Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Gledam slike i jedino što sam primetio je nedostatak parkinga prema zgradama. Možda nisam najbolje video ili su fotke iz čudnih uglova, ali mi nekako parkinzi fale.
 
Сва паркинг места од зграда које су са непарне стране Војвођанске улице имају паркинге изa самих зграда и зато се и не виде. Што се тиче индивидуалних породичних кућа (парна страна улице) они имају дворишта те им паркинзи нису ни потребни. Они ипак онако бахато паркирају и на тротоару и бициклистичкој стази. Имаш моје слике тих возила на теми "Бахато паркирање,..."

Срећно и берићетно свима у 2014. години
 
relja":1sa34d1j je napisao(la):
Mislim da je ono poslednje asfaltiranje ispred crkve bila ispravna odluka, asfalt je bio u jako lošem stanju i vožnja je bila opasna i po suvom vremenu. Možda se neko ugradio, ne znam, ali je svavako bilo mnogo bezbednije za vožnju.

Retko se ne slažem sa tobom ali ovog puta je to slučaj.
Taj asfalt je korišćen manje od 6 meseci. Verujem da je stari mogao izdržati još toliko. Eventualno su mogli frezom da ga isprofilišu na mestima gde je to neophodno.
Ovako je bačeno 3,5-4 miliona dinara koliko košta taj asflalt (bez frezovanja). "Cjenim" da su ti novci mogli biti svrsishodnije potrošeni...neki kružni tok na primer.

Ubeđen sam da je to posledica nekomunikacije među preduzećima, tj niko iz BG Puta nije nazvao u Direkciju i pitao tamo nekog kolegu za dinamiku i očekivano vreme puštanja rekonstruisane ulice-nažalost. BG put ima budžet koji mora da spiska a najlakše i politički najefektivnije je asfaltiranje-linija manjeg otpora.
 
Pozdrav svima i srećna Nova godina, sve najbolje!

@ Piglet - ja neću nikada braniti rasipanje para, samo znam da su brazde (kolotrazi) u asfaltu bile duboke i dugačke i da nije bilo bezbedno za vožnju i za zaustavljanje.
Da li su uopšte mogli da isprofilišu toliko duboke brazde, koliko je bio debeo sloj asfalta na tom delu?
Ne znam. Ne znam ni da li su reciklirali postojeći ili su platili, doneli i postavili novi asfalt.

Za mene "asfaltiranje" u ovom slučaju znači - popravka. Loše sam se izrazio ne poznajući terminologiju. Sa druge strane, šta bi bilo da se opet odužilo sa početkom proširenja ulice i da je već u novembru pao sneg, a asfalt nije bio izravnan, uska je ulica, treba kočiti...? Tu su autobuske stanice, pešački...

Ponavljam - ne branim Beograd put, samo znam da je moralo da se interveniše.
Da li se preteralo, neka neko stučan proceni.

Inače juče kada sam išao na posao primetio sam da je asfalt koji je ovih dana skinut sa stare trase Vojvođanske istovaren odmah pored, na mestu gde će biti razdelno ostrvo.
Da li njega planiraju da recikliraju?
 
Jutros su raskopavali trotoar duž starih kuća na parnoj strani Vojvođanske na potezu od Gandijeve do Nehruove.

Takođe, prodavnica Roma u Vojvođanskoj br 2 (raskrsnica sa Gandijevom) je zatvorena zbog adaptacije.
 
Dal ce asfaltirati pesacku stazu u skorije vreme, ona prva traka jeste da je zatvorena ali mi nije bas sigurno da se tuda krecem, nzm sta je tu tesko već su nasuli sljunak i utabali ga, samo da sipaju asfalt :D
 
Neće asfaltirati, stavljaće behaton ploče.
 
Vojvođansku zatvaraju za saobraćaj od 8. januara

E. B. | 06. 01. 2014. - 17:08h | Komentara: 6
Vojvođanska ulica u delu od Aerodromskog puta do Dubrovačke biće zatvorena za saobraćaj pd 8. do 22. januara zbog asfaltiranja.

Autobusi gradskog prevoza sa linija 601, 603, 604, 605 i 610 će saobraćati prema posebnom režimu tokom izvođenja ovih radova.

U oba smera, na delu od raskrsnice ulica Vojvođanska - Aerodromski put do raskrsnice Vojvođanska - Obilićev venac, vozila će saobraćati sledećom trasom:

Aerodromski put - Kosovska - Oračka - Obilićev venac i dalje redovno.
Vozila će na izmenjenom delu trase koristiti privremena stajališta.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/432613 ... -8-januara
 
direktor":2pctowio je napisao(la):
Vojvođansku zatvaraju za saobraćaj od 8. januara

E. B. | 06. 01. 2014. - 17:08h | Komentara: 6
Vojvođanska ulica u delu od Aerodromskog puta do Dubrovačke biće zatvorena za saobraćaj pd 8. do 22. januara zbog asfaltiranja.

Autobusi gradskog prevoza sa linija 601, 603, 604, 605 i 610 će saobraćati prema posebnom režimu tokom izvođenja ovih radova.

U oba smera, na delu od raskrsnice ulica Vojvođanska - Aerodromski put do raskrsnice Vojvođanska - Obilićev venac, vozila će saobraćati sledećom trasom:

Aerodromski put - Kosovska - Oračka - Obilićev venac i dalje redovno.
Vozila će na izmenjenom delu trase koristiti privremena stajališta.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/432613 ... -8-januara

Mislim da se ovo odnosi na Vojvodjansku u Surcinu.
 
da da to je u surcinu,i to me jako nervira,a i mnoge koji ovde zive,uzas,mogli su da zavrse jos pre nove godine,al izgleda da je sve to pranje para,sad nasli u decembru da skidaju stari asfalt i da stavljaju novi,to samo kod nas moze da bude
a cuo sam od radnika,da par meseci nisu dobili platu,u pitanju je firma beograd put
 
Директоре, као што су и Бежанинац и Силенци рекли, реч је о Војвођанској улици у Сурчину. Ево ти на гуглу ради појашњења:



То је то дуплирање имана улица у граду, па је зато Белка и удружење Бежанинаца покренули иницијативу да се Земунској и Војвођанској (у Новом Београду) промени име у Бежанијски булевар. Не знам докле се стигло са тиме, али знам да је било неких проблема унутар самог удружења око ове иницијативе !
 
Blago nama sa nasim novinatrima i duplim nazivima ulica hvala na pojasnjenju
 
Гага":1fz3da7q je napisao(la):
Што се тиче индивидуалних породичних кућа (парна страна улице) они имају дворишта те им паркинзи нису ни потребни. Они ипак онако бахато паркирају и на тротоару и бициклистичкој стази. Имаш моје слике тих возила на теми "Бахато паркирање,..."

Sa parne strane ima mnogo kuca gde ne zivi jedna, vec 4, 5 pa i vise porodica. Oni nemaju dovoljno mesta u dvoristima da se svako parkira, pogotovu kada dodju gosti. Dalje, postoje kuce cija su dvorista preuredjena u vrtove ili su kapije uske pa nije predvidjen ulazak automobilima.

Vec sam ranije pisao da trotoar na ovoj "seoskoj" strani Vojvodjanske nije pravljen u skladu sa potrebama stanovnika jer su ljudi oduvek ostavljali kola ispred svojih kuca i trebalo je to imati u vidu prilikom projektovanja. Umesto travnjaka i zardinjera trebalo je ostaviti parkinge sa posadjenim stablima, kao sto je uradjeno u Tosinom Bunaru.

Zato svako ko je u Vojvodjanskoj parkirao ispred svoje kuce i ispred svoje kapije sigurno nije bahat vozac, vec je bahat onaj koji ga tera da ide u neku drugu ulicu da parkira.
 
Jutros su razbijali betonske prilaze ispred kapija na parnoj ("kućnoj" strani) Vojvođanske.

Mislim da je napravljen propust što pravac od Gandijeve do Tošinog bunara u startu nije napravljen kao 3+3, već kao 2+2 sa parking mestima.
Parking mesta su neophodna (što se i da videti po sve većm broju parkiranih automobila), ali sada ćemo imati šašavu sitiaciju:
od Dr.Ivana Ribara do Gandijeve 3+3 trake, potom suženje na rasksnici sa Gandijevom i odatle 2+2 do Nikole Dobrovića u ukrštanja sa budućim "UMPom" (sa sve automobilima koji se zaustavljaju da se parkiraju ili izlaze sa parking mesta na ulicu) i onda opet 3+3 do autoputa.
 
Od kružnog toka ulazis u 3+3 trake onda u zemunskoj nastavljas na 2+2 i onda kod tosinog 1+1 traka :D :D :D
 
Obzirom da sam dugo ziveo u tom kraju i parkirao se bas na delu gde je ulica 2+2 i to pod pravim uglom na kolovoz, slazem se da je ovo totalno lose resenje za bulevar. Isparkiravanje prakticno zahteva da udjes u obe trake, pogotovo sto su mesta uska, a ne parkiras se bahato na 2 mesta. Koso parkiranje je dosta bolje, ali po meni i ono se mora izbegavati na bulevarima, obzirom da jednostavno usporava saobracaj i donosi rizik nezgode.

Ovako sa 3+3 pa 2+2 pa pravac obilaznica je malo bzvze.

Dok rade ovaj novi deo, mogli bi da ispeglaju o trosku investitora i deo izmedju Gandijeve i Eko pumpe ispred nove zgrade gde je kolovoz u jednoj traci asfaltiran kao lopatom posto su prekopali instalacije za zgradu.
 
Par fotki

140107-VJVD-17.jpg


140107-VJVD-18.jpg


140107-VJVD-19.jpg


140107-VJVD-20.jpg


Ostale fotke u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/628.html
 
Igor":2yjw454s je napisao(la):

U vezi suženja 3+3 na 2+2

makar bi u krajnoj desnoj mogli da zabrane pravac za pravo za sve osim za autobuse.
Ta traka i ovako ulazi pravo u autobusku stanicu koja je kao neka polu-niša, jer odmah nakon nje su parking mesta i ulica se sužava na 3+3.
To je jedan limeni znak i par strelica žute boje na asfaltu...


I pod obavezno da odmah postave kamere za snimanje prekoračenja brzine.
 
DusanBG":269g8yyo je napisao(la):
Obzirom da sam dugo ziveo u tom kraju i parkirao se bas na delu gde je ulica 2+2 i to pod pravim uglom na kolovoz, slazem se da je ovo totalno lose resenje za bulevar. Isparkiravanje prakticno zahteva da udjes u obe trake, pogotovo sto su mesta uska, a ne parkiras se bahato na 2 mesta. Koso parkiranje je dosta bolje, ali po meni i ono se mora izbegavati na bulevarima, obzirom da jednostavno usporava saobracaj i donosi rizik nezgode.

I zatvoriti sva parking mesta na Bulevaru kralja Aleksandra da se ne usporava saobracaj.
 
Desna strana vojvodjanske koja je krenula da se radi sada,da li ce se raditi trotoari skroz do kuca...bilo bi malo da kazem glupo da ostane onako...ali tu imamo staro drvece...treba i to resiti i ljudima posaditi,nova..mlada...
 
Koliko sam ja video jutros iz kola, raskopano je do zidova kuća.
Stara stabla na toj starni su uglavnom posečena, dok sam prlazio sekli su jedno tik to one nove perionice...

Bilo bi interesantno kada bi smo mogli da saznamo iz koliko prolaza skidaju stari asfalt :)
 
Ja mislim da je ostao samo jos jedan sloj ali mislim da zbog cvrstoce ga nece dirati...osim na nekim mestima iskopati za slivnike i slicno...moze im i koristiti a i olaksati posao...ovo vreme ih tako dobro sluzu da mozemo mozda da ocekujemo i pre roka zavrsetak i ovog tezeg dela...nadamo se...
 
Ispod stare ulice će se postavljati razna infrastruktura, i zato će radovi trajati još mesecima.
Upravo zbog tog polaganja su prvo izgradili nove tri trake i na njih preusmerili saobraćaj.
 
clandestino":v8nlpeyn je napisao(la):
DusanBG":v8nlpeyn je napisao(la):
Obzirom da sam dugo ziveo u tom kraju i parkirao se bas na delu gde je ulica 2+2 i to pod pravim uglom na kolovoz, slazem se da je ovo totalno lose resenje za bulevar. Isparkiravanje prakticno zahteva da udjes u obe trake, pogotovo sto su mesta uska, a ne parkiras se bahato na 2 mesta. Koso parkiranje je dosta bolje, ali po meni i ono se mora izbegavati na bulevarima, obzirom da jednostavno usporava saobracaj i donosi rizik nezgode.

I zatvoriti sva parking mesta na Bulevaru kralja Aleksandra da se ne usporava saobracaj.

Citav smisao glavnih bulevara koji sluze kao brza veza delova grada je da se njima brze i sigurnije saobraca. B. Kralja Aleksandra je u gustom izgradjenom gradskom tkivu u kome je sve unapred vec odredjeno prethodnom izgradnjom, a na Novom Beogradu se bulevari mogu planirati tako da se parking obezbedjuje na delovima gradjevinskih parcela za to predvidjenim. Zato nema parkinga u J.Gagarina, Nikole Tesle, Mihajla Pupina, itd. A pogotovo ne parkinga pod 90% stepeni koji zahteva da se udje u obe trake pri isparkiravanju sa uskog mesta vozilom vecim od smarta.
 
Koliko sam upoznat radovi bi trebalo da potraju do juna meseca
 
Vrh