачки мостови" и ови објекти постоје у свим градовима света, тако и у Београду. Само изнад аутопута који пролази кроз Београд имаш 4 (четири) пешачка моста, погледај на чика гугловом "уличном погледу", а у самом граду их имаш још.

Ето баш јуче је отворена тема „Пасареле“ viewtopic.php?f=8&t=4024&p=517219#p517036 , па погледај. Баш сам поставио са „уличног погледа“ и „пешачки мост“ од Жике Муштикле.

Највише пасарела (Fußgängerbrücke) има у Немачкој јер им је и саобраћај најгушћи и најобимнији у Европи. Ево ти једна од слика пешачког моста у Бад Хомбургу.



Имаш пешачких мостова не само изнад улица, аутопутева, мотопутева, него и изнад железничких пруга, канала, река,... На Дорћолу ти је онај пешачки мост изнад пруге.

Изгледа да ниси најбоље упознат са саобраћајем, а град припада и пешацима и аутомобилима, једни без другог не могу.
 
Baš vidim što će se centar oslobađati automobila. U ovoj kampanji izborne liste se prosto utrkuju ko će da obeća više javnih garaža u centru. A autobusi se skraćuju da ne idu kroz centar jer zagađuju i prave gužvu...
 
Vrh