Šta je novo?

Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Сада планирамо саопштење за 5.5.2016. за 48 година укидања Ћире, а надовезано на то како су избацивањем Банбуса уништили превоз за Обреновац.
 
Саопштење поводом погоршања аутобуског саобраћаја ка Обреновцу и 48 година од укидања пруге за Обреновац.

АУТОБУС ЗА ОБРЕНОВАЦ СПОРИЈИ И НЕПОУЗДАНИЈИ ОД ЋИРЕ

Некада је експресни воз за Сарајево растојање Београд-Обреновац прелазио за 45 минута без обзира на стање на путевима, а данас аутобус толико путује само када нема застоја. Од када је Ћира укинут 5.маја 1968. насеља уз десну обалу Саве заостају у развоју.


Lasta_prevrnuta.jpg

Неисправни аутобус Ласте, који се преврнуо на линији Обреновац - Београд.

Путнике на релацији Београд – Обреновац са месечном картом је након ускршњих празника дочекало непријатно изненађење: поласци превозника Банбус су искључени, без покривања полазака тог превозника аутобусима неког другог превозника. За разлику од Ласте, превозник Банбус је на линији 860 Београд – Обреновац уредно извршавао ред вожње, и слао исправне аутобусе у саобраћај. И без тога, велики поремећаји у саобраћају настану када год проради клизиште код Умке, падне први снег, а застоји у центру Београда су свакодневица. Ћира је све то успешно заобилазио, иако на прузи није била могућа брзина већа од 60 километара на сат. Дан данас, 80% становника у овом делу Београдског округа живи на мање од 10 минута пешке од некадашњег Ћире. Нова савремена и квалитетна пруга Београд – Обреновац једино је одрживо решење за превоз становника, али и за развој привреде у посавском подручју.
Опширније на следећем линку.
 
Jako teška i komplikovana najavljena analiza sa vrlo ne izvesnim rezultom
ili ce kupiti podvodni voz ili ce morati praviti most sa šinama ..... jbg. to prevazili i samog Hamleta :lol:
 
.
Postoji železnički most kod Ostružnice, koji povezuje Surčin i Makiš.
 
Na tom mostu nema nekog medjunarodnog saobraćaja, a

jedva da ima i domaćeg, pa može da posluži za Obrenovac
 
Šta ti hoćeš da kažeš sam tim "teretna pruga"?

Valda može da služi ako su putnici teret u vozu.
 
Pruga je projektovana za prevoz tereta tj za teretni saobracaj tj zeljeznicka teretna obilaznica
 
Ne znam i dalje šta hoćeš da kažeš, da ne može iči putnički voz?!

Nisam stručnjak za vozove, ali teretntni voz je teži od putničkog.
 
Znači, ti hoćeš da kažeš : pošto je pruga namenjena za teretne vozove
ne može da se koristi za putničke vozove, jer to nije namena te pruge ?!

Jel možeš ti precizno da se izjasniš o mogućoj promeni namene pruge.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514157#p514157:1cutd6cs je napisao(la):
 
Stalno sitnicarenje kada je jasno o cemu je rec. Obilazna pruga je projektovana i i predvidjena za teretni saobracaj u sistemu cvora sto naravno ne znaci da njom ne mogu ici i putnicki vozovi. Pruga je uglavnom u losijem stanju i potrebna joj je rekonstrukcija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515346#p515346:3kjyb8cj je napisao(la):
Igor » 10 Feb 2018 08:09 am[/url]":3kjyb8cj]Stalno sitnicarenje kada je jasno o cemu je rec. . .
Pa, naravno da je jasno, ali on neće da napiše tako kako si ti napisao.

Kad bude uradjena Analiza, videće se šta sve treba da se izgradi i popravi.
 
Ne vidim baš neku poentu korišćenja ovog mosta i neke posebne potrebe povezivati Obrenovac sa aerodrom, jer ako pruga iz pravca Obrenovca dođe do Ostružnice (pomenutog mosta), tu je odmah i Makiš gde može da se "nakači" na sistem Bg Voza i preko Rakovice za koju je vezan, poveže i sa Novim Beogradom i Pančevačkim mostom.
 
Da, to bi bilo veoma logično, inače može da bude konkurencija metrou :D
 
Tako bi povezali i Surčin sa linijom Metroa i BGvoza.. . . Ima tu opcija.
 
Nešto razmišljam, zna li neko na kojoj su dubini tuneli Kneževac? Imaju zanimljiv ravac, od Rakovice, ispod Vidikovca, Ceraka i Belih voda do Makiša, a sa Obrenovcem bi mogli da čine četvrti krak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515541#p515541:1qu95qah je napisao(la):
direktor » 11 Feb 2018 12:49 am[/url]":1qu95qah]A znaci treba sve da se nacrta ....
U 3 posta samo pominješ "teretnu prugu" i nisi odgovorio na moja pitanja
a pošto ti je i Igor nacrtao o čemu se ovde radi, valda ti je sada sve jasno.

Ovaj deo Grada je interesantan jer već ima prugu sa mostom Surčin - Makiš
a i te tunele, pa može da se iskombinuje neka linija koja bi sve to povezala.
 
Drago mi je da si sve razumio sta je cemu namjenjeno
 
Ovde si napisao 5 beskorisnih postova koji su običan spam
a koji se odnose na "teretnu prugu", kao da je to nešto bitno.

Potpuno si van suštine ove teme o povezivanju Obrenovca.
A, namena svake pruge je da se po njoj kreću razni vozovi.
To ti objašnjavam od samog početka, pa se i Igor oglasio.
 
Vrh