Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491720#p491720:3qo0gcsk je napisao(la):
astrodule » 12 Nov 2017 07:29 pm[/url]":3qo0gcsk]Tekst je pisan da bi se ljudima u Srbiji maksimalno olakšalo shvatanje KT.

Inače, zanimljivo je da kružni tok u ZOBS-u uopšte nije pomenut (jer ni nema potrebe jer je sve u KT regulisano znakovima).


https://www.google.rs/maps/@44.813751,2 ... 6656?hl=en
Da li to znači da se KT može posmatrati kao bilo koja druga jednosmerna ulica sa prvenstvom prolaza?
 
Apsolutno da (ako postoje obrnuti trouglovi na ulivima). Kada se KT ispravi, dobije se svima jasna situacija. Ono što određuje pravila u KT su znakovi na ulasku u KT i strelice u KT koje govore sa koje strane se centralno ostrvo obilazi.
 
Синоћ око 22 сата укључим се на Накси камере онако да бацим поглед пре него што кренем из куће и на кружном току на НБГ видим овај ауто са слике. Пре пар минута бацим поглед, још стоји ту, мрднуо није. Има ли у овој земљи полиције, паркинг сервиса, комуналне полиције, било кога???
 
Shvatio čovek da malo ko vozi unutrašnjom trakom. Štaviše, ima ih koji spoljnom obiđu ceo krug. Najbezbednije mesto u gradu, ni pauk ne može da ga odnese.
 
Nije Srbija ali lako može da bude

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HnCU20Cu0fs[/youtube]
 
Idi bre ziko...
Presece me :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
https://youtu.be/xIp8EMmF_VY?t=7m32s 7:32

Ja sam jutros prošao Gazelom. Prijavljujem se, napravio sam prekršaj, na 30 sekundi stali smo sa upaljena sva 4 migavca i izašao sam iz auta da pogledam koliko radnika radi na Beogradu na vodi.

Predsednik Srbije :bg4: A.V.

Ne znam da li je gore da je samo izjavio ovakvu nebulozu ili da je to stvarno uradio... :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492300#p492300:3k46mb27 je napisao(la):
Žika » 14.Nov.2017/5:39 pm[/url]":3k46mb27]Nije Srbija ali lako može da bude

Pa ovde treba cestitati ovom vozacu kamiona - Mada to i pise u opisu video snimka...
"The truck was equipped with Volvo's emergency braking system, but Volvo's own engineers have concluded that it was the driver, not the computers who saved the kids life."

-------

Sta mislite vi o ovoj situaciji...
Izlaz iz Terazijskog tunela, raskrsnica sa Decanskom. Da li je dozvoljeno levo polukruzno polukruzno?
npsEF0.jpg
 
Вечита дилема на многим порталима о саобраћају. Мада нема нигде знака за забрањено полукружно лево окретање, не бих да полиција тренира строгоћу по мом новчанику.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492300#p492300:2lsfr1so je napisao(la):
Žika » 14 Нов 2017 04:39 pm[/url]":2lsfr1so]Nije Srbija ali lako može da bude
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492315#p492315:2lsfr1so je napisao(la):
laki72 » 14 Нов 2017 05:38 pm[/url]":2lsfr1so]Idi bre ziko...
Presece me :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495957#p495957:2lsfr1so je napisao(la):
bl3y4 » 26 Нов 2017 06:00 pm[/url]":2lsfr1so]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492300#p492300:2lsfr1so je napisao(la):
Žika » 14.Nov.2017/5:39 pm[/url]":2lsfr1so]Nije Srbija ali lako može da bude

Pa ovde treba cestitati ovom vozacu kamiona - Mada to i pise u opisu video snimka...
"The truck was equipped with Volvo's emergency braking system, but Volvo's own engineers have concluded that it was the driver, not the computers who saved the kids life."
Да, поред овог система кочења у хитним случајевима, малишану је живот спасао и сам возач својом брзом реакцијом и присебношћу.

Али у овом случају https://www.instagram.com/p/BbSiVofBVRs/, свега горњег наведеног није било ! Негде у Јужној Кореји. Одгледајте снимак пажљиво до краја, јер је на крају, ужас... Нисам знао да „скинем“ барем насловну страну снимка, а не цео снимак.

Иначе у случају ланчаних судара, што даље од места где су ударена кола.
 
Иначе у случају ланчаних судара, што даље од места где су ударена кола.

Ovo je strašno!!! Pre par godina sam naleteo tako na 4-5 divljih svinja na auto-putu kod Autokomerca ( Radio-far ) i za dlaku ih zaobišao. Ušle su na put, ali zbog ograde nisu imale gde da izađu. Nakon par dana, neki vozač putničkog Volvo-a nije bio te sreće. Udarac mu je bukvalno razneo prednji kraj auta. Haube nije bilo.

Kad smo kod lančanih sudara: Uspeo sam da nađem članak: http://www.blic.rs/vesti/beograd/ko...ovredenih-u-lancanom-sudaru-13-vozila/8mx06gf o lančanom sudaru, koji se desio nizbrdo od NIS-pumpe na auto-putu kod VML-a, smer ka Beogradu.

Na prvoj slici, ovaj slupani Krasler se usled velike brzine i poledice slupao i okrenuo za 180 stepeni. Moji farovi ga osvetljavaju na ovoj slici.

Vozio sam kombi sa sedmoro dece i jednom odraslom osobom. Putem je bilo hladno, ali suvo, sve do iza B.Potoka, gde nas je sačekala ledena kiša, i kod NIS pumpe put klizav kao staklo. Sami Bog nas je spasao, jer sam na vreme primetio da se nešto neuobičajeno dešava preko prevoja kod Klenka u Kaluđerici i polako prešao na motorno kočenje uz povremeno blago stiskanje pedale kočnice. Ispred nas - haos, nepregledna kolona i kako ko proleti pored nas tako se zakucava. Uspeo sam da stanem, na sreću i ovi iza mene u traci. Svi su blagovremeno stali ( jedan mi je prišao i rekao da ga je spasilo to što sam više puta blago kočio ). Krajsler se pravio pametan, projurio pored svih nas brzom trakom i proklizao, zakucao se u ogradu, pa auto ispred mene i okrenuo ka meni. Deca u kombiju se oduzela od straha. Prolaze panduri pod rotacijom, idu zaustavnom trakom, proklizavaju i udaraju u ogradu...sve iskri i varniči, jedva se zaustavljaju. Vozač izlazi iz kola, oklizne se i padne kod samih vrata, koliko je klizavo bilo.

I šta se desilo, barem kako su nama rekli: Jednoj devojci je pukla guma, gospođica se zaustavila u srednjoj traci, nije imala zaustavnu jer tu kreće isključenje za Lastu. Nije imala trougao, ona stavila beli kofer, naišao autobus pokupio njen auto, a posle i ostali. To se desilo neposredno ispod nadvožnjaka kod NIS pumpe, a kolovoz nad nadvožnjakom zaleđen... Bilo, ne ponovilo se.
 
Ljudi previše veruju modernoj tehnologiji i gumama. Misle da ako imaju zimske gume da će stati kao da je suvo vreme.

Veruju i sebi, misleći da će reagovati "u sekundi", a sekunda je previše kada se ide 100 km/h (27 metara), a otprilike toliko i prođe vremena od registrovanja nečega do stiskanja kočnice.

Sinoć vozim preko Gazele, pada kiša, svi vozimo oko 100 km/h, a rastojanje 10m između vozila. Ja držim više, ali uvek se neko ubaci ispred mene.

Negde ispod Mostara, neosvetljeno vozilo stoji u desnoj traci bez trougla.

Svi znamo da skoro uvek na uzbrdici posle Bubanj potoka ka gradu neko vozilo stoji u desnoj traci (tamo nema zaustavne trake).
 
Mnogo se manje plasim onog sa ćelavom gumom, a koji je svestan da ima na kolima ćelavu gumu, pa tako i vozi, nego onog sa novom Mišelinkom, koji je siguran u sebe da je majstor vožnje i tu Mišelinku sa kojom misli da je zaštićen, ako razumete šta hoću da kažem.
 
@direktor
Tu je nekada postojala zuta traka, a tako je i po projektu.
No, slicno kao i na mostu gazela, umesto 2 + zaustavna (zuta traka) zbog opterecenja je promenjeno u tri trake, najvise zbog teretnih vozila koja su se pre 20-30 godina uz uspone, ali i obratno - nizbrdo, izmedju bubanj potoka i grada neretko kretala izuzetno malim brzinama (red velicina 10-20km/h).
Zato je zbog bezbednosti dodata jos jedna traka, za takva izuzetno spora vozila.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Napisacu jos jedan post, iako smo vec zvakali na tu temu bezbroj puta.
Podstakao me komentar jednog forumasa u kome je naveo da ga manje plasi onaj ko vozi sa celavom gumom.

Nazalost, upravo zato i imamo temu sa ovakvim naslovom. Zato sto diskutujemo o tome "ko nas vise plasi".

Bezbednost u saobracaju je uslovljena sa mnogo faktora, od kvaliteta, stanja saobracajnice, preko stanja i ispravnosti vozila, do znanja, ali i odgovornosti vozaca.
Cak i kada se svi ti faktori ispostuju, opet dolazi do nesereca. Zato je neosnovana prica o tome da jedan od faktora moze da kompenzuje neispunjavanje drugog.
Jednostavno, koliko god dobra bila guma (pneumatik) ludost uzima svoj danak.
Ali isto tako, koliko god bio svesan loseg pneumatika, to ne moze kompenzovati njegove ocajne karakteristike i posledice toga se dese, pre ili kasnije.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
U najvecem procentu su vozaci krivi pa se njih najvise treba i paziti.

To je izmedju ostalog i razlog onog mog pitanja par odgovora gore - Da li se sme raditi polukruzno posle izlaska iz terazijskog tunela?
Argumenti za:
- Dozvoljeno je levo skretanje
- Nema znaka zabrane polukruznog
- Ima vise nego dovoljno mesta

Argumenti protiv:
- Taksista koji mi je zamalo pokucao na vozaceva vrata svojim punom nakon duzeg kocenja. Naravno pokusao je da me isece sa unutrasnje strane krivine pa je to dovelo do te situacije.
 
Evo moj odgovor na tvoje pitanje (o polukruznom) je sledeci.
Apsolutno je nebitno dal je opstim pravilima ili saobracajnim znacima dozvoljeno i nije.
Jer pored pravila "prilagoditi kretanje uslovima saobracaja" ima puno do zdravog razuma, svesti i odgovornosti.
Da konkretizujem, meni apsolutno ne bi palo na pamet da u preopterecenim gradskim bulevarima i raskrsnicama istih radim polukruzno, iako sam jos 1990 na cetvrtom casu voznje, na insistiranje instruktora to odradio u K. Milosa i to u popodnevnom spicu.
Jednostavno bih napravio krug oko najblizeg bloka zgrada i vratio se.
Nosvesan sam da je moj stav izrazito manjinski.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Dodatna informacija - Bilo je 4 ujutru :)
 
Vrh