Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Сви слојеви асфалта, шљунка и земље код старог дела Војвођанске су уклањају. Морају да дођу до старих инсталација и постављају нове. Колико ми је раније речено, док сам обилазио и радио оне фоторепортаже радова садашње ново урађене траке, имаће мало више проблема са тим инсталацијама, јер многе нису ни уцртане у плановима. И ту ће се исто постављати нова инфраструктура, кад се већ ради све ново, да се и то уради како треба и наравно све убаци у план инсталација.

Као што сам и раније рекао на страни 73., званичан термин окончања свих радова је 28. мај 2014. године, то је 280. дан од почетка радова. До продужетка радова једино може да дође због временских услова, односно великих минуса кад стварно не би могло да се ради. За сад их време ненормално добро служи !
 
DusanBG":ymsy9x03 je napisao(la):
clandestino":ymsy9x03 je napisao(la):
DusanBG":ymsy9x03 je napisao(la):
Zato nema parkinga u J.Gagarina, Nikole Tesle, Mihajla Pupina, itd. A pogotovo ne parkinga pod 90% stepeni koji zahteva da se udje u obe trake pri isparkiravanju sa uskog mesta vozilom vecim od smarta.

U B. Zorana Djindjica vecim delom ima, u Milutina Milankovica malo ima a vise nema. Dakle sve zavisi od stanja na terenu, slozicemo se. Zato mislim da nisu dobro osetili potrebe stanara Vojvodjanske i da su posli od pogresne logike jedna kuca - jedan vlasnik - parkiranje u dvoristu.

Mada, neke stvari se ne projektuju unapred vec se resavaju u hodu. Recimo, da li neko sada moze da pretpostavi gde ce biti kontejneri kada se renovira ovaj raskopani deo? Mozemo da otvorimo malu kladionicu, ja stavljam 100 dinara da ce biti tamo gde su prazne kuce i prodavnice. Dakle ispred one ruinirane na kojoj stoji reklama da se prodaje, kod stare pijace i eventualno kod Rome. Radnici sada dok su na terenu snimaju lokacije gde ce biti najmanje pobune i sukoba sa stanarima. Kada zavrse celu ulicu, preko noci ce izbetonirati platoe za kontejnere i - bezi.
 
Обнова постојеће траке Војвођанске улице се увелико ради. Скидају се слојеви асфалта, копају канали за инсталације, чисти се постојећи канал за одводне воде између кућа и старог дела улице. Ту ће ионако бити нов тротоар који ће бити поплочан са бехатон плочама. Наравно биће и бициклистичка стаза. Сва стабла су посечена, а станари кућа наравно могу да их искористе за грејање.
Поставиће се сва нова подземна инсталација, осим водоводних, које су скоро, пре коју годину, постављене нове и то цеви пречника 350 мм. Такође постојећи војни каблови и каблови за Аеродром Никола Тесла се неће дирати, наравно то и не сме без њихове дозволе.
Пошто се радови на овој страни улице (парној) обављају од Гандијеве па на даље, тако сам и кренуо са сликањем.

Раскрсница Војвођанска-Гандијева-Земунска
Од ове раскрснице па до раскрснице са Нехруовом су скинута оба слоја асфалта. Остао је да се скине још један слој, а то ће се урадити касније да би сад могло неоматена да се одвози шут од расчишћавања и копања канала за инсталације и постојећег канала за одводне воде између кућа и овог дела улице. После скидања и тог слоја асфалта скинуће се и постојећи шљунак и песак и поставити нови слојеви истог, а пре тога ће се постављати нове потребне инсталације.







У постојећим каналима за одвод воде било је свега и свачега, па се радници чуде како то људи који ту живе нису то ни чистили ни одржавали ! Да би сад колико толико могли неометано да излазе колима из својих дворишта, направљени су привремене пешчани прелази. Сво дрвеће је посечено.








Раскрсница Војвођанска – Нехруова,
Довде су скинута два слоја асфалта, ископани канали и чисти се постојећи. Раскрснића ће у каснијем периоду бити и скроз затворена за саобраћај кад се баш она буде радила (сређивала).
У делу улице од Нехруове па до оне перионице аутомобила, се сад скида други слој асфалта, копа се канал и за инсталације у делу између двеју трака саме улице. То су радови који се обављају углавном код ОШ Милан Ракић, Цркве Светог Ђорђа и вртића „Љубичица“.








Довде ће се обнављати Војвођанска докле је скинут овај хабајући слој асфалта, а то је тачно код оне перионице аутомобила.

 
Postavljaju se ivičnjaci za biciklističku stazu na trotoaru, a izgleda da se postavlja i optički kabl.
 
Mislim da je zbog lepog vremena mnogo veci napredak radova u smeru ka surcinu tj u rusenju i sredjivanju starog dela vojvodjanske jer gledajuci juce neke delove...kanali od raskrsnice sa gandijevom pa do nehruove su svi ociscenji i spremni...zatim kisna kanalizacija se vec uveliko postavlja pocev od gandijeve pa narednih mozda i 50-100m,zatim veliki radovi oko nekih kablova,telefona ili sl na raskrsnici sa nehruovom itd...samo napred
 
Bice onako da kazem ruzna ulica ako ne posade drvorede...i to sa obe strane...bar kad su posekli da to i nadoknade ljudima..ipak su im kuce na samoj ulici..ne mogu da se setim kako je u delu oko dusana vukasovica...isto mislim da je bez drvoreda...ili su jos mladi... :)
 
Дане, у мојим фоторепортажама имаш слике и тог дела, али ево једне слике где се најбоље види да ли је посађено дрвеће или не у том делу Војвођанске која је већ урађена.
Снимљено од кружног тока према Душана Вукасовића, слика је од 06. октобра 2013. године.
 
Ne da ih vreme služi, to je neverovatno...

Juče u prolazu videh na jednom mestu posle skidanja asfalta - red kocke u preseku :)
 
U delu koji je prethodno rekonstruisan, od kuće 152 do kuće 80, biciklistička staza UPADA kod svakog kolskog prilaza dvorištu, što čini tu biciklističku stazu apsolutno neupotrebljivom. Potpuni je promašaj što su biciklističku stazu gradili kao dvosmernu, kada je bilo prostora da sa strane gde su zgrade stave finu dvosmernu biciklističku stazu, ali se barem nadam da ovoga puta neće napraviti istu grešku kod kuća. Poslao sam dopis Sekretarijatu za saobraćaj i Direkciji za građevinsko zemljište vezano za to.

Takođe, na sastancima Komisije za biciklizam pri Sekretarijatu za saobraćaj izvesni g. Novica Mićević govorio je (i ovo je konstatovano u zapisnicima koji se mogu dobiti od sekretarijata) da će nastojati da se sve biciklističke staze na NBG, tj. svi prelazi spuste na "nulu", tj. da se u potpunosti ukinu bilo kakvi ivičnjaci, a vidimo da se to nastojanje u Vojvođanskoj ulici baš i ne poštuje, jer se stavljaju beli ivičnjaci koji su niski, ali su ipak - ivičnjaci. I zbog toga sam im poslao dopis da ih ne postavljaju više i da ove izbace.
 
Jlaki ivcnjaci se stavljau kako bi odvojili povrsine prilikom nekih radova da se nebi upropastavalo vise nego sto mora ,tako su meni objasnili ,a da ivcnjake mogu da stave na nulu mogu ali ih mrzi i niko nekontrolise postavljanje istih ,nego kako zika stavi dobro je to pa makari i u kontra padu
 
Danas istovarene palete sa behaton pločama za totoar na novom delu ulice (deo od škole Sterija do neprofitnih stanova).
Ploče su sive, i to one koje uklapaju kao slagalica, ne kvadratne kao u ulicama u centu grada (po meni bolje rešenje).
 
Je li to znaci da nece biti isti behaton u cijeloj ulici
 
Ово су бехатон плоче које су постављене на тротоаре са обе стзране Војвођанске у већ завршеном делу, од кружног тока до делова који се сад раде. Значи плоче које су сад стигле су исте као и ове, тип "слагалица".

Слике су из октобра прошле године са једне од мојих фоторепортажа, а ове две слике сам поставио у теми "Бахато паркирање,...", знате већ због чега.

 
idealne za parkiranje. Ne poznajem ovaj deo grada ali me zanima ima li tu negde parking mesta, vidim trotoar, biciklističku stazu a gde su parkinzi i da li su predviđeni rekonstrukcijom.
 
Mislim da su danas završili popločavanje trotoara na delu na kojem su postavljeni ivičnjaci.
 
hobotnica":t2wwfzpb je napisao(la):
idealne za parkiranje. Ne poznajem ovaj deo grada ali me zanima ima li tu negde parking mesta, vidim trotoar, biciklističku stazu a gde su parkinzi i da li su predviđeni rekonstrukcijom.


U rekonstruisanom delu ulice, duž blokova 61 i 62, nalaze se parkinzi sa dosta mesta između novih stambenih zgrada koje gledaju na Vojvođansku (ne vide se sa ulice) i "stepenastih" solitera. To je na suprotnoj strani ulice od one koju vidiš na Gaginim fotografijama.
Isto važi i za zgradu kod bloka 63 (bliže Gandijevoj). A u bloku 61, kod onog kružnog toka na raskrsnici Vojvođanske, Dr Ivana Ribara, Vinogradske i Surčinske, takođe je napravljen veliki parking.

Ovi automobili sa Gaginih fotografija najverovatnije pripadaju stanarima kuća (možda ne žele da ih parkiraju u dvorištu, samo pretpostavljam) ili njihovim gostima. A možda imaju neke veze sa radnjama koje su otvorene na toj strani ulice.
 
Хоботнице та бахато паркирана возила су углавном од станара тих кућа од броја 80 до 90 и неки. То је десна страна Војвођанске, где су приватне куће. Паркинга ту нема јер имају дворишта, али ваљда им је лакше да овако паркирају !

На теми о бахатом паркирању имаш пар слика тих возила, које сам поставио:
viewtopic.php?f=3&t=1544&start=950
 
Trenutno stanje na terenu. Smer prema Tosinom Bunaru je skoro potpuno gotov sa izuzetkom staza za pesake i bicikliste i zelenom povrsinom. Skoro 70% radova se sada izvodi na smeru prema Surcinu, stari asfalt je skinut skoro celom duzinom i nakon obnove instalacija ocekuje se i njegovo asfaltiranje takodje i izgradnja pesacko biciklisticke staze i zelene povrsine. Radovi idu dobrom dinamikom, radnici sa kojima sam pricao su puni optimizma i uz povremeno curenje ulja na bagerima i druge sitne probleme do kraja godine imacemo jedan novi fantastican bulevar u ovom delu Novog Beograda :


vojdscf5119.jpg


vojdscf5120.jpg


vojdscf5122.jpg


vojdscf5123.jpg


vojdscf5124.jpg


vojdscf5126.jpg


vojdscf5127.jpg


vojdscf5129.jpg


vojdscf5130.jpg


vojdscf5131.jpg


vojdscf5132.jpg


vojdscf5133.jpg


vojdscf5137.jpg


vojdscf5138.jpg


vojdscf5139.jpg


vojdscf5140.jpg


vojdscf5142.jpg


vojdscf5143.jpg


vojdscf5145.jpg


vojdscf5146.jpg
 
Hvala Vam na odgovoru vezano za parkiranje u Vojvodjanskoj ali mi je opet malo nelogično da cela ta strana nema nijedno parking mesto. Šta ako u dvorištu iza kapija tih kuća ima više stanara odnosno vlasnika pa naprimer ne mogu svi imati mesta u zajedničkom dvorištu kao što je slučaj u nekim delovima starog Beograda. Ili ako odem kolima u goste kod nekoga naprimer u Vojvodjansku 8o a oni nemaju toliko dvorište, gde da parkiram ili moram da idem na drugu stranu gde su blokovske stambene zgrade. A verujem i da je tamo već sve popunjeno.
 
Vrh