Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Kute, pozicija ti je odlična !
Fotkaj češće.
 
Данас смо требали заједно Маркос и ја да обиђемо радове и направимо фоторепортажу, али ето Маркоса спречио грип, идемо заједно следеће недеље, ако не буде кише.

Радови напредују пуном паром, користи се лепо време да се уради што више. Део радова је и у Гандијево улици.

Као и увек крећем од сређеног дела Војвођанске:



Поглед уназад према завршеном делу Војвођанске:



Од раскрснице са Нехруовом према Гандијевој:









Радови у Гандијевој код/испред зграде која је у спору:





Један поглед из Земунске улице:


До следеће недеље.
 
Raskrsnica sa Gandijevom preuređena plastičnim barijerama, počele preipreme za uključenje nove tri trake.
 
Да, ево једне сличице коју сам данас поподне на брзину снимио из 82-ке. Десна трака Гандијеве је затворена у дужини неких 50 метара од раскрснице, тамо негде до средине зграде са десне стране слике. Ту се прелази са леве на десну траку Гандијеве, и ту је направљен тај привремени пролаз. Тако ће бити сво време док не заврше траку у Војвођанској.



Ево тог пролаза кога су баш у недељу радили:


 
Jutros su kopali uz samu raskrsnicu sa Gandijevom.

Dobar deo trase je već nivelisan, a počeli su da kopaju i na delu ispred one nove stambene zgrade u Vojvođanskoj.
 
Samo da konstatujem da radovi ne usporavaju, sasvim je izvesno da nove tri trake budu asfaltirane do plovine meseca.
 
Hocemo li videti tablu sa informacijama o radovima pre asfalta?
 
Samo da asfaltiraju pre snega...
img20131103130937.jpg

img20131103130912.jpg

img20131103130929.jpg

img20131103130921.jpg
 
Данашње слике радова и тренутне ситуације.

Кутеове слике показују ситуацију са висине (балкон први ред :lol: ), наравно плусићћћ.

Данас сам разговарао и са једним од шефова градилишта, задовољни су напретком радова, а ту им је наравно помогло и лепо време. Крајем новембра се предвиђа асфалтирање дела Војвођанске између Нехруове и Гандијеве. Затварање Нехруове се очекује у другој половини новембра, а кад се буде асфалтирао овај део Војвођанске, затвориће се и Гандијева улица, али само на један дан.

Да, питао сам за раскрсницу Војвођанска – Гандијева, биће са семафорима :( . Ништа од кружног тока, коме смо се сви надали.

Радови у Гандијевој улици, у делу где Војвођанска треба да се улије у Гандијеву, ћесе на жалост морати продужити за неких недељу дана. Ту постоји један проблем, али о томе касније са сликама уз објашњење.

И сад почињем од сређеног дела Војвођанске.
Овде се слабије ради, јер се извођач углавном сад сконцентрише на део од Нехруове до Војвођанске. Ипак земљани радови напредују полако.




На слици зграда која је са десне стране је зграда Кутеа са које исто слика радове :kk:


Идемо даље:



Раскрсница са Нехруовом.
Значи, да поновим, затварање Нехруове се очекује у другој половини овог месеца.



Радови у делу од Нехруове према Гандијевој.
Канали се копају и одмах постављају цеви, затрпава и "улица" насипа песком, ситним шљунком, утабава, ваља,...








Раскрсница са Гандијевом.







Овде је проблем код Гандијеве улице који ће успорити радове у овом делу.
Сећате се да је овде била она кућа оног содаџије и која је имала велики подрум. Кроз тај подрум од раније пролазе разне цеви за воду и електро инсталацију. Извођач радова је знао за тај подрум, али им нико није рекао да ту има и постављених инсталација, а није било уцртано ни у постојећој документацији. Сад то све прво треба изместити и поставити на прописну дубину како треба, да не би ометало даље радове. То су инсталације за ову зграду са десне стране, која је до пола усељена, а друга половина није, а ни до краја није завршена, јер је у неком спору (зграда се види на неким слика) !
Проблем је код ове рупе. Ова сивкаста цев је за воду:




Следеће недеље ћемо видети како је овај проблем превазиђен !
 
Jutros oko 15 do 9 Google street vozilo viđeno kako se Nehurovom kreće ka Vojvođanskoj.
Kad je nisu uradili na vreme :)
 
Ne znam, nisam ga pratio (pa neću ja da budem na 10 uzastopnih slika koje je okinuo :) ), saznaćemo.

A inače, izašao je posle kruga kroz garaže stepenastih zgrada :)
 
Evo par novih slika ...


Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com

Stiže kamion sa šljunkom. Obratite pažnju kako malo nepažnje može da napravi štetu. Posle istovara je zakačio kabl iznad i povukao stub jer nije spustio prikolicu.

Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
 
@Киса или Киша :D плусићћћ и добродошао на форум. Значи имамо још један поглед са балкона :) (солитера).

@Реља, табла је постављена сад током ове недеље. На мојој задњој фоторепортажи од недеље-03. новембра, табле није било ту, а постављена је поред овог растиња које је на слици:


Иначе то је табла која је била ту све време и пре почетка радова (већ годину и нешто), па до средине октобра, a таблу сам снимио и има је на фоторепортажама на странама 66. и 67., а ево три слике. Вероватно да до почетка радова нико и није обратио пажњу на ову таблу :D :

29. септембар 2013.:


06. октобар 2013.:


13. октобар 2013.:
 
Нешто о самој раскрсници Тошин бунар-Николе Добровића (а и осталим на делу трасе УМП-а од Тошиног бунара до Јурија Гагарина).

LUCAS":3mh5tvim je napisao(la):
Гага":3mh5tvim je napisao(la):
Куће које спомињеш, за сад се неће рушити јер нема потребе, а ко зна и кад ће. Можда ако једног лепог дана овде направе лепу денивелисану раскрсницу !
Znam. Pratim. Ali po projektu je trebala da bude de-nivelisana raskrsnica sa N Dobrovica. Ali po svojoj prilici nece biti nista od toga. No k'o sto rekoh, trazio sam izmene i dopune ali (po njima) sve je po protokolu i kaaao bice. Samo ne znam kada. Bice jedno malo ruglo, ali tako je kako je, sta da radimo.
Гага":3mh5tvim je napisao(la):
А да ли можда имаше негде скицу или нешто слично како је требало да изгледа та денивелисана раскрсница (петља) ? Ја само имам ову скицу УМП-а од раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића до раскрпетље или ти будућег тунела. На тој скици се лепо види да је раскрсница у ниво(Ј)у са семафорима ! Кликни за увећање скице.
Има негде на теми УМП-а само скица раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића, али ко ће сада то да тражи :D !

DejanZ":3mh5tvim je napisao(la):
Nece valjda izostati denivelisana raskrsnica Tosin bunar - Nikole Dobrovica?! Sve se nadam da nisam dobro shvatio zamisao.....
@ДејанЗ
Добро дошао на форум.
Денивелисане раскрснице неће бити, на велику жалост, и добро си схватио. Не знам по ком пројекту је ту била предвиђена петља, али понављам на жалост неће је бити, него ето обична семафорска раскрсница.
Знам само да се стварно размишљало о изградњи петље, али ето изгледа да је опет „победио“ семафорски лоби над практичнијем и разумнијем решењу. На овој раскрсници, а кад се спушта низ Николе Добровића, посебно у јутрањим часовима, колона возила буде чак и до основне школе, наравно не сваки дан, али опет је има. Само могу да замислим како ће бити кад проради овај део УМП-а !
Све се нешто надам (али изгледа узалуд) да ће док не крене градња УМП-а (по земљи) према Тошином бунару, променити пројекат и убацити петљу !!!

astrodule":3mh5tvim je napisao(la):
Je l' postoji neka slika kako bi izgledala ta denivelisana raskrsnica koja se neće praviti?
@Астродуле
И ја бих волео да видим барем скицу, ако не цртеж те петље, ако је у опште и има ![/quote]


Знам да сам негде имао и пронашао сам га након дужег времена, Службени лист града Београда број 30/2007, а који је објављен после седнице Скупштине града Београда која је одржана 10. септембра 2007. године и где је донешен план детаљне регулације УМП-а од саобраћајнице Т6 до Панчевца – деоница од Тошиног бунара до Аутокоманде. Доста је обиман и детаљан, има 68 страна и у ПДФ облику је. Има и све са трошковима за сваку деоницу, раскрсницу, петље, моста, раскрпетљу, тунелу,... Ето тунел би коштао 1.737.600.000,00 динара или ти 21.720.000,00 евра, по курсу од 80,00 динара за евро из јануара 2007. године.
Пошто не знам да поставим ПДФ документ на форуму, преносим само овај део око раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића. Нека ми неко јави како се поставља, да га онда поставим да сви могу да читају, наравно ко има воље да прочита свих 68. страна :roll:

Цитирам:
"Етапa II-1 је деоница од Улице Тошин Бунар до Радничке улице (са чвором и са мостом преко Саве) укупне дужине 3858,81м.
Траса УМП-а на левој обали Саве остварује површинске четворокраке раскрснице са пуним програмом веза са улицама Тошин бунар (јавна парцела С1), Омладинских бригада (јавна парцела С3) и Булевар уметности (јавна парцела С5) а са улицама Шпанских бораца (јавна парцела С8), Пролетерских солидарности (јавна парцела С10) и Јурија Гагарина (јавна парцела С11) остварује денивелисану везу преко пројектованих рампи. У складу са овим решењем у постојећи профил Улице Јурија Гагарина додате су уливно-изливне траке на овом потезу. У оквиру реализације површинске раскрснице са Бул. уметности планирано је пробијање насипа магистралне железничке пруге Загреб-Београд (јавне парцеле Жел1 и С6). Пробијање насипа планирати у складу са техничким нормативима за ову врсту објеката и ускладу са условима ЈП Железнице Србије бр. 94/05-651 од 26.08.2005.
Простор за трасу ЛРТ-а резервише се у оквиру трасе УМП-а након раскрснице са Улицом Шпанских бораца (јавна парцела бр. Жел2 ) и то у средини објекта УМП-а (јавна парцела С9), између два независна коловоза УМП-а. Овим резервисаним простором омогућава се да будућа ЛРТ траса иде даље ка планираном мосту преко Саве. Само решење трасе ЛРТ биће предмет посебног планског документа.
Планирани профил улице на деоници од Тошиног бунара до почетка конструкције садржи три траке по смеру ширине по 3.5м, разделно острво од 8м, обострано зеленило ширине 4м и обостране тротоаре ширине 3м.
Непосредно пре Улице Шпанских бораца почиње профил трасе на конструкцији који садржи три траке по смеру ширине по 3.5м, по две стазе за одржавање од по 1.77м за сваки смер, ивичне траке четири пута по 0.5м, у средини простор резервисан за конструкцију ЛРТ-а ширине 8.20м и размак између планиране конструкције ЛРТ-а и УМП-а два пута по 0.7м. Укупна ширина профила износи 39.68м.
На правцу улица Шпанских бораца и Булевара уметности Генералним пројектом ЛРТ-а планирана је техничка веза према депоу ЛРТ-а (постојећи трамвајски депо).
Приступи типа улив-излив са околних садржаја на УМП на овој деоници трасе су дозвољени уколико предметни комплекси не могу остварити приступ са неке друге саобраћајнице нижег реда. Приступи морају бити удаљени мин 50м од последње (ближе) ивице коловоза најближе раскрснице. Међусобна растојања планираних улива-излива морају бити:
мин 300м на деоници од Улице Тошин бунар до Омладинских бригада и деоници од Булевара уметности до Шпанских бораца,
мин 200м на деоници од Омладинских бригада до Булевара уметности на деоници од Булевара уметности до почетка конструкције УМП-а нису дозвољени уливи-изливи
Од стационаже км 5+737 почиње мостовска конструкција преко реке Саве и завршава се на стационажи км 6+664. Укупна дужина моста износи око 927 м а профил трасе на мосту садржи три траке по смеру ширине по 3.5м, по једну стазу за одржавање од по 1.77м за сваки смер и по једну од 3.52м за сваки смер, ивичне траке четири пута по 0.5м, у средини простор резервисан за конструкцију ЛРТ-а ширине 8.20м.
Кота доње ивице конструкције моста не сме бити на коти мањој од 83,80 мнм, односно 9,5 м изнад високог пловидбеног нивоа реке Саве који на овом потезу износи 74,30 мнм.
Решењем моста обезбеђено је неометано коришћење овог дела обале са аспекта одржавања обале, обављања континуинираног пешачког и бициклистичког саобраћаја."
Завршен цитат.

Ево и цртежа раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића, а немам у већој резолуцији :( :
 
Гага":2k2ug1cy je napisao(la):
@Реља, табла је постављена сад током ове недеље. На мојој задњој фоторепортажи од недеље-03. новембра, табле није било ту, а постављена је поред овог растиња које је на слици:
.......

Ja sam je tek juče u prolazu zapazio.

Гага":2k2ug1cy je napisao(la):
Пошто не знам да поставим ПДФ документ на форуму, преносим само овај део око раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића. Нека ми неко јави како се поставља, да га онда поставим да сви могу да читају, наравно ко има воље да прочита свих 68. страна :roll:

Postavi samo link ka pdf-u.
 
relja":1rfv3p39 je napisao(la):
Гага":1rfv3p39 je napisao(la):
@Реља, табла је постављена сад током ове недеље. На мојој задњој фоторепортажи од недеље-03. новембра, табле није било ту, а постављена је поред овог растиња које је на слици:
.......

Ja sam je tek juče u prolazu zapazio.

Hvala, ja sam pitao za tablu, ali nisam zadovoljan ni Gaginim, ni Reljinim odgovorom.
Mislio sam na tablu sa stvarnim informacijama - investitor, izvodjac, projektant, broj resenja/dozvole, nadzorni organ, vrednost radova, rok... a ne na tablu sa sarenom propagandom koju gledamo dve godine :)
 
Bezaninac":1b3m5p9k je napisao(la):
relja":1b3m5p9k je napisao(la):
Гага":1b3m5p9k je napisao(la):
@Реља, табла је постављена сад током ове недеље. На мојој задњој фоторепортажи од недеље-03. новембра, табле није било ту, а постављена је поред овог растиња које је на слици:
.......

Ja sam je tek juče u prolazu zapazio.

Hvala, ja sam pitao za tablu, ali nisam zadovoljan ni Gaginim, ni Reljinim odgovorom.
Mislio sam na tablu sa stvarnim informacijama - investitor, izvodjac, projektant, broj resenja/dozvole, nadzorni organ, vrednost radova, rok... a ne na tablu sa sarenom propagandom koju gledamo dve godine :)

Sve to piše na ovoj tabli

relja":1b3m5p9k je napisao(la):
Neko je pitao gde je tabla:

Kisa":1b3m5p9k je napisao(la):
Evo par novih slika ...
....
Uploaded with ImageShack.com
....

To nije ista bela tabla sa Gaginih slika.
Nova tabla je narandžaste boje.
 
Пре свега извињавам се, посебно мом комшији Бежанинцу, што сам погрешно обавестио о постављеној табли. Наравно табла је нова, она наранџаста, са свим потребним подацима о извођачима радова, дозволама итд. Постављене су две табле, на делу где је завршена односно где се настављају радови у Војвођанској и на раскрсници са Гандијевом улицом. На жалост ту таблу су већ ижврљали !, слика у прилогу.

Ево данашњих слика и кратког прегледа радова.
На делу од већ завршеног дела Војвођанске па до раскрснице са Нехруовом се није пуно тога урадило од прошле недеље, углавном је акценат за сад дат на делу од Нехруове до Гандијеве и на сређивању подземних инсталација на раскрсници са Гандијевом.
По табли, радови ће трајати 240 дана, па ако рачунамо да су радови почели крајем септембра (а може и од 01. октобра), значи осам месеци, па негде почетком маја би требали већ да се возимо новом Војвођанском улицом и наравно њеном целом дужином. Таман за празник рада :)





Од Нехруове па скоро до Гандијеве су насули и песак и ситне каменчиће и може слободно и лако да се вози , наравно нисам одолео и провозао се.






Ево је ижврљана табла код Гандијеве. Чему то није, ми јасно !
Овде на раскрсници су били и обимнији радови који се полако завршавају. Имали су овде и онај проблем око подземних инсталација где је био подрум оне куће која је била овде. Успешно су то решили.









Поглед према Земунској улици, десна трака за скретање из ове улице лево у Гандијеву улицу, је укинуто до даљег.


До следеће недеље
 
8 meseci za 900m puta?

Nisam stručnjak, ali mi se ovo čini predugačko.

Ajde da računamo da se zimi neće raditi 3-4 meseca, ali opet...
 
Obzirom da rade prvo jednu stranu kako se saobraćaj ne bi prekidao, pa potom drugu, ispod koje će biti prvo položena infrastruktura, što će se raditi tokom zime, na kraju uređenje trotoara i staza, verovarno ponovno presvalečenje asfaltom na kraju...biće da su dobili maksimalni rok.
 
Vrh