Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

LUCAS":113kjiue je napisao(la):
Pa koliko puta treba da usvoje vec usvojeni projekat? Usvajan je od 1989 jedno dvadeset puta i isto toliko objavljivan u Sluzbenim listovima.

Taj plan iz 1989 koji pominjes je preambiciozan i preskup, on ukljucuje i prosirenje Gandijeve ka Bezanijskoj Kosi, i jos mnogo toga sto ga cini neizvodljivim, a i de facto je stavljen van snage izradom plada generalne regulacije celine X, koji je oktobra meseca bio na javnom uvidu.

Ono sto mene zbunjuje u vuckovom postu je sto on najavljuje PDR za potez Zemunska - Tosin Bunar, koji je odavno prosiren i rekonstruisan. On jedino moze biti znacajan za prosirenje tog malog preostalog suzenja kod Sevine ulice, gde je bio auto servis. Nikakose ne moze odnosti na Vojvodjansku.
 
Bezaninac":3hlkksiq je napisao(la):
LUCAS":3hlkksiq je napisao(la):
Pa koliko puta treba da usvoje vec usvojeni projekat? Usvajan je od 1989 jedno dvadeset puta i isto toliko objavljivan u Sluzbenim listovima.

Taj plan iz 1989 koji pominjes je preambiciozan i preskup, on ukljucuje i prosirenje Gandijeve ka Bezanijskoj Kosi, i jos mnogo toga sto ga cini neizvodljivim, a i de facto je stavljen van snage izradom plada generalne regulacije celine X, koji je oktobra meseca bio na javnom uvidu.


Па и треба да се прошири Гандијева до Бежанијске косе, као и да се горе уреди раскрсница код "Еко" пумпе, на том месту је поприличан чеп. Не видим неки претеран трошак - треба 2-3 објекта да се сруше.
 
Da li je isto Gandijeva, ili Ljubinke Bobić?

Da treba proširiti - treba, ali ne zna koliko je jednostavno jer ulica prolazi kroz malu "klisuru" sa strmim obroncima...

Kada stane autobus na stanici ispred C-marketa, putnici ulaze samo na prednja zbog Bus Plus pravila, ponekad se iza njega otegne kolona preko cele raskrsnice...
 
Мислим да је Гандијева до горе, а даље је Љубинке Бобић. Као што се једна трака попела уз клисуру, може и друга (имао сам раније помисао да треба туда потерати трамвај). И, наравно, и пре тога треба урадити раскрсницу на Коси код пумпе, чији део је запосело ромско дивље насеље. И та раскрсница доле, код "Роме", је потпуно с...
 
Гандијава улица иде скроз од Саве до горе до раскрснице где се укрштају Бежанијских илегалаца, Партизанске авијације и Љубинке Бобић.
Била је својевремено идеја да се прошири тај део Гандијеве улице, који иде уз Косу, односно спушта јер Гандијева улица почиње на Коси, и да се исправи она кривина, али паре су биле проблем. Требало је иселити ону кућу која је на углу Гандијеве и Пере Сегединца, срушити Ц маркет, онај мали мини маркет, кућу где је сад неки спа локал и фарбара Рома. Велики залогај, али...

Ту где су сад Цигани, преко пута Еко пумпе, треба да се гради још једна зграда каква је и она бела до тог "насеља", али Ганци су јачи :x :p
Ево две слике где се види садашња ситуација те раскрснице, а снимио сам их у мају ове године:



и једна са друге стране, снимљена тачно пре годину дана:
 
Bezaninac":uupn21p5 je napisao(la):
LUCAS":uupn21p5 je napisao(la):
Pa koliko puta treba da usvoje vec usvojeni projekat? Usvajan je od 1989 jedno dvadeset puta i isto toliko objavljivan u Sluzbenim listovima.

Taj plan iz 1989 koji pominjes je preambiciozan i preskup, on ukljucuje i prosirenje Gandijeve ka Bezanijskoj Kosi, i jos mnogo toga sto ga cini neizvodljivim, a i de facto je stavljen van snage izradom plada generalne regulacije celine X, koji je oktobra meseca bio na javnom uvidu.

Ono sto mene zbunjuje u vuckovom postu je sto on najavljuje PDR za potez Zemunska - Tosin Bunar, koji je odavno prosiren i rekonstruisan. On jedino moze biti znacajan za prosirenje tog malog preostalog suzenja kod Sevine ulice, gde je bio auto servis. Nikakose ne moze odnosti na Vojvodjansku.

Slazem se preambiciozan, ali ovaj je bio praktican, pa se opet svelo na samo prosirenje T.Bunara, a planirana raskrsnica i "rupa" oko Sevine ostaje, sto nema nikakvog smisla. Valjda zato treba da ga promene da bi ga "smanjili". Ali ko ce ga znati vise. Uglavnom, za jos ne poverovati je da ce T Bunar, ako nista biti napokon jedna normalna ulica, a sa zavrsetkom Vojvodjanske biti jedna normalna celina i liciti na nesto normalno. Ja kada sam letos hteo da proverim, pa htedoh i da platim za neke informacije, ljudi se samo lepo nasmejase.....Rekose samo,"...za taj deo niko nista ne zna."
 
relja":zegkkpgh je napisao(la):
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=12&dd=14&nav_category=11&nav_id=668899

Odbornici će razmatrati i predloge odluka o izradi planova detaljne regulacije za potez duž ulica Zemunska - Tošin Bunar na Novom Beogradu i dela privredne zone u Vrčinu u opštini Grocka.


Ovaj citat mnogog toga rasvetljava. Dakle, plan se verovatno ne odnosi na samu saobracajnicu, ili se odnosi samo jednim delom, a kljuc ce biti u zemljistu duz ulice Zemunska-Tosin Bunar tj. njegovom planskom uredjenju. Ovo mi mirise na zainteresovane investitore. A nije da nema za sta da se interesuju - tu jos odoleva nekoliko starih bezanijskih kuca, ima i dosta slobodnog zemljista, a za krupne ribe - tu su bivsi Minel, bivsi Borac, i, uskoro bivsi IMT. Ruku na srce, jedino je i normalno da sada, kada postoji saobracajna i druga infrastruktura, se desi i gradjevinski bum.

Sto se tice plana iz 1989, potpuno se slazem i sa reljom, i pantografom, i Gagom - prosirenje Gandijeve, odnosno, "surduka" koji je postao usko saobracajno grlo, je zaista neophodno, a uredjenje raskrsnica sa Gandijevom, Pere Segedinca i sa Ilegalcima bi bile korisne posledice tog, takodje se slazem, preskupog poduhvata. Cak i da ima para, i da se eksproprijacije, kao i raseljenje Bezanijskog Romvila zavrse brzo i bezbolno po sve zainteresovane, postavlja se pitanje opravdanosti, jer je Ljubinke Bobic samo 1+1 i tesko se moze dalje siriti.
 
Бежанинац, не мора да се шири Љубинке Бобић - велики део саобраћаја који долази "одоздо" код пумпе скреће десно, чак и ако иду у правцу пијаце, јер је на раскрсници стално упаљена зелена стрелица, а онда може лево у Исмета Мујезиновића (бар ја увек тако возим).
Такође, ако би се урадила прописна раскрсница, пред њом би Љ. Бобић имала две траке, што би, уз још две траке низбрдо, омогућило да се тај семафор у правцу ка блоковима пролази "из прве", што је сада у шпицу често могуће тек из трећег покушаја.
Само треба применити план.

Блокови и Бежанијска коса су очајно повезани, иако су те целине невероватно близу једна другој, па по мени то треба да буде један од приоритета на целом НБ.
 
Pantografe,

Moze li jedno vizuelno/graficko pojasnjenje za tu raskrsnicu?
 
Све ово може да се уради, али основни и најважнији проблем је оно Циганско "насеље". Тек кад се оно расели, може да се прошири Љубинке Бобић и уради коректна раскрсница.
 
Danas sam u prolazu obratio pažnju - ograđen je ceo potez od suženja kod kućice "Beogradskih elektrana" (pretpostavljam da je u pitanju prepumpna stanica na magistralnom toplovodu za Bežanijsku kosu) do raskrsnice sa Nikole Dobrovića
 
Па кад те "ухвати" семафор, из правца Земунске, и не будеш међу првих пет-шест у колони :lol: (морамо мало да се нашалимо)
 
Ne prolazim svaki dan (skrećem u APC) a i pre neki dan me je, u blizini, saobraćajac pustio pez pisanja, samo uz usmenu opomenu... Čudno iskustvo, tako da dodatno pazim šta radim.

Možda sutra budem hvatao BG Voz, pa ću da vidim...
 
Sorry Gago, prolazio sam kolima, ali me nije uhvatio semafor...

Mada, nema ništa posebno da se vidi - samo ograđen plac, sa obe strane one male ulice (Vladimira Nazora?).
 
Ма Реља никакав проблем, биће слика, а битна је била и твоја воља. Видео сам данас из 65-ице, хтедох да сликам, али прљави прозори на аутобусу + реклама !
Да, те решеткасте ограде има и дуж Николе Добровића, неких 50-так метара уз брдо, тачно до улице Владимира Назора, односно тачно где та улица "удара" на онај насип од улице Н.Д. То ми све нешто говори да ће та ограђена површина бити радна зона и да ће одатле почињати будућа раскрсница са Тошиним бунаром !

Ма што се слика тиче, ја сам то само да ова тема "живи" до даљег и да нешто пишемо, јер сигурно до пролећа се неће ништа овде дешавати. Мада, ко зна !
 
Evo mene novog u ovoj temi a i na ovom forumu...tu sam sa bezanije,pere segedinca...naravno znalo se da ce pred izbore poceti da spremaju ali i da nista i ne rade na celoj vojvodjanskoj...problem gandijeve na raskrsnici sa vojvodjanskom nije od juce...predlazem prosirenje gandijeve ka kosi i to bas taj smer,jer ima i prostora a i potrebno je...tj da ima 3 trake sa opcijom koriscenja po potrebi guzve ali se tada javlja problem same raskrsnice...ma samo da se uradi vojvodjanska na tom delu i dobicemo i novu raskrsnicu...bar mozemo da se nadamo... :)
 
Od prosirenja Gandijeve u tom delu nema nista. Parcela na kojoj se nalazi ROMA i iza nje stara stambena zgrada je predvidjena za stanovanje, predstavlja jednu finu, manju gradjevinsku parcelu prema nacrtu Plana generane regulacije, sa mogucnoscu direktne primene plana u postupku izdavanja lokacijske i gradjevinske dozvole. Prosirenje nije predvidjeno, niti ce biti.
 
ne mislim na prosirenje sa te strane nego sa druge...i da se dobije jedna traka jos koja bi se koristila za oba smera...sve zavisi od guzvi....a postoji prostora...bar mislim da postoji...celom duzinom od raskrsnice sa vojvodjanskom pa sve do lj.bobic...
 
U suprotnom smeru teško da može - pravac izbija na stambenu zgradu...

Kuća u kojoj je "Roma" se nalazi na pravcu postojećih kolovoznih traka duž bloka 63 (koje vode u smeru ka bloku 70), logično je da se ona ukloni radi proširenja i raskrsnice i ulice (barem u tom delu).

E to što plan nema veze sa logikom, druga je priča...
 
Ne znam kakvi su planovi, ali ne bi bilo ni prvi ni poslednji put da se menjaju.

Moje vidjenje:

Spojiti Gandijevu(od Rome) proširenom saobracajnicom sve do groblja.

- Ukloniti Romu, onu kucicu pored Rome, prodavnicu(Maxi?) i one dve kuce preko puta vrtica ---- Cena maximalno 1 milion eura
- porusti zagradu koja je na putu i napraviti identičnu koja bi bila malo pomerena unutar dvorista i zarotirana za 90% tako da duza strana gleda na Pere Segedinca ---- cena oko 600K evra

Na Bež. Kosi usko grlo su:
- pre raskrsnice kod pijace. Ulicu na tom mestu prosiriti na uštrb ono malo zelenila sto razadvaja trotoar i kolovoz(koje se i onako koristi kao parking) i 4-5 metara parka oko zgrade. Dati gradjanim tih zagrada(ali samo onima ciji stanovi gledajau na tu stranu) neku naknadu za to, a za koju bi mogli na primer da zamene spoljasnju stolariju ako se plase vece buke. Na primer 200K evra.
- posle raskrsnice otkupiti od pijace nekoliko lokala do ulice . Npr 700k Evra.

- sve ukupno 2.5 miliona evra za eksproprijaciju, da bi se se Gandijeva prosirila sve do groblja(tj Grcke-Norveske koja je spojena sa UMP sa jedne strane i u buducnosti sa Surcinom sa druge strane). Izgradnja dodatne trake na tom potezu neka bude 1.5 milion eura.

Sve ukupno 4 miliona. Nije strasno velika cifra, a dosta bi znacilo. Ne mora to ni odmah ali bi bilo lepo da se stavi u neki plan da se ne bi jos koji objekat pojavio na trasi, sto bi kasnije povecalo cenu eksproprijacije.
 
Planeri smatraju da su pitanje tog tipa ili te vrste saobracajnog prikjlucka i veze resili sa prikljucnom saobracajnicom sa Mosta na Adi koja se prostire do Tosinog bunara i tu uliva na Bezanijsku kosu. To, plus pristup sa autoputa Beograd - Zagreb, plus pristup preko nastavka trase T-6 od Kvantaske pijace preko Grand kafe do kruznog toka u Vojvodjanskoj i dalje kroz ulicu Dr Ivana Ribara do raskrsnice sa Jurija Gagarina. Ova 3 pristupa su sireg profila (2+2, 3+3), dok su pristup u ulicama Dusana Vukasovica, zatim kod skole Milan Rakic, stade mi mozak kako se zove ta ulica da li Nehruova ili tako nesto gde se sece sa Vojvodjanskom, i ovaj kod Rome u Gandijevoj ostavili kao 1+1, kao i pristup kod Studentskog grada gde se prikjucujemo kod bazena 11 April.

Od ukupno 7 prikljucnih saobracajnica na Bezanijsku kosu, izforsirali su 3, a 4 ostavili u sadasnjem profilu tj, planiraju u Dusana Vukasovica prosirenje u dvosmernu kao 1 + 1, jer je sada jednosmerna samo iz pravca kose prema Vojvodjanskoj. Da dodam jos, da je planirano i povezivanje ulice Marka Ristica na Bez kosi sa Vojvodjanskom upravo kod skole Milan Rakic, dakle iz Marka Ristica bi se direktnom saobracajnicom koja bi imala oblik i trasu kao ova iz Gandijeve, u profilu 1 + 1 silazilo u Vojvodjansku (i obrnuto penjalo u Marka Ristica) ali je taj zahvat dosta komplikovan trenutno, jer prvo treba da se uradi Plan detaljne regulacije samo za tu saobracajnicu (trasa, profil), drugo eksproprijacija, i set divljih kuca koje se nalaze na trasi ispod samog Starog bezanijskog groblja.

Inace, da vas obavestim da je u toku formiranje jednog malog udruzenja i inicijative da se deo Vojvodjanske, cela Zemunska u deo Tosinog bunara od ulice Nikole Dobrovica do kruznog toka u Vojvodjanskoj nazove Bezanijski bulevar. Dakle od mesta gde se UMP uliva u Nikole Dobrovica, nalevo pa sve do kruznog toka gde se spajaju Vojvodjanska i Vinogradska, nova ulica bi nosila naziv Bezanijski bulevar (kasnije po prosirenju Vinogradske u istom profilu, taj naziv bi mogao da ponese i taj deo sve do granice sa Opstinom Surcin). To je zelja nas starih Bezaninaca da se ostavi jos jedan trag i secanje na ovo staro selo i mesto, koje je svoj zivot na ovim prostorima zapocelo pre vise od 500 godina. Nadam se da ce i forumasi koji su se naselili sa leve strane Vojvodjanske gledano u pravcu Surcina, i pored dosadasnjih nesuglasica sa starosedeocima zbog dejstava mirisnih nota, izazvanih obavljanjem poljoprivrednih delatnosti, dati podrsku ovoj inicijativi, da ce to na neki nacin doprineti pomirenju i priblizavanju, jer ce uskoro za par godina, prestati uzgoj svinja i krava u nadam se nasem zajednickom Bezanijskom bulevaru, sto ce doprineti mirisnom rasterecenju pogotovo u letnjim mesecima i time olaksanju novim stanovnicima Vojvodjanske, a s druge strane oni bi podrskom ovoj inicijativi odali postovanje starosedeocima, koji na ovaj nacin zele da ocuvaju uspomene na svoje pretke i istoriju ovog malog mesta na Novom Beogradu.
 
Vrh