Šta je novo?

Vrtovi Ceraka [stambeni kompleks]

tako to ide, nakacis se na infrastrukturu sa maksimalnim kapacitetom a onda eksploatises susedne parcele jer tvoje ne zadovoljavaju potrebe. Dace bog pa ce cerak da se organizuje i da se zatvori za ove pantljicare prekoputa, da postave rampu i aut nema niko ni do vrtica. Salji decu u vrtic u podrumu vrtova "ceraka" (betona vidikovca), u nlb banku ili athletic gym. Moze i u deciju igraonicu. Nek sad oni naprave haos. Ja cu da gledam da za svoje naselje sad obezbedim rampu i kad se vratim sa odmora da konacno organzujem skup stanara i da ne moze da pristupi niko ko nije iz naselja.
hahahahaha pa nisu to "vaša" patking mesta vec svih poreskih obveznika. Isto kao sto su zajedničke zelene površine unutar naselja, baš one na kojima stanari "pravog" Ceraka malo poravnaju zemlju, sipaju šljunak, stave lanac i proglase svojim parking mestom.
 
Pomerate fokus na mi VS oni, suština je da grad ne bi trebalo da dozvoli projekte sa ovolikim iskorišćenjem parcele. Ako bi se, kao što je neko pomenuo, dozvolio nov pešački prema vinogradima to bi dovelo do potpunog saobraćajnog kolapsa (i sada je već katastrofa na tom delu). Mislim da su kupci uglavnom nestrpljivi, i da ne cene dovoljno svoj novac. Kada ljudi ne bi pristajali na ovakve stvari, projekti novogradnje bi bili humanije mesto za život.
Ali nama su i Rio Tinto i Beograd na vodi prodali kao super stvari od opšteg značaja, tako da .... Brže, jače, bolje
 
Pomerate fokus na mi VS oni, suština je da grad ne bi trebalo da dozvoli projekte sa ovolikim iskorišćenjem parcele. Ako bi se, kao što je neko pomenuo, dozvolio nov pešački prema vinogradima to bi dovelo do potpunog saobraćajnog kolapsa (i sada je već katastrofa na tom delu). Mislim da su kupci uglavnom nestrpljivi, i da ne cene dovoljno svoj novac. Kada ljudi ne bi pristajali na ovakve stvari, projekti novogradnje bi bili humanije mesto za život.
Ali nama su i Rio Tinto i Beograd na vodi prodali kao super stvari od opšteg značaja, tako da .... Brže, jače, bolje
Problem je sto grad/opstina to nece tako brzo resiti i ako zelis da kupis stan sigurno neces cekati 10 godina da se to resi pa da ga kupis.
 
Sve se slažem ali kad udjes u proces kupovine stana neke. stvati gledaš drugačije a želje se izgube jer je realnost drugačija. Jasno je da bi bilo lepse da ovo nine zgrada sa 9 spratova i 160 stanova samo toga nema u Beogradu a sve je manje toga i u evropi. Urbanizam u Beografu nikada nije bio dobar, posle Velikog rata ulice su katastrofalno sredjene a i tada su se beograđani bunili da je "pre" bilo mnogo bolje. Posle dosli komunisti i zidali brzo i jeftino, za široke narodne mase. I opet se izgubio "duh Beograda" a pre je bilo lepse. I evo opet, betonske zgradurine na NBG i Skojevskom su primer "kako treba raditi" a zgrade sa izolacijom, garazama i alu prozorima su ruzne i nakaradne
 
tako to ide, nakacis se na infrastrukturu sa maksimalnim kapacitetom a onda eksploatises susedne parcele jer tvoje ne zadovoljavaju potrebe. Dace bog pa ce cerak da se organizuje i da se zatvori za ove pantljicare prekoputa, da postave rampu i aut nema niko ni do vrtica. Salji decu u vrtic u podrumu vrtova "ceraka" (betona vidikovca), u nlb banku ili athletic gym. Moze i u deciju igraonicu. Nek sad oni naprave haos. Ja cu da gledam da za svoje naselje sad obezbedim rampu i kad se vratim sa odmora da konacno organzujem skup stanara i da ne moze da pristupi niko ko nije iz naselja.
Koliko si ti isfrustriran čoveče...
 
Čovek je isfrustriran sa razlogom, investitori su svoje džepove napunili, a budući stanari bez parkinga će ići u Cerak Vinograde. Ako može nekako rampe da organizuju za naselje, to apsolutno treba da uradi.

Kažem to kao neko ko živi u drugom kraju, ali takođe je osetio sve čari investitorskog urbanizma i uništavanja ulica parkiranim vozilima novih stanara koji nemaju garaže :)
 
Meni je savsim u redu da se trazi da garaza bude obavezna ako se kupuje stan tj. da idu zajedno. Idealno bi bilo kada bi se cena garaze racunala uz cenu stana i sada ako zelis sire/vece parking mesto doplatis tu razliku. Jedan od razloga zasto sam gledao novogradnju jeste iskljucivo zbog garaznog mesta. Da li treba vise parking mesta ispred zgrade treba, ali recimo znam da za zgradu Silva uopste nema predvidjenih parking mesta. Takodje ne bi bilo lose da uz novu ulicu sto se spusta dole ka fazi tri na buduce trotoare postave ili one kugle ili nesto slicno da trotoar ne postane parking.
 
A sta sa starim naseljima/zgradama koje nemaju dovoljno parking mesta? Na NBG se tradicionalno parkiras i ostavis u leru bez rucne da te pomere. Na Vidikovcu i Ceraku gde je sve radjeno "po standardu" nema dovolj o mesta jer je planirano jedno vozilo po stanu(pa i manje). Tu i nemas mogucnost parkinga. Sta sa time? Da zabranimo novim stanarima starog naselja da voze kola? Kao sto rekoh na Ceraku, zgrade sa zutom fasafnom ciglom, dobar deo vozila je parkiran na zelene povrsine. Jesu i tu krivi investitori.
 
A sta sa starim naseljima/zgradama koje nemaju dovoljno parking mesta? Na NBG se tradicionalno parkiras i ostavis u leru bez rucne da te pomere. Na Vidikovcu i Ceraku gde je sve radjeno "po standardu" nema dovolj o mesta jer je planirano jedno vozilo po stanu(pa i manje). Tu i nemas mogucnost parkinga. Sta sa time? Da zabranimo novim stanarima starog naselja da voze kola? Kao sto rekoh na Ceraku, zgrade sa zutom fasafnom ciglom, dobar deo vozila je parkiran na zelene povrsine. Jesu i tu krivi investitori.
Ovde nema zelenih površina, tako da ta opasnost ne postoji 😁😁.
Nije poenta da novogradnji etalon budu zgrade stare 50-60 godina u nbgd blokovima. Kada su ta naselja sagrađena standard o broju parking mesta je realizovan, samo je u međuvremenu prevaziđen. Da preovladava mišljenje o potrebi suzbijanja tzv investitorskog urbanizma, i da postoji pritisak javnosti, verovatno bi se pomerili sa mrtve tačke, ovako nam je Beograd na vodi vrhunski projekat od nacionalnog značaja. Pričamo na drugoj temi o pokojnom FMP-u, koji se gradi ispod dalekovoda, uz nehigijensko naselje i vodopad iz valjevske, kao o super projektu iako je začuđujuće kako je uopšte dobio dozvolu i još čudnije kako ljudi opušteno plaćaju stanove u izgradnji po 2,5-3 hiljade po m2 😱.
 
A sta sa starim naseljima/zgradama koje nemaju dovoljno parking mesta? Na NBG se tradicionalno parkiras i ostavis u leru bez rucne da te pomere. Na Vidikovcu i Ceraku gde je sve radjeno "po standardu" nema dovolj o mesta jer je planirano jedno vozilo po stanu(pa i manje). Tu i nemas mogucnost parkinga. Sta sa time? Da zabranimo novim stanarima starog naselja da voze kola? Kao sto rekoh na Ceraku, zgrade sa zutom fasafnom ciglom, dobar deo vozila je parkiran na zelene povrsine. Jesu i tu krivi investitori.
Vi koji kupujete stanove uzmite i parking mesto ako treba 2 onda i 2,i mirni ste. Ako vam dolaze gosti bice oko zgrade mesta ili imate vi 2 kupljena mesta. Ulice pored stavice rampu ko u lidlu i oni su mirni za svoje potrebe. To vam je sto vam je ljudi urbanisticki plan ne postoji vas niko ne tera da kupujete tu. Jedno pitanje za sve, a gde je zelwnilo unaokolo tih zgrada tipa drvece i sl. Da li ce to investitor staviti ili stanari moraju da zasade nesto?
 
Hajde da napravimo peticiju da svi koji zive u Rakovici moraju da promene Nick name i ne mogu da se zovu Cerak, jer Cerak je naselje Cukarice, zasticeno kulturbo dobro i nema nikakve slicnosti sa krmacama na ledini izmedju Vidikovca i Skojevskog u zapustenoj Rakovici
 
Hajde da napravimo peticiju da svi koji zive u Rakovici moraju da promene Nick name i ne mogu da se zovu Cerak, jer Cerak je naselje Cukarice, zasticeno kulturbo dobro i nema nikakve slicnosti sa krmacama na ledini izmedju Vidikovca i Skojevskog u zapustenoj Rakovici
Evo slazem se. Javite adminu da mi promeni nick :). Jedino... opština Čukarica delom je i nastala od opštine Rakovica... bar koliko sam ja upućen, možda grešim. Inače to oko "krmača", i Žarkovo je Čukarica a imate i nekoliko urbanističkih Čuda kao naprimer Rupčine i Šavnička a jedan deo kod vodovodske ulice od uvek zovu "svinjac" jer je do skora stvarno bilo ljudi koji su gajili svinje. Ali da se vratimo na temu foruma, drvece kod VC je zasadio investitor o svom trošku a održavanje plaćamo mi i to mi je ok. Parkinga ima baš onoliko koliko propisuje zakon i biće uskoro gusto za parking baš kao i svuda u gradu. Znači nije problem u investitorima već u siromašnoj državi koja nema para (ili želju i naviku) da povremeno otkupi neki plac i tu napravi vrtic, park ili parking. Kod nas svetski trendivi kasne dobrih 15-20 godina pa za toliko ocekujem ds imucni kjudi više neće kupovati stanove u velikim zgradama poput ove vec u zgradama od 3-4 sprata sa vise zelenih površina oko zgrade. To uglavnom sad vidjam po boljim naseljima u evropi, ali to je skuplje a i kod nas je potražnja jos uvek prevelika. E sad kome nije frka pa moze da čeka toliko to je OK, meni je stan trebao što pre i da bude negde na ovoj lokaciji. Bolju opciju od ove nisam našao.
 
Druze Cukarica je nastala izdvajanjem od opstine Zarkovo. Moje Zarkovo je Beverly hills za Rakovicu. Ima delova Zarkova koji su zapusteni, ali moje gornje Zarkovo je top.
 
Hajde da napravimo peticiju da svi koji zive u Rakovici moraju da promene Nick name i ne mogu da se zovu Cerak, jer Cerak je naselje Cukarice, zasticeno kulturbo dobro i nema nikakve slicnosti sa krmacama na ledini izmedju Vidikovca i Skojevskog u zapustenoj

Hajde da napravimo peticiju da svi koji zive u Rakovici moraju da promene Nick name i ne mogu da se zovu Cerak, jer Cerak je naselje Cukarice, zasticeno kulturbo dobro i nema nikakve slicnosti sa krmacama na ledini izmedju Vidikovca i Skojevskog u zapustenoj Rakovici
Vama je ime izgleda jedini problem! Neka se zove i rupčaga, ništa se neće promeniti. 😀
 
Gornje
Druze Cukarica je nastala izdvajanjem od opstine Zarkovo. Moje Zarkovo je Beverly hills za Rakovicu. Ima delova Zarkova koji su zapusteni, ali moje gornje Zarkovo je top.
Gornje Zarkovo? Da li je to ono gde su uglavnom kuće? Poneke prepravljene u zgrade. A vlasnici kuća iako imaju dvorište i garaže parkiraju na ulici. Čak sta više, obeležavaju kofama i stolicama "svoje" parkinge na javnom trotoaru jer je "ispred njihove kuće" a svoje garaže prepravljaju u "garsonjere" za izdavanje, to je valjda urbanistički OK.
 
@nov_na_ceraku da bas to gde su ulice pod pravim uglom, drvoredi, velike bogate kuce, miran komsiluk, vrtici, skole, sve neophodno i humano stanovanje... Sto se tice kanti i garsonjera od garaza, ti onda druze nisi video Zvezdaru, Olimp, Banovo brdo, Zemun, to je apsolutno postalo uobicajno u ovom raspalom gradu...Pa ti nemas ni gde da parkiras, a o drvecu, miru, dvoristima i da ne pricam
 
@nov_na_ceraku da bas to gde su ulice pod pravim uglom, drvoredi, velike bogate kuce, miran komsiluk, vrtici, skole, sve neophodno i humano stanovanje... Sto se tice kanti i garsonjera od garaza, ti onda druze nisi video Zvezdaru, Olimp, Banovo brdo, Zemun, to je apsolutno postalo uobicajno u ovom raspalom gradu...Pa ti nemas ni gde da parkiras, a o drvecu, miru, dvoristima i da ne pricam
Ne razumem, kako nemam. Kada je gradjeno "Gornje Žarkovo" nisu pravljena javna parking mesta za sve stanare i goste. Kola je planirano da parkiras u dvoristu a za goste "ako ima mesta". Znaci platio si svoje parking mesto na ovaj ili onaj nacin. Tako isto i ovde, ima parkinga u garazi vise nego stanova i bukvalno svako je imao mogucnost da kupi parking mesto. Ako ne kupis snadji se na to malo javnog parkinga sto je ostavljeno. Na isti način fukcionišu i u Nemačkoj, Sloveniji, Švajcarskoj... znam, video sam. Jedina je razlika što se tamo niko ne usudi da parkira na trotoar "samo da kupi nesto" jer komunalne službe rade svoj posao. Zamisli da tu u Žarkovu iki B Brdu počnu da nose nepropisno parkirana vozila, izbili bi neredi. Ne zato što ima malo. parkinga već zato što ima previše kola. Samo kažem da problem nije u investitorima a još manje u "novim" zgradama problem je sistemski.
 
Kako nije problem u investitorima kada se ne obezbedjuje minimum 2 garazna/parking mesta po stanu vec cist zakonski minimum

Mislim visestruk je problem ali nije da investitori ne gledaju da minimum odrade.
 
Problem je i u propisima koji dozvoljavaju kupovinu stanova bez parking mesta. Investicioni kupci uglavnom neće da kupuju garažno mesto jer ionako rentiraju stan i ne zanima ih gde će stanari parkirati. To u praksi često dovodi do preopterećenja ulica, trotoara, javnih parkinga u blizini.
 
Problem je i u propisima koji dozvoljavaju kupovinu stanova bez parking mesta. Investicioni kupci uglavnom neće da kupuju garažno mesto jer ionako rentiraju stan i ne zanima ih gde će stanari parkirati. To u praksi često dovodi do preopterećenja ulica, trotoara, javnih parkinga u blizini.
To stoji, ali cena garaznog parking mesta je 25000+ eura na NBGD sto mu dodje skoro 10 kvadrata stana pa nije ni cudo zasto ga ljudi ne kupuju.
 
@Tamara2503 da problem mi je laz i nikada necu pristati na lazi
Ok, pripada Rakovici, jel sad problem rešen?? Zgrade su izgradjene, ljudi su se uselili i gradi se jos. Mislite da nekog zanima dal je Čukarica, Rakovica itd..? Bitno je da su ljudi u mogućnosti da sebi nešto priušte u ovo ludo vreme, a Vi se za ime, pripadnost i infrastrukturu obratite opštini i drugim nadležnim institucijama. 👋🏻
 
Ok, pripada Rakovici, jel sad problem rešen?? Zgrade su izgradjene, ljudi su se uselili i gradi se jos. Mislite da nekog zanima dal je Čukarica, Rakovica itd..? Bitno je da su ljudi u mogućnosti da sebi nešto priušte u ovo ludo vreme, a Vi se za ime, pripadnost i infrastrukturu obratite opštini i drugim nadležnim institucijama. 👋🏻
Nije resen dok ne prestanete da govorite da ste na Ceraku. Svakako ste na Rakovickoj infrastrukturi, domu zdravlja, skoli...
 
Vrh