Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Vojvođanska jutros nije puštena (bar ne do pola 9).

Hvala Mekbejn, dobro da su se setili....
 
Nije ni večeras.
po glavi mi se mota Petak 27.12... no živi bili pa videli.
 
Данас сам био у Војвођанској и рекоше ми, четвртак, 26. 12., мада ако пусте и за викенд биће одлично. Има још доста радова, семафори још нису стигли, провлаче се разноразни каблови. А време их невиђено служи, до краја недеље ће бити овако лепо.
А кад ударе у јануару и фебруару минуси, па "Баба Марта" !
 
Na ulazu u stambenu zgradu Dušana Vukasovića 31 (nova stambena zgrada u VOJVOĐANKOJ ULICI, malo pre suženja kod crkve)

c8mm.jpg


Znači - sutra?
 
Sad sam prosao, cenim za nekih sat vremena pustaju ulicu(17.00h). Semafori migaju u Nehruovoj, a sada ih postavljaju u Gandijevoj. Oprali su ulicu i postavili svu signalizaciju. Nasulisu sljunak na obe strane ulice za stanice GSP i postavili tablu sa svim linijama. Jedino trotoar nisu spremili da ljudi kad izadju iz busa mogu da hodaju.
 
Pred otvaranje

Radi se na trotoaru
ug4c.jpg


96nd.jpg


Ulica širine bulevara. Prodavac u gvožđari u koju sam otišao mi ispriča kako je skoro neki mamlaz u jačim kolima sa PG tablama napravio karambol misleći da je ulica celom dužinom 3+3. Obavezno postaviti kamere!

(Zapadna kapija Beograda u daljini)
4vgy.jpg


qtox.jpg


Stara i nova autobuska stanica. Ova levo broji sitno...

w7s0.jpg


Ostaci zidova nečije kuće

m2ly.jpg


Elektrika

fbq8.jpg


Preusmeravanje saobraćaja

http://img36.imageshack.us/img36/9872/7esa.jpg

Ala će ovde mnogi da se prave pametni

r1jf.jpg


Ovo je preko puta crkve, neostajaće pešačka staza do zgrada u bloku 62

9s8x.jpg




Za kraj, novobeogradski specijalitet
zgrada se prostire duž Vojvođanske ulice, na mestu kuća koje su se nalazile takođe u Vojvođanskoj ulici, ali je adresa zgrade u - Dušana Vukasovića

jhpr.jpg
 
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1579779

Четвртак, 26. децембар 2013.

Нова коловозна трака у Војвођанској улици

Саобраћај у Војвођанској улици преусмерен је у нову коловозну траку, будући да је асфалтирано свих 900 метара новоизграђене деонице. Сада могу да почну и радови на уклањању постојећих трака и ослобађању свих инфраструктурних водова на бежанијској страни улице, што представља тежи део посла у оквиру реконструкције. Наставак радова ће бити прилагођен потребама становника Војвођанске улице и изводиће се фазно, како би се у највећој мери омогућио несметан прилаз кућама, саопштено је из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Од почетка октобра рашчишћен је део за нову коловозну траку, од Гандијеве до дела испред Улице Душана Вукасовића, а затим су положене канализационе и водоводне цеви, изнад којих је урађен труп саобраћајнице. Пре самог асфалтирања завршена је уградња сливника и ивичњака. Уз завршену коловозну траку наставиће се изградња пешачко-бициклистичких стаза, постављање јавног осветљења и уређење зелених површина.

Профил улице састоји се од раздвојених коловоза са по три саобраћајне траке, разделног појаса, обостраних бициклистичких стаза и тротоара, као и обостраног ивичног зеленила. Укупна ширина саобраћајнице на овом делу биће 36 метара, изградиће се две нове семафорисане раскрснице и биће обезбеђени уливи у постојеће блоковске саобраћајнице.

Изградњу финансира Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда са 311 милиона динара. Радови ће трајати до лета, а возила ће моћи да користе Војвођанску улицу све време, уз повремене измене у режиму саобраћаја. Ова улица се наставља на раније изграђен саобраћајни правац од Тошиног бунара и Земунске улице, а укупна дужина нове Војвођанске улице је километар и по.

У првој фази извођења, 2008. године, дирекција је финансирала радове на делу од Улице др Ивана Рибара до Улице Душана Вукасовића. Изграђена је нова саобраћајница ширине 39 метара, са по три саобраћајне траке у оба смера, разделним острвом од четири метра у оквиру којег се налази јавна расвета, двоструки заштитни зелени појас и обострани тротоари од по три метра. У склопу саобраћјнице изграђене су аутобуске нише, а испод саобраћајнице изведена је и потребна инфраструктура.

Читав простор Новог Београда испресецан је саобраћајницама у дужини од 160 километара. Војвођанска улица представља главну саобраћајницу која пролази кроз насеље Бежанија. У градском саобраћају ова улица представља једну од главних веза запосленима, ученицима и студентима из новобеоградских блокова и приградских насеља са централним деловима Београда.

Војвођанском улицом одвија се значајан путнички и теретни саобраћај и њом пролази више линија градског саобраћаја, као и линије приградског саобраћаја за Јаково, Добановце и друга насеља овог дела Срема. Улица ће се користити и за међуградски саобраћај, будући да ће саобраћајницом Т-6 бити директно повезана са обилазницом око Београда, која повезује ауто-пут Београд–Загреб, Кружни пут и ауто-пут Београд–Ниш.


Ovo je objavljeno na sajtu grada sat dva nakon mog prethodnog posta.
Da li je pušten saobraćaj u četvrtak predveče? Na STB nema ništa...
 
Pustena je ulica ljudi!!! I mnogo je lepa a tek ce da bude!
Prosetao sam njom pre jedno sat vremena. I sa nevericom da se docekao ovaj dan. Stara traka je zatvorena pa sam isao peske pored crkve sto je bilo krajnje cudno. Sad ostaje da utvdim kojim cu putem do nove stanice kod Sterije.
 
Маркос, плусићћћ :kk:

Значи од сад се нормално возимо овим делом улице

Како сад ноћу изгледа улица под осветљењем. Ако може нека вечерња сличица.
 
Pa jos uvek nema osvetljenja . Bandere ce tek da postave. Nisu jos ni stigle. Moraju za sada trotoar da srede jer vec ujutru ce ljudi da se muce. Pri tom dok i vide gde je nova stanica. Vise nema stanica kod crkve.
 
Значи нису успели да поставе и бандере, како ми је речено.
Требали су ипак да сачекају до понедељка да и то ураде, овако ће сад да гњаве са постављањем бандера !
 
Konačno!

Što se tiče bandera, to je izgleda problem, pošto je predviđeno da se postave na razdelnom ostrvu kao i u ostatku ulice


i to će se raditi u okviru ove druge faze. Bez obustave saobraćaja nisu mogli da raskopavaju i taj središnji deo.
 
U vezi rasvete - moram samog sebe da korigujem.
Betonski oslonci za stubove rasvete su već postavljeni između stare i nove trase, vide se creva za provlačenje instalacija.
Izgleda kao da samo treba da se pojave kamioni i dizalice i da počnu da ih postavljaju.

Prošao sam kolima danas pre podne. Saobraćaj se odvija u oba smera, a smerovi su razdvojeni plastičnim crveno belim stubićima (što se i vidi na fotografijama od juče). Za svaki smer je po jedna traka.
Ravan asfalt, bez rupa i džombi, kao i stubići koji usmeravaju vozače čine da neki umereni dnevni saobraćaj teče brže nego ranije. Nisam video autobuse, pa ne znam koliko oni usporavaju saobraćaj.

U blizini ROMA-e sam video da je počelo skidanje starog asfalta, mada mislim da je bolje da prvo postave rasvetu i da za prilaz i radove koriste staru trasu.
 
Неко је тражио, тек да овековечимо.
img20131227200411.jpg

img20131227200402.jpg

img20131227200347.jpg
 
Једна на брзину снимљена ноћна слика, вечерас у 19:27, раскрсница Војвођанска-Гандијева-Земунска
 
Prodjoh malopre novim asfaltom između ovih novih barijera. Lepo je označeno sa obzirom da nije još sve pušteno.

Poslato sa telefona...
 
Мало слика и од данас, 29. децембра 2013.

Дочекали смо и коначно пуштање у саобраћај ново изграђене леве траке која је стварно доста квалитетно урађена. Многи су се у то већ уверили, возећи кола, мотор, бицикл, a и ко је ишао пешке.
Данас се на градилишту није радило од стране извођача (Страбаг-а), али неки од подизвођача јесу, али не пуно, по једна екипа људи на раскрсници Војвоћанска – Нехруова и Војвоћанска – Гандијева и то су ровокопачима копали неке рупе, у делу где треба да буде тротоар.
Скинут је хабајући слој асфалта у делу Војвођанске између Гандијеве и Нехруове. Сутра и прекосутра би требало да скину и слој асфалта у овом другом старом делу улице од Нехруове па до иза цркве неких непуних 100 метара.
Саобраћај на ново изграђеном делу улице је добро регулисан, у оба правца по једна трака.

Од 08. јануара 2014.године, наставак радова у пуном обиму, наравно уколико не буде неких великих минуса.






Привремено стајалиште код основне школе Милан Ракић



Раскрсница Војвођанска-Нехруова, ту су радови јако малог обима.






И у продужетку Нехруове улице према улици Пере Сегединца су неки мањи радови











Тротоар је за сад посут ситним каменчићима и утабан да може да се хода, мада већина користи скроз десну траку улице.


„Спорно“ аутобуско стајалиште



Раскрсница Војвоћанска – Гандијева – Земунска


На жалост и прва жртва међу животињама, прегажено штене недалеко од новог аутобуског стајалишта, у нивоу бивше бензинске пумпе.


Нове слике радова тек следеће године :D
 
Ево и "дневних слика" након отварања овог дела Војвођанске улице.
fotografija0097.jpg

fotografija0098.jpg

fotografija0096.jpg
 
Скинут је хабајући слој асфалта у делу Војвођанске између Гандијеве и Нехруове. Сутра и прекосутра би требало да скину и слој асфалта у овом другом старом делу улице од Нехруове па до иза цркве неких непуних 100 метара.

Taj sloj od Nehruove do crkve je bese relativno nov asfalt?! Kad su ono bese asfaltirali? I sad moraju da uniste. :bash:
 
Nisam siguran, ali cini mi se da postoji tehnologija koja stari asfalt 'obnavlja', tacnije u postojecu sasteuganu smesu dodaje asvaltnu smolu po potrebi i taj se asfalt ponovo koristi.
Posto je izvodjac Strabag, ne sumnjam da ce oni taj asfalt korisno potrositi, a to sto smo mi kao poreski obveznici taj habajuci sloj vec platili pa ga sada ponovo placamo, to je vec neka druga prica vezana za menadzment grada i domacinsko poslovanje.
Takodje ne treba zanemariti cinjenicu da je ova ulica izuzetno opterecena i da je bez obzira sto je odavno bila planirana za rekonstrukciju koja je zbog raznih problema kasnila mnogo godina, stanovnicima ovog dela grada kao i naselja koja se nadovezuju, trebalo omoguciti kako tako normalno funkcionisanje saobracaja.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Koliko se sećam Čume je imao takvu pokretnu mašinu (kao neki dugačak kamion ili voz) koja na početku "jede" postojeći asfalt, a na kraju izbaci novi asfalt.
 
jeste imao je dok mu nisu digli u vazduh. mašina je bila odlična za obnovu puteva jer kako ide istovremeno skida i vraća asfalt.

sećam se jedne ulice što su obnavljali asfalt sa njom bukvalno za veče se presvuče asfalt.
 
Mislim da je ono poslednje asfaltiranje ispred crkve bila ispravna odluka, asfalt je bio u jako lošem stanju i vožnja je bila opasna i po suvom vremenu. Možda se neko ugradio, ne znam, ali je svavako bilo mnogo bezbednije za vožnju.
 
MilisaV":38ssqizu je napisao(la):
jeste imao je dok mu nisu digli u vazduh. mašina je bila odlična za obnovu puteva jer kako ide istovremeno skida i vraća asfalt.

sećam se jedne ulice što su obnavljali asfalt sa njom bukvalno za veče se presvuče asfalt.

Jeste, u pravu si. To je bila Cumetova firma, Difens roud se zvala ako me sluzi secanje. Radili su tom masinom i preslacenje dela niskog autoputa od skretanja za Pozarevac do rampe B. potok,pocev od juna 2001, a potom i Ibarsku na prilazu Beogradu.
Ne razumem se preterano u finisere, ali masina je radila lepo i brzo.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vrh