Šta je novo?

Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postoje pruge za putnicki i mjesoviti saobracaj
Ako se zeli postici jak takt putnickog saobracaja onda to mora da se odvoji jer ce doci do zagusenja
Moji odgovori su bili samo tu da koriguju tvoje ne poznavanje materije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516040#p516040:3ab16br2 je napisao(la):
direktor » 12 Feb 2018 08:09 pm[/url]":3ab16br2]
Ako se zeli postici jak takt putnickog saobracaja onda
to mora da se odvoji jer ce doci do zagusenja . . .
Ovde nije kvazi-teorijska rasprava, već jednostavna namera države
da taj deo pruge možda koristi i za putnički saobraćaj do Surčina.

Tu neće biti nikakav "jak takt", niti je sada toliko velik promet da ne može
da se ubaci par putničkih vozova, pa se zato i razmatra takva mogućnost.

To je vrlo jednlstavno, samo ne i tebi koji se bezuspešno praviš pametan.
Upleo si se u nebuloznu priču i sada ne znaš kako da se iz nje izvučeš.
 
Prenosim ovaj post, pa možda će "stručnjak" da prekine besmislenu raspravu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515346#p515346:3f2in4l5 je napisao(la):
Igor » 10 Feb 2018 08:09 am[/url]":3f2in4l5] . Obilazna pruga je projektovana i i predvidjena za teretni saobracaj u sistemu cvora
sto naravno ne znaci da njom ne mogu ici i putnicki vozovi. . .
 
Ova rasprava je zaista besmislena. Baš sam se sada raspitivao u železnicama, a imam koga da pitam, ne postoji takva kategorizacija pruga. Ono što jeste, stanica Makiš nije projektovana za putnički saobraćaj ali to se može srediti. Inače, ta pruga se između ostalog koristi i za putnički saobraćaj u slučaju neprohodnosti glavnih pravaca. Tako da...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516072#p516072:2upkuzcs je napisao(la):
beobike » 12 Feb 2018 10:10 pm[/url]":2upkuzcs] . . stanica Makiš nije projektovana za putnički saobraćaj ali to se može srediti. . .
Naravno da može da se sredi, stane voz i izadju putnici.

Možda treba srediti taj peron i već šta sve treba za putnike.
 
Ljudi, pruga je pruga. Ovde je samo u pitanju kategorizacija, tj namena.
Kroz svaku prugu moze da se pusti voz bilo koje vrste, jedini ogranicavajuci faktor je osovinsko opterecenje.
 
Da se podsetimo o čemu se ovde radi, tj. Država ima nameru
da promeni namenu pruge ako se uspostavi ova nova linija.

https://www.ekapija.com/news/2023093/mi ... -i-surcina
file.php


Država možda odustane od ove Analize, ako je "stručnjak" ospori.
 
To te interesuje od cele ove teme?! .... Šta te to briga, neću da ti kažem.
 
Samo ti i novine u Pjongjangu imaju tako ulizicki stav prema drzavi. Po pravopisu, koristi se malo slovo.
 
A, to je tvoja namera ovde ( kao i na nekim drugim temama) da daš
svoj genijalni zaključak i malo se baviš predizbornom kampanjom.

Da malo bolje pratiš i rszumeš šta sam sve pisao na forumu, nikad
ne bi došao do tako blesavog zaključka i tog sumanutog poredjenja.

A o ovoj temi, naravno, nemaš šta da kažeš, jer te "zanima" pravopis.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515578#p515578:28hwpg2l je napisao(la):
dragan » 11 Feb 2018 05:22 am[/url]":28hwpg2l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515541#p515541:28hwpg2l je napisao(la):
direktor » 11 Feb 2018 12:49 am[/url]":28hwpg2l]A znaci treba sve da se nacrta ....
U 3 posta samo pominješ "teretnu prugu" i nisi odgovorio na moja pitanja
a pošto ti je i Igor nacrtao o čemu se ovde radi, valda ti je sada sve jasno.

Ovaj deo Grada je interesantan jer već ima prugu sa mostom Surčin - Makiš
a i te tunele, pa može da se iskombinuje neka linija koja bi sve to povezala.
file.php

Svako ima svoj krug :) Makisko-Orlovacki krug vs krug Dvojke :)
 
Nisam baš stručnjak za pruge, ali ovde očigledno može nešto da se iskombinuje.

Ipak tu već postoji neka infrastruktura koja može da se dogradi i bolje poveže.
 
Ovde se misli o povezivanju Obrenovca i Surčina preko bivše trase Surčin - Jakovo - Boljevci, ne preko Makiša. Nekad je postojala pruga koja je povezivala ova dva naselja sa Surčinom, ostala je samo pruga do silosa u Jakovu, ostatak je počupan. Doduše trasa je ostala.

Po Prostornom planu grada Beograda, predviđena je njena obnova, a produžila bi se i pratila budući novi most koji se gradi prema Obrenovcu. Da li kao dodatak uz novi most ili drugačije, ostaje da se vidi.

1513329358_rpp11infrastruktura.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517167#p517167:t63mkgvv je napisao(la):
Siniša » 16 Feb 2018 11:08 pm[/url]":t63mkgvv]Ovde se misli o povezivanju Obrenovca i Surčina preko
bivše trase Surčin - Jakovo - Boljevci, ne preko Makiša. .
Ako je to tačno, onda smo ovde "džaba krečili" :) . . premda je bilo

neke priče o izgradnju pruge do Beograda, kao u naslovu ove teme.
 
Lasta i sada ima polaske Obrenovac - Surčin, ne znam samo da li vozi na sat ili dva. I nisam siguran koliko Obrenovčanima nedostaje ovaj pravac, odnosno koliko je to alternativa pruge iz naslova ove teme.
 
Da, jedina pocija koja bi odgovarala je pruga Obrenovac - Makiš gde bi se

presedalo na druge linije, pa i za aerodrom NT ako bi nekad bila izgradjena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517699#p517699:187n64vv je napisao(la):
beobike » 18 Feb 2018 06:36 pm[/url]":187n64vv]Lasta i sada ima polaske Obrenovac - Surčin, ne znam samo da li vozi na sat ili dva. I nisam siguran koliko Obrenovčanima nedostaje ovaj pravac, odnosno koliko je to alternativa pruge iz naslova ove teme.
U pravu si, ali građane ovde niko ništa ne pita.
 
Metro i zoniranje grada (3). Hronologija predgrađa.

Uzgred, počeo sam i o Obrenovcu, biće dva dela.

Metro i Obrenovac.
Voz je čitavom sistemu seoskih naselja omogućavao da seljaci direktno plasiraju svoju robu, bez ucena nakupaca i otkupljivača, da se narod školuje, deo stanovnika radi u fabrikama ili neki drugi posao u gradovima, da bude uključen u kulturni život… Prvi korak istraživanja je bio razgovor sa starim ljudima, svedocima ukidanja pruga. Shvatio sam da genocid nije preteška reč za ukidanje ili plansko pogoršavanje iole standardizovanih putničkih železničkih linija.
 
Човече, па ова уска пруга му дође као трамвај за Обреновац. Знач ли Карло шта се дешава са том трасом? Да ли је она у власништву железнице или су ја распорадали "на лакат"

И још не могу да укапирам куда је та пруга ишла? Најлогичније ми је поред електране, али тамо је мост друмски. Не верујем да је ишао преко Остружнице?
 
Imas na pocetku teme kartu cirine trase do obrenovca umjesto sto su je ukinuli trebali su pustiti tramvaj tuda ...
 
Vrh