Planom detaljne regulacije predviđena je površina od 1.5ha (šuma na padini) za trim staze, staze za šetnju i prostore za rekreaciju.
Pogledajte prilog 163936
Pogledajte prilog 163937
E dobar vic. Pa naravno nije blesav investitor, da zrtvuje deo placa gde se može još neka lamela udenuti. Da li si nekad prošao tuda uživo? Taj deo je toliko strm da se jedino može napraviti teren za alpinizam ili slobodno penjanje. Ima i dalekovoda ali oni lepo zuje umesto zrikavaca pa se može reći da je to još i dodatna vrednost.
Jedini način da useljenje svih tih lamela koje se grade (ne samo vrtova Rakovice) ne dovede do potpunog kolapsa tog dela grada u saobraćajnom smislu je da se proširi ulica pilota Mihajla Petrovića (koliko znam to nije ni u planu mada možda grešim) sa još jednom trakom i da se dovrši u ekspresnom roku izgradnja bulevara Patrijarha Pavla. To se neće desiti do kraja ove decenije sasvim sigurno a i za posle je pitanje.
Proširenje ulice kneza Višeslava nema svrhe jer (barem se nadam) neće se proširivati deo koji prolazi kroz Košutnjak.
Pravac preko Ibarske, Ade i sajma je već izuzetno opterećen, ima već sada više čepova na tom delu.
Glavni problem sa Vidikovacem u saobraćajnom smislu je povezanost sa gradom koja se svodi na jedan od tri pravaca koja sam naveo. Ne zna se koji je od kog lošiji i neprohodniji ujutru i popodne, a dužina zakrcenja i doba dana se iz godine u godinu samo produžava. Vikendom preko dana je u Kneza Višeslava krkljanac kao da je 8 ujutru radnim danom. Ne znam odakle toliko naroda i gde idu.
Kao neko ko živi u Vinogradima (i seli se uskoro iz kraja) mogu da kažem da se situacija sa saobraćajem znatno pogoršala u poslednjih desetak godina. Blizina pijace koliki je blagoslov toliko je i prokletstvo, jer samo da se iščupa čovek odatle vikendom treba desetak minuta.
Ono što je najlošije u celoj ovoj priči i projektu je to što su sve ove lamelčine dobile dozvole nadleznih i kačenje na postojeću raspalu i kljakavu infrastrukturu. Ni jedan benefit za žitelje tog dela grada koji već tamo žive, nove ulice (ne računam ove servisne unutar naselja),
proširenja postojećih, još neki javni lep sadržaj. Samo još haosa, gužve i frustracije, kako za nove tako i za postojeće stanovnike Ceraka i Vidikovca. Naravno da će se podeliti ono što je već tu sa novim komšijama ali biće svega manje za sve.
Da li su svi stanari u obavezi da kupe garažno mesto? Ako ne, kontam da će parking kod lidla i javni parking preko puta biti glavna meta.