Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

sta reci...pravac ka surcinu na raskrsnici sa gandijevom vec ima da kazem mali problem u spicu posle podne..jos sad dodatni semafor...nemam komentara...3 semafora na razdaljini od 150-200m...cemu???
 
tim i gore...kad krene lidl ili ko vec..mogu da samo da zamislim koji haos na svim semaforima u tom delu...pa novi beograd je to..treba na mnogo vecem rastojanju da budu valjda semafori...a ako pogledamo do suzenja u tosinom bunaru to ce biti 5. po redu na manje od 2 km...sta reci...bruka...
 
Ne treba unapred paničariti. Ako nešto nije teško onda je to usklađivanje semafora na tako malom odstojanju.

Poslato sa telefona
 
Zadnjih 10 godina 'semaforizacija' je opsti trend u Beogradu.
Nebih komentarisao moguce razloge, da ne bih bio okarakterisan kao teoreticar zavere, ali na gomili lokacija u Beogradu semafori prave tolike probleme u saobracaju da to nije normalno.
 
Ne slažem se ni ja sa "semaforizacijom", ali šta je moglo da se učini kod ovog budućeg Lidla?

Kružni tok je naravno super ideja, ali onda bi morali da se ukinu svi semafori u blizini i pretvore u kružne tokove, a to je, za sada, nemoguće.

Možda bi se mogao ukinuti semafor kod Eko pumpe (i prečice ka Rodiću)?
 
astrodule":u1ewmczl je napisao(la):
Ne slažem se ni ja sa "semaforizacijom", ali šta je moglo da se učini kod ovog budućeg Lidla?
......

Mogli su da se malo više bave urbanizmom.
Prvo da razmisle malo pre nego što dozvole jpš jedan tržni centar na 350m od IMMO Centra, u blizini nekoliko velikih supermarketa, na 1000m vazdušne linije od Rodića i IDEA-e...
Drugo, mogli su da razmisle o svrsishodnosti izgradnje tržnog centra na mestu na kojem nema pravog pristupa automobilma i kamionima za snabdevanje, kao što je ovo. Nije da nemaju iskustvo iz prakse sa IDEA-om u Omladinskih brigada i kretenskim semaforom, samo zato što je izgrađen još jedan tržni centar pored postojeće Rode, i što je izgrađen tako da ne izlazi na već postojeću semaforizovanu raskrsnicu.

A treće, možda i najbitnije:
katastarska parcela broj 2984 (Novi Beograd), koja se nalazi između auto perionice i ograde kruga IMTa, je gradsko građevinsko zemljište, i na njoj je mogla da se izgradi dovoljno široka saobraćajnica koja bi povezala budući Lidl i postojeću semaforizovanu raskrsnicu kod novog hotela. Ali nije iskorišćena, nego je divljački ubudžena još jedna semaforzovana raskrsnica, tako da na potezu od 300 metara sada imamo tri semafora, na ulici koja je do juče trebala da bude "magistrala". Ali "juče" je neko došao sa parama a neko drugi je malo zažmurio...
 
Е, сад, ово прво ми се баш допада. Хоћу да кажем - ви у блоковима треба да будете срећни што имате на једном месту Роду, Универекспорт и Макси, недалеко одатле Имо центар, а биће и Лидл. Не знам има ли још који Аман или Дамаск, али то је већ нешто што би се могло назвати конкуренцијом и тржиштем.

Навешћу ти контрапример: у време договорне економије, пре Закона о предузећима из 1988, на потезу од Старог меркатора (који се ономад звао Меркатор) до Фонтане, постојале су следеће самопослуге: Меркатор, Горица, ПКБ, Јабука, Центропром и РК Београд! Данас, у наводној нашој тржишној привреди, у феудалном капитализму "Србија 21", све је... Макси(мално), да не кажем у рукама белгијског анонимног друштва (као познавалац историје Београда, сетићеш се ко су ти били).

Тако да бих рекао да, по овом питању, стихијска комерцијализација/урбанизација бежанијских блокова даје боље резултате оде планског монополисања остатка Новог Београда (попни се одатле на Косу, у Роди је на каси хаос, јер постоји само још један велики Макси, у другој месној заједници, и још понеки мањи... Макси).
 
"Bolje rezultate"?
Pa, prvo, svi ti supermarketi imaju po bar 10 kasa, od kojih više od pola ne radi. Tako da, imaju kapacitet, bar što se tiče velikog broja potrošača, ali ga ne koriste. Dakle, nizanje je promašaj. Razlike u cenama - minimalne.
Ali zato, pošto su brojni, velike površine su zauzete, gužve su na ulicama, problem je sa parkiranjem, dostavnim kamionima i odvijanjem saobraćaja i - što i jeste ovde tema ("Vojvođanska-Tošin bunar").

Ovo je čist višak. Da su barem napravili pristojan prilaz - na parceli koju sam naveo, pa i da shvatim.
 
relja":360foyin je napisao(la):
A treće, možda i najbitnije:[/b] katastarska parcela broj 2984 (Novi Beograd), koja se nalazi između auto perionice i ograde kruga IMTa, je gradsko građevinsko zemljište, i na njoj je mogla da se izgradi dovoljno široka saobraćajnica koja bi povezala budući Lidl i postojeću semaforizovanu raskrsnicu kod novog hotela. Ali nije iskorišćena, nego je divljački ubudžena još jedna semaforzovana raskrsnica, tako da na potezu od 300 metara sada imamo tri semafora, na ulici koja je do juče trebala da bude "magistrala". Ali "juče" je neko došao sa parama a neko drugi je malo zažmurio...
О томе смо баш на теми о Лидлу (страна 2) расправљали Белка и ја, а и нацртао сам где би била та саобраћајница иза перионице, а од те раскрснице код садашњег хотела Б, па до будућег Лидла.
 
Pa da, iz aviona se vidi da je to rešenje najbolje za sve koji tu prolaze i koji dolaze u Lidl... pa čak i za vlasnika perionice.

Uopšte, koja je procedura za ovako nešto? Izgradnja te zamišljene interne saobraćajnice na g.g.z. zahteva izmenu DUP-a, to je bar jasno.
Iznenadno ubudživanje još jedne semaforizovane raskrsnice, između dve već postojeće koje se nalaze na 300m jedna od druge takođe zahteva nešto više od internog radnog naloga "Beograd puta"...

Ovo me tako podseća na slepilo u slučaju Airport City-ja i produženja ulice Đorđa Stanojevića. Slepilo, ne znam kako da to drugačije nazovem.
 
Lepo su mogli da stave veliki kružni tok na rasksnicu sa Gandijevom i još jedan kružni tok na budućem (nadam se) ukrštanju sa nekom ulicom od APC-a i da ne prave ovolike nepotrebne rasrsnice na (fakat) budućem bulevaru. Ovako bi se od i ka Lidlu lakše stizalo pošto uraditi polukružno na kružnom toku generalno ne usporava saobraćaj, odnosno iz oba pravca bi se lako stizalo do istog. Ne zaslužuje on sam posebnu raskrnicu.

Mislim mogu i sada, samo što će bezveze prepravljati nešto za šta su već dali pare.
 
relja":byllo5uv je napisao(la):
astrodule":byllo5uv je napisao(la):
Ne slažem se ni ja sa "semaforizacijom", ali šta je moglo da se učini kod ovog budućeg Lidla?
......

Mogli su da se malo više bave urbanizmom.
Prvo da razmisle malo pre nego što dozvole jpš jedan tržni centar na 350m od IMMO Centra, u blizini nekoliko velikih supermarketa, na 1000m vazdušne linije od Rodića i IDEA-e...

Eee, pa šta ti hoćeš? "Struka pre politike", "Stop partijskom zapošljavanju", "Stop partokratiji"...

Neće da može. Čak i da neko stručan dođe na poziciju da odlučuje o takvim stvarima, ne bi uspeo da se izbori sa nestručnima, ali politički podobnima, i dobio bi jedan poziv "odozgo" i to bi bilo to :bash:
 
Пантограф":3ovlsy9i je napisao(la):
Е, сад, ово прво ми се баш допада. Хоћу да кажем - ви у блоковима треба да будете срећни што имате на једном месту Роду, Универекспорт и Макси, недалеко одатле Имо центар, а биће и Лидл. Не знам има ли још који Аман или Дамаск, али то је већ нешто што би се могло назвати конкуренцијом и тржиштем.

Najsrecniji sam kada mi jedan hipermarket (da nikoga ne reklamiram) donese robu na kuću bez dodatnih troškova dostave. :wink:
 
Koji to makret radi. Moze i Privatna poruka ukoliko se to smatra reklamom, ali bih voleo da znam zbog babe i dede. njima bi to znacilo.
 
Izvivanjavam se zbog oftopika ali pošto je IMT u ovoj ulici. Da li je tačno da je IMT prazan i da samo radi portirska služba? Dobih brdo reklamacija ljudi da su im mesecima traktori na popravci, i da kada odu do IMT-a lično da vide šta se dešava vide portira koji im objašnjava da od nove godine nema nikog u fabrici.

A fabrika je izvučena iz restruktruriranja i na APR-u izgleda da je sve ok. Da li to planiraju da isele IMT u Rakovicu ili šta?
 
vucko":1zlnrd70 je napisao(la):
Izvivanjavam se zbog oftopika ali pošto je IMT u ovoj ulici. Da li je tačno da je IMT prazan i da samo radi portirska služba? Dobih brdo reklamacija ljudi da su im mesecima traktori na popravci, i da kada odu do IMT-a lično da vide šta se dešava vide portira koji im objašnjava da od nove godine nema nikog u fabrici.

A fabrika je izvučena iz restruktruriranja i na APR-u izgleda da je sve ok. Da li to planiraju da isele IMT u Rakovicu ili šta?

Za IMT vrlo moguće,do Nove Godine sam vidjao njihove radnike u prevozu (često tuda prolazim),sada više ne.
 
ja sam kupio IMT-a pre pola godine.

mislim da ne možeš da kupiš od IMT-a nego od nekih ovlašćenih dilera.


elem ja sam ga uzeo od jugometala. i naravno bio je dva puta na reklamaciji do sada. oba puta su došli majstori iz jugometala i sredili stvar. naravno sve na njihov račun. kako oni to kasnije prebiju sa IMT-om ne znam.

u razgovoru sa zaposlenim u jugometalu sam saznao da radnici u IMT-u nemaju delove za sklapanje traktora. Onda njima jugometal dostavi određene delove tipa alanser, IMT sklopi i preda im traktror, i onda se oni nekako prebijaju.

takođe zaposleni u Jugometalu kaže da njima IMT daje samo godinu dana garancije, a oni moraju da daju dve godine jer je tako po zakonu, pa tu drugu godinu moraju da aju iz svojih sredstava.


zato mi je malo čudna ta priča da se traktori voze u fabriku pogotovu zato što postoji ovlašćeni IMT servis u svakom većem mestu u srbiji. šta je to zbog čega traktor mora da se vraća u fabriku? pri tome to je tehnologoija stara više od 50 godina to svaki majstor zna da popravi.


pre dva meseca sam kupio još jednu mašinu iz jugometala. doterali su mi je u beograd kamionom kojim su terali delove za IMT. tako da se tamo nešto radi.
 
Vrh