Šta je novo?

Vrtovi Ceraka [stambeni kompleks]

Na tom brdu od stare Rakovice se dodaje preko 1200 stanova. Dve ulice koje vas vode ka gradu Pilota MIhajla i Kneza Viseslava ostaju iste.
Tu su guzve vec zadnjih 10 godina a sa ovim stanovima sprema se pravi pakao, dzaba vam garaza.
Da li ce sva ta deca ici u Nikolu Teslu ? Neka im javi neko da daozidaju jos jedno 30 ucionica

:ROFLMAO:
 
Na tom brdu od stare Rakovice se dodaje preko 1200 stanova. Dve ulice koje vas vode ka gradu Pilota MIhajla i Kneza Viseslava ostaju iste.
Tu su guzve vec zadnjih 10 godina a sa ovim stanovima sprema se pravi pakao, dzaba vam garaza.
Da li ce sva ta deca ici u Nikolu Teslu ? Neka im javi neko da daozidaju jos jedno 30 uc
Ali ako ne kupimo stan tu sve ce biti u redu?
 
Na tom brdu od stare Rakovice se dodaje preko 1200 stanova. Dve ulice koje vas vode ka gradu Pilota MIhajla i Kneza Viseslava ostaju iste.
Tu su guzve vec zadnjih 10 godina a sa ovim stanovima sprema se pravi pakao, dzaba vam garaza.
Da li ce sva ta deca ici u Nikolu Teslu ? Neka im javi neko da daozidaju jos jedno 30 ucionica

:ROFLMAO:
Blize im je Copic ili Ujedinjene Nacije.
 
Naselje pripada opštini Rakovica (ako grešim nek ispravi neko). Nacije pripadaju opštini Čukarica.
Tako je. Ja sam licno pre dve godine otiso da ih pitam za ime. Niti su vrtovi niti je to Cerak, na sta su se oni nasmejali i priznali da je to marketinski trik.
Njihov prethodni projekat ima lepo ime Bezanijski plato, trebali su da zadrze taj koncept, ovako ti jos gura prst u oko.
 
Tako je. Ja sam licno pre dve godine otiso da ih pitam za ime. Niti su vrtovi niti je to Cerak, na sta su se oni nasmejali i priznali da je to marketinski trik.
Njihov prethodni projekat ima lepo ime Bezanijski plato, trebali su da zadrze taj koncept, ovako ti jos gura prst u oko.
Vidikovački vidikovac, bi bilo primerene ime.
 
Pa za ove klime makar daje investitor opciju, obrnu /okreni najmanje košta sad 😊radovi i nisu previše kompleksni, treba razvesti instalaciju do unutrasnjih jedinica, najveći izazov je kuda odlazi kondenzaciju od svake unutrasnje jedinice, to treba proveriti kako je rešeno…cena je ipak previsoka, ne znam gde stoji spoljašnja jedinica, ona će biti bar dva puta veća od projektovane , treba videti i Midea nivoe buke , ako je stavljena negde na terasu ostade terasa teško upotrebljiva dok se koristi klima uredjaj…
Ja bih proverio da se umesto Midea stavi Mitsubishi ili Daikin

Ja sam pokušavam da rešim klime po spavacim sobama i nema elegantnog i jeftinog rešenja …
 
Pa za ove klime makar daje investitor opciju, obrnu /okreni najmanje košta sad 😊radovi i nisu previše kompleksni, treba razvesti instalaciju do unutrasnjih jedinica, najveći izazov je kuda odlazi kondenzaciju od svake unutrasnje jedinice, to treba proveriti kako je rešeno…cena je ipak previsoka, ne znam gde stoji spoljašnja jedinica, ona će biti bar dva puta veća od projektovane , treba videti i Midea nivoe buke , ako je stavljena negde na terasu ostade terasa teško upotrebljiva dok se koristi klima uredjaj…
Ja bih proverio da se umesto Midea stavi Mitsubishi ili Daikin

Ja sam pokušavam da rešim klime po spavacim sobama i nema elegantnog i jeftinog rešenja …
Imate zgradu do vrtova ceraka od fubalera Ilijeva, sa ulice mozete lepo videti ko je stavio invertor klime da su duplo vece od obicnih i stoje na terasama. Isti je princip i sa vrtovima. Meni je veci problem sto se u vrtovima gradi 550 stanova na 1.2 hektara. Ne znam o kakvim vrtovima onda pricamo. Bice tesno kao u toaletu.
Nek mi neko navede tu kolicinu stanova na tako malom mestu. Mi ovde pricamo o periferiji grada na 10km od centra a gradi se tako nabijeno.

Pogledajte samo Skojevsko naselje preko puta i sve ce vam biti jasno. Ocigledno da investitora briga za stanare ali tu bi trebala da postoji drzava i da to spreci.
Na zalost ovo je samo jos jedan dokaz da Srbija nije drzava.
 
Pozdrav svima 🙂

Svratih danas do gradilišta da pitam za fazu 3. Prodaja bi trebalo da počne u septembru, oktobru...

Evo malo sličica iz faze 1, stan na prvom spratu.
IMG_20230605_121619.jpgIMG_20230605_121608.jpgIMG_20230605_121559.jpgIMG_20230605_121554.jpgIMG_20230605_121546.jpgIMG_20230605_121543.jpgIMG_20230605_121536.jpg
 
Meni baš lepo izgleda unutra, naročito ove lepe vele "cigle" u kuhinji, obožavam taj fazon.
Inače, da li Skojevsko navodi kao pozitivan primer? Ne znam za same zgrade i stanove, ali ima dosta prostora i zelenila plus što je na obodu Košutnjaka, ne vidim da mu išta fali.
 
Meni baš lepo izgleda unutra, naročito ove lepe vele "cigle" u kuhinji, obožavam taj fazon.
Inače, da li Skojevsko navodi kao pozitivan primer? Ne znam za same zgrade i stanove, ali ima dosta prostora i zelenila plus što je na obodu Košutnjaka, ne vidim da mu išta fali.
Skojevkso u pozitivnom smislu, drzava je postajala do 91' sto se i vidi po sadrzajima oko zgrada. Parkovi, igralista, staze za hodanje itd.
Sve te zgrade koje se grade na tom brdu nemaju u planu nista od navedenog. Zato sto je svaki od tih placeva kupljen tacno toliko da stane zgrada. Od sportskih terena, igralista za decu, parka i ostalog nema novca, profita. Kad se sve zavrsi tu ce biti oko 6000-8000 ljudi sa jednim Lidlom. Svako dete ce morati da ide u Skojevksko ili Cerak vinograde naselje da se igra.

Opet kazem nisu jedini, ovo se desava po celoj Srbiji. Ali ovo je tema o vrtovima i ko zivi u radijusu od par kilometara razume o cemu ja pricam.
Pobogu ljudi zar je poenta da kupite stan i da samo sedite u njemu ? Valjda uz stan ide i neki sadrzaj. Ili je mozda sadrzaj parking od 20 000 eur umesto ljuljaske.
 
Planom detaljne regulacije predviđena je površina od 1.5ha (šuma na padini) za trim staze, staze za šetnju i prostore za rekreaciju.
PDR skica.PNG

PDR tekst.PNG
 
Pobogu ljudi zar je poenta da kupite stan i da samo sedite u njemu ? Valjda uz stan ide i neki sadrzaj.

U pravu si skroz, ali u Beogradu trenutno ne postoji veći luksuz od toga. Investitori grade zgrade i gledaju da iscede svaki dinar iz svoje investicije, to je logika poslovanja. Problem je država koja ne želi da isprati ove projekte infrastrukturom.

Ovo će se teško promeniti sledećih nekoliko decenija, ljudima ne preostaje ništa nego da prihvate da je to stanje stvari i da probaju da nađu makar pristojan stan za svoj novac.
 
Problem je država koja ne želi da isprati ove projekte infrastrukturom.
Svuda gde se vlada personalno a to se ovde radi vec vise od 30godina, nije drzava vec privatna kaubojstina. Zakon jaceg u svakom smislu.
ljudima ne preostaje ništa nego da prihvate da je to stanje stvari i da probaju da nađu makar pristojan stan za svoj novac.
Onda neka prihvate i da nemaju drzavu a ne stalno da se zale.
 
Planom detaljne regulacije predviđena je površina od 1.5ha (šuma na padini) za trim staze, staze za šetnju i prostore za rekreaciju.
Idi vidi uzivo kako to izgleda, strmina i nagib je recimo kao Kamenicka ulica kod Zelenog venca.
To zeleno parce je neposredno pored prometne ulice (2+1) traka, gde prolaze bar 3-4 autobuske linije. Uporedi to parce strmine sa Cerak Vinogradima preko puta.
 
1685984290683.png
Salu na stranu, stvarno je opasna nizbrdica. Ako ovde ima nekog gradjevinca da objasni kako je moguce tu napraviti trim stazu ili eventualno neki mali park voljan sam da naucim nesto novo.
 
Poslednja izmena:
Planom detaljne regulacije predviđena je površina od 1.5ha (šuma na padini) za trim staze, staze za šetnju i prostore za rekreaciju.
Pogledajte prilog 163936
Pogledajte prilog 163937
E dobar vic. Pa naravno nije blesav investitor, da zrtvuje deo placa gde se može još neka lamela udenuti. Da li si nekad prošao tuda uživo? Taj deo je toliko strm da se jedino može napraviti teren za alpinizam ili slobodno penjanje. Ima i dalekovoda ali oni lepo zuje umesto zrikavaca pa se može reći da je to još i dodatna vrednost.

Jedini način da useljenje svih tih lamela koje se grade (ne samo vrtova Rakovice) ne dovede do potpunog kolapsa tog dela grada u saobraćajnom smislu je da se proširi ulica pilota Mihajla Petrovića (koliko znam to nije ni u planu mada možda grešim) sa još jednom trakom i da se dovrši u ekspresnom roku izgradnja bulevara Patrijarha Pavla. To se neće desiti do kraja ove decenije sasvim sigurno a i za posle je pitanje.

Proširenje ulice kneza Višeslava nema svrhe jer (barem se nadam) neće se proširivati deo koji prolazi kroz Košutnjak.

Pravac preko Ibarske, Ade i sajma je već izuzetno opterećen, ima već sada više čepova na tom delu.

Glavni problem sa Vidikovacem u saobraćajnom smislu je povezanost sa gradom koja se svodi na jedan od tri pravaca koja sam naveo. Ne zna se koji je od kog lošiji i neprohodniji ujutru i popodne, a dužina zakrcenja i doba dana se iz godine u godinu samo produžava. Vikendom preko dana je u Kneza Višeslava krkljanac kao da je 8 ujutru radnim danom. Ne znam odakle toliko naroda i gde idu.

Kao neko ko živi u Vinogradima (i seli se uskoro iz kraja) mogu da kažem da se situacija sa saobraćajem znatno pogoršala u poslednjih desetak godina. Blizina pijace koliki je blagoslov toliko je i prokletstvo, jer samo da se iščupa čovek odatle vikendom treba desetak minuta.

Ono što je najlošije u celoj ovoj priči i projektu je to što su sve ove lamelčine dobile dozvole nadleznih i kačenje na postojeću raspalu i kljakavu infrastrukturu. Ni jedan benefit za žitelje tog dela grada koji već tamo žive, nove ulice (ne računam ove servisne unutar naselja),
proširenja postojećih, još neki javni lep sadržaj. Samo još haosa, gužve i frustracije, kako za nove tako i za postojeće stanovnike Ceraka i Vidikovca. Naravno da će se podeliti ono što je već tu sa novim komšijama ali biće svega manje za sve.

Da li su svi stanari u obavezi da kupe garažno mesto? Ako ne, kontam da će parking kod lidla i javni parking preko puta biti glavna meta.
 
…to važi za ceo grad, polako, ali sigurno tone …nema ćoška u gradu gde je prijazno živeti…
 
E dobar vic. Pa naravno nije blesav investitor, da zrtvuje deo placa gde se može još neka lamela udenuti. Da li si nekad prošao tuda uživo? Taj deo je toliko strm da se jedino može napraviti teren za alpinizam ili slobodno penjanje. Ima i dalekovoda ali oni lepo zuje umesto zrikavaca pa se može reći da je to još i dodatna vrednost.

Jedini način da useljenje svih tih lamela koje se grade (ne samo vrtova Rakovice) ne dovede do potpunog kolapsa tog dela grada u saobraćajnom smislu je da se proširi ulica pilota Mihajla Petrovića (koliko znam to nije ni u planu mada možda grešim) sa još jednom trakom i da se dovrši u ekspresnom roku izgradnja bulevara Patrijarha Pavla. To se neće desiti do kraja ove decenije sasvim sigurno a i za posle je pitanje.

Proširenje ulice kneza Višeslava nema svrhe jer (barem se nadam) neće se proširivati deo koji prolazi kroz Košutnjak.

Pravac preko Ibarske, Ade i sajma je već izuzetno opterećen, ima već sada više čepova na tom delu.

Glavni problem sa Vidikovacem u saobraćajnom smislu je povezanost sa gradom koja se svodi na jedan od tri pravaca koja sam naveo. Ne zna se koji je od kog lošiji i neprohodniji ujutru i popodne, a dužina zakrcenja i doba dana se iz godine u godinu samo produžava. Vikendom preko dana je u Kneza Višeslava krkljanac kao da je 8 ujutru radnim danom. Ne znam odakle toliko naroda i gde idu.

Kao neko ko živi u Vinogradima (i seli se uskoro iz kraja) mogu da kažem da se situacija sa saobraćajem znatno pogoršala u poslednjih desetak godina. Blizina pijace koliki je blagoslov toliko je i prokletstvo, jer samo da se iščupa čovek odatle vikendom treba desetak minuta.

Ono što je najlošije u celoj ovoj priči i projektu je to što su sve ove lamelčine dobile dozvole nadleznih i kačenje na postojeću raspalu i kljakavu infrastrukturu. Ni jedan benefit za žitelje tog dela grada koji već tamo žive, nove ulice (ne računam ove servisne unutar naselja),
proširenja postojećih, još neki javni lep sadržaj. Samo još haosa, gužve i frustracije, kako za nove tako i za postojeće stanovnike Ceraka i Vidikovca. Naravno da će se podeliti ono što je već tu sa novim komšijama ali biće svega manje za sve.

Da li su svi stanari u obavezi da kupe garažno mesto? Ako ne, kontam da će parking kod lidla i javni parking preko puta biti glavna meta.
Kupovina parking mesta je opciono. Imajući u vidu cenu, nije ni čudo.
 
Što, koja je cena bila?

Tu je stvarno natrpano s parkingom, svuda okolo. Moja preporuka ko god može da kupi parking mesto i makar malo olakša sebi život.
 
E dobar vic. Pa naravno nije blesav investitor, da zrtvuje deo placa gde se može još neka lamela udenuti. Da li si nekad prošao tuda uživo? Taj deo je toliko strm da se jedino može napraviti teren za alpinizam ili slobodno penjanje. Ima i dalekovoda ali oni lepo zuje umesto zrikavaca pa se može reći da je to još i dodatna vrednost.

Jedini način da useljenje svih tih lamela koje se grade (ne samo vrtova Rakovice) ne dovede do potpunog kolapsa tog dela grada u saobraćajnom smislu je da se proširi ulica pilota Mihajla Petrovića (koliko znam to nije ni u planu mada možda grešim) sa još jednom trakom i da se dovrši u ekspresnom roku izgradnja bulevara Patrijarha Pavla. To se neće desiti do kraja ove decenije sasvim sigurno a i za posle je pitanje.

Proširenje ulice kneza Višeslava nema svrhe jer (barem se nadam) neće se proširivati deo koji prolazi kroz Košutnjak.

Pravac preko Ibarske, Ade i sajma je već izuzetno opterećen, ima već sada više čepova na tom delu.

Glavni problem sa Vidikovacem u saobraćajnom smislu je povezanost sa gradom koja se svodi na jedan od tri pravaca koja sam naveo. Ne zna se koji je od kog lošiji i neprohodniji ujutru i popodne, a dužina zakrcenja i doba dana se iz godine u godinu samo produžava. Vikendom preko dana je u Kneza Višeslava krkljanac kao da je 8 ujutru radnim danom. Ne znam odakle toliko naroda i gde idu.

Kao neko ko živi u Vinogradima (i seli se uskoro iz kraja) mogu da kažem da se situacija sa saobraćajem znatno pogoršala u poslednjih desetak godina. Blizina pijace koliki je blagoslov toliko je i prokletstvo, jer samo da se iščupa čovek odatle vikendom treba desetak minuta.

Ono što je najlošije u celoj ovoj priči i projektu je to što su sve ove lamelčine dobile dozvole nadleznih i kačenje na postojeću raspalu i kljakavu infrastrukturu. Ni jedan benefit za žitelje tog dela grada koji već tamo žive, nove ulice (ne računam ove servisne unutar naselja),
proširenja postojećih, još neki javni lep sadržaj. Samo još haosa, gužve i frustracije, kako za nove tako i za postojeće stanovnike Ceraka i Vidikovca. Naravno da će se podeliti ono što je već tu sa novim komšijama ali biće svega manje za sve.

Da li su svi stanari u obavezi da kupe garažno mesto? Ako ne, kontam da će parking kod lidla i javni parking preko puta biti glavna meta.
A gde se seliš, ako nije tajna? 😉 Podeli sa nama lokaciju oaze u Beogradu 😉

PDR-om je planirano proširenje ulice Pilota Mihajla Petrovića na 4 trake (2+2), kao i biciklističke staze duž te ulice kao i ulice Kneza Višeslava.

Garažno mesto je opciono. Trenutna cena je od 15 do 20 hiljada evra. Cena zavisi od površine i nivoa (biće 3 ili 4 nivoa, garaža je zajednička za ceo blok tj. svih osam lamela tako da vlasnici stanova nisu ograničeni na svoju lamela, a biće dovoljno mesta, bar jedno za svaki stan).
 
Što, koja je cena bila?

Tu je stvarno natrpano s parkingom, svuda okolo. Moja preporuka ko god može da kupi parking mesto i makar malo olakša sebi život.
12-20.000 po mestu u zavisnosti od površine.

I okolo nema parkinga, tako da gde će da se parkiraju oni koji nisu kupili garažno mesto ja iskreno nisam siguran.
 
A gde se seliš, ako nije tajna? 😉 Podeli sa nama lokaciju oaze u Beogradu 😉

PDR-om je planirano proširenje ulice Pilota Mihajla Petrovića na 4 trake (2+2), kao i biciklističke staze duž te ulice kao i ulice Kneza Višeslava.

Garažno mesto je opciono. Trenutna cena je od 15 do 20 hiljada evra. Cena zavisi od površine i nivoa (biće 3 ili 4 nivoa, garaža je zajednička za ceo blok tj. svih osam lamela tako da vlasnici stanova nisu ograničeni na svoju lamela, a biće dovoljno mesta, bar jedno za svaki stan).
E baš si vragolan :D Nije tema gde se selim, a nisam ni rekao da je oaza u Beogradu :D

Dobro da makar na papiru ima nade da se nekad reši trenutni gorući infrastrukturni problem. Znaš i sam da će to trajati godinama a možda i decenijama. Samo imam u vidu trenutnu dinamiku radova na bulevaru Patrijarha Pavla čije je proširenje neophodno da žitelji Rakovice postanu gradjani prvog reda u Beogradu, na šta svakako imaju pravo. Do tad će proteći još mnogo vode Topčiderkom a ova nova naselja na padini će biti odavno useljena.

Parking mesta su preskupa po ceni id 20k evra. To je čista ucena jer investitor dobro zna da nigde u okolini ne postoji javni parking ni približnih kapaciteta za tako veliko naselje. Ko želi sebe da poštedi dodatnog stresa nakon naporne vožnje kroz krkljanac neće imati izbora nego da istrese dodatne novce.

Možda su ta jeftinija parking mesta od 12k što pomenu kolega prihvatljivo rešenje?
 
Vrh