Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

"Профил улице састоји се од раздвојених коловоза са по три саобраћајне траке укупне ширине десет и по метара за сваки смер, разделне траке ширине четири метра, обостране бициклистичке стазе и тротоара, као и обостраног ивичног зеленила..."

И, да смо паметни, од два трамвајска колосека...
 
Da jesmo, a nismo, tako da jedino ostaje mogućnost kasnijeg dodavanja, kao u Milentija Popovića.
Mada, pitanje kako bi rešili prugu ispod železničke stanice Tošin Bunar...neka rešenja su napravljena kao da se nikada ništa više neće menjati...

Meni smeta ovo:
deo od Dr Ivana Ribara do crkve je sa tri trake.
deo koji se sada gradi je takođe sa tri trake.
deo od Gandijeve do Jugodrva (suženje ispred raskrsnice sa Nikole Dobrovića) je 2+2 sa parking mestima sa obe strane.
Vojvođanska ulica 3+3 se nastavlja na Zemunsku ulicu koja je 2+2.
Shvatam ja da će krajnje desne trake biti za skretanje na raskrsnici sa Gandijevom, ali mnogo je glupo urađeno to prvo proširenje Zemunske (od Gandijeve do Tošinog bunara).
 
Htedoh da se provozam Vojvođanskom posle posla, 'oću da gledam radove ali je neki veliki zastoj i napravila se dugačka kolona autobusa.
Uspeo sam da se okrenem i vratim preko parkinga one nove stambene zgrade.

Pre toga sam video da su počeli da kopaju i preko puta prodavnice "ROMA".
 
Bio je prilog na studiju đ. Kažu gotovo za 8 meseci. Do tošinog bunara. Tošin bunar će biti sređen u sklopu ump-a.



Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":3hxrs0vx je napisao(la):
Bio je prilog na studiju đ. Kažu gotovo za 8 meseci. Do tošinog bunara. Tošin bunar će biti sređen u sklopu ump-a[/b].
Do tošinog bunara
Студио Ђ опет офрље извештава. И сами знамо да се Војвођанска ради до Земунске односно Гандијеве улице, а не Тошиног бунара. А ово су погодили :p , да ће Тошин бунар бити сређен у склопу УМП-а.
 
Prilog Studija B:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UHSOmNFtHyk[/youtube]
 
Гага":n6tooc0n je napisao(la):
....А ово су погодили :p , да ће Тошин бунар бити сређен у склопу УМП-а.

Da li neko može da objasni zašto pobogu celo to parče od Nikole Dobrovića do Omladnskih brigada mora da sačeka izgradnju "UMP"-a?
To parče može da funkcioniše nezavisno za sebe, bez obzira na most.
Proširena raskrsnica je preko potrebna, kao i poprečna veza između Tošinog bunara i Omladinskih brigada, pošto Đorđa Stanojevića nije produžena dok je to moglo da se izvede. Čak i investitor West 65 ima interes da što pre dobije normalan izlazak na ulicu...
 
gago nije studio đ u pitanju nego ja. ja sam ofrlje preneo oni su u svom prilogu lepo naveli odakle dokle se radi.
 
relja":20yo2vk6 je napisao(la):
Гага":20yo2vk6 je napisao(la):
....А ово су погодили :p , да ће Тошин бунар бити сређен у склопу УМП-а.

Da li neko može da objasni zašto pobogu celo to parče od Nikole Dobrovića do Omladnskih brigada mora da sačeka izgradnju "UMP"-a?

Mislim da je zbog para, tj. da će se ceo taj frtalj UMP-a od Železničke stanice do Tošinog bunara finansirati novcem iz kredita EBRD-a.
 
Ako je tako, to je ozbiljan propust u planiranju (saobraćajno, građevinski i finansijski).
Spajanje sa Omladinskih briga đene-đene, ali sama raskrsnica će za 7-8 meseci postati još gore usko grlo nego sada.


A koliko sam primetio, "nehigijensko" naselje samo raste. Trebali su i tu stranu ulice da ograde. Od dve udžerice za kratko vreme dobismo mini mesnu zajednicu...
 
relja":wczmr16e je napisao(la):
Ako je tako, to je ozbiljan propust u planiranju (saobraćajno, građevinski i finansijski)...

Zanemarljiv u odnosu na višespratnicu u Airport City-u.... izuzimajući finansijski ... za nekoga. :kafa:
 
@Slažem se.
A
"za nekoga"
i to je pitanje (osim ako neko nema konkretnih saznanja).

Ispričaću opet: taj višespratnica u početku uopšte nije bila planirana. Na svim sastancima 2007 i kasnije u prostorijama APCa smo videli na zidovima više verzija planova i rendera, ali ne i tu zgradu na tom mestu. Više puta sam ih pitao za produžetak Đorđa Stanojevića i spajanje sa Tošinim bunarom i rekli su mi da a odprilike i oni to isto očekuju. I APCu i svim zakupcima bi to jako puno značilo.

Soliter je bio izgrađen u rekordnom roku (7-8 dana za jedan sprat, ako se ne varam), i meni sve vreme to deluje na varijantu "hajde na brzinu dok su još ludi da dozvole" nego ustaljena korupcija.

Svakako, osnovna greška je što je APCu prodata parcela u komadu, vez umanjenja za produžetak ulice. id***. Sada će biti mnogo, mnogo teže i obezbediti zemljište, napraviti put i na kraju - voziti tom zamišljenom trasom.


A pošto sam imao sudar na onoj prečici kod Jugodrva (ne svojom, krivicom onog drugog) dodatno pizdim zbog svega toga.
 
Raskopan je veći deo ulice, čak i ispred stambene zgrade sa neprofitnim stanovima.
Nekoliko delova je namerno ostavljeno neraskopano (za prilaz zgradi, za parkiranje mašina i kamiona, deo ispred Gandijeve na kome će biti raskrsnica), a koliko sam uspeo a vidim u prolazu iz kola, istovaren je i pesak...
 
Radi se bash brzo koliko sam video u prolazu, svaka im cast ako nastave tako do zavrsetka radova...
Steta sto se ne radi deo kod Tosinog bunara, cak ne vidim koji ce biti dobici od nove deonice ako ostane neproshiren deo kod krivine ka Tosinom Bunaru.
 
A jedino gde se ne radi, ironije li, je potez od Nehruove do vec rekonstruisanog dela ulice kod crkve, gde je stajala vec zaboravljena, a svojevremeno toliko omrazena i prokazana poljoprivredna apoteka, koja je, navodno, bila glavni krivac za odlaganje radova.
 
На том делу нема толико тога да се расчишћава и уклањају остаци срушених кућа, као што је било на овом делу који сад раде. Од реконструисаног дела Војвођанске до Нехруове има само десет стабала да се посече, остало је све расчишћено и слободно за даљи рад. Како брзо раде, а стварно јако брзо раде, и тај део ће ускоро да "нападну".
 
Bezaninac":3856rm7t je napisao(la):
A jedino gde se ne radi, ironije li, je potez od Nehruove do vec rekonstruisanog dela ulice kod crkve, gde je stajala vec zaboravljena, a svojevremeno toliko omrazena i prokazana poljoprivredna apoteka, koja je, navodno, bila glavni krivac za odlaganje radova.

Ne rade tamo jos uvek zato sto je na tom delu vec uradjena kanalizacija i vodovod pre 5 godina sa prvim delom ulice, o cemu svedoce oni viskoo podignuti sahtovi. Tek kad zavrse ove radove na potezu Gandijeva-Nehruova onda ce da zatvore Nehruovu i da prosire radove na celoj deonici.
 
Ne slažem se sa time da je poljoprivredna apoteka kočila radove. Ako se ne varam, svi objekti su uklonjeni još junha 2011. godine. Radovi su tada mogli i da počnu. Zašto nisu, pa samo yato što neko u Direkciji i Gradu nije smatrao bitnim da tada naredi izvođenje radova. Smatrao je da to ima smisla sada 2013. na jesen, i to je jedini razlog zašto se sada izvode radovi. Dve godine smo samo zbog toga čekali i ni zbog čega drugog. Nije prihvatljivo da se slušaju priče menadzera Bijelića kako se radovi izvode samo zbog toga što je bilo problema u rešavanju imovinskopravnih odnosa, jer tobož stari vlasnici su imali preterane zahteve. To naprosto nije tačno, jer sam lično učestvovao s proleća - leta 2011. godine u rešavanju nekih i znam koliko je glatko išlo. Sama činjenica da je sve bilo spremno ya radove 2011. godine u leto dovoljno govori. Setite se da smo tamburali hoće li početi radove u proleće 2012. godine usred izbora, kao što su u proleće 2008. godine usred izbora izvodili radove.

Ovo moram da kažem zato što ljudi u Direkciji i Gradu misle da su božanstva koja imaju isključivo pravo da, kao u vreme komunizma odlučuju kada će se nešto graditi i da li će se i koliko nešto nekome platiti. Ako slučajno naprave neku grešku i naruše neka prava nekome, nikom ništa, a ako se neko usudi da krene u pravnu borbu za svoja prava, teško njemu. Medjutim, to tako više ne ide, što njih ipak ne sprečava da se ponašaju kao pre 30 - 40 godina.
 
Belka, sto se tice resavanja imovinsko pravnih odnosa u ovom delu nije bilo bas kako ti kazes!Bilo je velike muke sa Vukomanovicem i Bisercicem dok je sa Tomicima, Garicima i Simicima islo nesto lakse!Ne zelim polemiku, niti zelim da branim bilo koga ali radi objektivnosti toliko!Veliki pozdrav!!! :D
 
Sve je tačno što si napisao, samo hoću da kažem da je sve bilo gotovo u julu - septembru 2011. godine. A otada su prošle 2 pune godine. Znači u toj fazi rešavanje imovine je bilo problem, ali otada je ova saobraćajnica uveliko mogla biti gotova, a nije. Zato mislim da je krivica za neizvodjenje radova pre svega na Direkciji i Gradu, jer to nisu hteli da urade tada, nego sada. Imao bih još mnogo toga da napišem, ali nećemo da ulazimo u polemiku, drago mi je što si upoznat sa situacijom. Pozdrav.
 
Као и са прошле две фоторепортаже тренутне ситуације радова, крећем од завршеног дела Војвођанске са леве непарне стране. Овај део ће "напасти" кад заврше део од Нехруове до Гандијеве и Земунске, а раде га касније јер је на њему, а како нам је МаРкОс јавио, већ постављен део цевовода и шахтова. Онда ће и затворити Нехруову улицу за саобраћај:



Раскрсница са Нехруовом улицом, ради се целим овим делом до раскрснице са Гандијевом и Земунском улицом. Ископани су и копају се канали за канализационе цеви и исте се увелико постављају, а и бетонски шахтови.
Да вам правим мало зазубице, ја сам се већ провозао са по новом делу Војвођанске :D :










Постављање бетонских прстенова на бетонске шахтове и одокативна провера да ли је добро „легло“ :wink: .



Одмах после тога се постављају канализационе цеви:



Један поглед уназад на радове:


Поглед према раскрсници са Гандијевом и Земунском:


Поглед на радове од табле са цртежом будућег изгледа Војвођанске од споменуте раскрснице. До саме раскрснице је остало непуних десетак метара да се ископа земља где ће се постављати подлога, а и до нивоа где треба да се копају канали, постављају цеви и споје са постојећим системом шахтова:



До следеће недеље !
 
Kakva ce raskrcnica biti sa Nehruvom ulicom bravo za fotke Gago +1
 
Gago, + za fotke.

A što se tiče raskrsnice za Vojvođanske i Nehruove, moraće da bude semafor.
Razlog je krajnje jednostavan: pored raskrsnice se nalaze dve osnovne škole.
 
Vrh