Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Гага":estib1e2 je napisao(la):

Hvala gago na dugo očekivanim slikama!

Imam jedno pitanje:
Na ovoj fotografiji se možda nazire negde u dubini, deo terena uz školu, prema Vojvođanskoj ulici, je još ranije bio ograđen, ali je bio zapušten i nije bo deo školskog dvorišta. Da li će to parče biti kompenzacija školi za ovaj teren koji se upravo uklanja zbog izgradnje nove trake?
 
Nece valjda izostati denivelisana raskrsnica Tosin bunar - Nikole Dobrovica?! Sve se nadam da nisam dobro shvatio zamisao.....
 
mislim da bi vrhunska ideja a mozda i najbolje resenje bilo da se na raskrsnici vojvodjanske i gandijeve uradi jedan kruzni tok...msm da je pravo mesto..ali kako stvari stoje izgleda da nece...zna li neko nesto vise?i kad je rok zavrsetka radova u vojvodjanskoj?
 
@Реља
Мислим да ће то управо бити та компензација за терен за физичко које ће школа да добије. На овој слици, скроз десно, се види мали део тог терена, односно ограде који ће, предпотављам бити будући отворени терен за физичко. Ову слику сам снимио тачно са места где сад стоје ова два багера на горњој слици.
Ако будем имао времена скокнућу за викенд до Војвођанске да направим још неке снимке и питаћу неког од руководилаца градилишта за терен физичког, ако буду вољни да одговоре или ако знају !


@ДејанЗ
Добро дошао на форум.
Денивелисане раскрснице неће бити, на велику жалост, и добро си схватио. Не знам по ком пројекту је ту била предвиђена петља, али понављам на жалост неће је бити, него ето обична семафорска раскрсница.
Знам само да се стварно размишљало о изградњи петље, али ето изгледа да је опет „победио“ семафорски лоби над практичнијем и разумнијем решењу. На овој раскрсници, а кад се спушта низ Николе Добровића, посебно у јутрањим часовима, колона возила буде чак и до основне школе, наравно не сваки дан, али опет је има. Само могу да замислим како ће бити кад проради овај део УМП-а !
Све се нешто надам (али изгледа узалуд) да ће док не крене градња УМП-а (по земљи) према Тошином бунару, променити пројекат и убацити петљу !!!

@Астродуле
И ја бих волео да видим барем скицу, ако не цртеж те петље, ако је у опште и има !
 
Prošao jutros Vojvođanskom, iako obično ne idem tuda na posao, radnici rade, posečeno je drveće na potezu od škole Sterija do nove stambene zgrade blizu raskrsnice sa Gandijevom, deluje kao da će danas da poseku i preostala stabla, rade na rušenju ostataka starih kuća...

Mislim da će se za koji dan ukazati neometan pogled od crkve do IMT-a :)
 
Kratki update:

- posečena su sva stabla na novoj trasi, osim nekoliko visokih čempresa u visini one autoperionice (to je nekada raslo u nečijem dvorištu :) )
- razbijen je beton i ostaci zidova iz bviših dvorišta i nagomilan za utovar u kamione
- iskop za temelje i buduću infratstukturu je danas stigao od raskrsnice sa Nehruovom do "Stakloresca KUM".
Po Googleu je to oko 100 metara, a radi poređenja od Nehrove do Gandijeve ima 550 metara (sve ukupno, od suženja ubloku 62 do Gandijeve je oko 870m)
- istovareni su betonski segmenti za cevi.
 
astrodule":yr7qbjvj je napisao(la):
Je l' postoji neka slika kako bi izgledala ta denivelisana raskrsnica koja se neće praviti?
Ne postoji ni crtez ni plan,samo je odredjeno zemljiste na kome ce biti petlja.Dakle petlja nece biti gradjena ni sa UMP-om sledece godine sto se vidi i na planu istog vec jednog lepog dana, do tada privremeno resenje kao tobogan od 40 i kusur godina. :grand:
 
Jedna jutros iz kola

g9se.jpg
 
Кад кликнете погрешно дугме и уместо да све пребаците на форум у тему, кликнуо сам погрешно дугме и све избрисао и поново радио, оде сат времена у ......неповрат :bash:

Као што сам и обећао ево данашњих слика радова у Војвођанској, али сад сам кренуо од дела који је већ урађен тј. од самог краја, тј. кружног тока Војвођанска- Сурчинска-Водоводска-Др. Ивана Рибара. Било би лепо кад би овакав кружни ток био на почетку ове улице тј. Војвођанска-Гандијева-Земунска.

Кружни ток:


Урађени део Војвођанске, биће посађена и дрвећа у разделном појасу између трака. Интересантно је да ова прва бандера за осветљење у овој улици није постављена у истој оси као и остале, можда збох инсталација које су у земљи или већ.


Овај део још нису почели да раде:


Ова стабла се још "држе", а налазе се тачно преко пута цркве:


Раскрсница Војвођанска-Нехруова, одавде почињу радови и то баш ударнички:





Значи радови су од ОШ "Јован Стерија Попивић":










У овом шумарку, а иза сале за физичко образовање ће бити нов терен за физичко:


Поглед уназад према радовима:


Идемо даље према раскрсници Војвођанска-Гандијева:




Ту су већ спремљене бетонске цеви за вертикалне канализационе отворе:



Коме су потребна дрва за ложење, изволите:


И ових пет стабала је остало да се посеку:



Раскрсница Војвођанска-Гандијева-Земунска:

 
+ Gago

KOjom brzinom su krenuli, nećemo uspeti da ispratimo sa fotografijama :)
 
Počinju sa radom pre 8 ujutru, baš im se žuri :)

Ove nedelje im vremenske prilike baš idu na ruku...
 
kontam da ce prvo uraditi komplet jednu stranu sa 3 trake i onda preusmeriti saobracaj na taj i onda krenuti sa raskopavanjem sadadnje vojvodjanske...svaka cast i samo napred...
 
dane bezanija":85yuswm2 je napisao(la):
kontam da ce prvo uraditi komplet jednu stranu sa 3 trake i onda preusmeriti saobracaj na taj i onda krenuti sa raskopavanjem sadadnje vojvodjanske...svaka cast i samo napred...
Ja "kontam" da ti druže nisi redovno pratio dešavanja na ovom forumu, inače to što pišeš je već poznata stvar!
 
Iskop je stigao na 230m od početka kod Nehruove, od prilike negde kod 5. kuće posle pumpe.
A rekao bih i da su već položili i prve cevi kod škole.
 
Напредује много боље него што смо сви очекивали и само нека тако иде. А вероватно хоће да искористе и лепо време у октобру, с обзиром да су прогностичари најавили да ће овај месец бити топлији него септембар !
 
Da zure oni zbog nas, ili lepog vremena, bilo bi dobro...IDU IZBORI... :)
 
Prosto neverovatno, ovako obimni, brzi i značajni radovi, a na Studiju B - ni reči.
 
Da je rekonstruisu i vorp5 brzinom, ne bi nadoknadili 25+ godina zakasnjenja, odugovlacenja, odlaganja, muckanja i kalkulisanja.

Ja sam potpuno rezigniran, i koliko god i licno bio zainteresovan da se ova stvar resi, moram da kazem da sam celu stvar doziveo kao anti-klimaks, da se izrazim dramatruskim recnikom.

Inace, ovo sto kaze relja za STB je na svoj nacin indikativno...
 
znaci od sednice za izbor privremenog veca plus 6 mes je ocigledno rok zavrsetka...molim gore neke nepotrebne komentare da budu malo da kazem konkretniji a ne samo da bi se nesto komentarisalo...
 
I "zvanično" (možda čitaju Beobuild :) )

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1570886

Насловна > Беоинфо вести >

Уторак, 08. октобар 2013.

Наставак изградње Војвођанске улице

Изградња Војвођанске улице настављена је почетком овог месеца и то на делу од Гандијеве до раније изграђеног дела пред Улицом Душана Вукасовића, саопштила је Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Радови су настављени после скоро пет година, а главни разлог за то били су дуготрајни имовинско-правни поступци, за чији завршетак не постоји прописан рок. За поједине објекте на трасама инфраструктуре странке у поступку искористиле су све правне лекове за остваривање својих права, укључујући и поступак пред Управним судом, што по правилу одлаже почетак планираних радова.

Према динамици радова, прво ће се изградити једна коловозна трака на страни блоковског насеља, где је потребно положити цеви кишне канализације и изнад њих нове водоводне цеви. Планирано је да се овај део радова заврши у што краћем року, како би се током новембра припремила подлога за асфалтирање коловоза од Нехруове до Гандијеве улице. Потом ће саобраћај бити преусмерен на нову коловозну траку и почеће компликованији део радова на уклањању постојећег коловоза и ослобађању свих постојећих инфраструктурних водова, на бежанијској страни улице.

Прве недеље радова рашчишћен је правац од Нехруове до Гандијеве улице, изграђена је шахтовска веза и постављено првих 50 метара кишне канализације. Уколико временске прилике буду ишле наруку извођачу радова, то јест ако не буде обилних киша, планира се да у наредних месец дана буде положено око 400 метара цеви, како би се до половине новембра извршило насипање и консолидација подлоге једне коловозне траке. Профил улице састоји се од раздвојених коловоза са по три саобраћајне траке укупне ширине десет и по метара за сваки смер, разделне траке ширине четири метра, обостране бициклистичке стазе и тротоара, као и обостраног ивичног зеленила. Укупна ширина саобраћајнице на овом делу биће 36 метара, изградиће се две нове семафорисане раскрснице са пуним програмом веза и биће обезбећени уливи у постојећа блоковске саобраћајнице.

Изградњу финансира дирекција из сопствених извора у износу од 311 милиона динара. Радови ће трајати осам месеци, а возила ће моћи да користе Војвођанску улицу све време током извођења, уз повремене измене у режиму саобраћаја. Војвођанска улица се наставља на раније изграђен саобраћајни правац од Тошиног бунара и Земунске улице, а укупна дужина нове Војвођанске улице је километар и по.

У првој фази 2008. године, дирекција је финансирала радове на делу од раскрснице са Др Ивана Рибара до иза улице Душана Вукасовића. Изграђена је нова улица ширине 39 метара, са по три саобраћајне траке у оба смера, разделним острвом од четири метра у оквиру којег се налази јавна расвета, двоструки заштитни зелени појас и обострани тротоари од по три метра. У склопу саобраћајнице изграђене су и аутобуске нише.

Читав простор Новог Београда испресецан је саобраћајницама у дужини од 160 километара. Војвођанска представља главну саобраћајницу која пролази кроз насеље Бежанија. У градском саобраћају Војвођанска улица представља једну од главних веза запосленима, ученицима и студентима из новобеоградских блокова и приградских насеља са централним деловима Београда. Овом улицом одвија се важан путнички и теретни саобраћај и њом пролази више линија градског саобраћаја, као и линије приградског саобраћаја за Јаково, Добановце и друга насеља овог дела Срема. Војвођанска улица ће се користити интензивно и за међуградски саобраћај, пошто ће преко саобраћајнице Т-6 бити директно повезана са обилазницом око Београда, која повезује ауто-пут Београд–Загреб, Кружни пут и ауто-пут Београд–Ниш, наводи се у саопштењу.
 
Vrh