Ја сам на 9. Још нисам добио обавештење.Hvala. Na kom ste Vi spratu?
Ја сам на 9. Још нисам добио обавештење.Hvala. Na kom ste Vi spratu?
Mi smo na 5 spratu dobili smo obaveštenje. Bili smo da obidjemo stan. Nisu još uvek stigli sa stavljanjem parketa i sl.Da li ste dobili obavestenje od investitora da su dosli na 80%?
Kako bre, ja sam pre par meseci zvao i cena je bila 2800 sa PDVom ili 2700, da je 2100 uzeo bih istog trenutka stanManja kvadratura 2100 eura/m² sa Pdv-om.
Veci stanovi idu po 1900 eura/m² sa pdv-om.
Cene se stalno menjaju kako trziste diktira naravno na vise.
U pitanju su 4 lamele ovo su cene za prvu koja je predvidjena da se useli krajem 2023.
Svaku sledecu lamelu krecu sa cenom kojom dostignu na predhodnoj nazalost.
+ Grejanje na gas, topla voda za celu zgradu po utrosku.
- pregradni zidovi unutar stana.
Video sam jedan takav stan uživo i totalno je drugačiji doživaljaj nego kada se gleda na tom nacrtu. Imao sam slično mišljenje ali kada se vidi uživo nekako se stekne mnogo bolji utisak.Ja sam gledao neke stanove iz druge faze koji su neprodati, površine 100m2. Projekat tih stanova je katastrofalan, idu dužinom cele zgrade, sve prostorije su uske i podsećaju na tunel, što drastično smanjuje upotrebnu vrednost stana. Druga stvar koja je očajna je broj slobodnih parking mesta predviđenih za posetioce kompleksa, kao da očekuju da ljudi slete u goste/kafić/prodavnice
To što projekti ne predviđaju mnogo spoljnih parking mesta će proizvesti haos u celom kraju. Mnogo kupaca u ovakvim zgradama kupuje stanove investiciono, bez garažnih mesta, i onda rentaju ljudima koji imaju automobile. U praksi okolni trotoari u kraju završe potpuno neupotrebljivi i čak ljudi počnu da zauzimaju traku vozilima.
Primer Tri Nove u Zemunu gde je investitor predvideo simboličan broj spoljnih parking mesta, zbog čega je dvosmerna ulica pored projekta pretvorena u jednosmernu, a desna traka je postala parking.
Zato je deo parkinga između TC Vidikovac i Lidla uništen, non stop izlaze kamioni sa gradilišta iza na Kneza Višeslava. Ko će to da popravi?Sta bi bilo sa tim ulicama da su prvo one uradjene pa onda teskom mehanizacijom pocela gradnja zgrada?
Tamo je katastrofa, naravno ljudi su se uselili u svoje stanove a to im je inače jedini izlaz na Kneza Višeslava.Zato je deo parkinga između TC Vidikovac i Lidla uništen, non stop izlaze kamioni sa gradilišta iza na Kneza Višeslava. Ko će to da popravi?
Sta bi bilo sa tim ulicama da su prvo one uradjene pa onda teskom mehanizacijom pocela gradnja zgrada?
Slazem se sve tebra, stvarno greota. Svako je dobio po parcence tog bloka i radio sta je hteo.stvarno ne znam idi pitaj ove npr:
https://www.google.com/maps/place/Мадрид,+Madrid,+Шпанија/@40.313156,-3.6988476,292a,35y,358.31h,41.26t/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0xd422997800a3c81:0xc436dec1618c2269!8m2!3d40.4167754!4d-3.7037902!16zL20vMDU2X3k?entry=ttu
oni izgradise i pesacku zonu pre nego sto je uopste zgrada i pocela da se gradi.
Evo i ove npr random prodjoh kroz periferiju grada cisto da vidim kako se planski regulatorno siri grad blize centru nema jer prvo je tamo sve popunjeno a tek onda polako ka periferiji.
vid ovo vece od bnv npr
mi imali prazan blok prakticno mogli smo da ga popunimo kako smo zeleli a izabrali smo ovako, prakticno nikako bez ikakvog reda, ide kucica meka, pa raspali tc pa konzerva lidl oivicena zicanom ogradom i kilometrima parkinga uz glavnu ulicu sam sebi raskrsnicu bez semafora napravio na 2 ulaza pa onda 2 udzerice pa zgrada sa svojim predparkingom sa opet po 2 predulaza, a i trzni centar ima svoj parking sa dva ulaza, a izmedju 2 parking ulaza imamo ulaz za ulicu pa jedna devetospratnica ilegalna za rusenje koja nikad nece biti srusena iako je zagazila duboko za zonu regulacione linije zbog koje mozda nece moci glavna ulica da se siri kako bi se ocekivalo, pa onda ovaj monstrum od vrtova koji zauzima nekih 90% povrsine parcele visi od skojevske.
Svako sebi avliju ogradio pa kako voli tako gradi. Ovo iza da se ne nastavljam ali ista prica. Zgrada na 3 metra od dalekovoda npr. i sl. ulica koja izlazi na jednu od najopasnijih krivina itd...
Pogledajte prilog 203742
jel nije mogao jedan integralni parking kao npr ovaj celom duzinom na ceraku? 8 ulaza za parking na pola km + 2 ulaza za lokalne ulice + ulaz/izlaz za pumpu. Debilana.
O gradjevinskim linijama da ne govorim i kalkanskim zidovima. Ovo nije urbanizam ovo je unistavanje grada. Samo nemoj da vas lazu da nije moglo da se isplanira.
Ovde sam jednom zasao da vidim na sta lici jeza me uhvatila, pitam se sta nekog navede da pomisli da kupi ovde stan jbt totalno odsustvo kriterijuma za sve:
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Zgrada na cosku zasecena za 10m zone dalekovoda
Svako sebi avliju ogradio pa kako voli tako gradi. Ovo iza da se ne nastavljam ali ista prica. Zgrada na 3 metra od dalekovoda npr. i sl. ulica koja izlazi na jednu od najopasnijih krivina itd...
Ne poznajem taj deo grada a ne vidim lepo na slici.
Koja zgrada je tako blizu dalekovoda?
Sto se tice krovne terase postavljeni su tagovi za ulaz, klupe za sedenje kao i kamera za nadzor tj ulazak na krovnu terasu.Moze li neko od stanara prve faze da okaci sliku sa krovne terase? Da li su uopste zavrsene?
I da li je neko uzimao kredit u nlb banci preko njihovog kontakta, koliko traje odobrenje ako je sve ok, kakva su iskustva?
Hvalaaa